NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: حامل شعلة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارجو دمج الجزء السادس قصه زوجتي الدكتوره شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
برجااء القائيمين علي دمج القصص.. برجاااء الاهتمام والمتابعه.. انا رافع الجزء التاسع من يومين ولغاية دلوقتي لم يتم الدمج.. برجاااء المتابعه ودمج الاجزاء عشان اقدر احط جزء جديد.. وشكرا🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010 و العنتير
سموو عليكو اخواااتى رجعتلكم بفصل جديد واخر فصل في السلسلة دي بس زي ما قولتلك دا مش اخر القصة دا بدايتها قبل ما تبدأ سيب لايكك الجميل ويلا بينا ع الفصل. اه حبيت اقولك ان الفصل دا نزل النهاردة بدل فصل يوم الحد لانى لازم ازاكر اليومين دلو للأمتحان فانا سهران من امبارح منمتش عشان اخلصكم الفصل ف لايكك كدا وقدرني بقا وقدرى مجهودي اللى بعملهولك .

الفصل العاشر والاخير

دنهش فتحلى الباب واتصدمت من المنظر وراه شوفت عالم تانى دخلنا والباب اتقفل ورانا واختفى وبصيت حواليا المنظر كان خرافى كواكب بألوان زاهية جدا يعني اللى لونه ازرق واللى لونه بنفسجى واللى لونه احمر والاوان كتير ونجوم زرقة ونجوم بالوان كتير قولت لدنهش : احنا فين ؟
دنهش : دا العالم الافتراضي حاجة كدا شبه البتاعه اللى كانو بيسموها الميتا فيرس عند البشر بس دا حقيقي مش خيال عندهم
انا : يعني هو انا عرفت ده لما اعرف الميتافيرس دي المهم احنا جايين هنا ليه ؟
دنهش : هتدرب على ايدي هنا
انا : ايه الفرق بين هنا و في العالم بتاعنا يعني ؟
دنهش : بص كدا وراح مشاور على كوكبين صغيرين خبطوا في بعض واتدمروا وبعد دقيقتين الكوكبين رجعوا تانى ولا كأن حاجة حصلت
دنهش : فهمت كدا اي حاجة بتدمر هنا بترجع تانى وكمان احنا جينا هنا عشان منأذيش حد لان التدريب بتاعنا هيحتاج اننا نستخدم كل قوتنا ومش عايزين نأذي حد بالقوة دى بس سيبك من كل الهبل دا جنب الميزة الاهم
انا : واللى هيا ؟
دنهش : الوقت هنا سريع جدا اليوم برا في العالم بتاعنا ب100 يوم هنا يعني انت لو قعدت 100 سنة تدرب هنا مش هيبقى عدى غير سنه برا تخيل بقا قوتك ف 100 سنة دول هتزيد قد كيف وعلفكرة الوقت اللى بيعدي هنا مش بيأثر عليك يعني انت لو قعدت 100 سنة هنا جسمك هيتعامل معاها انها سنة عادي يعني هتفضل بشبابك
انا : عشان كدا انت وصلت للقوة دي قولى ايه اكبر مده قعدتها هنا
دنهش : مليون سنة !!
انا : طب ومين غيرك يعرف عن المكان دا
دنهش : عيلتنا كله تعرف عنه بس محدش دخل غيري انا وزيتونة ودا يفسرلك سبب قوتها .....
مش كفاية كلام بقا ولا ايه؟
انا : يلا
دنهش خدنى وروحنا لكوكب وقالى : هنعمل قتال مبدأي كدا بس عشان اعرف مستواك وازاي اتعامل معاك ازاى استخدم كل قوتك فاهم
انا : حاضر
وقفنا قصاد بعض وبدأنا القتال اختفيت وظهرت ورا دنهش وفي ايدي سيف جليد ولسة هضربه بيه رلح لافف ايده ومسك السيف كسره وادانى بونية في بطنى طيرتنى وطار جه ورايا وراح رازعنى شلوت برجله في ضهرى رمانى في عكس الاتجاه واختفى ظهر فوقيا وراح رازعنى بأيديه الاتنين على دماغي خلانى نزلت في الارض وكانت بخرم فيها زي الحفار لحد ما وقفت ولقيت نفسي تحت الارض فشاورت بأيدي خليت الصخور رفعتنى وخليت الارض مسكت في رجل دنهش وثبتتها وعشان دنهش مش بيتحكم في الارض معرفش يفلت منها وانا طلعت روحت رازعه في بطنه طيرته بعيد ووقع على الارض وسمعت صوته ورايا بيقولى مش جامدة الضربة دي وراخ خابطنى في ضهرى وطيرني وجه وقف قدامى قولتله : امال مين اللى ضربته دا ؟
دنهش : دا نسخة
انا : هو مش الفروض النسخة دا بيكون وهم يعني لو ضربته ايدي تعدي فيه
دنهش قومنى وقالى : دي الاستنساخ الضعيف بتكون في النسخ عبارة عن وهم وكل هدف اللى بيعمل الاستنساخ انه يشتت انتباهك عشان يوجهلك ضربه ممكن تكون مميته او لا على حسب فرق القوى بينكم ودا اللى عمله ناصور في الحلبة اما بقا اللى انا عملته دا اسمه استنساخ التطابق ودا الاستنساخ الاقوى ودا بيكون فيه نسختك حقيقية ودا بيخليها تقدر تحارب وبيكون عندها نفس قوتك يعني كدا انت ممكن تقعد في بيتك وتبعت نسخك تحارب وفي اكتر من مكان ولو النسخ دي ماتت نهتختفى وانت مش هينقص من قوتك حاجة بس عيب الاستنساخ دا انه بسيتهلك طاقة كبيرة عشان تعمل عدد من النسخ
انا : شكلى كدا لسة قدامى كتير هتعلمه منك يا مدرسة يلا نكمل
دنهش : انت اللى جبته لنفسك وراح ماسكنى من رجلى ورمانى وطار وجه عندى ولسه هيضربني في بطنى روحت عامل درع من الجليد وفيه برق اول ما دنهش لمسه اتكهرب راح مختفى وظهر ورايا ومسكنى وبقا عمال يوديني وبجيبني يعني يضربني في ضهرى اطير في السما يطلع ويضربني في بطنى ويوقعنى في الارض لحد ما رمانى ووقعت في بركان كبير كان موجود جنبنا وانا استغليت الفرصة واتحكمت في البركان وخليته يفور وفضل يرمي في حمم وكل دا وانا جواه وعمال انزل لتحت انزل لتحت لحد ما وصلت لمركز الكوكب انا جسمي كانت بيشر مايه من الحر بس بردو بستحمل وجيت عند المركز اللى كان عامل زي الكورة ولمسته بأيدي واختفيت وظهرت قدام الكوكب وفي لحظة الكوكب انفجر وبقا رماد وسمعت صوت دنهش ورايا بيقول : فكرة حلوة بتعرف تستغل الظروف وراح رازعنى في ضهرى كسره وكمل كلام وهو ماسكنى من دراعى و لاويه : بس تفتك انى كل دا مش حاسس بطاقتك وانت بتتحرك في قلب الكوكب وكنت عارف انك هتعمل كدا اظن كفاية قتال لحد كدا وتعالى عشان اعلمك
