NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الثاني (الألماني)

قمت اتشطفت وأنا في قمة سعادتي ، صحيح أن بابا عمل معايا كدة وهو مايعرفنيش ، بس أنا كنت مبسوط أوي ، ولما دخلت الحمام كان نفسي أسيب لبنه جوايا بس خوفت عشان محدش يحس بحاجة لما أروح البيت ، قمت اتشطفت ورجعت على صاحبي عشان ألبس هدومي وفي الطريق قعدت أفكر وانا مستغرب إن بابا رضي يعمل معايا علاقة بالسرعة دي ، وكان نفسي أعرف هل هو ممكن يقبل أنه يعمل علاقة مع أي حد وشهوته هي اللي متحكمة فيه ولا في سبب التاني ، وإيه الشقة دي ويا ترى بابا مخبي أسرار إيه تاني
بعد ماروحت عند صاحبي وغيرت هدومي ، نزلت روحت واول ما طلعت نمت على طول وانا من جوايا مبسوط جدا إن حلمي اتحقق بسرعة وبابا قبل يمتعني بس للاسف من غير ما يعرفني

هاستأذنكم أعمل وقفة صغيرة اعرفكم بنفسي واكلمكم عني
أنتم عرفتم ان اسمي وائل ، عندي 20 سنة ، أنا هحكيلكم ازاي بقيت سالب واعرفكم حكايتي ومين هما التلاتة اللي مارسوا معايا اللي قلت لبابا عليهم .

أنا كنت عايش طبيعي جدا في أسرة مكونة من بابا واسمه عمر وده مدرس علم نفس وطول الدراسة بيكون مشغول ، بالنسبة لمواصفاته فهو طوله حوالي 170 وجسمه مشعر زي ما عرفتوا ومعضل على خفيف ومش تخين بس عنده كرش صغير وزبه تخين وطوله حوالي 19 سم
ماما وهي أصغر من بابا بـ7 سنين بتشتغل ممرضة في مستشفى حكومي وأوقات كتير بتكون مش موجودة في البيت
اخويا الكبير رؤوف وده اكبر مني بـ8 سنين بيشتغل محاسب في بنك ، جسمه معضل ومشعر زي بابا بس الفرق أن أخويا بيروح الجيم ومهتم بجسمه
وبعد كدة أنا لسة طالب في الجامعة جسمي ناعم وخالي من الشعر طبيعي ، طيزي مليانة وبارزة بس مش أوي ، وزبي طوله حوالي 13 وتخين شوية وطولي حوالي 169 سم

