NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الخدامه الميلف - حتي الجزء الثاني -21/5/2023

Permanent

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
21 مايو 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
244
نقاط
50
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, ABO ELNASR, A7aneeeek و 44 آخرين
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯



نكمل الجزء التاني
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
اولا تسلم ايدك علي مجهودك
 
  • عجبني
التفاعلات: ABO ELNASR و fahe fahd10000
انك تكبر الجزء شويه
لسا بنتعرف الجزء خلص
 
  • عجبني
التفاعلات: ABO ELNASR و fahe fahd10000
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯



نكمل الجزء التاني
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ABO ELNASR و fahe fahd10000
تكتب الجزء الجديد تعليق هنا و بعد كدا تبلغ في موضوع الدمج من هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: ABO ELNASR و fahe fahd10000
منتظرة التكمللله
 
  • عجبني
التفاعلات: ABO ELNASR و fahe fahd10000
في انتظار البقية
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ABO ELNASR، fahe fahd10000 و SNIPER89⛓️
تم إضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000 و Permanent
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
عاش كمل ي برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التانيالبداية كويسة بس فيها افورة شوية وفي خد يضرب عشرة جنب واحدة ويجيب وتهيج كده كان لازم تخليها تخرج لحد ما تخد شاور وهي بدال شفتك عرفة انك هائج عليها فتيجي مع الوقت والهزار مع بوسة مع اهتمام تقرب منك خلي بالك مش مشكلة القصة المهم الحوار علشان اللي بيقري بيتخيل نفسه مكانك فيعيش معاك التجربة خلي بالك من الأجزاء الجاية واظبط علشان تبقي قصة حلوة وياريت يكون نقدي ليك ميزعلكش علشان تكمل القصة وبراحتك لو عايز تكمل زي ما انت شايف مفيش مشكلة ممكن هي تتكلم معاك وتقلك انهي محرومة وغص عنها انها حسيت بحنيتك عليها وتضبط باقي الاجزاء تحياتي لحضرتك
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
كمل يافيومى
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء ا

بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
جزء صغير جدا بس هتكون قصة شيقة كملها . عملك تشكر عليه
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
بداية حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: fahe fahd10000
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
روعة مبدع
استمر
 
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
قصه حلوووه ومتعه جدآ كمل يانجم
 
بدايه دي اول مره ليا اشارك في نسوانجي، بعتذر لو القصه في الاول مش ممتعه.

القصه واقعيه حصلت معايا بس في احداث هغيرها واحداث هشيلها بس هي القصه ممكن نقول نصها واقعي.

في البدايه،احب اعرفكم بنفسي انا اسمي زياد من الفيوم بس حاليا عايش في القاهره عشان دراستي، عمري حاليا 24 والقصه دي حصلتلي وانا عندي 21 سنه، انا من عيله غنيه ابويا اشترالي شقه في القاهره عشان اكون قريب من الجامعه. في اول سنه ليا انا كنت حاطط هدف ليا اني اعتمد علي نفسي واكون مستقل بعيدا عن غني عيلتي، فكنت بشتغل جنب الدراسه وطبعا الدراسه والشغل واخدين كل وقتي للعلم اني بشتغل في الجرافيك ديزاين من البيت.

بدات احس بضيق الوقت واني معنديش وقت حتي اخرج لنفسي ولا انضف البيت بسبب شغلي والدراسه فاضطريت اجيب خدامه تقوم هي بشغل البيت وتساعدني، بدات انزل اعلان في جروبات الفيس اني عاوز خدامه، بعدها بيومين لقيت رقم غريب بيرن عليا، برد لقيت صوت واحده رقيق بتكلمني

هي: حضرتك كنت منزل علي الفيس انك عاوز خدامه

انا: اه مظبوط

هي: الشغل لسه متاح ولا في حد كلم حضرتك؟

انا: لا متاح ممكن تيجي علي العنوان ده *** ونتفق وقفلنا المكالمه بعد ما اديتها العنوان.

بعدها لقيت كذا واحده كلمتني علي الشغل برضو اديتهم العنوان هما كمان وقلت هبقي اختار منهم المناسبه واديتهم معاد المقابله.

