NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميهمش

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
محتاج علاج سواء برشام او اي علاج بيقللها
انا وصلت لدرجه متخلفه فمشاهدة القرف دا وبعمل العاده الزفت فياريت اي حد كان عندو نفس المشكله دي يفيدني وياريت نصايح واعي وكلام من دا جربتو لفترات ومنفعش
انا وصلت لدرجه ارجع من الصلاه
وافتح المواقع الخرا دي ياريت يخواتي حد يفيدني لاني انا مش عاجبني حالتي خالص ووضعي ميفدنيش اني احكي حاجه ذي كدا لحد من قرايبي او قريب مني يساعدني

• عجبني
التفاعلات: عمر متولى، شغوف بالجنس و أموت فى الجنس
اشغل نفسك فى اى حاجة واضح ان تفكيرك كله فى الجنس حاول لو مبتشتغلش تشوف شغل او تلعب رياضة اى حاجة المهم متقعدش لوحدك كتير

اول شيء : انتقي الفاظك و خللي كلامك باسلوب احسن من هيك
ثانيا ؛ الامتناع عن البورن و الاباحية و العادة السرية سهل للغاية يكفي ان تتوقف عن كل هذا! هي فقط قرار
فادمان هذه الاشيء لا اعراض جسدية فيه: انت فقط قرر ما تعملهاش!

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسبه بسيطه اوي من زيت الخروع ف الاكل

هيمنع الانتصاب عندك اصلا

• عجبني
التفاعلات: Aloph787
انا وصلت لدرجه متخلفه فمشاهدة القرف دا وبعمل العاده الزفت فياريت اي حد كان عندو نفس المشكله دي يفيدني وياريت نصايح واعي وكلام من دا جربتو لفترات ومنفعش
وافتح المواقع الخرا دي ياريت يخواتي حد يفيدني لاني انا مش عاجبني حالتي خالص ووضعي ميفدنيش اني احكي حاجه ذي كدا لحد من قرايبي او قريب مني يساعدني
كل شيكولاته كتير أو اشرب كاكاو

اكتب علي اليوتيوب علي اعشاب هيطلعلك دكتور ممتاز وبلاش من البرشام خليك في الطبيعي

سيتالو 20 كل يوم نص حبة بعد الفطار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاباحية ادمان زاي اي ادمان تاني بيحتاج من الشخص الي عايز يقلع عنه اولا إرادة أنه يبطل، وثانيا تأهيل نفسي.
الإرادة دي بتاعتك لو موجوده عالج نفسك بأنك تبداء تبعد عن الاختلاء بنفسك كتير و تخلي باب غرفتك مفتوح و تبداء تشغل نفسك سواء برياضة أو شغل أو حتي قعده علي القهوه و بلاي ستيشن.
الفكرة أن الوقت الفاضي الي بتكون لوحدك فيه ده تخفيه تماما من يومك و تقلله قدر الإمكان، ولو في يوم وقعت ترجع تاني تكمل علي نهج انك تبطل مش تقول انا خلاص وقعت ومفيش فايدة لأن طبيعي دي غريزة فيك.
هتلاقي وقعاتك بتكون بعد فترات أطول في كل مره اذا وقت بعد يومين من بداية الخطة المرة الي بعدها ممكن تقطع بعد ٤ أو ٥ ايام وده يعتبر تحسن في حالتك.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%