انا : طب وضهرى اللى كسرته ده
دنهش شاور عليا فضهرى اتعدل ومبقتش حاسس بوجع وروحنا على كوكب تانى اكبر من اللى فات ونزلنا عليه ودنهش قالى : انا مش هكدب عليك انت ناقصك كتير وكتير اوى كمان
انا : ناقصني ايه ؟
دنهش : اولاً لازم تطور سرعتك في الاختفاء انت يمكن بالنسبة لواحد زي ناصور انت سريع بس بالنسبة لأضعف اخواتك اللى هو داسم انت بطيء جدا وبيبقى شايفك كأنك بتمشي ثانياً لازم تطور قوتك البدنية لانها ضعيفة جدا انت ملاحظتش انى كل دا مستخدمتش طاقتي وكل دا معتمد على قوتى البدنية فانت لازم تخلى طاقتك دي اخر حاجة تفكر فيها عشان متخلصش طاقتك وتبقا لقمة سهلة للى قدامك ثالثاً انت لازم تتعلم مهارات كتير زي الاستنساخ وحاجات تانية زي كدا رابعاً لازم تتعلم السحر لان السحر دا قادر يضاعف قوتك اضعاف وكل دا باقل مجهود منك
بدأنا انا دنهش تدريب وفعلا فرق السما والارض بين دنهش وناصور دنهش كان عنيف جدا في التدريبات بتاعته كان بيقعدنى بالشهر مدوقش طعم النوم ولما كان بيسيبني انام كان ممكن انام 10 ساعات كحد اقصى وبعدين ناكل اكل معين هو كان بيجيبه وكان بيقول انه بيدي طاقة تلاتين ضعف الطاقة اللى ممكن تاخدها من اكل عادى يعني اكله تقيلة منه تكفيك شهر وبسبب الدريب دا انا جسمى بقا انشف والضربات الضعيفة مبقتش بحس بيها وجسمي اتملى عضلات في كل حته كان كل شهر يلف علينا واكن اتقنت حاجة جديدة لان دى كانت طريقة دنهش كان دايما يقولى : انا مبحبش الزحمة وتشغل دماغك بمية حاجة انت لازم تمسك حاجة معينة وتركز فيها لحد ما تخلصها وتقلب على غيرها ودا كان بيفيدنى لما ادخل على حاجة جديدة لانى كنت بستعملها . قعدنا فى العالم الافتراضي 100 سنة يعني سنة واحدة بتوقيت عالم الشياطين واخر تلات شهور كانو النيك كله لانى كان لازم اعرف اوفق بين كل انواع المهارات اللى اتعلمتها ودنهش مخلانيش شميت حتى ريحة النوم بس زود الاكل لانى كنت محتاج الطاقة عشان اقدر اسيطر على نفسي ومنامش وفضلنا نتدرب لحد اخر يوم ودنهش بعد ما خلصنا جه وسلم عليا وقالى : كانت احلى 100 سنة قضيتها في حياتى
انا تنحت شوية وقولتله : 100 ايه ياخويا ؟؟!
دنهش ضحك وقالى : ايوة انت هنا بقالك 100 سنة بس بقيت فى مستوى تانى خالص
انا : دنهش انا ممكن اسألك سؤال
دنهش : اكيد
انا : انت ليه وحيد ؟ ليه بتحب تقعد دايما وحدك انت قولتلى قبل كدا انك اغلب وقتك بتقضيه هنا ليه ؟ ليه متجوزتش وبقى عندك عيلة واولاد زى باقى اخواتك ويبقى عندك زوجة ترمى همومك عليها بدال ما انت شايل الهم لوحدك صدقنى يا اخويا الوحدة صعبة والألم النفسي اصعب منها مية مرة فكر في كلامى كويس صدقنى انا شوفت كتير وحاجات تشيب
دنهش اتنهد تنهيدة جامدة وقالى : حاضر هعمل بكلامك
سكتنا شوية وقالى : يلا قول التعويذة انا علمتهالك عشان دا بقا مكانك
انا : مكانش ولا عمره هيكون مكانى دا مكاننا
قولت التعويذة والباب ظهر واتفتح وخرجنا والباب اتقفل ورانا واختفى ودنهش قالى : انا علمتك كل اللى عندى بس دا مش معناه انه كل حاجة متنساش المكان دا حاول كل ما تفضي تيجي هنا وتطور نفسك عشان تبقى اقوى مفهوم
انا : مفهوم يا استاذي
دنهش ضحك وكان لسة هيمشي وبعدين رجع وقالى : انا هسيبك تنام كام يوم كدا عشان انت باين عليك جعان نوم وتكون استجمعت قوتك عشان بعدها عندنا قتال هيحضره الشياطين كلهم
سبتهوكل واحد فينا راح على اوضته وانا روحت على اوضتي واترميت على السرير وانا كنت جعان نوم حرفياً و مصدقت انى قفشت السرير وروحت في النوم علطول شوية ولقيت نفسي في مكان ضلمة كان تقريبا كهف وكان في نور جاى من بعيد فضلت امشي امشي لحد ما وصلت عند فتحة الكهف وطلعت منه وبصيت لقيت جنينة جميلة قدام قلعة اسوارها عالية جدا متقدرش تشوف اخرها ولقيت بنت قاعدة قدام حوض زهور بيضة ومديانى ضهرها وكانت لابسة فستان اسود بحمالات مبين بياض جسمها تأملت فيها شوية وركزت حسيت انها مش غريبة عليا والمفاجأة كانت لما لفت وشها ليا دي هيا نفس البنت اللى دايما بتجيلي في احلامى بصتلى وابتسمت ابتسامة خلت قلبي يتنطط من الفرحة انه شافها حتى قريني ( ديمون ) كان فرحان جدا انه شافها اخيرا اتكلمت وقالت: هتفضل واقف عندك كدا تعالى
روحت جري قعدت جنبها وانا طاير من الفرحة انى قريب منها واني شوفتها لانها بقالها فترة مش قليلة مش بتجيلي فجأة ديمون خد السيطرة وعيني لونها بقا اخضر وقصة شعرى اتغيرت وهي بصتلى ومذهوله وبرقت بعينيها الواسعين اللى بيسحرونى انا كنت شايف كل حاجة بس مش في ايدي السيطرة اتكلمت مع ديمون وقلتله: انت حبستني ليه يا زفت
ديمون: مانت لو كنت هتعمل حاجة كنت سبتك بس انت عامل زى خيبتها وهتفضل ساكت فاديني فرصتي بقا وهبهرك
انا : اما نشوف
طبعا الحوار دا كله مكانتش سمعاه هيا اصلا لسة مذهولة انى اتحولت لديمون ديمون بصلها وضحك وقالها: هتفضلي مندهشة كدة هههه
البنت: انت ... انت بتتكلم انا فكرتك اخرس
ديمون كلمني وقالى: شوفت ياخويا وعايزني اسيبك
ديمون بإبتسامة: تقدرى تقولى اني كنت ميت اساسا قبل ما اشوفك
