NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: The hero of the story
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
تحياتي
ارجو دمج الحزء العاشر والذي هو استكمال لقصة
من الحفلة الجامعية الى الحفلة الجماعية
والاستكمال تم عن طريقي بناء على طلبي السابق
شكرا
تحياتي العطرة
 
تحياتي
ارجو دمج الحزء العاشر والذي هو استكمال لقصة
من الحفلة الجامعية الى الحفلة الجماعية
والاستكمال تم عن طريقي بناء على طلبي السابق
شكرا
تحياتي العطرة
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
مرحبا
نشرت الجزء السادس من قصة (من الألم إلى المتعة) ولكني لم أعرف من أين أجلب الرابط
يرجى الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
ارجو الدمج حكايتي |السلسله الاولي | حتي الجزء الثاني
مشاركة في الموضوع 'حكايتي | الجزء الاول| السلسله رقم ١' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/حكايتي-الجزء-الاول-السلسله-رقم-١.313006/post-2644539
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
تم اضافة الجزء الثامن https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/خارج-عن-السيطرة.308472/
برجاء الدمج



تم إضافة الجزء السادس من قصة (من الألم إلى المتعة )

ارجو الدمج حكايتي |السلسله الاولي | حتي الجزء الثاني
مشاركة في الموضوع 'حكايتي | الجزء الاول| السلسله رقم ١' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/حكايتي-الجزء-الاول-السلسله-رقم-١.313006/post-2644539

الموضوع 'أنا و عشيقاتي | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء الرابع 3/9/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/أنا-و-عشيقاتي-السلسلة-الأولي-ـ-حتي-الجزء-الرابع-3-9-2023.307533/



يرجى دمج الجزء الخامس من سلسلة أنا و عشيقاتي
تم الدمج
 
اولا بعتذر على التأخير نظرا لظروف العمل و احداث حصلت ها تدخل في السلسلة..
وقفنا المرة اللي فاتت ان بعد ما خلصت ما فاطمة و صورتها روحت و كنت بفكر ها اعمل ايه مع نورا
روحت البيت تعبان طبعا اتغديت و كلمت صحابي نزلنا قعدنا مع بعض شوية و انا مكنتش معاهم خالص كنت بفكر في اللي حصل و اللي لسه ها يحصل كان عندي جامعة تاني يوم فروحت نمت من غير حتى ما اكلم فاطمة
صحيت من النوم تاني يوم بدري كانت الساعة 6 الصبح لبست و نزلت فضلت قاعد شوية في الشارع لحد ما فاطمة رنت عليا قولت لها اني في الشارع مستنيها و دماغي بتودي و تجيي في موضوع نورا جت فاطمة و بعد ما سلمنا على بعض ركبنا و رايحين الجامعة بنتكلم عادي و بنحب في بعض اتعدلت و قولت لها فاطمة انا عايز اعرف حكاية نورا بالظبط ايه دخلت الشلة و بقت قريبة منك زيادة عن اللزوم و بقت معاها زلة عليكي و دا مخوفني عليكي اوى
لقيت فاطمة اتعدلت و بتقولي نورا دي دماغها اصلا شمال و افكارها شمال و شاكة انها شمال اصلا احمد كان عارفها و اقولك سر كان بيقولي انها عملت علاقة مع كل شباب الشلة و خلت البنات اللي معانا عينهم تفتح و منهم اللي عمل علاقات سواء سطحية او علاقة كاملة
