NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

can'trunaway

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
21 مايو 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
9
نقاط
20
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
NG

القصه تحتوي علي انواع جنس متنوع وليس نوع واحد فقط

كل شئ تغير في وقت قليل ، كل ما تراه او تسمعه يؤثر عليك سواء شخصياً عاطفياً و جنسياً ، ف اختر ما تريد ان تري ، تأكد انه سيؤثر فيك مهما كان اعتقادك بانكصلب جداً

.

.

اسمي نور عندي ٢١ سنه من المنصوره

من عيله غنيه مكونه من امي و ابويا و اخويا ( ادم ) اختي ( حنين )

وصف الشخصيات



نور 'انا' شب عادي عندي ٢١ سنه ابيضاني و جسمي مظبوط مش جيم لافر يعني بس جسمي كويس و شعري بني و عيني عسلي طالع ل امي كليه تجاره انجليزي



ادم

١٩سنه جسمه مظبوط علشان الجيم و ابيضاني و املس و شعره اصفر و عينه زرقه طالع ل ابويا كليه هندسه



حنين

٢٦ سنه lasirena69 بلظبط نفس الوصف خريجه اداب



ابويا و امي ماتو في حادثه من ٤ سنين و عايشين مع بعض احنا ال ٣

...

الجزء الاول



انا مرتبط ب بنت معايا في الجامعه اسمها سلمي شبه skyla novea بس احنا في الصيف و اجازه من الكليه ف كانت بتسافر فرنسا مع اهلها علشان جدها فرنسيف كانو بيقضو الصيف هناك



قاعد ف البيت طبعا مبضون و هموت و انيك بس سلمي مسافره و كنت هايجان نيك بقالي فتره قمت كلمتها و عملنا سكس فون و نمت



  • حنين : اصحي ينور كل ده نايم انا حضرتلك الفطار
  • ماشي اهو صحيت


صحيت فطرت و عدي يوم ممل كلعاده نزلت مع اصاحبي خالد و ياسر و امجد



روحت دخلت البيت و لقيت حنين نايمه و ادم في اوضته رحت اساله ياكل ايه علشان نطلب مع بعض



ادم انت صاحي ؟ ادم ، دخلت لاقيته قالع و ماسك اللاب و حاطط السمعات و مشغل بورن و بيضرب عشره ،قلت يبني مش كبرت علي الحجات دي و قمت شديت منهاللاب راح اخد باله اخيرا اني انا هنا و شد البنطلون و غطي نفسه

  • مش كل الناس زيك تنيك وقت متحب
  • انا يبني ؟ ده انا بقالي شهرين منيكتش
  • امال سلمي فين هو فيه حد يزهق من سلمي
  • اتلم يلا م هي مسافره ونا هيجان اصلا
  • طب م تيجي تتفرج معايا
  • ليه لا بس لم طيزك غلشان منيككش و ضحكت و هو ضحك


قعدنا و شغلنا التلفزيون علي نفس الفلم الي كان مشغله و كان فيلم ٢ بينيكو واحده و الممثله Skyla novea ازي م قلتلكم انها شبه سلمي فشخ ف في الاول كنتمستغرب الموضوع اننا انا و اخويا بنتفرج علي بورن ستار شبه صحبتي بلظبط بعد كده الفكره بدات تسخني و طلعت بتاعي كان ١٦ سنتي و هو طلع بتاعه و كان ١٩سنتي و فضلنا نضرب عشره و انا الفكره هيجتني اني بتخيل اني بنيك انا و اخويا صاحبتي



بعد م خلصنا مضيت علطول حسيت بلذنب شويه و ازاي افكر كده بعد كده فتحت موقع زي فيسبوك بس سكس و كل واحد ليه بروفيل و لقلب من الزهق مش اكتر ولاقيت فيديو ل اكونت اسمه ديوث خطيبتي و الفيديو كان واحد بينيك واحده و خطيبها بيصور و بيضرب عشره و بينزلو الاتنين علي بزازها و بعديها هيا و خطيبها بداويبوسو في بعض شدني الفيديو و دخلت الاكونت و قعدت اقلب فيه و بدات اسخن تاني و طلعت بتاعي و بضرب عشره تاني و انا بقلب في الفيديوهات و انا بسخن عليالكلام اكتر من الفيديو نفسه و بعديها نزلت كميه رهيبه زي الي اول مره ينيك