البنت اتكسفت وخدودها وردت وانا وديمون وقلبي بقينا بنرقص من الفرحة 😂
البنت كانت بتلعب في خصلة من شعرها ومكسوفة تبص لديمون وقالت: طب هو انت ازاى اتحولت كدا وبقيت يعني لقيت وشها كله بقا احمر وصوتها بقى واطي وكملت كلام: وبقيت يعني ... يعني احلى
هيا قالت الكلمة من هنا وخبت وشها بإيديها الاتنين وديمون ضحك جامد وقالى : قولتلك اكتر من مرة انى احلى منك والبنات بتحبنى بس انت مصدقتش ، انا كنت متغاظ اووى بس في نفس الوقت كنت مسحور بجمالها لما اتكسفت كانت ملاك في كل حالاتها
ديمون : على فكرة انتى مقولتليش اسمك ايه ؟
البنت : تؤتؤ لازم تعرفه وحدك
ديمون : انا لو عليا اسميك ملاك عشان انتى ملاك فعلا
البنت اتكسفت وديمون فضل باصصلها وسرح في جمال عينها ومدريش بنفسه وبقا يقرب منها وماسك دقنها وبيقرب شفايفه منها ولسه هيبوسها و طرااااااااخ !!! خدت قلم معتبر على قفايا وصحيت مخضوض وكان دنهش اللى ضربني عشان اصحى للقتال وانا عشان كنت متحول لديمون وانا في الحلم فلما صحيت هو اللى كان مسيطر ديمون اتدايق اووى ان دنهش صحاه فراح رافع ايده في الهوا فدنهش اترفع عن الارض واتخنق وكل دا من غير ما ديمون يلمسه وانا كنت شايف كل دا بس كنت متسلسل بسلاسل سودة مش عارف ازاى بس مكنتش قادر اتحرك دنهش اتخض لما لقي عيني كلها اسودت مبقاش فيها البياض فصرخ : يا باباااااا الحقنييي !!
عزازيل جه جري هو وليليث واتصدموا من المشهد لان محدش بيقدر يستخدم المهارة دي غير عزازيل نفسه انا اتفاجأت لما لقيت ديمون ظهر جنبي ومتسلسل هو كمان وبصيتله وعيني مفتوحة على الاخر
ديمون بصلي بحزن وقالى : صدقني حاولت كتير مديلوش السيطرة بس مقدرتش استحمل
برا عند عزازيل جسمي بدأ يتحول واجنحتى اختفت ولون بشرتي بدأ يسود لحد مابقا اسود خالص وعيني بدأت تحمر وشعري طول وبقا واصل لنص ظهري وفي خصلة بيضة فيه من قدام دنهش حركته بدأت تقل ونفسة بيتقطع وعزازيل اول لما لقاه كدا جري ناحيتي ( انا مش المتحكم بس هتكلم كانه انا لحد ما نعرف دا مين) انا رفعت ايدي بس كتفته من غير مالمسه ومبقاش عارف يتحرك ليليث عملت تخاطر مع كل اخواتى ومع ناصور عشان يحضروا فوراً وفعلا في ثانية كنت متحاوط بكل اخواتى وناصور معاهم وكلهم كانو مصدومين من اللي شايفينه ليليث اتكلمت بغضب: دا مش وقت اندهاش ياروح امك انت وهو
ليليث بدأت تقول تعاويز عشان تضعفني بس للأسف مكنتش نافعة بل دي كمان كانت بتترد عليها لحد ما طاقتها قلت جدا ووقعت مغمي عليها عاينة جرت عليها تساعدها انا بصتلها بس راحت مرفوعة في الجو واتهبدت في الارض واغمى عليها من الخبطة عزازيل اتكلم اخيرا: اعمل حاجة يا ساروخ اخوك هيموت في ايده
ساروخ بدأ يقول في تعاويز بس كان عامل درع ضد التعاويز عشان حتى لو اتردت متأذيهوش
بصيت لعزازيل لقيته مبتسم ابتسامة خبث كدا وراح قايل: سلفارا !! ، فجأة كلنا بقينا في العالم الافتارضي ماعادا عاينة وليليث انا بصيتله وابتسمت ومن غير ما افتح بوقي رجعنا تانى للقصر ودي الحاجة اللى خلت كله يفتح بوقه من الصدمة لان المهارة دي عزازيل محترف فيها ومحدش يعرف يغلبه فيها ( اللى هى الانتقال للعالم الافتراضي من غير الباب ) دا حتى انا منطقتش تعويذة ، بصيت لدنهش لقيت قلبه دقاته ضعفت جدا فسيبته يقع على الارض وفكيت عزازيل وجسمي بدأ يترفع في الهوا وروحطتطاير لفوق وخرمت السقف وطرت في وسط السما وانا بتفرج على الدنيا من تحتي كلهم بسرعه خرجو ورايا بس كانو واقفين بعيد انا صرخت بصوت طخين جااامد ومع صرختى عالم الشايطين كله بدأ يتهز جامد حتى البيوت بدأت تقع واول ما وقفت كل حاجة وقفت وانا انهارت مرة واحدة وروحت واقع ونزلت اترزعت على الارض واخواتى وابويا وكلهم جروا عليا وساروخ شالني وودانى للقصر وحطني على سريري وبدأ جسمي يتغير وبشرتي رجعت زي ماهي وجنحاتي بدأت تظهر تاني وشعري الطويل اختفى، اختى عاينة فاقت و فوقت امى وكمان قدرت تنقذ دنهش وخلت الحرس ينقلوه على اوضته وجات عندي وفحصتنى وقالتلهم بحزن : دخل في غيبوبه !!
عزازيل: طب يلا سيبوه وتعالوا كلكم عاوزكم في قاعة العرش ، واختفى وظهر على عرشه وكلهم اتجمعوا في القاعة وقبل ما يبدأو الحارس قاطعهم : مولاى المبجل عزازيل طلمش بالخارج
عزازيل: دخله اما نشوف
طلمش دخل وعلى وشه علامات الرعب وانحنى لعزازيل واتكلم: مولاى في اخبار وحشة
عزازيل: حصل اي تانى اخلص انا مش ناقص
طلمش: عالم الجن كله حصل فيه زلزال مرعب من شوية دمر نص العالم وقتل ملايين وبعتت اتباعى كمان يشوفو حد من اللى في الكون كله حسوا بيه ولا لأ
ساروخ: وقالولك ايه ؟
طلمش : الكون كله كان بيترج مولاى ساروخ ومش هزة عادية دى كانت هزة عنيفة دا حتى البشر حسوا بيه والدنيا مقلوبة هناك
عزازيل: طب روح انت ياطلمش وبعد ما مشي بص للى حواليه: حد عنده تفسير للي حصل
ساروخ : الواضح ان دا تحول جديد ولوسيفر مش عارف يسيطر عليه
عاينة: معتقدش لان مهما كان التحول عنيف اللى بيعمله بيكون عقلة كامل وبيبقى عارف هو بيعمل اى لكن في الحالة دى لوسيفر مكنش واعى دا حتى انا شاكة انه مش هو اساسا
زيتونة : طب مش يمكن يكون دا قرينه
عزازيل: لا دا مش التحول بتاع قرينه انا عارفه دا حاجة مجهوله احنا منعرفهاش وفيها خطر كبير على كل اللى حواليه لازم ناخد بالنا بعد كدا فاهمين