انا كنت بسمع الكلام دا و عيني بتوسع من الصدمه يعني نورا خلت البنات شراميط و الرجالة خولات ليها طبعا انا كنت معملتش معاها حاجة و فاطمة وقعت بسبب الفيديو وقتها مكنتش عارف هل انا بحب فاطمة بجد و عايز الفيديو دا عشان امسحه و احافظ عليها ولا بسبب اللي حصل هي ايه بالنسبة لي بس لقيت نفسي لا بحبها بجد و خايف عليها و كنت سرحان بفكر لدرجة اني لقيتها بتهزني جامد و تقولي انا بكلمك ايه سرحت في ايه قولت لها في البت نورا دي طلعت شيطانة و هي كلها على بعضها مش باينه من الارض الموضوع كله يا فاطمة انا خايف عليكي منها بكلمك من قلبي فعلا حاولي تبعدي عنها و انا ها اتعامل معاها فاطمة بصت لي بحب كده و بعدين زي ما تكون افتكرت اللي نورا عملته مع الشباب فلقتها بتقول ما هي ممكن تخليك تنام معاها و تبقي تحت طوعها انا كانت دماغي بترسم الخطة خلاص فضحكت ضحكة فاطمة مفهمتهاش و قولت لها دا عز الطلب بس مبدأيا تسامحيني انا لو عملت كده ها يبقي عشانك انتي لقيت فاطمة سكتت شوية و بعدين بصت لي و قالت لي موافقة و لو جيبت لي الفيديو اللي معاها و مسكت عليها زلة حلوة كده ليك عندي هدية
اتفقنا انا و فاطمة و كنا وصلنا الجامعة نزلنا و دخلنا سلمنا على الشلة و بعد شوية لقيت نورا جت
نورا هي عبارة عن 150 سم او اقل و وزن ما يجيش 45 كيلو سمرا شوية من السمار الحلو اللي يشدك بزازها بحجم التفاحتين و طيزها بارزة و مدورة و مشدوده بس طبعا مش كبيرة
وقفت سلمت علينا و انا كنت حابب اعرف اكتر عن اللي بتعمله مع العيال عشان ابقي عارف ها اتصرف ازاى بعد ما سلمت عليها قولت لها نورا عايزك معلش كلمتين لوحدنا
جت و اخدتها على جنب بعيد عن الناس و انا مش عارف ها اتكلم في ايه اول ما بعدنا و بقينا لوحدينا لقيت نفسي بقولها فاكرة الواد احمد اللي كان خطيب فاطمة بقالي كتير مش بشوفه و محرج اسأل فاطمة و خصوصا انا فسخت الخطوبة لقيتها ضحكت ضحكة عالية اوووى و بتقولي احمد دا طلع لمؤاخذة يا محمد قولت لها مش فاهم لمؤاخذة ايه رقعت بالضحك و لقتها بتقرب مني و تقولي طلع خول و احنا شلتنا يا رجالة يا بنات معندناش انواع تانية عملت نفسي اني اتصدمت و ازاى و عملت مش فاهم برده لقيتها بتقولي يا محمد احمد دا بتاعه لمؤاخذة قد عقلة الصباع دا غير انه بيتكيف لما خرمه يبقي مليان و مفشوخ انا كنت مصدوم من طريقة كلامها و الالفاظ و الشرمطة اللي هي فيها دي و لقيت نفسي بقولها و انتي عرفتي منين بقا الكلام دا كله لقيتها قربت من ودني و بتقولي اصلي كنت بجربه زي ما جربت الشلة انا اتصدمت و بقيت اجمع في دماغي احداث ان ناس كانت بتدخل و ناس مشيت و اختفت حتى الصدفه مش بتقابلنا لقيتها بتقرب مني و تقولي الدور عليك انت اللي فاضل و الا انت زي احمد لقيت نفسي بقوم و روحت ضاربها قلم وشها احمر و صوابعي علمت على وشها و هي وقعت على الارض و في خيط ددمم نزل من جنب