اليوم اللي بعدها لقيت بداوا يوصلوا كانوا اربعه انا خدتهم بالدور واتناقشت مع كل واحده اللي متجوزه والمطلقه واللي لسه متجوزتش في الاخرت اخترت واحده اسمها الهام عندها 37 سنه ومطلقه وبتدور علي شغل قلت دي الاحسن عشان هتتلخم بالشغل بس ومفيش حاجه تشغلها عن الشغل اتفقت معاها تيجي بكره وتبدا شغلها.

الهام جات الصبح وانا كنت مديها نسخه من المفتاح عشان لو نايم تدخل علي طول هي دخلت وبدات تحضر الفطار.

لقيتها جات تصحيني وتقولي الفطار جاهز يبيه.

انا قمت وبدات افوق ودخلت اغسل وشي وطلعت قعدت علي السفره.

انا: فطرتي يا الهام؟



الهام: هفطر بعديك في المطبخ يبيه.



انا: طب اقعدي افطري معايا.



الهام: ميصحش يبيه.



انا: اقعدي يا الهام اسمعي الكلام وايه يبيه دي انتي مكبراني ليه انا اسمي زياد عادي.



الهام: المقامات برضو يبيه انا خدامتك.



انا: اعملي اللي بقولك عليه يا الهام اقعدي كلي وبعد كده ابقي قوليلي يا زياد عادي.



الهام: بتردد كده حاضر يبيه.. اا اقصد يا زياد.



هي قعدت وبدات تاكل بكسوف اوي وباصه في الارض.

خلصنا اكل وهي شالته والبيت كان متبهدل هي بدات تنضف الانتريه من التراب وتكنس وبعد كده جابت الميه والجردل وقلعت العبايه السمرا وبدات تمسح الارض بهدوم البيت.