عندى انا
كنت نايم في الغيبوبه وبعد ما حصل اللى حصل السلاسل اتفكت عنى انا وديمون وبعدين ديمون اندمج معايا ولقيت الشخص دا متسلسل قدامى فقربت منه وسألته : انت مين ؟
الشخص: انا القوة اللى انت كنت بتحلم بيها مش كنت عمال تتدرب جامد عشان تقدر توصل لمستوى قوة ابوك انا حققتلك حلمك وخليت قوتك اضعاف قوته انا السلطة اللى هخليك تحكم العالم كله ويبقى تحت طوعك انا المجد اللى هيفضل مخليك رافع راسك لفوق
انا: اسمك اى
الشخص : ناديني دارك
انا: انا لحد دلوقتى مش قادر اعرف انت مين ولا ايه
دارك: شايف الكون دا كله
انا: ماله
دارك: الكون مقسوم لجزئين الكواكب والاجرام السماوية المرئية والجزء التانى والاكبر الطاقة المظلمة
انا بقا اتولدت من الطاقة المظلمة دى وبستمد طاقتى منها واختارتك انت بالذات من وسط كل المخلوقات عشان تكون قريني فاكر الثقب الاسود اللى بلعك انا كنت جوة وانا اللى سحبتك ليا
انا : ليه انا بالذات
دارك : هتعرف بعدين موافق اكون قرينك التانى ولا اى ؟
انا فكرت شوية وبعدين قولتله موافق لقيت السلاسل اتفكت عنه قولتله: انا هفضل نايم كتير
دارك: اه هتحتاج فترة عشان تستعيد قوتك لانك خسرت كتير عشان جسمك مقدرش يستحمل الطاقة المظلمة
انا : طب والحل ؟
دارك: الحل انى هدربك بنفسي عشان تخلى جسمك يقدر يتعود على النوع الجديد دا من الطاقة ويقدر يستحملها ويتحكم فيها
انا : طب يلا نبدأ
دارك : لأ لسة مش دلوقتي في حد اهم عايز يقابلك
انا : مين؟
دارك : هتعرف ، دارك دخل جوا جسمي واندمج معايا وحسيت فعلا بالقوة بتاعته بتجري في جسمي
فجأة لقيت نفسي اختفيت وظهرت في نفس الحديقة اللى شوفت البنت فيها بس ملقيتهاش قاعدة فزعلت وقعدت مكانى افكر فيها ووسط منا بفكر لقيت ايدين اتحطت على عيني وصوتها جاى من ورايا: انا مين ؟!
انا: مانتى لو قولتيلي على اسمك كنت قولتلك انتى مين ، سحبتها وقعدتها قدامى وبصيت في عينيها اللى كل مرة بحس انى اول مرة اشوفهم وقولتلها: وحشتيني
البنت ( خلينا نسميها ملاك حاليا) اتكسفت وقالتلي : وانت كمان وحشتنى ،، استنا استنا انت هتاخدنى في دوكة انت مقوليليش اي اللى خلاك اختفيت مرة واحدة واي اللى وجعك
انا : ايه اللى وجعني ازاى يعني ؟؟
ملاك: انا حسيت بيك عشان انا رفيقتك وبحس بكل اللى بتحس بيه يعني لو فرحان هحس ان قلبي فرحان لو انت زعلان قلبي هيتعصر وهحس بيك بردو ودا اللى حسيت بيه بعد لما سبتنى
انا كنت مصدوم من الكلام كدا ملاك هيا اللى مقردة ليا عشان اتجوزها الحاجة اللى فرحتنى اووى وقربت من ودنها وقولتلها : بحبك !!
ملاك : وانا كمان
مسكت دقنها وقربت منها وشفايفنا اتلحمت سوا في اول بوسة لينا كانت شفايفها رقيقه وكنت خايف اتعامل بعنف معاها عشان متتعورش بقينا ناكل شفيف بعض مش بنبوس بعض وهيا بقت متجاوبة معايا وصوت اهاتها المكتوم هيجني اكتر وايدي سرحت وهيا عارفة رايحة فين مسكت صدرها براحة وهى اتنفضت كأنها مسكت سلك كهربا عريان وانا مكمل تقفيش وتحسيس حولين الحلمة وباكل شفايفها اكل
طرقعت بصوابعى واتنقلنا لأوضة فيها سرير وحطيتها على السرير ونزلت حمالات الفستان من على كتفها عشان يظهرلى اجمل صدر شوفته في حياتى كان مدور وثابت كدا وقد حباية الرمان وفي وسطه حلمة وردى فاتحة وصغيرة مسكتها بصباعى وبقيت افركها وسبت شفايفها ونزلت بوس في رقبتها ولحس فيها وهى مش بتقول غير: ااااااه اممممم ، وانا كل ما اسمع تأوهاتها بهيج اكتر ونزل لحد صدرها وبقيت ارضع منه زى المجنون وملاك آهاتها مالية المكان وتقول: اااااااه امممم مش قادرة كفاية حرام عليك ااااه
نزلت ابوس في باقي جسمها اللى كان فيه ريحة تهيج الحجر شديت الفستان وقلعتولها وظهرلي انظف واجمل كس ممكن يكون عند بنت حتى كان اجمل من كس لاقيس بكتير كس نضيف لسة متلمسش قبل كدا ووردي بنفس لون الحلمة قربت منه شميته ريحته كانت مسك وبوست الحتة اللى فوقه ونزلت عليه وبوسته وفتحته بصوابعى واول لما حطيت لسانى عليه
ملاك : ااااااااااااااه واترعشت جامد وجابت شهوتها على وشي فلحسته وكان طعمه احلا بكتير اوى من طعم عسل لاقيس وكملت لحس ومص في بظرها واكل في كسها وهى عماله تتأوه وتنزل في شهوتها طلعت زبي وحطيته هلى كسها وبقيت احكه على كسها وزنبورها رايح جاى اكتر من مرة وهى : اووووف ااااااه دخله بقا مش قادرة ااااه دخله بقا يا حبيبي دخله في كس حبيبتك ولبوتك امممممم
