NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: وليد رضا, اردني رايق, tito 1 و 14 آخرين
بلاش السكة دي
مراتك محترمة حافظ عليها وكمان عندك بنوتة صغيرة اتقي **** وحافظ علي بيتك

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
بلاش السكة دي
مراتك محترمة حافظ عليها وكمان عندك بنوتة صغيرة اتقي **** وحافظ علي بيتك
حضرتك عندك حق اكيد و بحاول اعمل كده فعلا

متضمرش حياتك بايدك متخسرش دنيتك ومكانتك ودينك عشان متعه فكر الف مره قبل ما تعمل كده هتخسر هيبتك ورجولتك و منظرك و سمعتك وحاجات كتيرلو حد عرف بده فكر في بنتك وسمعتها لما تكبر ومستقبلها لو نفسك ناقحه عليك اوي كده عيش حياتك اون لاين واول ما تقفل انسي كل ده

• عجبني
التفاعلات: المسترر و Interista85
حضرتك عندك حق اكيد و بحاول اعمل كده فعلا
احنا ف زمن ابن وسخة
واللي متجوز واحدة محترمة اليومين دول يبوس ايده وش وضهر
اما الشيطان يلعب في دماغك افتكر بنتك
اينعم المكان اللي احنا بنتكلم فيه مش مكان النصيحة
بس كل اللي بيشجعك علشان يتكلم معاك ويستفاد منك بكلام او صور لمراتك
اووووعي تمشي ورا شيطانك

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت، Interista85 و Eren Yeager
متضمرش حياتك بايدك متخسرش دنيتك ومكانتك ودينك عشان متعه فكر الف مره قبل ما تعمل كده هتخسر هيبتك ورجولتك و منظرك و سمعتك وحاجات كتيرلو حد عرف بده فكر في بنتك وسمعتها لما تكبر ومستقبلها لو نفسك ناقحه عليك اوي كده عيش حياتك اون لاين واول ما تقفل انسي كل ده
عندك حق و اشكرك علي نصيحتك و بحاول اطبقها فعلا

• عجبني
التفاعلات: Eren Yeager
احنا ف زمن ابن وسخة
اووووعي تمشي ورا شيطانك
عندك حق طبعا و صدقني بنتي هي اكتر شى بيخليني اجي علي نفسي و اوقف تفكير ف الحاجات.دي

احنا ف زمن ابن وسخة
اووووعي تمشي ورا شيطانك
يسطا النصيحه بتبقا في كل مكان احنا مش ملايكه كلنا بنغلط لكن العيب اننا لما نغلط نسيب نفسنا لغلط اكبر اوعي تكسل انك تنصح حد عشان بتغلط خليك ديما بتنصح وتحاول تغير الغلط عشان حد ينصحك ويغير الغلط الي عندك برده ونتغير كلنا للأحسن

• حبيته
التفاعلات: المسترر
عندك حق طبعا و صدقني بنتي هي اكتر شى بيخليني اجي علي نفسي و اوقف تفكير ف الحاجات.دي
كمان حاجة
كلنا بنعمل الغلط بدليل وجودنا هنا
بس سيب باب مفتوح بينك وبين **** ودينك متخليهوش يضيع منك
اغلط كلنا بنغلط بس الغلط اللي نقدر نرجع منه
متروحش ف سكة مفيهاش رجوع
**** يسترها علينا كلنا

• عجبني
التفاعلات: Eren Yeager
انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟
بص تعالي تيليجرام نتكلم انا وانت و نشوف حل و نعمله اسمي علي التيليجرام اهو abodi241 ابعتلي و هشوفلك حل

هل من نصائح اخري ؟
سهل المهم تبقي جد وعاوز تشوفها بتتعشر ادامك
لو عاوز تشوفها بجد كلمني تليجرامmandovbوحتي لو محترمه هاخليهالك لبوه بس تكون جد

المشكله اننا احنا بنحاول نجرب حاجات مختلفه او عاوزين دا مع مراتتنا بس صعب جداً لانهم محترمين او مش زينا احنا شوفنا كتير واتفرجنا وعنينا مفتوحه ع حاجات هما ميعرفوهاش بس لو حاولت ومفيش استجابه يبقي خلاص لاني انا حاولت كتير ومحصلش
لو جد وعاوز تشوفها بتتعشر ادامك ولحمها بيترج علي زوبري حتي لو محترمه هاخليهالك قحبه بس تكون انت جد كلمني على التليجرام mandovb

عندك بنت انت بتقول انت فاهم ولا باستفهم مثلا
احترم حياتك واعرف أن فيه حاجات مش باختيار بنتك بس مش هتحب ده واكيد هياثر ع ضبطيه الحياه والصح والغلط
كسم التحرر طبعا بالاخص لو بعد جواز بينتج عنه خرا في الحياه
لكن من قبل ومتفقين تمام يا باشا ارجع عن دماغك واهرب من هنا لحياتك وبنتك ومراتك ام بنتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سهل المهم تبقي جد وعاوز تشوفها بتتعشر ادامك
لو عاوز تشوفها بجد كلمني تليجرامmandovbوحتي لو محترمه هاخليهالك لبوه بس تكون جد
مستنيك

بلاش الموضوع ده حاول انك تفكر فمراتك بشكل تاني او تدور طريقه تانيه تتمع بيها بعيد عن أنها تبقى لغيرك

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
لسه شايفه والموضوع من سنه تقريبا
ناس كتير قلتلك بلاش وانا كمان بقولك بلاش وعباس الضو بيقولك لا وخان يوسف بيقول لا والدكتور امام بيقول لا

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و Interista85
لسه شايفه والموضوع من سنه تقريبا
ناس كتير قلتلك بلاش وانا كمان بقولك بلاش وعباس الضو بيقولك لا وخان يوسف بيقول لا والدكتور امام بيقول لا
شكرا لردك تسلم

حافظ علي مراتك يا صحبي وبنتك انت في نعمه بلاش دماغك تسوحك

• عجبني
حافظ علي مراتك يا صحبي وبنتك انت في نعمه بلاش دماغك تسوحك
اشكرك علي نصيحتك اهو الواحد بيحاول يقاوم الافكار دي و يشغل نفسه بحاجات تانية قدر الامكان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق ميرفت و الاسمر الاسواني
اشكرك علي نصيحتك اهو الواحد بيحاول يقاوم الافكار دي و يشغل نفسه بحاجات تانية قدر الامكان
خلي بنتك قدام عينها وانها محتاجه راجل يبقي ضهر ليها ميتفعش ابوها يبقي مكسور عينه عشان محدش يتجرء عليها

• عجبني
خلي بنتك قدام عينها وانها محتاجه راجل يبقي ضهر ليها ميتفعش ابوها يبقي مكسور عينه عشان محدش يتجرء عليها
صدقني لو فيه حاجة منعاني اكمل ف الافكار دي فهي البنت

• حبيته
التفاعلات: الاسمر الاسواني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%