دول هما أفراد أسرتي
بالنسبة لحكايتي فأنا عمري ما كان ليا ميول جنسي ناحية الشباب ، بس كنت انطوائي وماليش اختلاط بحد ، وفي فترة الثانوي وقتها كان عندي 16 سنة كنت في مدرسة ثانوي خاص ، لاني كنت جايب مجموع مش كويس في الإعدادية ، وفي يوم وصل مدرستنا مدرس ، والده ألماني وأمه مصرية ، كان مدرس لغة ألمانية
اسمه (رامي) ووسيم جدا ومن أول لحظه شوفته وقعت في حبه وكأن كيوبيد رماني بسهمه ، كان لما بيدخل الفصل بحس إني مش على بعضي وبسرح فيه ومش بكون مركز
هو طوله 175 سم ، شعره أصفر غامق وناعم حرير ، عيونه زرقاء وجسمه رياضي ورشيق ، وصوته جميل جدا وهو بيشرح
المهم أنا في يوم قررت أخد عنده درس ، ولما قلت له قالي : أنا مش بحب الدروس الخصوصية
أنا : من فضلك يا هير رامي أنا ضعيف جدا في الألماني
رامي : بص يا وائل انا دلوقت مش فاضي ، بعد المدرسة نتكلم
بعد اليوم الدراسي ما خلص لقيته مستنيني قدام باب المدرسة بالعربية بتاعته ، كان واقف جنب العربية وأنا مخدتش بالي منه لقيته ندهلي ، اول ما سمعت صوته وبصيت له ، حسيت اني بنت شافت فتى أحلامها واقف لها جنب العربية ومنتظرها تقرب منه عشان يفتح لها باب العربية عشان تركب
الغريبة إني اول ما قربت منه لقيته فتح باب العربية وقالي : اركب اوصلك في طريقي ونتكلم
حسيت ساعتها إني عايز اترمي في حضنه واقوله : بحبك بحبك
قبل ما نتحرك بالعربية قالي : إنت ساكن فين ؟
لما وصفت له قالي : هو مش في طريقي ، بس أنا هوصلك لأقرب مكان
أنا : شكرا يا هير رامي
بعد ما اتحرك بالعربية لقيته بيقولي : إنت ليه عايز تاخد درس صحيح ؟!
أنا : حاسس إن أنا ضعيف في الألماني
رامي : بس أنا مبقصرش في الفصل
أنا : أكيد طبعا ، بس قولت يمكن لما حضرتك تشرح لي في الدرس مع شرح المدرسة استوعب أكتر
رامي : بص يا وائل ، أنا للاسف يومي مشغول ، وده لأسباب شخصية إنت مالكش دخل فيها ، فاعذرني لأني مش هقدر أديلك درس ، ولو في حاجة وقفت قدامك انا هشرحالك
انا : شكرا لحضرتك ، أنا كان نفسي جدا حضرتك تديني درس خصوصي
رامي : معلش بقا اعذرني
قعدت ساكت وكل شوية ابص له بكسوف لحد ما جت اقرب حتة أنزل فيها ، نزلت وانا دمعتي على خدي لأني بجد كنت من جوايا بتعذب وحاسس إني تعبان لأني بحبه جدا ودي أول مرة أكون معاه لوحدنا ونفسي أقوله بحبك وصعب اقولها له طبعا
لسة هافتح باب العربية وأنزل لقيته خد باله إن دموعي على خدي ، فقالي : مالك يا وائل في إيه ؟
صوته خلاني ضعفت وقلت : أنا بحبك أوي ، بحبك بجنون
كنت بتكلم تحت تأثير الحب ، عشان كدة مرة واحدة دموعي بقت تنزل جامد ، قام واخدني في حضنه ، وأنا بكل شوق حضنته جامد واترميت في حضنه وهو قعد يطبطب عليا عشان أهدى ، ولما فوقت سحبت نفسي وجيت أفتح باب العربية لقيته بيقولي : استنى يا وائل ما تنزلش
وطيت راسي وقلت له : أنا آسف يا هير رامي ، أنا معرفش ازاي قلت كدة
سكت شوية وبعد كدة قالي : لا مفيش حاجة حصل خير ، أنا للاسف ورايا مشاغل دلوقت ، بس لازم نقعد ونتكلم ، وراك حاجة يوم السبت
أنا : لا مفيش
رامي : تمام هتصل بيك ونتقابل ، هات رقمك
أخد رقمي ونزلت من العربية وأنا مش عارف اتلم على روحي ، بعد ما روحت دخلت أخدت دش دافي عشان أفوق وخرجت نمت على طول ، وبعدها بحوالي ساعتين لقيت ماما بتصحيني عشان نتغدى ، قمت من النوم غسلت وشي وخرجت قعدت مع الأسرة عشان اتغدى ، حاولت أندمج معاهم عشان أنسى الحالة اللي أنا فيها ، وبعد ما دخلت أوضتي كنت قاعد مهموم لأني مكنتش عارف لما هروح المدرسة هتعامل ازاي مع رامي ، وفي وسط سرحاني لقيت رؤوف أخويا دخل الأوضة ولقيته بيقولي : بقولك يا لولو ، تحب تخرج معايا أنا وأصحابي بكرة
أنا : هتخرجوا إمتى ؟
رؤوف : بقولك بكرة
انا : أيوة يعني بعد المدرسة ولا إمتى ؟
رؤوف ضحك ضحكة خفيفة وقالي : مدرسة مين يا ابني ، إنت ناسي إن بكرة الجمعة
بصيت له باستغراب وضحكت وقلت له : معلش يا حبيبي ، مخدتش بالي
رؤوف : ولا يهمك ، هتخرج ولا لاء ؟!
انا : هتروحوا فين ؟
رؤوف : دريم بارك
فرحت وقلت له : أكيد طبعا ، راشق يا معلم
ونطيت حضنته وبوسته من خده ، ما هو أخويا الكبير بردو ، لقيتها فرصة اني ألعب وأفك عن نفسي
وفعلا تاني يوم صحينا بدري ولبست انا ورؤوف وخدنا بعضنا ونزلنا ، وقضيت يوم جميل جدا مع رؤوف وأصحابه ، وبصراحة مابخلش عليا وخلاني انبسطت جدا ، وروحنا بالليل واحنا مبسوطين جدا
تاني يوم (اللي هو السبت) على الضهر كدة لقيت رقم غريب بيرن على موبايلي ، فتحت وبقول: آلو ، مين معايا ؟!
الصوت : أيوة يا وائل أنا هير رامي ، إنت فين ؟
أنا : أهلا ازي حضرتك يا هير ، أنا في البيت
رامي : طب نص ساعة وتقابلني في المكان اللي نزلتك فيه
أنا : حاضر يا هير ، هنزلك
كان بابا عنده دروس ومش موجود ، وماما كانت نوبتجية في المستشفى ، ورؤوف مع أصحابه فلبست ونزلت
وقفت انتظر الهير رامي ، اللي شوية ووصل ، فتحت الباب وركبت جنبه ، لقيته باسني من خدودي وقالي : أخبارك إيه يا بطل ؟
حسيت إن حرارتي عليت ، وخدودي بقت حمرا ، فرديت عليه بكسوف وقلت : بخير يا هير
رامي : طب بص أنا فاضي بقيت اليوم ، تعالى نطلع على شقتي نتكلم ونحكي
بقيت ساكت ومش لاقي كلام أقوله ، والهير بردو ما اتكلمش ، يا دوب شغل موسيقى هادية
بعد حوالي 35 دقيقة وقف وقالي : يلا بينا يا بطل
كانت شقته في الدور التاني ، طلع مفتاحه ودخل وأنا كنت واقف برة ، لقيته بيقولي : ادخل يا وائل مفيش حد ، أنا عايش لوحدي
دخلت وانا موطي راسي ، لقيته بيشاور لي على أوضة الضيوف ، فدخلت وقعدت ، لقيته دخل وجاب لي كوباية عصير مانجة ، وبعدها قالي : معلش يا وائل ، هغيب عنك خمسة أغير هدومي
أنا : اتفضل
بعد شوية لقيته خارج لابس بيجامة بيتي خفيفة وشكله فيها يجنن ، بصيت له وتنحت جامد
بعد ما قعد فضل ساكت شوية ، وبعد كدة قالي : إيه ماشربتش العصير بتاعك ليه ؟
أنا : بشرب أهو
رامي : بالهنا والشفا
أنا : شكرا لحضرتك
سكت شوية وبعد كدة قال : ممكن بقا ومن غير كسوف نتعامل كأصدقاء وتفتح لي قلبك
كحيت من المفاجأة وقلت : آه طبعا
رامي : طب بص عشان تاخد راحتك وتتكلم ، أنا هحكي لك حكايتي عشان نقرب من بعض
بصيت له وقلت له : اتفضل
رامي : بص يا لولو أنا زي ما الكل عارف والدتي مصرية ووالدي ألماني صح ولا لاء
أنا : ده اللي احنا عارفينه
رامي : بس أكيد في استغراب من إن أنا ألماني وباشتغل هنا في مصر ، وازاي والدي ووالدتي عرفوا بعض ، وبلابلابلا
أنا : آه فعلا
رامي : أنا هفتح لك قلبي واحكي لك ، الموضوع إن ماما كانت مهندسة في شركة ، وجالها فرصة تروح ألمانيا تشرف على استيراد حاجات من هناك ، وهي هناك اتعرفت على والدي ، واللي عرفته أن والدي اتشدلها ، بسمارها وبجمالها المصري ، ولما رجعت مصر اتواصل معاها وطلب منها أنهم يتجوزوا ، طبعا والدتي رفضت ، وقالت له أن دينها يمنع ده
والدي طلب منها تقوله ايه اللي يقدر يعمله ، عشان ينفع يتجوزوا ، قالت له يقرأ الاول عن الدين ويتعلمه ولو ارتاح وحب يغير دينه لدينها ، في الحالة دي تحل له ، والدي بعد أسبوع كان أسلم وده خلا أهله يقاطعوه وخصوصا لما عرفوا أنه عايز يتجوز من مصر ، وفعلا نزل واتجوز أمي وعاشوا مع بعض هنا حوالي 3 شهور ، بعدها والدي رجع ألمانيا وبعد حوالي شهر بعت لوالدتي عشان تسافر له ، وعاشوا مع بعض لحد ما خلفوني ، وانا عندي حوالي سنة ، بابا مات ولأن ماما مالهاش حد في ألمانيا قررت ترجع مصر وتعيش هنا وقدمت طلب بمنحي الجنسية المصرية ، وفعلا أخدت الجنسية وعشت هنا لحد ما بقيت في ثانوي وساعتها قررت أروح ألمانيا واتعرف على أهل بابا ، وروحت ووصلت لهم عن طريق العنوان اللي ماما قالتهولي ، ولقيت جدي وجدتي وعرفتهم بيا ، واتفاجأت أنهم رحبوا بيا جدا ، وبقيت اسافر وارجع ، لحد ما جدي وجدتي ماتوا ومبقاش ليا حد في ألمانيا واستقريت هنا
أنا : يااااه يا هير رامي ده انت قصتك غريبة
رامي : ممكن بقا تفتح لي قلبك ، وتكلمني عن اللي جواك
سكت شوية اجمع الكلام وبعد كدة قلت له : بصراحة أنا شخص انطوائي وماليش أصدقاء ، بس معرفش ايه اللي جرالي لما حضرتك دخلت الفصل ، حسيت اني وقعت في حبك ، وانت بتشرح مبعرفش أركز ، بقا جوايا إحساس إني عايز اكون في حضنك ، تحبني وأحبك
رامي : يعني انت كل اللي جواك حب وبس
أنا : أيوة
رامي : طب ممكن أسالك سؤال ؟
أنا : اتفضل
رامي : انت مش واخد بالك إن أنت كدة مثلي
اتخضيت من الكلمة وسكت بفكر فيها فقالي : طبعا مش انت شاب وانا شاب ، لما تكون بتحب شاب زيك تبقى مثلي
لقيت نفسي دموعي نزلت وسكت معرفتش اتكلم ، لقيته بيقولي : انت بتبكي ليه دلوقت ؟
أنا : الكلمة صدمتني ، وفعلا انا مش فاهم مشاعري
رامي : طب أنا عايزك تهدا وتفكر في السؤال اللي هقولهولك ، إنت لما بتحس إنك عايز تكون في حضني بيكون بمعنى إني احضنك مش أكتر ولا بمعنى جنسي
أنا : مش عارف
سكت شوية وبعد كدة لقيته وقف وشدني وحضني ، بدون وعي مني حضنته جامد وشوية ورفع راسي وجه يبوسني من شفايفي ما رديتش ، فحضني وقعد يبوسني من رقبتي وحلمة ودني وحسيت بزبه وقف وخبط في بطني ، وحسيت أن أعصابي بقت سايبة ومش قادر أقف على رجلي في اللحظة دي سابني أقعد وهو قعد جنبي وانا مغمض عيني وبنهج ، قعدنا ساكتين شوية ولما هديت لقيته بيقولي : تقدر توصف لي حسيت بإيه ؟
سكت شوية وبعد كدة قلت له : بصراحة كنت حاسس إني بنوتة في حضن حبيبها
لقيته قلع هدومه اللي فوق وظهر لي جسمه اللي يجنن بعضلاته الخفيفة وبصيت له بشهوة غريبة ، فقالي : معنى كدة إن عندك استعداد يكون في بينا علاقة جنسية
اتصدمت وسكت ومعرفتش أرد ، لقيته وقف وشد البنطلون وطلع لي زبه الجميل نايم وشكله يجنن ، فبرقت ورجعت لورا ، قام رافع البنطلون ولبس هدومه وقالي : أنا هدخل أغير عشان أوصلك

