NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة تقيم نفسي للي قلبه جايبه

حجات كتير اهمها كان تفسي اعرف اعمل فلوس وانا صغير كنت حليت مشاكل كتير قابلت اهلي ومستنتش لحد دلوقتي عشان احلها وفنفس الوقت كنت اتعلت احافظ ع الفلوس عشان لحد دلوقتي مش عارف احافظ 😂😂🤦🏻‍♂️
هههه تقيمي النفسي ليك انك انسنا بتعرف تستوعب وتكتشف الغلط بس محتاج ب 2 جنيه ارادة عشان تحقق اللي نفسك فيه

يا مرحبا

السؤال
ايه هيا الغلطة اللي عملتيها وفضلتي شوية مش مقتنعة او بتكابري عشان متعتريش بيها وف الاخر اعترفتي بيها حتي لو لنفسك

لا لا لا كدا كتير عليا الخال ومصمم ازياء فيوم واحد واللهي دا شرف كبير دا يجدعان

السوال ايه كتر حاجا نمت عليها مع انها مكنتش مستها قوي بنسبة ل غيرك
افهم وهارد.ممكن توضيح

يجدعان في حد ماسوني هنن ولا واحده فاهم ديه جايه تموت نص الكوكب ولا ايه ا**ه يخرب بيتك يامرفل 😂😂😂🤦🏻‍♂️
لا ماسوني ولا مارفل بس ده واقع .. الاغبيا بيرهقو الكوكب بدون عائد لو كان التخلص منهم حلال كنا تخلصنا منهم

• أتفق
التفاعلات: Ali-elshoky
ا

يه اكتر حاجا ندمت عليها مع انها منكتش مستهلة بنسبة ل غيرك ( معلش كتبت الاول غلط)
انا بطبعي مش بندم علي حاجه طالما عدت خلاص وانا لسه بتنفس وعايش.
انما اكتر حاجه بزعل عليها مش بندم وبكررها.هي الثقه في غير محلها.دي بتوجعني مش بتزعلني بس.ودي الحاجه الوحيده اللي تزعل شخص من نفسه ومش مهمه للغير

لا ماسوني ولا مارفل بس ده واقع .. الاغبيا بيرهقو الكوكب بدون عائد لو كان التخلص منهم حلال كنا تخلصنا منهم
وبعدين انت بتعمل ايه هنا روح كمل قصة الفرصة الاخيرة بدل ما اخطفك :ROFLMAO: :ROFLMAO:

كلام منطقي تقيمي النفسي ليك امك امسان متصالح مع نفسك وعندك قوة عقلية كبيرة بتخليك قادر علي الخروج من المشاكل وكمان مستحيل انك تعرف تصفي لحد خان ثقتك
انا بطبعي مش بندم علي حاجه طالما عدت خلاص وانا لسه بتنفس وعايش.
انما اكتر حاجه بزعل عليها مش بندم وبكررها.هي الثقه في غير محلها.دي بتوجعني مش بتزعلني بس.ودي الحاجه الوحيده اللي تزعل شخص من نفسه ومش مهمه للغير

اوك بس عالفكرا تحليل الشخصيه او تقييم النفس دول لعبتي

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
اوك بس عالفكرا تحليل الشخصيه او تقييم النفس دول لعبتي
ما هيا نظرتك ل الميول الجنسية الجديدة زي ( السادي : الخضوع : الدياثة : السوالب ) وايه احساسك لو المجتمع تقبل الفكرة ف العلن

ما هيا نظرتك ل الميول الجنسية الجديدة زي ( السادي : الخضوع : الدياثة : السوالب ) وايه احساسك لو المجتمع تقبل الفكرة ف العلن
ضدها ولو المجتمع تقبلها هنضيع جامد

ضدها ولو المجتمع تقبلها هنضيع جامد
هوا انا حاسس ان الفكرة اللي مرسومة ف دماغك غلط هيا مش تبقي ناس بنيك بعض ف الشوارع مثلا 😂 :ROFLMAO: هيا هتبقي جواز زي اي جواز بحصل سواء عند معام او انتين بينهم وبين بعض هنضيع جامد دي مش مستوعبها حاول تفهمهالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%