اناعجبتنى لبونتها اووى فبدأت ادخل راسه وانا برضع في حلماتها ،، زقيته شويه ودخلت الراس وهى صوتت من الوجع مرضتش ادخل اكتر الا لما تاخد عليه وبقيت ارضع في بزازها وايدي على زنبورها بفركه عشان تنسي الوجع هدت شوية وبدأ الوجع يروح ويبقا مكانه متعة فراحت مسكانى من وسطي وانا مش واخد بالى وراحت شدانى جامد عليها فزبى اتغرس كله في كسها وصوتت جامد ونزلعت كام دمعه مسحتهم وقولتلها : عاجبك كدا كنتى سيبينى انا هتعامل
وهي كانت مكسوفة اصلا تتكلم ، بدأت اطلع زبي وادخله وانا حاسس بالدم عليه وبقيت افحر في كسها طله داخل وهى : ااااااااه امممممم كمان يا حبيبي احححح زبك كبير اووى امممممم نيكني نيكني كمان اوووف افشخ لبوتك اممممم ااااه هنزل اههههه واترعشت وجابت ميتها على زبى وكسها بقا ينبض جامد ويقفل ويفتح على زبي وانا مكمل فشح في كسها وهيا راحت قافلة كسها عليه جامد وعصرته وانا مقدرتش استحمل وروحت منزل شلال لبن في كسها وهي مبسوطة بيه : يحححح لبنك دافى اووى اممممم اول مرة اجرب الشعور دا ، كنا بننهج احنا الاتنين من التعب هيا عشان اول مرة ليها وانا مع انها مش اول مرة لكن كنت حاسس انى اول مرة انيك في حياتي يمكن عشان كنت بعمل كدا مع اللى بحبها والجنس مع اللى بتحبه بيبقا متخلف واحلى من الجنس مع اى وحدة تانية مهما كانت حلوة
مديت ايدي ومسكت طيزها وقولتلها : مش هدوق دي هيا كمان
ملاك: اسكت بقا انا مكسوفة اووى كل ما افتكر اللى كنت بقوله مش ببقا مصدقه هو انت هتفكرني وحشة صح عشان كنت بقول كلام زي ده صح ، وعيطت
انا مسحت دموعها بسرعه وبوستها وقولتلها : انتى عبيطة انتى مهما عملتى انا لايمكن اشوفك وحشة انتى مفيش احلا ولاجمل ولا ارق منك ياروحي وبعدين دانتى حلم كل راجل الرجالة بتبقى عاوزة مراتهم تكون كدا على السرير
ملاك مسحت دموعها وهي بتقول : بجد
انا : بجد يا نبض قلبي
ملاك : طب اوعى كدا عايزة اقوم عشان اتأخرت لازم ارجع ليفتكروا انى جرالى حاجة
قومت من عليها وهيا قالتلى ناولنى هدومى عشان البسها روحت مسقف بأيدي كانت لابسة وجاهزة
شكرتنى ولسة هتمشي قولتلها : مفيش بوسة طيب قبل ما تمشي ، فرجعت واترمت في حضني وقالتلى : هتوحشنى اووى ، رفعت راسها وقربت منها بالراحة وخدت شفايفها في بوسة رومنسية وطويلة وشوية وروحت رازعها بعبوص خلاها اتنفضت ونطت من مكانها وبعدت عنى وراحت ضربانى في كتفي وقالتلى: اوعى يا قليل الادب واختفت ، فانا كلمت ديمون: مبسوط ياعم ديمون
ديمون : اكتر من اى وقت فات
الاتنين انفصلوا عن جسمى ودارك اتكلم الاول: انت نزلت جواها ليه انت مش عارف ان كدا ممكن تحمل
انا: هتحمل ازاى احنا في حلم انا ملمستهاش في الحقيقة
دارك : مين قال كدا انت كدا زي ما تكون مارست معاها في الحقيقة
ديمون : يعني كدا لازم نتجوزها في اسرع وقت عشان متتأذيش من اهلها
انا : صح يا دارك متعرفش تعرفلي هيا منين وبنت مين عشان اقدر اوصلها بسرعة
دارك : هحاول ، يلا بقا عشان ادربكم
دارك بدأ يدربنا على استخدام كل قوتنا كلها بدال ما كنا بنستخدم جزء بسيط منها ومش بنقدر نسيطر على الباقي وعلمنى ازاى اقدر افصل ديمون عنى فى وقت القتال ونحارب احنا الاتنين وبدأ كمان يعلمنا ازاى نسيطر على الطاقة المظلمة عشان نستخدمها بس مكنش فيه فايدة اجسامنا مش قادرة تستوعبها لازم دارك هو اللى ياخد السيطرة عشان نتحكم فيها فاتفقت مع دارك انه لو مسك السيطرة ميأذيش حد من اهلى او الناس اللى تهمنى وانه وقت غضبي ميحاولش ياخد السيطرة عشان هيحصل زي ما حصل قبل كدا وهو قالى : مغيش مشكلة انا يهمنى مصلحتك في الاخر بس حاول وقت غضبك متفقدش السيطرة لان غصب عنى غريزتى هتخليني اخد السيطرة ومحدش عارف ايه اللى هيحصل لانى بردو مش هبقى في وعيي ، فضلت شهر كامل في غيبوبة وفى اخر يوم تدريب قابلت ملاك تانى وعملنا مسمار تانى ، فوقت اخيرا ولقيت امي قاعدة جنبي واول لما شافتنى صحيت فرحت اووى وخدتنى في حضنها وهى عماله تعيط وتقولى : وحشتنى وحشتنى اوى يبن الوسخة كدا تقلقنى عليك
انا : متقوليش كدا على نفسك ياروحى انتى اجمل واطيب ام في الدنيا
فضلنا فى حضن بعض شوية لحد ما قاطعتنا لاقيس اللى غفلتنا وزغفتنا وقالت : اقفش بتعملو ايه ؟
انا : انا مش مكتوب عليا افرح لازم ام واحدة تنغص عليا عيشتي امشي يبنت الجزمة عشان لو قومتلك هجيب من شعرك واعلقك من رجليكي زي الدبيحة لاقيس خافت وجريت برا الاوضة وانا بصيت ل ليليث وضحكنا احنا الاتنين وبعدين قولتلها : انا عايز اكل من الايدين الحلوة دى ينفع