بعد ما هير رامي دخل يلبس أنا قعدت أفكر ومش عارف أعمل إيه ، هل أسيب نفسي للمتعة ولا أبعد وبلاش أدخل السكة دي ، وسرحت بخيالي وافتكرت إحساسي وهو حاضني وبيبوسني وقد إيه كنت مبسوط لدرجة إني هيجت ، ومرة واحدة فوقت على صوت وائل بيقولي : يلا يا وائل قوم عشان أوصلك
بصيت له وسكت شوية وبعد كدة قلت له : طب استأذنك اغسل وشي
شاور لي على الحمام وقمت دخلت وانا لسة في حالة لخبطة جامدة ، مش عارف انا عايز ايه ، هل استمتع معاه جنسيا ، ولا ابعد بدل ما اتحول لمثلي ، مشاعر ياما متلخبطة جوايا ، قبل ما اخرج من الحمام كنت أخدت قراري اني استمتع واجرب ولو ما ارتاحتش ارفض واكيد هو مش هيزعل
روحت قالع ملط وخارج له ، اول ما شافني بص لي باستغراب وسكت شوية وبعد كدة قالي : ليه قلعت كدة ؟
قلت له : من فضل حضرتك ، انا عمري ما حسيت اني مبسوط قد اللحظة اللي كنت فيها وانا في حضنك ، فأرجوك متعني بحضنك
رامي : بص يا وائل ، انت مش مثلي والمشاعر اللي جواك أنا معرفش ايه سببها ، بس طالما انت مش مثلي ، فمينفعش انك تكون في حضني واستحمل أن ما يحصلش ما بينا جنس
رديت عليه بثقة : وانا موافق ، طالما أنك هتحسسني بحبك ليا
رامي : طب البس هدومك ويلا عشان أوصلك وبعد كدة اقعد مع نفسك وفكر وخد قرارك
كان هير رامي لابس بنطلون رياضي ، فقربت منه وقعدت على ركبي وشديت البنطلون ومديت ايدي بخوف ومسكت زبه من على البوكسر وبقيت أحسس عليه ورامي سايبني ما بيرفضش اللي بعمله وبعد شوية لقيته شدني وقفني فحضنته جامد وأنا بتمسح فيه ولما حاول يبوسني من شفايفي اعتذرت له وعرفته اني مش حابب البوس بالشكل ده ، فقعد يبوس في رقبتي وودني ويقرص حلماتي بطريقة خلت جسمي سخن وولع وهو زبه وقف وبقى يحك في بطني ، فمديت ايدي مسكت زبه وبقيت ألعب فيه ، ومرة واحدة نزلت على ركبي وطلعت زبه المشدود وواقف وعروقه بارزة طوله حوالي 18 سم بس راسه كبيرة ، قربت منه شفايفي وبوسته وبدأت أحاول أمصه بس للاسف ما كنتش عارف أعمل إيه ، لقيته مسك راسي وبدأ يدخل زبه في زوري ويتحرك بوسطه وانا مستمتع جدا بطريقة غريبة ، بعد شوية شدني وقفني وشالني ودخل بيا أوضة النوم وحطني على السرير وقلع ملط وطلع على السرير وطلب مني ارفع رجلي وافتحها ، دخل هو بين رجلي وخلاني حضنت وسطه برجلي ونزل على صدري رضعه بلسانه خلاني اتنفضت وصرخت من المتعة ، وزبه من تحت بيحك في خرمي وأنا مولع ، وسيحت خالص ، بعد شوية خلاني أخدت وضع الدوجي ، وراح فاتح خدود طيزي ونزل بلسانه على خرمي ولعه خلاه بقا يفتح ويقفل من كتر المتعة وأنا بزوم وبئن تحت منه ، وراح مدخل صابع من صوابعه وبدأ ينيكني بيه على ما اتعودت ، حاول يدخل صابعين ، لقاهم دخلوا بالعافية ، بس دخلهم في الآخر وفضل ينيكني بيهم شوية على ما اتعودت عليهم ، بعد شوية خلاني نمت على بطني ودهن فخادي زيت ودخل زبه بين وراكي وخلاني ضميت رجلي على زبه وبدأ ينيكني سوفت لما حس أنه قرب يجيب ، راح ساحب زبه وغرقه جل وحط راسه على خرم طيزي وضغط ضغطة خفيفة يا دوب الرأس دخلت ولبنه انفجر من زبه في نفس اللحظة اللي جبتهم فيها ، وكنت باتنفض من المتعة
هو استغل الفرصة وضغط بزبه دخله كله ، وفي وسط المتعة اللي كنت فيها ، الوجع مكانش جامد لاني كنت غرقان في بحر المتعة والهيجان
غمضت عيني وهو فضل نايم فوقي شوية بعد كدة قام من عليا ونام جنبي وخدني في حضنه على ما فوقت من المتعة اللي احنا كنا فيها ، لقيته بيقولي : لو حسيت بالندم ، اوعى تستمر ، وانا عمري ما هزعل لو انت رفضت نمارس الجنس سوا
بصيت له بحب وقلت له بمحن : تصدقني لو قلت لك إني نفسي تدخله كله فيا وتمتع لي خرمي
ضحك ضحكة خفيفة وقالي : طب ما انا فعلا دخلته كله
بصيت له باستغراب وقلت له : ايه ده معقولة ، طب ممكن تدخله تاني
رامي : بلاش النهاردة ، لان زبي لو دخل فيك ممكن ما يخرجش إلا بعد ما يجيب مرتين أو تلاتة
اتعدلت وبوسته من خده وقلت له : وأنا معنديش مانع
ضحك وقالي : مش هينفع ، يلا عشان نتشطف واروحك إنت مش خايف يقلقوا عليك لو اتأخرت
ابتسمت وقلت له : لا محدش هياخد باله ، بابا مشغول في الدروس ، وماما في شغلها واخويا مشغول بحياته وأصحابه
رامي استغرب وقالي : يااااه للدرجة دي
أنا : دي الحقيقة
رامي : طب يلا نتشطف عشان أوصلك
أنا : طب عشان خاطري متعني بحضنك مرة كمان
رامي : للدرجة دي مبسوط بحضني
أنا : أكتر مما تتخيل
رامي : ماشي يا حبيبي
وراح رافع رجلي وزبه كان بدأ ينام يعني مش واقف جامد حط زبه وضغط ودخله فيا مع وجع بسيط واشتغل فيا نيك وانا على الوضع ده ، وكنت شايف في عيونه الجميلة متعة مخلياني في عالم تاني ، بعد شوية طلب مني اخد وضع الدوجي ووقف ورايا ودخله وكمل نيك وانا بصراحة كنت مبسوط جدا خلال حوالي 40 دقيقة متعني فيهم متعة عمري ما أنساها بأوضاع مختلفة لحد ما نزل لبنه في طيزي ونام فوقي لحد ما زبه خرج مني
بعدها قام من عليا وفرد جسمه جنبي وقالي : ايه رأيك يا لولو ، شايف نفسك استمتعت وعندك استعداد تكرر اللي عملناه ولا متضايق ورافض
رديت عليه وانا بنهج من المتعة وقلت له : بصراحة يا حبيبي أنا مبسوط جدا
رامي : عموما ، لو ماحبيتش انك تكررها انا مش هزعل
قلت له : هو ازاي جولييت تقدر تسيب روميو بعد ما اخيرا قدرت تجتمع بيه
ضحك وقالي : طب قوم يلا اتشطف عشان أوصلك
أنا : بس أنا عندي سؤال محيرني
رامي : إيه هو ؟
أنا : إنت كنت جريء جدا معايا ، قلعت وبينت لي زبك ، مكنتش قلقان أن اعمل رد فعل مش حلو
رامي : بص أنا اتعودت أن اقصر الطرق الخط المستقيم ، أنا بس جيت لك دوغري من غير لف ودوران
انبسطت لانه يقدر يسعدني ويحقق لي حلم ما حلمتوش بعدها قمنا احنا الاتنين دخلنا الحمام واتشطفنا ، ولبسنا بعد كدة نزلنا وقعدنا نهزر طول الطريق لحد ما وصلت وقبل ما أنزل قالي : خلي بالك يا لولو أن علاقتنا داخل المدرسة طالب وأستاذه واللي بينا ده يبقى داخل الشقة وبس
بصيت له بحب وقلت له : حاضر يا روميو
حضنته وبوسته ونزلت وانا حاسس اني مبسوط جدا ، عشت معاه سنتين من أجمل سنين عمري وفي إجازة تانية ثانوي لقيته بيتصل بيا وبيقولي عايز اقابلك ضروري ، نزلت لقيته مستنيني ورغم إنه كان مبتسم إلا أنه ملامحه كانت حزينة سلم عليا وحضني ، وبعدها ركبنا وخدني على اوتيل وأخد مفتاح اوضة وطلع وانا معاه مش فاهم حاجة ، واول ما دخلنا لقيته خدني في حضنه وانهار من العياط ، انا لقيت نفسي بحضنه واطبطب واقوله : مالك يا حبيبي
بعد شوية قالي : أنا راجع ألمانيا الاسبوع ده ، ومش عارف هقدر ارجع امتى تاني
اتصدمت ولساني عجز عن الكلام ودموعي كانت نازلة شلال ، وفي وسط الصدمة دي لقيته بيقولي : أنا حبيتك أوي ، وانت اقرب حد لقلبي ، بس في حاجات في حياتي مقدرتش أحكي لك عنها ، عشان كدة اعذرني لاني مش هقدر اوضح لك ليه انا راجع ألمانيا
اترميت في حضنه وانفجرت في العياط وأنا بقوله : متسبنيش عشان خاطري ، انا مقدرش اعيش من غيرك
رامي : صدقني يا حبيبي غصب عني ، وانا طلبت منك تجيني عشان أودعك
لقيته خدني في حضنه وقلعني هدومي وبدأ يهبجني وعمل معايا واحد مالوش حل خلاني نسيت كل حاجة ، وبعد شوية عمل معايا واحد كمان وشربت لبنه وانا في قمة المتعة ، وبعدها استحمينا سوا ، واخدنا كام صورة سيلفي سوا كتذكار ، وأخدت منه بوكسر بتاعه عاجبني كتذكار ، ونزلنا سوا ووصلني وقبل ما أنزل قالي : حاول تنساني وتعيش حياتك ، وحاول تلاقي بنت تحبها وتحبك ، احنا لو في ألمانيا كنت اتجوزتك وعشت معاك عمري كله ، أنا عمري ما تخيلت اني ممكن أحب بالشكل ده ، أتمنى أني أشوفك تاني ، الوداع يا حتة من قلبي
نزلت من العربية وطلعت على شقتنا ودخلت على أوضتي وانا منهار من العياط ، ومفيش ثواني ولقيت رؤوف أخويا داخل أوضتي وهو مخضوض عليا وبيقولي : مالك يا وائل ، ايه اللي حصل
مقدرتش أرد عليه من الحالة اللي انا فيها ، لقيته قعد جنبي وخدني في حضنه وقالي : حد اتخانق معاك ، مين اللي مزعلك ؟
وانا مش قادر أرد من حالة الانهيار اللي انا فيها ، لقيته بيقولي : لو مش عايز تقولي ، تحب اكلم لك بابا ولا ماما تتكلم معاهم
حاولت أهدا وقلت له : لا مفيش داعي
رؤوف : طب احكي لي بس ايه اللي مزعلك
أنا : أصل هير رامي خلاص هيرجع ألمانيا
رؤوف استغرب وقالي : طب وفيها ايه ؟
أنا : اصله كان كويس جدا معايا وكان مدرس شاطر
لقيته ابتسم وقالي : يا أخي خضيتني عليك ، للدرجة دي كنت مرتبط بيه
أنا : جدا جدا يا روفا
رؤوف : طب قوم اغسل وشك وتعالى افسحك
انا : معلش يا روفا ، ماليش نفس
رؤوف : جرى ايه يا واد انت ، انت هتشككني فيك ليه ؟ اللي يشوف كدة يقول إنه كان عشيقك وهجرك
اتخضيت من الكلمة وقلت له : ايه ، ايه اللي بتقوله ده
ضحك وقالي : يا اخي بهزر معاك ، قوم يلا البس وتعالى نتمشى شوية
لقيته شالني ودخلني الحمام وغسل وشي وقالي : تحب ألبسك ولا هتلبس لوحدك
حسيت بحنية من رؤوف خليتني مبسوط جدا ، وقلت له : لا خلاص هلبس أنا
رؤوف : طب انا مستنيك تجهز
انا : مش هغيب عليك
وفعلا لبست ونزلت مع رؤوف اللي خدني ووداني التحرير ركبنا مركب وهيصنا وانبسطنا ورجعنا البيت واحنا مبسوطين جدا ، ماحبيتش اشغل تفكيري برامي وخصوصا بعد ما رنيت عليه ولقيت موبايله اتقفل
أرجو دمج الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
  • حبيته
التفاعلات: smsm samo