انا طلعت من الاوضه ادخل الحمام واول ما شفتها... 🤯




الجزء الثاني



انا طالع من الاوضه وداخل الحمام لقيت الهام لابسه جلابيه بيتي مفتوحه من عند صدرها وبزازها كلها باينه وعماله تتهز وهي بتمسح (وصف الهام: بيضه شويه وطولها 175 مش تخينه ولا رفيعه جسمها تحسه كيرفي كده بسبب بزازها وطيزها الكبار ومعندهاش كرش بزازها كبيره اكبر من كف الايد شويه وطيزها كبيره ومرفوعه وحلماتها بارزه ولونها بني فاتح وكسها احمر شويه ) اول ما شفتها وهي موطيه بتمسح بلمت لاني اول ما شفتها كانت بالعبايه السمرا ومش باين انها جامده اوي كده هي شافتني واقف قالتلي معلش يبيه هروقلك الدنيا دي بسرعه اديني بس نص ساعه قلتلها عادي ولا يهمك وبعدين قلتلك قليلي يا زياد عادي.
انا سبتها ودخلت الحمام وشكل بزازها ولعني طلعت زبي وفضلت اضرب عشره عليهم وانا بتخليهم لحد ما جبتهم وطلعت دخلت الاوضه وبدات شغل، كان عندي كام عميل خلصت شويه من الشغل وحسيت بارهاق فخليت الهام تعملي قهوه.
قمت قعدت على السرير اريح شويه ولقيت الهام داخله بالقهوه
الهام: اتفضل يا زياد القهوه.
انا: انا شفتها بنفس الجلبيه وهي بتميل تحط القهوه جنبي لقيتها بزازها باينه اوي وانا زبي وقف وانا لابس الشورت وكان واضح اوي
انا: هو انتي اتطلقتي ليه يا الهام
الهام: اهو النصيب يا زياد
انا: حسيتها زعلانه فحبيت اضحكها وقلتلها حد يسيب القمر ده كله ده يبقي اعمي ياما اهبل
الهام: اتكسفت وضحكت وقالتلي المشكله مش في الشكل يا زياد هو كان عاوزني اخلف وانا مش بخلف ولقيتها زعلت وهتعيط
انا: صعبت عليها وقلتلها خلاص متزعليش هو اساسا ميستاهلكيش ومسكتها من ايدها قعدتها جنبي وقلتلها بصي بقي اعتبريني اخوكي الصغير او ابنك حتي😂 وانا مبحبش اعاملك كخدامه خالص، انتي اصلا عارفه اني هنا لوحدي عشان الدراسه فاعتبري نفسك صحبتي وبتساعديني في شغل البيت.
الهام: مقدرش يا زياد انت فين وانا فين انا خدامتك هنا وبس تامرني وانا انفذ.
انا: برضو؟ اللي يريحك يا الهام روحي شوفي شغلك
هي سابتني وراحت المطبخ كنا تقريبا الساعه 4 ناديت عليها وخليتها تصحيني الساعه 7
نمت بالبوكسر بس عشان كنا في الصيف والجو حر.
الهام دخلت تصحيني كان زبي واقف وراسه طالعه من البوكسر هو طوله 17 سم بس عريض شويه اول ما شافته اتخضت وبلعت ريقها قربت مني وهي عينها عليه وبتصحيني وانا جسمي تعبان لسه نايم هي عماله تصحيني وعينها علي زبي لحد ما صحيت خليتها تحضرلي الحمام انا قمت وهي في الحمام وبدخل لقيتها مميله علي البانيو بتملي الميه وشكل طيزها يجنن خلا زبي يقف اوي دخلت عملت اني بعدي من جنبها وحكيت فيها جامد لقيت زبي غرس في طيزها من طراوتها وهي شهقت واتخضت.
انا قلتلها خلاص سبيه وانا هكمله هي عينها علي زبي اوي.
انا: مالك يا الهام؟
الهام: اا.. ابدا يبيه وبترجع لورا كده اتزحلقت ووقعت في البانيو.
انا مسكتها بسرعه والجلبيه كانت اتبلت خالص وبقت لازقه فيها وبزازها كلها كانها عريانه بطلعها من البانيو كان ضهرها ليا ومش قادره تسند نفسها ورجعت بضهرها عليا زبي راح راشق في كسها من ورا هي طلعت اااه بسيطه.
انا: مالك انتي تعبانه؟
الهام: مش عارفه حاسه اني دايخه
انا ماسكها وبقولها طب غيري الجلابيه دي وسيبيها تنشف.
الهام: مش قادره تسند نفسها وبتقولي مش جايبه لبس معايا.
انا قعدتها بالراحه علي القاعده وقلتلها ارتاحي انتي وانا هاخد الشاور بتاعي عشان ورايا شغل مهم وروحت قالع البوكسر وزبي كان منتصب جدا وباين انه عريض وهي بلمت فيه وانا بدات اغسل نفسي وبدعك في زبي قدامها عادي وهي خلاص مش قادره وانا عمال ابص لبزازها وادعك زبي وكنت قربت اجيب روحت قربت منها شويه من غير ما يبان يعني وبدات انزل لبني وكان بيتنطر علي وشها وبزازها وهي مبلمه ومصدومه.
انا: اسف يا الهام جه عليكي غصب عني
الهام: مش بترد ومش عارفه تقول ايه
انا: قربت منها وحطيت زبي علي شفايفها لقيتها بتبصلي وعينها كلها شهوه وبتفتح بقها بالراحه وانا بدات ادخل زبي لحد زورها وبدات اسرع شويه وبقيت بنيك بقها
الهام: اااغغغغغغ اااججججججججج اااغغغغغغغغغغغغغغاااجججججج وبتمص بيوضي
انا وقفتها وقلعتها الجلبيه واووووف علي جسمها خليتها تميل على البانيو وبدات ادخل زبي في كسها بالراحه كان ضيق اوي كانها بنت وهي عماله تتاوه ااااااه ااااااه كمااان وانا روحت رازع زبي في كسها جامد راحت مصوته روحت حاطت ايدي علي بقها وعمال ارزع فيها لحد ما قربت اجيب قلتلها اجيب فين قالتلي هات في كسييي عشرنييي
انا: فضلت انيك فيها جامد لحد ما رزعت زبي في كسها جامد وبدات انزل كميه لبن منزلتهاش قبل كده
الهام: نزلت على ركبها وبدات تنضف زبي لحد ما صفته
قمنا خدنا شاور سوا وطلعنا قلتلها البسي العبايه لحد ما الجلبيه تنشف لقيتها باصه في الارض ومكسوفه وقالتلي حاضر يبيه.
هي حضرت العشا وكلت وبعدها خلصت شويه شغل ونمت الصبح حصل مفاجاه مكنتش متوقعه.. 🤯

انتظروا الجزء التالت..

نكمل الجزء التاني
كمل يا نجم قصة حلوة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%