شفتها لقيتها بتتعدل و عينها كلها شرار و بتدمع و هي بصه لي افتكرت اللي انا عايز اعمله عشان فاطمة روحت اخدتها في حضني اطبطب عليها و عدلتها بسرعه قبل ما حد يشوف او يلاحظ و قولت لها زي ما الست بتزعل و تضايق لما انوثتها تتهان الراجل بيزعل برده لما واحده تهين رجولته دا رد فعل تلقائي حقك عليا متزعليش لقيتها ابتسمت بخباثة شوية اكنها كانت مستنية اني اخضع او كده و انا كنت فهمت نظرتها فقولت لها تعالي نكمل كلام في حتة تانية انتي مش ها ينفع تروحي المحاضرات كده ولا تبقي وسط الناس كده
لقيتها بتقولي لا خلاص انا مروحة عربيتي قريبه من هنا محصلش حاجة يا محمد انا اللي اسفه
قولت لها انا ها اجي معاكي اوصلك اطمن عليكي مش ها اسيبك لوحدك
طبعا بعد شكرها ورفضها اني اجي اوصلها و اني مصر اني اجي معاها وافقت و مبتسمه و حاسة بانتصار قولت لها روحي اغسلي وشك و انا ها اطلع استناكي بعد باب الكلية بشوية عشان محدش ياخد باله هنا قالت لي ماشي خرجت و انا في دماغي اني ها اخليها تبوس رجلي بسبب الكلمة اللي قالتها اني خول زي احمد بالمناسبة نورا شعرها طويل واصل لحد طيزها و استايل لبسها تشيرتات نص كم في الصيف و بنطلون و مش محجبة المهم طلعت الصيدليه اللي في وش الجامعه و طلبت منها حاجة تطول مده القذف و حاجة تخلي الانتصاب مده طويله حتى لو نزلت اخدت الحاجة و مشيت بعد ما خبتهم كان برشامه و كريم اخدت حباية قبل ما اطلع من الصيدلية و روحت استنيت نورا و انا مش عارف ها ادهن الدهان دا امتى عدت خمس دقايق و نورا جت لي بالعربية ركبت معاها و طلعنا المسافة مكانتش هتاخد اكتر من تلت ساعة كنت في العربية بعت رسالة لفاطمة عرفتها اللي تم و اني لو اتاخرت عليها متقلقش و قبل ما نوصل لقيت زبري وقف اوى و شد عمل خيمة في البنطلون جامدة و شد اكتر من العادي بسبب الحباية لقيت نورا بصت لي بجنب عينها كده و لمحته فضحكت و بتقولي ايه عاوز تجرب قولت لها انا مش ها اجرب انتي اللي عايزه تجربي لقيتها بتقول انت بالنسبة لي المجهول حتى معرفش عنك حاجة الباقي بقا بلاويهم كلها معايا قولت لها بس انا اخاف عليكي و انتي بتجربي لقتها ضحكت و قالت لي سد انت بس قولت في بالي احا البت خبرة و لو مخلتهاش تخضع ها تركبني وصلنا و انا بقيت براجع في دماغي مشاهد من افلام السكس قولت حتى لو ماتت في ايدي مش ها يفرق معايا المهم اخليها تخضع
بالمناسبة نورا امها ميته و ابوها مسافر برا مصر و هي عايشة لوحدها طلعنا شقتها و قعدت في الصالون شوية لقيتها بتقولي الحمام اهو خش خد دش الاول من المشوار و تعالي نشوف ها اجربك ازاي و بتضحك ضحك شراميط دخلت الحمام اخدت دش و قبل الدش دهنت الكريم و زبري واقف اووووى حاسه ها يتخلع من جسمي طلعت بالبوكسر بس من الحمام و ماسك هدومي حطيتها على كرسي في الصالون و طلعت التليفون مستنيها تيجي و جهزت الكاميرا لقيتها جت لابسه برا و اندر بس شوفتها و صفرت عشان احسسها بانوثتها قولت لها ايه القمر دا قمت حطيت الموبايل في زاوية و