ليليث : من عنيا يانور عنيا وقامت تعمل الاكل وانا طلعت لقاعة العرش لقيت عزازيل واخواتى الرجالة كلهم وناصور قاعدين وعزازيل اول ما شافنى فرح وقال : اخيراً يبنى تعالى اقعد تعالى
قعدت ودنهش قالى : ايه يعم كل دا نوم لو خايف ومش عاوز نعمل القتال قول لكن متنامش دا كله
انا : لا ياخويا امى هتعملى اكل هرم عضمي بس ونروح وعملت حركة بأيدي اللى هو هنيكك يعني
كلهم ضحكوا وانا بصيت لدنهش شوية ولسة هتكلم سمعت صوت دارك في ودنى : اياك تنطق بحرف مش لازم تعتذر الفترة الجاية دى اعمل نفسك عبيط ومتعرفش اللى حصل عشان ميخافوش منك
دنهش هزنى ففوقت قالى : في ايه روحت فين بكلمك مش بترد
انا : معلش كنت بتقول ايه ؟
دنهش : بقولك انت باصصلي ليه كدا عاوز تقول حاجة ؟
انا : لا بس كنت عايز اسألك فكرت فى اللى قولتلك عليه ولا لا
دنهش : بعدين نتكلم
ساروخ : لوسيفر انت مش فاكر ايه اللى حصل ؟
انا : ايه اللى حصل ؟
ساروخ : يعني بعد ما جيت من العالم الافتراضي انت ودنهش
انا : لا كل اللى فاكره انى اتلقحت ع السرير تعبان ونمت ولسة صاحي ليه في حاجة ولا ايه ؟
ساروخ : لا مفيش سؤال عادي
امي نادت عليا عشان اروح اكل ولما دخلت قاعة الطعام وقعدت عشان اكل لقيت لاقيس جات وقعدت جنبي وبدأت تاكل معايا ولما خلصنا قولتلها : عايزك في موضوع مهم هاتي كاسين وحصليني على البلكونة وروحت على البلكونة وهي جات وادتنى كاس وقالتلى : خير في حاجة حصلت ولا ايه ؟
انا بصيت في عينيها نقلتلها صورة [ملاك] ودي مهارة من اللى علمهني دارك وقولتلها : تعرفي البنت دي
لاقيس : ليه ؟
انا : تعرفيها ولا متعرفيهاش ؟
لاقيس : لا معرفهاش بس لو هى عملت حاجة اجيبهالك لحد عندك
انا : هستنا واشوف عن اذنك عندى مشوار
سبتها وطلعت لقاعة العرش وقولت لدنهش انى هروح مشاور وهستناه بعدها في الساحة عشان القتال
خرجت من القصر وروحت الساحة ولقيت الجنود بتتدرب فجبت قائد كتيبة وقولتله : عايزك
القائد : امر مولاي
انا : ايه اكتر فئة مهملة من الشعب ومحدش مركز معاها
القائد اتوتر وقال : لا يا مولاي مفيش حد مهمل ولا حاجة الناس كلها واخدة حقها
انا ضحكت وقولتله : طب روح انت كمل شغلك وروحت جبت جندي عادي مكنش يعرفني وسألته نفس السؤال فرد بكل بساطة : الفقراء يابيه الفقرا مهملين ولاحد بيعبرهم
انا : طب عايزك تروح تجمعلى كل الفقرا اللى تعرفهم وياريت ميقلوش عن الف واحد وقولهم ان فيه واحد هيوزع عليهم اكل ودهب مقابل خدمة هتعملوها في السر فاهم
العسكرى : حاضر يابيه وطار راح يعمل اللى قولتله عليه وانا روحت جبت شوية اكل ولقيت العسكرى جه ١وقالى انه جمع 2000 واحد وقالهم يقولو للي يعرفوهم عشان العدد يزيد وكله ياكل
اختفيت وظهرت مع الاكل في المكان اللى هما متجمعين فيه وقولتلهم : يخربيتكم دا لو لسه محدش عرف هيعرف ايه العدد دا كله فكرت بسرعة وروحت قايل تعويذة نقلتهم بيها للعالم الافتراضي وقولتلهم : اسمعونى كويس انا جايبكم هنا عشان مهمة هتاخدوا مقابلها وانتو اللى هتحددو المقابل اللى انتو عايزينه هاا موافقين ؟
كلهم : موافقين طبعا
انا : كام واحد هنا مش متجوز اغلبيتهم رفعوا ايديهم
انا : طيب سقفت بأيدي كان قدام كل واحد فيهم وجبة اكل من بتوع الاغنياء اللى مكانوش يحلموا يشوفوها وكلهم بدأو ياكلوا ونسفوا الاكل في مفيش ( حقهم دول جعانين والجوع كافر)
انا : بالهنا والشفا على بدنكم ركزوا معايا بقا عشان تاخدو الجايزة الكبيرة عايز كل شيطان فيكم يروح كوكب الارض بتاع البشر ويعمل علاقة مع بنت وكل يوم يعمل علاقة مع واحدة مختلفة وميكونش شيطان غيره نام معاها ولازم لازم البنات دي تحمل ومش عايز الجن العاشق اللى هناك يحسوا بيكم عشان لو جنس مخلوق شم ريحة الموضوع انا هصفيكم كلكم فى واحد طلع وقال : بس انا مش موافق ومش هعمل اللى بتقول عليه
انا : اكيد طبعا حقك تعترض وتقول رأيك اسمك ايه يا حبيبي ؟
الشيطان : نسوانجي
انا : عندك اولاد ؟
نسوانجي : اه متجوز وعندي ولدين
انا : يعيني عليهم هيتيتموا بدري شاورت بصباعي نحيته وطلع من صباعى شعاع احمر خرم دماغه ومات وقتي وكل اللى كانو موجودين خافو
فبصيتلهم وابتسمت وقولتلهم : حد تانى عايز يقول رأيه ؟
كلهم خافو يردو قولتلهم : خلاص حددوا اذا كنتو عايزين المقابل دهب (مفيش فلوس هنا والدهب هو العملة ) ولا تاخدوها اكل اختارو
حصل دوشة وهرجلة في المكان فزعقت فيهم وقولتلهم : بااااس اللى عايز الاكل يجي على اليمين واللى عايز دهب يجي على الشمال