ممكن الدمج وتغير اسم القصه الي
الخدامه الميلف | حتي الجزء الثاني | 20/5/2023
والنقل من المحارم الي قسم قصص جنسيه
 
  • عجبني
التفاعلات: ♕الشبح♕ و ki1inG

ممكن الدمج وتغير اسم القصه الي
الخدامه الميلف | حتي الجزء الثاني | 20/5/2023
والنقل من المحارم الي قسم قصص جنسيه
تم
 
الجزء السادس من قصة ( أمي بديلاً لعروستي) ارجو الدمج لطفاُ

السادس



وبشكل مفاجيء.. وخلافا لكل التوقعات قال صلاح

/ انا كنت حاسس بهذا الشيء وراهنتُ على ذلك !!!!

يبدو ان صلاح لم تخضه المفاجئة بل قال

/ انا عندي خبرة .. انا شعرت بوجود شيء ما مختلف عن المألوف بينك انت وامك.. لكني لم اكن متأكدا من ذلك..

(seeker75)

نظرات سميرة أمك لك التي تسرقها كل قليل محاولة عدم اثلرة انتباه الناس لكي تتابع ماهو ملكها.. ابنها.. هذه النظرات قد رأيتها أنا.. صدفة لعدة مرات.. لم تكن نظرة ام لابنها.. لا.. لا.. انا شعرتُ بأنها نظرات أمرأة غيورة على حبيبها. كنت قد راهنت على وجود شيء ما ... راهنت ...

وهنا ضحك صلاح ضحكة منتصر.

انتبهتُ انا لحديثه وتعليقه ..

كمال/ راهنتْ؟ من؟من راهنت يا صلاح.. انك تثير قلقي

صلاح/ لا تخف.. لا تخف.. ليس عليك القلق يا كمال..

