NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفتكروا الصفة دي حلوة ولا وحشة

يجدع انت مصمم تطلع الحزن و الاكتئاب الي جوايه ليه هاخد تحذير تاني يعم
لاني انا لو فتحت مش هسكت فا هكتفي بعدم الرد ف الموضوع ده افضل 💔💔
منكسر ولاكن 💔🥲

• محزن
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مش بالمعني الحرفي ان كل كلمة تكون محسوبة
هو يقصد ان بيحاسب نفسة لما هو يقرب لحد والحد دا يبعد عنة . يشوف هو غلط في اية واية اللي حصل علشان يبعد عنة ..
انا فعلا كنت كدة لاكن مع استمرارية الحياة اتعلمت واكتسبت من التجارب اللي حصلت
بالنسبالى مش دلوقتى لا ممكن زمان كنت اه هزعل وهحاول انتحر وهكتئب بس خلاص اتعلمت وفهمت ومريت بكتير عشن كده بقولك يغور فى ستنين داهيه

ماهو دي مش حل
علشان كدة رحنا من اقصي اليمين لاقصي الشمال واحنا عاوزين حل وسط
الوسطية مستحيلة ، مفيش حاجه وسطه كفتين الميزان مينفعش يتوازنوا مع بعض لازم واحده تطب ، والانا عايزه يطب هو الفيه مصلحتي

يجدع انت مصمم تطلع الحزن و الاكتئاب الي جوايه ليه هاخد تحذير تاني يعم
لاني انا لو فتحت مش هسكت فا هكتفي بعدم الرد ف الموضوع ده افضل 💔💔
منكسر ولاكن 💔🥲
ليه بس انا بتكلم عن نفسي وفعلا عاوز حل

• محزن
التفاعلات: الكوهينور
الوسطية مستحيلة ، مفيش حاجه وسطه كفتين الميزان مينفعش يتوازنوا مع بعض لازم واحده تطب ، والانا عايزه يطب هو الفيه مصلحتي
وانتي لو حبيتي واحد فيه الصفة دي هتتحمليه ولا هتتخنقي منه

وانتي لو حبيتي واحد فيه الصفة دي هتتحمليه ولا هتتخنقي منه
احنا اتخلقنا مختلفين علشان نكمل بعض مش نكسر بعض ، فلو حب فعلا ومن الطرفين يبقا لازم وواجب عليا استحمله

بالنسبالى مش دلوقتى لا ممكن زمان كنت اه هزعل وهحاول انتحر وهكتئب بس خلاص اتعلمت وفهمت ومريت بكتير عشن كده بقولك يغور فى ستنين داهيه
خلاص يعني مش هيوحشك مش هيجي في بالك مافيش اي احساس خالص وقتها

احنا اتخلقنا مختلفين علشان نكمل بعض مش نكسر بعض ، فلو حب فعلا ومن الطرفين يبقا لازم وواجب عليا استحمله
ايه ده ايه الكلام العاقل ده
بس لو التفاصيل دي خلت مشاكل كتير بينكم ؟

بص ي بيكهام كل الي هقدر اقولو اني اتحولت من شخص ملوش لازمه لقدوة
غير نفسك قبل م الزمن يغيرك او يجي عليك ومتعرفش تعافر
اهو بنحاول

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: الكوهينور و juba4
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه ده ايه الكلام العاقل ده
بس لو التفاصيل دي خلت مشاكل كتير بينكم ؟
عيب عليك انا فيا جزء عقلاني جدا علي فكرة .
وايه المشكله اي علاقه في الدنيا لازم يكون في حد بيتنازل للتاني نوعا ما ، عندك مثلا المكنه عبراه عن تروس الترس الصغير بيتنزال للكبيره في المساحه علشان المكنه تشتغل وتكمل ولكن لو نشف دماغه وعايز نفس المساحه المكنه هتعطل

وايه المشكله اي علاقه في الدنيا لازم يكون في حد بيتنازل للتاني نوعا ما ، عندك مثلا المكنه عبراه عن تروس الترس الصغير بيتنزال للكبيره في المساحه علشان المكنه تشتغل وتكمل ولكن لو نشف دماغه وعايز نفس المساحه المكنه هتعطل
لا ده انتي كدة هتتحسدي
حيث كدا بقي يا بخته الشخص اللي بتكراشي عليه هنا 😂😂😂😂😂😂

انا علشان كدة بعزك علشان عارفة امتي تهزري وامتي يكون كلام عاقل وامتي يكون كلام يزعل اللي يفكر يحلو عليكي ويبوخ عليكي
شابوه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
انا علشان كدة بعزك علشان عارفة امتي تهزري وامتي يكون كلام عاقل وامتي يكون كلام يزعل اللي يفكر يحلو عليكي ويبوخ عليكي
شابوه 😂😂😂
ميرسي بجد يا بيكهام 😊

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%