فإتقسموا وكان الربع عايز اكل والتلات ارباع عايزين الدهب وفي بنت وولد اتقدمو نحيتي وكان باين انهم لسة صغيرين في السن يعني في بدايه الشباب والولد قالى : لو سمحت انا مش عايز لا دهب ولا اكل
انا : امال عايز ايه ؟
الولد : كل اللى عايزه من حضرتك انك تساعدنى انى اتجوز حبيبتي دي احنا الاتنين بنحب بعض بس اهلها رافضين يجوزهالى عشان عايزين يجوزوها لواحد من الاغنياء عشان يعيشوا عيشة احلى من تحت راسه وهي بسبب جمالها عيون ولاد الاغنياء عليها فكل اللى عايزة من حضرتك انك تيجي معايا تقنعهملى بس مش اكتر وانا هدبر امورى
الولد صعب عليا اوي بصراحة انا عشت في الفقر والذل سنين وعارف كويس اوى طعم العوز وانك مش قادر تعمل اللى انت عايزه بس لمجرد انك فقير فبقى ملكش حق في حياة كريمة اصل الحياة الكريمة دي بتوع الجماعه الكبار واصحاب الاموال الطائلة بس المهم قولتله : وعد منى هتخلص مهمتك وهخليك تتجوزها ولو غصب عن عزازيل نفسه سكتت شوية وبصيت للبنت وقولتلها : انتى ايه اللى جابك هنا انا المفروض عامل الاجتماع دا للرجالة بس والمهمة دي للرجالة
البنت : مهو حضرتك في بنات كتير جم مع ازاوجهم او اخواتهم عشان بس ياكلو لقمه تسد جوعهم بصبت للبنت وديقت عيني شوية وقولتلها : لقيتها !!
البنت خافت : انا اسفة مكنش قصدى اجى من غير علم حضرتك سامحنى ارجوك وعيطت
انا : بطلى عشان متدايقش بجد واخلص عليكي انا مكنش قصدى كدا انتى جبتيلي فكرة هتنفعني ارجعوا مكانكم
بصيت للناس وقولتلهم : الشياطين البنات تيجي في جنب لوحدها فوقفوا وحده وكانو حاولى 500 شيطانة وكانو خايفين فقولتلهم : البنات انا عندي ليكم مهمة متختلفش كتير انتو هتروحو تناموزمع رجالة من البشر وترجعولي وليكم مقابل مفهوم
كلهم : مفهوم
سقفت بأيدي نقلتهم لعالم الشياطين بس في مكان بعيد وقولتلهم يلا كل واحد يروح يعمل مهمته والرجالة محدش فيكم يرجعلى قبل سنة بتوقيت البشر مفهوم وكل ما نمت مع بنات اكتر كل ما جائزتك هتكبر يلا بسرعة
الرجالة كلها طارت وراحت نحية البوابات وراحو لعالم البشر وكان لسة البنات موجودين قولتلهم : حاولو عالى قد ما تقدرو تزودوا عددكم وكل واحدة فيكم هتقدر تجر رجل وحدة تانية او اكتر جايزتها هتزيد وتروحوا من سكات تتناكو من البشر وتحملو وتيجو علطول فاهمين يلا بسرعة اخفوا من قدامى وكلهم خافوا وطاروا فعلا وديمون كلمنى : انت بتفكر في ايه ؟
دارك رد عليه : انا عارف بيفكر في ايه ؟
ديمون : طب ما تقول
دارك : هو بعت الرجالة تنام بنات البشر عشان يحملوا ويخلفوا والط*فل اللى هيتولد دا هيكون هجين بين البشر والشياطين ودا هيكون اقوى لان محدش يقدر ينكر ان البشر اذكى المخلوقات كلها واذكى من الشياطين بمراحل فانت كدا هتجمع بين القوة بتاعت الشياطين وذكاء البشر وبحسبة بسيطة هيجمع مش اقل من مليون هجين وبكدا بقى عنده جيش في كوكب الارض هيستخدموا وقت ما يحب كل الامر انهم لما يكبروا هيكونو محتاجين تدريب وفي ميزة هنا انت مش واخد بالك منها
ديمون : ايه هيا ؟
دارك : السحرة البشر بيخافو يحضروا الشياطين معنى كدا ان عزازيل مش هيعرف بالموضوع دا
ديمون : طيب وايه حوار البنات اللى هتنام مع البشر دول
دارك : نفس الفكرة بس بدال ما كان ليه جيش في عالم البشر هيبقى ليه جيشه الخاص
ديمون : هما كبيرهم يكونو 1000 بنت يعني مش هيخلفوا اكتر من 1200 ط*فل دا لو افترضنا انه هيبقى في توائم ايه لزمته بقا الجيش دا.. دا اقل من ربع اصغر كتيبة في جيش الشياطين اه ممكن تكون قوتهم اكبر بس عمرهم ما هيغلبوا جيش
دارك : كلمة السر في العالم الافتراضي
ديمون : بس دا مش بيأثر على السن يعني مش هيفرق اذا الواحدة كانت حامل جوا او برة
دارك : مانا لقيت تعويذة تقدر بيها تتحكم في الزمن في العالم الافتراضي ومش على كله لا دا على اشخاص معينين كمان يعني ممكن يخلى واحد يكبر والتاني لأ
ديمون : يابن الايه دي دماغ شياطين
انا ودارك ضحكنا جامد واختفيت وظهرت في القاعة بتاعت العرش وكان لسة اخواتى قاعدين مع عزازيل فقعدت معاهم واتسهرينا شوية وكنت لسة بجهز نفسي عشان نروح نعمل القتال انا ودنهش بس فيه جندى دخل علينا عمال يجيب ددمم من كل حتة في جسمه واتكلم بالعافية وهو بينهج : مولاى في هجوم حصل على قرية من قرى الحدود من الجن وقتلوا كل الجنود وكل اهل القرية
كلنا اتصدمنا من اللى سمعناها وعزازيل زعق فيه : انت بتقول ايه ؟؟!!!