كمال/ارجوك.. اخبرني.. لا تجعلني اندم اني كشفت لك سري

صلاح/ حسنا..حسنا.. لا داعي للقلق.. انا سوف أزعل منك على كلامك هذا..فأنا اجدر الناس بثقتك. انها غادة!

تكلم صلاح كأنه غير راضي عما قلته انا في عبارتي الأخيرة.

كمال/ غادة!!!!حماتييييي... معقول؟

صلاح/ يبني(seeker75 ) لا تخف.. ألم اقل لك نحن ناس منفتحين جدا؟ لكن اخبرني اولا.. عن علاقتك بأمك.. احتاج تفاصيل.. متى وكيف بدأت.

ورحت اشرح له كيف ان الموضوع صار بدون اي تخطيط وكيف ان ألظروف القاهرة لم تسمح لي بالزواح في وقتها وان أمي في وقتها عطفت علي.. وعوضتني عن حرماني بممارسة الجنس معها. واخبرته كيف انها اتفقت معي على ان الجنس بيننا مؤقت لغاية تحسن الظروف وانها هي نفسها من شجعتني بالزواج من اسماء. وهكذا شرحت له كل شيءبالتفصيل.

صلاح/ اها... يعني امك تصرفت بدافع الغيرة وجعلت نفسها تحمل منك.. لكي لا تتخلى عنها حتى بعد زواجك من ابنتي!؟ اربع سنوات.. ليست فترة قليلة..بالتأكيد مدة كافية لتبني علاقة حب وارتباط قوي بينكما.

كمال/ انا اتكلم لك وقلبي يرتجف.. لا اصدق اني اتكلم معك عن امي.. واعترف لك بهذا السر

صلاح/ احسنت صنعا لانك اخترتني(seeker75 ) ليس كل الناس تتفهم علاقتك بأمك.. بالنسبة لي انا انسان فري.. ومادمتما لم تضرا احدا فلا يوجد اي مشكلة. لكني الان فقط احمل هم ابنتي اسماء.. صرت اخاف على مستقبلها معك..فاسماء الآن ليس لديها حماة فحسب.. بل وهي ضرتها بنفس الوقت.. **** يستر.

كمال/ اؤكد لك يا صلاح.. ان علاقتي باسماء طيبة جدا واحبها واحترمها ولم اقصر بواجباتي الزوجية تجاهها.

هنا ابتسم صلاح.. وقال

/**** يعينك.. انت تحتاج مجهود جبار على ما أظن!

حسنا.. الان دعنا نجد لك حلا.. لكن اوعدني يا كمال ان لا تظلم اسماء.

/ أعدك يا صلاح.. لن اظلمها ابدا.. فقط خلصني من المعضلة

/ حسنا..حسنا.. اولا فاتح انت امك بهذا الموضوع..عليها ان تتقبل زواجي منها حتى نلملم الموضوع وتاتي بحملها على خير.. سيكون زواج على الضيق.. فقط اهل المنطقة سيعلمون بالزواح وليكن بسيطا. زواج مأذون فقط.. لا داعي للمحاكم والشوشرة.

/ وماذا بشأن غادة..

/غادة..ممم.. حسنا.. هي امراة ليست سهلة(seeker75 ) هي ترضا بخيانتي لها.. اما ان اتزوج عليها فالامر ليس سهل.. هذه مهمتك انت يا كمال؟

كمال/ مهمتي انا؟ كيف؟

صلاح/ هي معجبة بك.. انا اؤكد لك ذلك.. هي ستسمع كلامك.. حين اطلب منك التدخل.. ستاتي انت لتتحدث معها وتقنعها!!!

كمال/ ماااااذا.. كيف؟؟؟

صلاح/ فتح مخك معي..انت تقدر تقنعها..انت تفهمني صح؟

هنا احسست بان صلاح يلمح الى امكانية بناءعلاقة جنسية مع غادة وهي الطريقة الاسهل لاقناعها ..




/ لحظة.. لحظة.. وماذا عن اسماء.. ماذا سنقول لها حين تتقدم انت للزواج من امي؟

/ اترك هذا الموضوع على غادة.. اسماء تسمع كلام امها وتطيعها طاعة عمياء فهي تثق بامها جدا. عليك انت فقط ان تقنع غادة اولا يا كازانوفا النساء..

ضحك صلاح مازحا بعبارته الاخيرة.

اذا امامنا الكثير الموضوع يحتاج للكثير. سابداء بأمي أولا.. وحين يحتاجني صلاح سارى الى اي مستوى مع غادة قد وصل. المهم ان نعدي الامر على خير.

في ذلك اليوم رجعت من صلاح للبيت متاخرا جدا. لم اجد اسماءبانتظاري(seeker75 ) لقد ملتْ ونامت.. لكن امي لا تفوت ليلة دون ان تسائلني وتعرف مني كل شيء..فلقد وجدتها تنتظرني على باب غرفتها وهي ترتدي ثوب نوم لركبتها ويبرز كتفيها بالكاد يسترها.كانت تقف على الباب وتنظر لي وهمست لي تدعوني للدخول لانها تعلم بنوم اسماء.

/ اليوم.. ليس لك عذر.. حتى اسماء نامت.. اليوم حصتها لي انا ايضا..مفهوم!

وكالعادة بدون ان اجيبها اخذتها اقبلها نحو السرير.. وطرحتها على ظهرها ورفعت فخذيها بيدي كي يبرز كسها مثل كل مرة فاشبعه لحسا ومصا تحت اناتها واهاتها.. ثم صعدت فوقها لاغرز زبري في كسها دفعه واحدة ورحت ارهز وارهز وهي تقبض على خصري بقوة وتكاد تصرخ من اللذه فاسكتها بقبلاتي فلا اريد صوتها يسمع.. وكأن امي تريد ان تتحدى ضرتها اسماء.. فصارت تعلو من صوتها.. فزدت من قبلي لها حتى لا يظهر صوتها..لاستعجالي قذفت اول مرة بسرعة لكن تقلصات مهبلها على زبري دلت على قذفها معي ايضا. احب النيك معها جدا.. هو غير ممل ببساطة.. كأني انيكها لاول مرة ..في كل مرة.

ثم ارادت ان تعتليني فهي تحب ركوب زبري ووجهي قبالي.. ولكي استمتع بمنظر ثدييها وانا الاعبهما واشدهما بقوة(seeker75 ) فامي تحب ان اؤلما قليلا وانا افرش صدرها واحاول اقتلاعه من مكانه..وهي تخاطبني كشرموطة

/ يا رجلي.. كب في يا رجلي.. كب في مراتك حبيبتك امك.. يارجلي..ااااه..

تقولها وهي تتدلع وتتشرمط وكانها تريد تذكيري دوما باني رجلها هي. وبعدما اقذف.. فانا لا استحمل اكثر بسبب سخونتها ودلعها.. تسقط بثقلها على جسمي ونبقى ملتصقين.. وزبري رغم قذفه لا يخرج من كسها فلا يزال نابتا فيه.فتبقى تغازلني وتقبلني واسمعها انا ايضا غزلا وعشقا ونحن هكذا .. صدرها الكبير المحصور على صدري .. جلدها على جلدي لا يفصلنا شيء..

/ ريحتك حبيبي؟

/ طبعا..ريحتيني امي

/ اكثر من اسماء؟

/ اسماء مين؟؟

تضحك امي بدلع فرحة بتطبيلي لها.

/ تحبني كمال؟؟

/ واحارب الدنيا لاجلك..

/ بجد يا كمال؟

/ بكل جدية

/ انت لي يا كمال؟ انت رجلي انا يا كمال؟

/ انا ليك..وانا رجلك وانت امراتي..