جيت عندها بتقولي موقف الموبايل كده ليه و سانده على الفازة انت بتصور قولت لها عندك مانع اصور التجربة ها ابعت لك الفيديو لو التجربة عجبتك قالت لي طيب هاته و تعالي روحت وراها و دخلت اوضة نومها وحطيت التليفون و ظبطه على السرير و قربت منها قولت لها بقي انتي عايزة تجربيني بس انا مش زي الناس التانية ولا زي الشباب انا مختلف قالت لي متقولش كتير وريني فعل مسكتها و شيلتها و ابتديت ابوس شفايفها و هي بتبوس شفايفي و بناكل شفايف بعض و انا شايلها و رجلها حوالين وسطي و ايدها حوالين رقبتي و شفايفنا بيعصروا بعض و لسانا كل واحد بيمص لسان التاني انا عارف انها متمرسة فلازم ابان اني جامد عشان ما اتركبش روحت قلعتها البرا و بزازها بتتحك في صدري نزلتها وقفتها و نزلت على بزازها امصها و ارضعها و الاعب حلماتها بلساني و هي تأوهتها بتعلي و بتفرك كسها قعدتها على السرير و مصيت رقبتها و بنزل على بزازها ارضع بز و اقفش التاني و قمت عضيت بزها براحة شوية لقيتها قالت ااااااااه و هاجت اكتر بدات ابقي اعنف بس مش جامد اوى نزلت ابوس بطنها لحد الاندر و اطلع تاني حطيت ايدي على اندرها لقيته غرقان شديته جامد قطعته و هو بتتأوه من المتعه نزلت الحس كسها و كسم النضافة و الريحة الحلوين من احلى الروايح و من انضف الاكساس اللي شوفتها و انا بلحس ببص على فتحت كسها لقيتها اوسع من فتحة فاطمة بكتير فقلت انها مفتوحة دخلت صباعي في كسها و انا بلاعب زنبورها بلساني و بصباعي على الجي سبوت ثواني كده و لقيت بتترعش و بتتنفض جامد و بتجيب مكانتش بتجيب كمية كبيرة زي فاطمة و لكن سيبتها تهدي شوية لما ابتدت تفوق رجعت تاني العب في الجي سبوت و بعض زنبورها و هي ااااااااااااه اووووووى اوووووووووى كمان و جسمها يتنفض و تجيب انا كنت بحاول متكلمش دلوقتي و ابقي مركز في اني افشخها زبرى كان ها يقطع البوكسر و هي بقت تقولي دخله و نيكني قمت لها و مسكتها من رقبتها جامد اكني بخنقها و ايدي التاني صباعي في كسها بيلعب في الجي سبوت و قلت لها يا شرموطة انا اللي اعمل اللي حابب اعمله متقوليش و روحت ضاربها بالقلم بس مش جامد لقتها هاجت فشخ و اتسعرت و جابت و عينها النيني طلع لفوق خرجت ايدي اللي اتغرقت من عسلها اللي جابته 3 مرات و انا لسه مقلعتش البوكسر و حطيت صباعي في بوئها بدأت تمصه بس تحسها خلصانه خالص و مش قادرة ضربتها بالقلم تاني و قولت لها يا لبوة فوقي انا لسه معملتش حاجة لقيتها بتفوقعلى خفيف كنت قلعت البوكسر و دخلت زبري كله في بوئها لاخره كانت بتتخنق و وشها احمر قومت مطلعه من بوئها بقت تكح و راحت قالت لي احا بقالنا ساعة الا ثلث و جيبت 3 مرات و انت لسه مقلعتش و لسه ها تكمل لقيتني بنيك بوئها و زوبري داخل خارج في بوئها و بيوضي بتطرقي ع في رقبتها طلعت زوبري و انا مش حاسس بيه بسبب الكريم شيلت البت و لفت رجليها حوالين وسطى و قمت منزلها على زبري كله مرة واحده زي ما بشوف في الافلام لقيتها بتصوت و تخربش ضهري احاااااااا زوبرك عريض