NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: وليد رضا, اردني رايق, tito 1 و 14 آخرين
أنا من رأى انك مش هتقدر تبعد طول مافي تقدم والنت مالي البيوت العيون بتفتح وانا مش بعيب فيك ولا في مراتك بس حب الاستطلاع وحب التغيير بقى موجود وبقي في الأغلب دلوقتي وصلو للتحرر بدايه من اللبس وهو ده بدايته ان العيون تنظر لمفاتن الانوثه اللي بتكون سبب للهيجان
للاسف كل ما بحاول انسي الموضوع بلاقي نفسي رجعت تاني

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2 و الجنتل حوده
اضحك عليك لو قلتلك عارف عايز اوصل لايه و اقف عند اي نقطة بالضبط
ممكن سؤال حياتكم الجنسيه اي وضعها

للاسف كل ما بحاول انسي الموضوع بلاقي نفسي رجعت تاني
انا مش بشجعك بس مهما كانت ميولنا مختلفه كلنا كده بنرجع نندم

اضحك عليك لو قلتلك عارف عايز اوصل لايه و اقف عند اي نقطة بالضبط
لازم تحدد وتبقي عارف ومتاكد عشان متندمش علي اي حاجه او المترتطب عليه

لازم تحدد وتبقي عارف ومتاكد عشان متندمش علي اي حاجه او المترتطب عليه
فاهمك طبعا لكن الموضوع صعب

• عجبني
التفاعلات: y0unes0
انا مش بشجعك بس مهما كانت ميولنا مختلفه كلنا كده بنرجع نندم
فاهمك بس للاسف الموضوع كده بيفضل يجري ورا الواحد و صعب ينساه

انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟
اعقل و حافظ على زوجتك

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
فاهمك بس للاسف الموضوع كده بيفضل يجري ورا الواحد و صعب ينساه
عارف واقولك حاجه انا صراحه كلمت ناس كتير وأغلبهم من اسكندرية بلد الجمال والتحرر ومش بقول كده مش بغلط في حد بيحبو يعيشو حياتهم ومتعتهم

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و Interista85
عارف واقولك حاجه انا صراحه كلمت ناس كتير وأغلبهم من اسكندرية بلد الجمال والتحرر ومش بقول كده مش بغلط في حد بيحبو يعيشو حياتهم ومتعتهم
مفيش غلط ولا حاجة كل واحد و ميوله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت طالما فاهمنى صدقنى ابعد عن السكة دى
بشكرك علي نصيحتك لكن للاسف بحاول انسي شوية بس برجع افتكر تاني بس بحاول اعمل كونترول علي نفسي

بشكرك علي نصيحتك لكن للاسف بحاول انسي شوية بس برجع افتكر تاني بس بحاول اعمل كونترول علي نفسي
هو ده بقى لازم انك مهما كان تبقى متحكم بس من كلامك ممكن تكون مش قادر تتحكم

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
اهرب من هنا و من اى شىء يأثر على قرارك دا قرار بدون رجع وراح تفبد بنتك بعد كدا

لو في اطار تتخيلو مع بعض عادي انا ومراتي اخرنا كده

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و Interista85
  • عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%