/ ولا يمكن تبص لغيري او تستمتع مع غيري؟

/ انا لا استمتع الا معاكي.. ولا اريد غيرك

/ تطلق اسماء.. لاجلي؟؟

هنا فاجأتني الضرة الي في داخل امي(seeker75 ) كنت اعرف انها تريد استغلال حبي لها وتعلقي فيها

/ كله في اوانه.. امي..

/ انا السبب.. انا اللي استاهل.. انا ماذا جرا في دماغي وزوجتك بيدي..

/ اهدأي قليلا.. اهدأي بس..

/ حتى انا حملت منك.. وهي لسه..فلماذا تحتاجها بعد.. انا وحكون ام ابنك.. حتحتاح ايه اكثر؟

/ احنا لازم نتكلم بخصوص هذا الموضوع؟؟

/ اي موضوع؟

/ الحمل؟؟

/ انا قلتلك.. انسى اني ممكن اتصرف بالحمل.. لو على جثتي..

/ اسمعيني بس..اصبري علي..

/ اسمعك..

قالتها وهي بدات تحرك بحوضها فزبري الهائج لايزال نابتا في كسها رغم قذفه. كيف ساتكلم وهي تحاول ان تهيجني من جديد بحركتها.

/ ححححسنننا(seeker75 ) وجدت حل لكي يولد ابننا ويكون ثمرة ارتباطنا ورابطنا الابدي معا..

فرحت امي بكلامي فزادت من تحريك خوضها على زبري.. تريد نيكة اخرى.. وانا ايضا اريد.. لكني لابد ان استغل الموقف لافاتحها.

/ بجد.. اي هو هذا الحل.. قووول

/ تتزوجين!!!

/ اتزوج ؟! اتزوج كيف؟؟!!! من؟؟!! ولماذا؟!؟

هدات امي من تحريك حوضها يبدو ان كلامي. لم يعجبها فتغير مزاجها.. لكنها لم تزل فوقي ولم تبعد زبري من كسها.

/ حسنا .. اسمعيني جيدا.. لو فعلا اردت معي ان ننقذ حبنا ونرزق بابننا بدون مشاكل. لازم نستمع للعقل قليلا..

/ اي عقل.. انت خليت فيها عقل؟!؟

وهنا تغير مود امي(seeker75 ) فنهضت عني وعن زبري..وتساقط من كسها منيي الذي كان محبوسا في كسها بزبري فلوث عانتي.. وهي تنهض وتسقط بجانبي عارية تماما.. وهادئة.. وقد صمتت والحزن واضح على معالم وجهها.

بدات اشرح لها الخطة بشكل مفصل. كل شيء.. وكيف انه هو الحل الامثل لنا.. لكي نضمن طلاقها.. واحتفاظنا بالطفل. وكيف اننا سنقدر على تربيته معا بدون مشاكل..لكن هي كانت تبدو سارحه في عالم اخر ولم تنطق بكلمة. بعد ما اتممت حديثي.. رايتها تلتحف الغطاء وتتكور على نفسها لتنام..

/ تصبح عل خير كمال!!!

كانها تطردني بتهذيب من غرفتها.

/ اعرف ان الكلام لم يعجبك.. امي.. صدقيني هو الحل الامثل والوحيد لنا.. فكري بهدوء.. خذي راحتك للتفكير.. انا انتظر ردك.

لم تجبني امي.. اما انا.. فخرجت ولازلت اشتهيها لان كان المفروض ان انيكها بعد للمرة الثالثة لكن لم يحصل.

ارتديت ملابسي كيفما اتفق.. وخرجت بهدوء لغرفة اسماء. ونمت.

في اليوم التالي خرجت للعمل كالعادة(seeker75 ) لكن امي لم تُصبح علي في هذا الصباح على غير عادتها. عرفت انها غير راضية عن اقتراحي. لا اعلم.. هي من ورطتني بهذا الزواج.. والان تريدني ان اطلق من اجلها.. انا سأُجَن...

اتصل بي صلاح بعد الظهر اتصالا عاديا.. لكنه قبل ان يغلق الهاتف.. سالني بشكل مباشر ان كنت قد فاتحت أمي بالموضوع ام بعد؟

طبعا لم اخبره بالحقيقة.. كذبت عليه وقلت له اني لم اجد الوقت المناسب بعد.

علي ان اكون حازما مع أمي لكي نجد مخرجا لهذا المأزق.

حين رجعت للبيت.. كانت الامور طبيعية مثل كل يوم. فنحن انا وأمي اعتدنا طوال علاقتنا في السنوات الماضية ان نتصرف بشكل طبيعي جدا في النهار امام الجميع كي لا نثير الشبهات بأي حال من الأحوال.

لكن بعد العشاء.. وعندما نامت اسماء.. كان المفروض ان اتوجه لغرفة امي في الليل ..فانا لا اريد عتبها وزعلها علي ان لم آتي لها في الليل واعطيها حصتها المعتادة من النيك..

فوجئت انها كانت قد اغلقت الباب.. فهي تتركه عادة مفتوح لي لكي أنسل بهدوء لغرفتها..ماهذا..مالذي يجري؟؟

حاولت ان (seeker75 ) احرك أكرة الباب عدة مرات دون فائدة. الباب مغلق. طرقت بشكل خفيف.. لعل أمي تسمعني فتفتح الباب.. لكن ايضا دون فائدة. بالطبع حاولت ان لا اصدر المزيد من الاصوات.. فتقهقرت خائبا لغرفتي..وعلمتُ ان امي زعلت علي زعل شديد..وهكذا مر اول يوم منذ زواجي باسماء ليلة الدخلة .. اي حوالي اكثر من ستة اشهر.. اول يوم من غير جنس مع أمي.

في الصباح مثل اي يوم كانت الامور اعتيادية. لكني حين كنت انظر لوجه امي مباشرة .. احاول ان اقراءعينيها.. كنت ارى فيها برود وزعل شديد.بصراحة.. لا احتمل هذا.. لقد تعودتُ ان تكون امي لي طوال السنوات الماضية فادمنتُ جسمها وعطرها ومتعة الجنس معها(seeker75 ) لا اعرف ان كانت امي حقا تريد ان تدفعني للجنون.. ام تريد ان تكتشف مقدار تعلقي وحبي لها؟؟ هي تعلم جيدا أني احبها واعشقها بجنون..لا استطيع العيش من دونها..

حسنا.. حسنا.. سأجد حلا. علي بالصبر.

استمر الحال عدة ايام.. ومر اسبوع بحاله ولاتزال امي تغلق باب غرفتها في الليل.. كنت اجرب حظي كل ليلة بعد نوم اسماء. لكن لا فائدة. لقد صعدت شهوتي ورغبتي لها كثيرا.. لم اتعود ان افارقها هكذا.. لقد ادمنت نيكها الجنوني.

اليوم هو العاشر .. عدتُ من العمل مبكرا..وجدتُ أسماء وهي تعد الغداء لنا. سالت اسماء عن أمي.. فاخبرتني انها بالحمام!

هناك حمام في الطابق العلوي تستخدمه أمي دوما.

اخبرت اسماء أني سأغير ملابسي اولا. لكني صعدتُ بهدوءعلى اطراف اصابعي نحو الحمام. لم أعد أحتمل..سادخل عليها الحمام.. ليحدث ما يحدث.. لن اطيق فراقها اكثر. تذكرت ان هذا الحمام بابه لا يوصد بشكل صحيح.. ولهذا لن يصعب علي فتحه..

اخيرا نجحت.. فتحت الباب ودخلت بسرعة واغلقته خلفي.. كانت أمي عاريه تماما تستحم تحت الدش.. شعرتْ بوجودي مباشرةً

/يا مجنووون.. يا مجنووون..انت ستفضحنا.. ماذا تعمل هنا .. اخرج بسرعة.. اخرج!