اوووووى و انا ماسكها من طيزها و بنيكها و انا واقف و باخد شفايفها امصهم اووووى نمت على السرير و هي على زبري و سيبتها و قولت لها يلا يا شرموطة جربي راحت تنيك نفسها بتحاول يكون بسرعه و جامد لكن لقيتها مش عارفه ضربتها قلم كده و مسكت طيزها و قعدت انيك فيها جامد و ارزع جامد و اقولها و عاملة لي شرموطة و خبرة يا متناكة يا مومس و هي اااااااااه كمان اوووووووى افشخني افشخ شرموطتك و متناكتك افشخ كسي شيلتها و خليتها تعمل وضع الدوجي على طرف السرير و انا رافع رحل واحده على السرير و ببص علي طيزها لقيت خرمها واسع روحت مظخل زبري في كسها من ورا و مسكتها من شعرها و شديتها منه جامد و انا بنيك فيها جامد و بسرعه و هي بقت تصوت و كل فترة كده تكون بتجيب و هي بتصوت و انا ماسكها و برزع بكل قوة عندي خرجت زبري من كسها و دخلته في طيزها كله مرة واحده و هي بنفس وضعية الدوجي لقيتها كانت ها تنط لقدام سحبتها من شعرها و روحت انيك طيزها جامد و انا حاسس ان خرم طيزها ضيق على زبري خرجت زبري و انا مش قادر و لسه مجبتش و هي نامت على بطنها حاولت استجمع قوتي و عدلتها نيمتها على ظهرها و فشخت رجلها و هي بتقولي حرام عليك كسي و طيزي ورموا من النيك مش قادرة ضربتها على بزازها و قولت لها بس يا متناكة انتي هنا بتتناكي بكيفي انا و انا زبري لسه ما نزلش روحت مدخله جامد في كسها و برزع جامد و هي بتتوحوح و تصوت ربع ساعة من الوضع دا كنت خلاص ها اجيب و هي بتترجاني اجيب قولت لها اجيب فين لقيتها مش بتتكلم خرجته و حطيته على بوئها و نزلت لبني علي بوئها و وشها و هي زي المغمي عليها بس بتحاول تلحس لبني و انا فردت جسمي جنبها بس افتكرت الموبايل قمت لقيته صور ساعتين و نص قفلت الفيديو دا و سيبت الموبايل انا زبري لسه واقف ما نامش و مستعد لواحد تاني بس قولت من غير كريم تأخير كده كده ها يتأخر لوحده رجعت مسكت بزازها برضع فيهم و هي ابتدت تفوق و بتقولي مش قادرة اعمل تاني انت خلصت عليا قولت لها طيب فوقي كده نطلب اكل و نرجع نكمل دا لسه اليوم طويل معانا لقيتها بصت لي كده و تقولي طويل ايه انا مش ها اعمل تاني قمت مبرق لها و بصت لها بصه لقيتها خافت و ابتدت تنخ كده و وطت راسها و بتقولي بس انا اتوجعت جامد و انت كنت عنيف اووووى و انا حرفيا مش قادرة قولت لها المرة الجاية بكيفك و ها امتعك و مش ها اتعبك لقيتها انبسطت شوية و قالت لي خليك هنا متخرجش و راحت خرجت من الاوضة انا فتحت الباب شوية خليته موارب عشان اشوف هي عايزة تعمل ايه
لقيت مفاجئة غير متوقعه احمد و ملط و بيمشي زي الكلب و فطيزه زبر صناعي مبروط فيه ديل كان خارج من اوضة تانية و نورا بتحط له دراي فود بتاع الكللابب و لقيت واحد تاني كان في الشلة معانا في الاول و اختفي لقيته جه ورا احمد و طلع الصناعى من طيزه و ركب احمد زي الكللابب و راحت نورا بعصاية زي الخرزانة ضربت الواد التاني على طيزه و دخلته الاوضة و كانت بتتكلم معاهم في حاجة انا لقيت فرصة اصور و قمت مصور دا