استووووب كفاية لحد هنا كدا عنب اووي بص اكبر جزء في السلسلة حبيت اخليه الاخير وعملتلك شوية احداث فلة بس عندى تحدى للرجالة الاشباح اللى بتتابعني اللى هيقدر يتوقع البنت اللى شوفتها في الحلم مين هياخد منى جايزة مالية والسلسلة الجاية كل جزء هيبقى فيه تمسية عليه بس لازم تبقى عاملي فولو !! يلا متكسلوش بقا عايز احس انكم بتتفاعلو معايا كدا والقصة عجابكم وبتشاركوني الرأي


بحبكم وبحب مين يحبكم سلااام ❤💋
يرجي دمج الجزء الاخير مع باقى السلسلة
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
تم الدمج
تم اضافه الجزء الثاني في قصه البروفيسور السلسه التانيه
ارجو الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010 و العنتير
ارجو دمج الجزء الثاني من القصه موجود في الكومنتات وشكراً مقدماhttps://xn--mgbkt9eckr.net/threads/الطــــــــــــار♪.230085/

برجااء القائيمين علي دمج القصص.. برجاااء الاهتمام والمتابعه.. انا رافع الجزء التاسع من يومين ولغاية دلوقتي لم يتم الدمج.. برجاااء المتابعه ودمج الاجزاء عشان اقدر احط جزء جديد.. وشكرا🌹

يرجي دمج الجزء الاخير مع باقى السلسلة


اريد دمج الجزء الثاث من قصة موجود بتعليقات .

تم اضافه الجزء الثاني في قصه البروفيسور السلسه التانيه
ارجو الدمج
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
ارجو دمج قصه زوجتي الدكتوره الجزء السابع
 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
برجاء دمج الجزء العاشر
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
ارجو دمج قصه زوجتي الدكتوره الجزء السابع

برجاء دمج الجزء العاشر


اريد دمج الجزء الثاني موجود بتعليقات
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: حامل شعلة
ارجو اضافة الجزء الثاني من رجل العيلة
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...ا-اتجوزت-_-حتى-الجزء-الثانى-27-4-2023.230387/ يرجي دمج الجزء الثالث فالردود
 
ارجو دمج الجزء الثامن من قصه زوجتي الدكتوره شكرا
 
ارجو اضافة الجزء الثاني من رجل العيلة


ارجو دمج الجزء الثامن من قصه زوجتي الدكتوره شكرا
تم الدمج
 
برجاء دمج الجزء الثالث من قصة العجوز و الحسناء مع التذكير بتغيير العنوان والتاريخ وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%