/ مجنون... نعم.. مجنووون. جننتيني بيك.. لا اقدر ان احتمل..اكثر..

هجمت عليها وهي تحت الدش عاريه(seeker75 ) .ولم يسعفني الوقت لاخلع كل ملابسي..اسرعتُ نحوها وامسكتها بقوه بيدي وكان زبري حديدة هائجة.. تحاول تمزيق بنطالي لكي تخرج نحو كسها فتنيكه..صارت امي تدفعني مذعوره وهي تتوسل بي ان اخرج كي لا تحصل مصيبه او فضيحة وتكشفنا اسماء..لكن عبثا كانتْ تحاول.

وصرت كالمجنون.. اقبها وهي تشبح بوجهها عني.. واعصر نهديها وافرشهما.. وانا اقول لها باني احبها واعشقها ولا اطيق فراقها..خوفها كان اكبر من ان تندمج معي..

واخيرا تمكنت من رفع احد فخذيها بيدي وهي واقفه وصارت تستند بظهرها على الحمام.. وباقي وزنها على الساق الاخرى..كي احصل على مساحة ولوج افضل.. وعندها اخرجت زبري الحديدي فقط من سوستت البنطلون.. ودفعته مباشره بداخل كسها بين شفرتيها البارزتين..

/ كمال انت.. تعمل ايييييييش.. انت ناوي تفضحنننا...

/ جننتيني.. احبك.. مجنون بيك.. انت لي.. ملكي.. لن تمنعيني من حقي فيكي..

وهنا دفعت زبري كله بكسها للعمق(seeker75 ) وصرت ارهز بسرعة جنونيه..ونحن على هذا الحال..حين اخترق زبري كسها شعرت براحة كبيره لا اشعرها مع اسماء او اي امراة اخرى..لقد تعود زبري على رطوبة كسها ودفئه.. وتعودت يدي على ملمس جلدها ونهديها..

فجاة وانا ارهز.. سمعت صوت اسماء من تحت وهي تناديني للغداء..وتستعجلني ..

/ يامجنوووون... ستفضحنا.. ستفضحنا يامجنووون.

/ انتظري قلللللليييلااااااا...ساقذف الآن.. سأاااااااقذف..

وعندها قذفت موجات متتاليه كأنها لن تنتهي في اعماق كسها اللذيذ. لم اهتم ان كانت امي قد تلذذت معي.. لكن المهم اني نكتها واوصلت لها الرسالة.. بانها ملكي انا..ولن تمنعني عن نفسها ابدا. اخبرتها اني سازورها الليلة

/ لو اردتي عدم حصول فضيحة.. خيى لك ان تفتحي غرفتك لي الليلة!




وهنا.. بعد ان ارتحتُ وانا افرغ منيي في كس امي اللذيذ..لململت ملابسي المفككة بسرعه.. وهرولت بسرعة نحو الغرفة المجاورة للحمام .. وكان مابقي على جسمي من ملابس قد ابتل بسبب الدش..

تداركت الموضوع.. بسرعة البرق وخبئت الملابس المبتله وارتديت جلبيه للسرعة (seeker75 ) ونزلت بهدوء للمطبخ كي لا اطيل انتظار اسماء.

انا/ لو ننتظر امي على الغداء .. افضل ..صح؟

اسماء/ اكيد يحبيبي .. ننتظرها.. لازم تذوق طبخي اليوم.. اتمنى يعجبها.يارب يحفظها ليك ولي.

بعد دقائق نزلت امي وهي ترتدي ملابسها المنزلية المعتادة. غير انها لفت شعرها بالفوطة لبلله.

كانت تنظر لي بنظرات غريبه

وانا تصرفت كالابن البار المؤدب ورحبت بها على السفرة وجلست قبالتنا انا واسماء.. وصارت اسماء تمتدح أمي وتهنئها على الحمام المنعش..وهي لا تعلم ان كس امي قد امتلاء للتو بكمية هائلة من منيي زبري. تواصلت عيناي مع عينا أمي اثناء الغداء.. كانت امي تبتسم بلُئم.. لتشعرني بانها شرموطتي التي احبها دوما واحب اثارتها لي. رغم زعلها لكن شعرتُ بانها هي الاخرى ارتاحت بعد نيكي لها وفرحه ان كسها الآن ممتليء بمنيي.

عند حلول الليل.. بعد ان نكت اسماء على الماشي.. كي لا اثير اي شكوك محتملة.. فانا لا اهملها ولا اتركها بدون نيك الا ما ندر..

وكالعادة..نامت اسماء بسرعة فيما بقيت صاحيا حتى أتأكد تماما من نومها. بعدها تسللت بهدوء خارجا نحو غرفة أمي. فتحت أكرة الباب.. فاذا به مفتوح.. دخلت غرفة امي.. لقيتها مستلقيه على السرير كانت تلبس روب ابيض (seeker75 ) ففتحت ساقيها ونزل الروب عنها لتكشف لي كسها المنتفخ.. وهي تنظر لي باغراء قحبة شرموطة تنتظر مني ان أقطع كسها تقطيع حتى ترتاح..

زحفت على السريع وهي تفرج عن ساقيها اكثر ولم نتكلم كلانا اي كلام..اكتفينا بالافعال.. زحفت على السرير نحو كسها التهمه باسناني وفمي وهي تعض شفتيها وتان من اللذه..

واطلت مدة لحسي لشفريها وزنبورها المنتصب ولعقت عسلتها وهي تأن تائهة في بحر اللذة.زخفت فوق بطنها قبلت عانتها وثم صرتها .. وصلت نهديها وانا اشمهما واحاول التهامها كلهما في فمي دفعة واحدة لكن لكبر


نهد امي .. صعب جدا.. رغم ذلك عضضته وعضضت حلمته المنتصبه وانا اشد النهد الثاني بيدي احاول مثل كل مرة ان اقتلعه من مكانه..وامي تان من اللذة ومستمتعة بالالم.

زصلت فمها فمسكت وجهها ورحت اقبل شفتيها وهي تتجاوب معي فتخرج لسانها ليعانق لساني واتذوق لعابها اللذيذ الذي يشبه طعم الفراولة..وانا اخاطبها

/ انتي. امرأتي انا.. انتي ليه انا..

وانظر في عينيها وكان زبري على اخره..ارتطم بشفرتيها اللتان كانتا مبللتان جدا بحيث بللا راس زبري (seeker75 ) معلنتان كامل جهوزية كسها لاستقبال زبري المتوحش.

/ انا امراتك.. انت وبس.. وانت رجلي وسيدي وتاج راسي..

/كيف طاوعك قلبك ان تهجريني عشرة ايام.. كيف استحمل كسك فراق زبري له عشرة ايام.. كيف

/ انت.. السبب.. كمال.. انت تريدني اتزوج .. وانا امراتك؟؟ كيف يمكن ذلك.. انا امراتك.. وزوجتك .. وام ابنك القادم..ولست امك فقط

بدات ادخل راس زبري بكسها الجاهز.. ببطيء وهي تفتح فمها من اللذه فالجمه بقبلاتي ومصي للسانها..

بدات اسرع قليلا من وتيرتي وانا ادخل زبري للكامل يدق سقف رحمها .. وهي تمتصه بعضلات مهبلها بخبرة.. فاجد صعوبه عند سحبه.. وسهوله عند دفعه.. فتكون متعة كبيرة جدا ..كأن كسها يعمل كشفاطة.. يسحب زبري للعمق ويمنع خروجه..وزدت من الحركات مع حركة حوض امي الفنية (seeker75 ) لتزيد من متعتنا كلانا.. وها انا وصلت.. ساقذف.. ساقذف.. وقذفت.. ياااااه.. ياااه.. ياله من شعور رائع.. لماذا لا اشعر بهذه المتعه مع اي امراة اخرى غيى أمي.. لماذا..

