NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة تقيم نفسي للي قلبه جايبه

هدخل أدبي مش علمي فى ثانوية عامة
تقيمي النفسي ليك انك قدرت تعرف الخزوق اللي لبسته لنفسك 😂 ودي حاجا كويسة بس تسويحة

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الجنس الجماعي
السبب .لانه متعه
بصراحة ناس كتير بتقول انه ممتع بس حوار موثير انك تكون مع وحدا ست وفنفس الاوضة يكون في راجل وست تاني
تقيمي النفسي ليك انك انسان مش سهل تندم وبتبحث عن لامتعة ..احلا مسا عليك

تقيمي النفسي ليك انك قدرت تعرف الخزوق اللي لبسته لنفسك 😂 ودي حاجا كويسة بس تسويحة
كده كده خلاص ، دخلت كلية و خلصت!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التخلص من الاغبياء .. انتقاء صفوه البشر عشان يعيشو ويتم اباده الاغبياء .. من رأيي العالم محتاج للاذكياء فقط
يجدعان في حد ماسوني هنن ولا واحده فاهم ديه جايه تموت نص الكوكب ولا ايه ا**ه يخرب بيتك يامرفل 😂😂😂🤦🏻‍♂️

هسالك سوال وتجاوبني عليه وعلي اساس اجبته هحاول اعمل تقيم نفسي وعقلي ليك موافق ؟ اوكي سيب نقتة ف كومنت وانا هسالك
يلل

بصراحة ناس كتير بتقول انه ممتع بس حوار موثير انك تكون مع وحدا ست وفنفس الاوضة يكون في راجل وست تاني
تقيمي النفسي ليك انك انسان مش سهل تندم وبتبحث عن لامتعة ..احلا مسا عليك
حبيبي يا غالي

• حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky
هسالك سوال وتجاوبني عليه وعلي اساس اجبته هحاول اعمل تقيم نفسي وعقلي ليك موافق ؟ اوكي سيب نقتة ف كومنت وانا هسالك
اسال

ما هيا نظرتك ل الميول الجنسية الجديدة و لامختلفة عن ما تعودنا عليك وهل اتعملت مع حد ( ديوث : سالب : سادية : خضوع : درتي )

ما هيا نظرتك ل الميول الجنسية الجديدة و لامختلفة عن ما تعودنا عليك وهل اتعملت مع حد ( ديوث : سالب : سادية : خضوع : درتي )
هو كل واحد حر ف ميولو انا عاملت معهم شات بس وكل واحد دماغو مريحها بس

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
هو كل واحد حر ف ميولو انا عاملت معهم شات بس وكل واحد دماغو مريحها بس
تقيمي النفسي ليك انك انسان مقنتع ب الحرية الشخصة طالما حرية غيرك مش هتاذيك

• عجبني
التفاعلات: فاجر موت
حجات كتير اهمها كان تفسي اعرف اعمل فلوس وانا صغير كنت حليت مشاكل كتير قابلت اهلي ومستنتش لحد دلوقتي عشان احلها وفنفس الوقت كنت اتعلت احافظ ع الفلوس عشان لحد دلوقتي مش عارف احافظ 😂😂🤦🏻‍♂️

ما هيا اكتر حاا نفسك كنت تعرفها قبل داك

حجات كتير اهمها كان تفسي اعرف اعمل فلوس وانا صغير كنت حليت مشاكل كتير قابلت اهلي ومستنتش لحد دلوقتي عشان احلها وفنفس الوقت كنت اتعلت احافظ ع الفلوس عشان لحد دلوقتي مش عارف احافظ 😂😂🤦🏻‍♂️
هههه تقيمي النفسي ليك انك انسنا بتعرف تستوعب وتكتشف الغلط بس محتاج ب 2 جنيه ارادة عشان تحقق اللي نفسك فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%