NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

stev3661

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو عادي تكون شايل فكرة الارتباط والزواج من بالك، من خلال التفكير ب المستقبل والامور المترتبة عليها. يعني فكرة انك تنام مع حدا وتفيق معك حدا هي كثير حاسسها غريبة ومش حاببها، او فكرة اني لازم اتعب واجمع كل تعبي عشان اجيب بنت ونعيش حياة مش هتفرق غير ب المشاكل والهم، حتى فكرة اني اكون اب وخليهم يعيشو بهل اجواء وسط هيك وضع معيشي حاسسها ذنب عليهم هو تفكيري صح ولا لا

• أتفق
التفاعلات: M&I
لا طبعا هو صح في احباط من الاوضاع
هو عادي تكون شايل فكرة الارتباط والزواج من بالك، من خلال التفكير ب المستقبل والامور المترتبة عليها. يعني فكرة انك تنام مع حدا وتفيق معك حدا هي كثير حاسسها غريبة ومش حاببها، او فكرة اني لازم اتعب واجمع كل تعبي عشان اجيب بنت ونعيش حياة مش هتفرق غير ب المشاكل والهم، حتى فكرة اني اكون اب وخليهم يعيشو بهل اجواء وسط هيك وضع معيشي حاسسها ذنب عليهم هو تفكيري صح ولا لا
لكن اللي يمحق هذا الاحباط الانخراط في الحياة وتحقيق هدف مهما كانت الصعوبات

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: stev3661
انا شايل فكرة الجواز من دماغي اصلا
اولا انا اب مش قدوة
ثانيا الاوضاع من سيء لأسوأ
ثالثا الجواز ده مش نيك في الحلال -وان كان جزء بسيط منه كده- انما الجواز ده مسئولية تأسيس اسرة وديه حاجة كبيرة جدا ان يبقى مسؤول منك واحدة واطفال وكده فلازم وتير الحياة معاك تبقى من احسن لأحسن
فانت لو عندك هدف ونفسك تحققه في حياتك اسعى ليه واديله كل تفكيرك اما لو انت زي حلاتي عيش اليوم زي ما هو والدنيا تشيل وتحط فيك وانت تسايرها لغاية ما الحياة تقف

• حبيته
التفاعلات: stev3661
انا شايل فكرة الجواز من دماغي اصلا
اولا انا اب مش قدوة
ثانيا الاوضاع من سيء لأسوأ
ثالثا الجواز ده مش نيك في الحلال -وان كان جزء بسيط منه كده- انما الجواز ده مسئولية تأسيس اسرة وديه حاجة كبيرة جدا ان يبقى مسؤول منك واحدة واطفال وكده فلازم وتير الحياة معاك تبقى من احسن لأحسن
فانت لو عندك هدف ونفسك تحققه في حياتك اسعى ليه واديله كل تفكيرك اما لو انت زي حلاتي عيش اليوم زي ما هو والدنيا تشيل وتحط فيك وانت تسايرها لغاية ما الحياة تقف
هو في اهداف اكيد بس بقصد فكرة الجواز بحد ذاتها مشكلة كبيرة وخاصة ب الوضع الراهن خاصة انو الجوز مش مجرد جنس هو مسؤولية واولاد وقدوة، ب النهاية ما اعرف صدقا

هو في اهداف اكيد بس بقصد فكرة الجواز بحد ذاتها مشكلة كبيرة وخاصة ب الوضع الراهن خاصة انو الجوز مش مجرد جنس هو مسؤولية واولاد وقدوة، ب النهاية ما اعرف صدقا
بص لو انت شايف نفسك حد محترم وتقدر تربي ***** وتنشئهم نشأة كويسة وتوفرلهم الحاجات اللي انت اللي كانت نقصاك ومضايق انها محصلتش مثلا
يبقى خلي الجواز هو هدفك الاول والاخير لان منه هتقدر تحقق احسن هدف وهي انك تخرج ***** أسوياء ومجتمع سوي وانا اشجعك على كده
بس الاول اقعد مع نفسك وشوف وحاول تعرف عيوبك من اللي حواليك وقرر
انما لو شايف انك مش جواك قدوة ومربي فاضل بلاش الجواز احسن وعيش حياتك لان الجواز انت مش هتبقى عايش حياتك انت هتبقى عايش لغيرك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت بتتجوز وبتسيبها علي ****
لما متجوزتش في الزمن ده مش هتلاقي حد يشيلك لما تكبر يقف في ضهرك يسندك لما تتعب وتقع وعيال تربيك كويس
ومتعتلش هم المستقبل يا صاحب

انت بتتجوز وبتسيبها علي ****
لما متجوزتش في الزمن ده مش هتلاقي حد يشيلك لما تكبر يقف في ضهرك يسندك لما تتعب وتقع وعيال تربيك كويس
ومتعتلش هم المستقبل يا صاحب
اتفق معك بس بهل حالة انا حكون اناني بحيث جبت ولاد وتجوزت بس عشان يساعدوني من اكبر وفعليا انا شايف الوضع وشايف كيف رايحة الدنيا يعني هجيبهم يتعذبو عشاني لمن اكبر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%