راح مهبل امي ينقبض ويرتخي بشكل متتالي بسرعة.. فهمت انها قذفت معي..

كنت لا ازال فوقها.. وزبي تعود عليها فيأبى الخروج من منزله.. كسها..وكان لايزال نابتا في كسها فهو لايفقد انتصابه من اول مرة .. وكنت اقبلها واستنشق انفاسها العطرة وامص لسانها بنهم..

قررت ان اشرح لها بشكل اسهل

/اسمعيني.. سميرة.. حبيبتي امي.. انا احبك.. احبك حد الجنون.. واعطيتك دليل اليوم ظهرا في الحمام . . اني لا اهتم للعالم كله.. المهم ان تكوني لي. كذلك لا اريد ان يشاركني احد فيك

/ يا سلام.. وهل انا راضية بشراكتك لاسماء .. او هو سهل علي.. تتصور انه سهل علي.. انا احترق غيرة وغل..وانا اراك باحظانها.. اريدك لي انا فقط.

/ لا داعي نرجع لنفس الموضوع.. واقول لك انت السبب وانت من زوجني اسماء (seeker75 ) وعملتيلي فيها امي ليلتها..

/ ياريتني مانطقت يومها..ياريتني.. لا اريد ان اكون امك بوجود اسماء بعد اليوم.. انا امراتك وزوجتك وام ابنك.. فاهمني؟؟؟

/ حبيبتي اسمعيني..

الان.. لو نفذت كل ماتتمنيه وهو طبعا كلام القلب.. ممكن تقولين لي لو ظهر حملك .. ماهو ردك لاسماء..للناس.. لاخوتي الصغار.. ماذا سنقول؟؟

هنا سكتت امي..لان ما اقوله منطقي وعقلاني

/ احبك.. كمال..اموت الف مرة وانت بحظنها.. اريد لي..فقط

/ وانا ايضا احبك ولا اطيق فراقك لحظة واريدك لي وحدي.. لكن اسمعيني للاخر..

لو تزوجتي انت فقط على الورق..امام الجميع.. زواج صوري .. اي كلام.. ليس زواج حقيقي.. وزواج مأذون فقط.. وبعدما يظهر حملك للناس.. سنطالب بالطلاق.. وكل شيءيعود لاصله.. وبس!

/ كيف يعني.. بالسهولة هذه العريس حيتركني ويطلقني؟

/ التفاصيل هذه ساشرحهها لك في وقتها.. المهم الفكرة.. لابد ان توافقي عليها.. لو فعلا تحبيني وتريديني ان اكون اباً لأبننا..ويولد بسلام من غير مشاكل.. لابد ان نضحي قليلا..

/ والعريس.. انت تضمنه؟

/ لو لم اكن ضامنه له.. لما فكرت بالموضوع ولا فاتحتك..تخيلي.. عندما يطلقك.. ستصبحين حرة بحملك.. ولن يعيرك احد وسنلجم افواه الجميع..وبعدها يعود كل شيء لوضعه.. تعيشين معي وتكوني ام ابني وزوجتي لبقية حياتي.

بدات علامات الاقتناع تظهر على امي (seeker75 ) مما اعطى الحيويه مجددا لزبري الذي لايزال نابتا في كسها.. ورحت احركه ببطيء لاعلن بداية الجولة الثانيه.. لكن امي قالت قبل ان تسلمني نفسها

/ بس بشرط...

/ اشرطي يا امي.. انا تحت امرك

/ بعد طلاقي.. تطلق اسماء!!!!!!

ماذا..... لقد صدمتني امي.. هي كانت تقول هذا الكلام سابقا لكن اي كلام..اعتبره غيره منها لكن ان تجعله شرطا لاتمام الزواج.. كان مفاجأة لي.

/ أطلق اسماااااء!!!؟؟

/ نعم..تطلقها.. ام كأنك احببتها وارتحت لها وتحب تنيكها اكثر مني ..اعجبك نيكها.. صحيح؟؟

/ كيف اطلقها.. كيف

/ تطلقها.. مثل ما يفعل الناس .. لا اريدها ان تشاركني فيك..اريدك لي وحدي..فهمت؟

اخوتك سيكبرون. علي سيذهب للجيش. ومحمود سيذهب بعده باقل من سنة للجامعه.. واحمد سارسله لبيت جده يعمل في الحقل ليتعلم صنعه تفيده فهو لا يفقه شيئا في المدرسه (seeker75 ) سنبقى بعد سنتين بالكثير انا وانت وابننا فقط..سنعيش معا بحريتنا.. ساكون لك زوجتك وعروستك وعشيقتك وحبيبتك.. ساخدمك بعيوني.. ساكون جاريتك.. سنتزوج معا ونعيش كالازواج معا.. للابد.. فما هو رايك.. ام انك لا تريدني زوجة لك ؟؟

هنا كان تفكير امي بمستقبلنا معا مغريا جدا لي

/ طبعا اريدك زوجة لي..بدون اي نقاش..فانا لا اريد امراة اخرى في الكون سواك..

/ كنت اريد لك ان تكوِّن اسرة..بعيدا عني.. لكني لا اريد هذا الان.. اريد ان اكون انا اسرتك وعائلتك التي تريد ان تنشئها.. معي سنكون الاسرة التي تريدها يا كمال.. معي انا وليس مع امراة اخرى غيري.. هل انت موافق..؟؟

/ بالطبع موافق يا امي.. طبعا موافق..

/ وخلي ببالك.. *** واحد لا يكفيني منك.. مادمت احيض.. فهذا يعني لازلت قادرة على الانجاب.. وعليك ان تستغل تلك الفترة مني لتكون اسرتك معي.. مفهوم..

/ مفهوم امي مفهوم..

وراحت امي تحرك حوضها استجابة لزبري اللذي بداءيتحرك في كسها. (seeker75 ). لنبداء جولة جديدة مجنونه كنت اقبل امي بجنون كي امنعها من ان تفلت الصراخ لشدة استمتاعها وتلذذها.. فلما شعرت امي باقترابي من القذف.. فجاة اخرجتْ امي زبري من كسها بيدها.. ونظرت بعيني..وقالت

/ تطلق اسماء.. اوعدني

/ اطلقها .. اعدك..

وهنا قامت هي بيديها بثنيه بقوة وبادخاله في كسها مرة اخرى وقالت

/ الآن.. كب فياااا.. براحتك.. كب بكس امراتك وامك حبيبتك


وهنا صرت اقذف (seeker75 ) منيي بكميات هائلة في كسها اللذيذ ونحن غائبان في لذتنا وفجورنا الجنسي.

في تلك. الليلة نكتها اربعة مرات.. كأني احاول تعويض العشرة ايام التي منعتني امي منها. بصراحة لا امل من نيكها ولن اتردد في الزواج منها لانها المراة الوحيدة التي استطيع ان استمتع معها بالجنس بهذا الشكل..بدون كلل او ملل.
ليس هناك اجزاء جديدة
 
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
ارجو دمج الجزء السادس لقصتي
امي بديلا لعروستي لطفا

مشاركة في الموضوع 'أمي بديلا لعروستي _ حتى الجزء الخامس 18/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/...تى-الجزء-الخامس-18-5-2023.233159/post-1869869
 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء الثاني من قصة طموح أنثى مع التذكير بتعديل التاريخ والعنوان
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء الثاني من قصة طموح أنثى مع التذكير بتعديل التاريخ والعنوان
تم الدمج
 
الرجاء دمج الجزء الرابع اللينك

مشاركة في الموضوع 'الشهوة والندم | السلسلة الثانية | _ حتى الجزء الثالث 6/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/الشهوة-والندم-السلسلة-الثانية-_-حتى-الجزء-الثالث-6-5-2023.230410/post-1871744
تم الدمج
تم التعديل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%