كله لحد ما لقيتهم دخلوا غيروا و مشيوا و لقيتها جاية رجعت على السرير و شغلت الفيديو بتاعها و قعدت اكنى بتفرج عليه جت لي بقولها بس ايه كنتي بطل لقيتها قعدت على حجري و بتقولي الاكل زمانه جاي انا ها اجيبه ناكله سوا هنا بس اقولك على حاجة انت دكر يا محمد اللي ها تتجوزها ها تتعب منك انا عارفه انك واخد حاجة بس انت من غيرها شكلك جامد فضحكت و قولت لها بطل زيك لازم ابقي قده انتي اول بخت و اللي فكت السلفانه من على زبري لازم ابقي قدك ضحكت و بعد شوية كلام لقينا الباب بيخبط لقيتها طالعه ملط عرفت ان احمد او الواد التاني هو اللي جايب الاكل ببص لقيت فعلا احمد هو اللي جايب الاكل و هي جت لي قعدنا كلنا و طلعنا الصالة نتفرج على تلفزيون و نرتاح شوية و ايدي بتلعب اما في كسها او بزها لحد ما هي هاجت و بدأت تمسك زبري تدعكه بايدها و راحت نازلة تمصه نمت على الكنبه و خليتها تعمل وضعية 69 و بقيت الحس كسها و اعض في زنبورها و صباعي بيلعب في الجي سبوت لحد ما لقتها اتكربت كده و عسلها بدأ ينزل و يخرج من كسها الحسه كان تقيل و لونه ابيض كنت بلحسه و طعمه كان حلو لقيتها بتتعدل و راحت قعدت على زبري قولت لها كملي مص عشان ها اجيب نزلت تكمل مص لحد ما جبت في بوئها و راحت قعدت عليه بكسها و بتنطط عليه براحة و بتحرك طيزها يمين و شمال و زبري في كل جوانب كسها بيخبط و مستمتع اوى وهي كمان مستمتعه غيرنا الوضع و عملنا اوضاع كتير نص ساعة نيك في كسها و طيزها لحد ما جيبت تاني في طيزها فردت جسمي جنبها و انا بنهج و هي جت في حضني و لقتها بتقولي انا خدامتك و خدامة زبرك انت احسن و ارجل من كل الشلة دي قولت لها مدام خدامتي عايزك متخبيش عليا حاجة ايه اللي بينك و بين احمد وبين احمد و فاطمة قعدت تحكي لي اللي حاكته فاطمة بالتفصيل قولت لها يعني احمد الخول نام مع فاطمة بالغصب من ورا قالت لي ايوة فاطمة كويسه يا محمد انا ضحكت عليك في حوار البنات اللي انا شرمطتهم و ضحكت على فاطمة البنات كويسين قولت لها و الفيديو بتاع فاطمة قالت لي معايا قولت لها يتمسح دلوقتي و لو في اي نسخه في اي حتة تتمسح قالت لي مافيش غير على تليفوني و جابته و مسحته قدامي قولت لها و شباب الشلة بتعملي معاهم ايه قالت زي ما عملنا كده و هما اللي بيطلبوا مني لكن انا شكلي ها اطلبك قولت لها عايز منك طلب قالت لي طلباتك اوامر قولت لها عايز فيديو لاحمد و هو بيتناك فيه واضح شكله و ملامحه قالت لي اعتبره حصل يومين و يكون عندك سيبتها و قمت اخد دش لقيتها جايه معايا استحمينا سوا مع بعض التحرش و خرجنا لبست و بصيت في الساعة لقيتها داخله على 4 العصر من الساعة 11 و احنا سوا رجعت الجامعه و كلمت فاطمة لقيتها جاية مع وجه جديد
مين الشخصية الجديدة دا اللي ها نعرفه الجزء الجاي
الموضوع اتحطبت على اول الطريق
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
يرجى دمج الجزء الثامن لقصة الأساتذة عبير
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%