NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاي ازيكم ممكن تنصحوني بايه اتفقت انهارده هعمل علاقه مع موجب وبقالي فتره متباعد تماما عن الجنس والفكره مسيطره عليا ومصدر التعارف برنامج جلندر بعتنا صور بعض وعجبنا بعض بس قولت اخد نصايحكم منتظر نصايحكم

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, ديوث ممحون, فحل موجب للسالب والديوث و 2 آخرين
هاي ازيكم ممكن تنصحوني بايه اتفقت انهارده هعمل علاقه مع موجب وبقالي فتره متباعد تماما عن الجنس والفكره مسيطره عليا ومصدر التعارف برنامج جلندر بعتنا صور بعض وعجبنا بعض بس قولت اخد نصايحكم منتظر نصايحكم
طبعا روح واستمتع مهم يكون معاك جنتل وتسلمه جسمك بكل رضى وقبول بلا خوف وتردد حتى تنبسط وتبسط فحلك

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor و ناقد بناء
روح و متنسانيش عشان عايز ادوق أنا كمان 😉😂

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: kemo kon و 3sk_Nor
طبعا روح واستمتع مهم يكون معاك جنتل وتسلمه جسمك بكل رضى وقبول بلا خوف وتردد حتى تنبسط وتبسط فحلك
مفيش نصايح اقدر اقدمها لفحلي عشان يكون مبسوط وبالنسبه لي استخدم ايه عشان اكون جاهز لاستقبال الزب

الاول شوف لو خرم طيزك واسع كفاية ولا هيتعبك

الاول شوف لو خرم طيزك واسع كفاية ولا هيتعبك
مش عارف بس هو انا مفتوح من زمان لكن متباعد تمام بقالي فتره سنين محدش لمسني

مش عارف بس هو انا مفتوح من زمان لكن متباعد تمام بقالي فتره سنين محدش لمسني
انت يعتبر كانك مش مفتوح وهتمر بنفس التجربة من اول وجديد، جرب دلوقتي مثلا خيارة او ٣ صوابع

لو كنت بتتناك وبطلت وليك الشوق ترجع تانى عادى بس اهم حاجة الانسان اللى انت هتتعامل معاة كويس ولالا وبس

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: حنان و حب
ودى بس حاول تكون منظف نفسك وتولعه وعيش الليله هتبقى عندك ف هتكوون ع راحتك يا بخته بيك ياقمر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان بقالك فتره ورجعت مره وحده .. تاني حاجه هيجيب جواك وانتا عارف
لو مش عايز الذب ابعته ينيك طيزى ويعشرها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%