خلصت و نمت صحيت و نفس اليوم البضان هو هو في اخر اليوم فتحت تاني الموقع و فتحت الاكونت و فضلت اقلب تاني لحد لما نمت

يوم و التاني بقيت ببقي مستني اليوم يعدي علشان افتح الاكونت و اضرب عشره



عدي شهر وسلمي كانت جت و طبعا اول ٣ ٤ ايام بنيك فيها و نسيت حوار الاكونت الي كنت بقضي امتع وقت في يومي بتفرج عليه



بعد كده بدات اقبل تنزل ب لبس كنت برفضه و كل يوم بتاخد رايي و كنت بفضل اقول مش حلو لحد ما تصورلي اكتر واحد مبين جسمها و اقلها ايوه حلو ده و كل يومبخترلها واحد افجر من الي قبليه و كنا بننزل مع بعض و بتعمد اننا نتمشي كتير علشان استمتع ب لبسها و و بصات الناس لجسمها



و هي و عيلتها اصلا متحررين فشخ بس انا الس كنت بضيق عليها في حوار اللبس ده لحد م في مره قاعدين في كافيه و شبه فاضي قالتلي

  • مش ملاحظ انك بقيت تسبني البس اللبس الي كنت بتتخانق معايا علشان عايزه البسه
  • ارتبكت و قلتلها عادي يعني علشان نبطل خناق شويه
  • قلتلك علفكره بس انت الي دماغك ناشفه و ضحكت و هي بتلمس زوبري لمسه سريعه
  • انا بتاعي نط من مكانه و ضحكت علشان اداري
موبايلي رن و فصلنا مامتها كانت بترن عليا علشان موبايلها فصل اديتلها الموبيل ترد عليها و طلعت برا تكلمها طولت اوي و لما رجعت مطولناش و روحنا

روحت بفتح الموبايل لاقيت الابلكيشن بتاع السكس ده مفتوح ، انا استغربت اني مفتحتوش من ١٢ يوم من ساعه و سلمي جت فكرت انها هي الي فتحته و شافتالاكونتيت الي انا عملهم فولو و مجرد م فكرت اترعبت و هيجت في نفس الوقت و فكرت هي ليه روحت بدي و كنت خايف انزل من نظرها عدي يومين مكلمتهاش علشانخايف تواجهني و هي مكلمتنيش اليومين خايف و مبنزلش من البيت



صحيت اليوم التالت و حنين بتصحيني

  • اصحي يعم بقا مش كفايه
  • صحيت اهو يحنين
  • و رن علي سلمي علشان كلمتني و قالتلي انك مبتردش عليها
  • امتي ده
  • من ساعتين
  • قمت بسرعه لاقيت حنين قدامي نستني القلق الي كنت فيه و كانت لابسه كروب توب بيتي كده نايك بزازها مش ماسك عليهم بس و شورت شايف كسها منهزبري قام و فضلت مبلم فيها اخدت بالها من نظراتي و ان زوبري وقف
  • قامت ضحكت و مشيت بشرمطه
لما طلعت فقت و افتكرت سلمي رحت رنيت عليا و كلمتني عادي ولا كان في حاجه و قالتلي

  • هو لازم انا اكلمك ياما متفتكرنيش
  • بتوتر لا بس قلت يمكن عايزه تخرجي مع اصحابك شويه
  • لا يعم انت وحشتني اصلا تنزل انهرده
  • اكيد ماشي
  • خلاص الساعه ١٠ في بلازا
  • خلاص اشوفك هناك


الساعه ٩ ونص و انا بدات اتطمن انها مشافتش حاجه بس الغريب انها ماخدتش رايي في اللبس زي كل يوم قلت عادي نسيت

رحت هناك و استنيتها و جت ١٠ ونص و كانت لابس شورت واصل لحد نص فخادها و ليجن ماسك عليها و تيشيرت ضيق مدخلهاه في الشورت و شكلها مقحبن و اول مشوفتها زوبري وقف و قلتلها

  • ايه الي انتي لابساه ده
  • مش كنت كويس و سايبني البس يراحتي ليه بقي الفصلان ده
  • بس مش للدرجادي يعني
  • بس ايه رايك هوت فشخ صح و هي بتقرب مني اوي و نفسنا في نفس بعض و انا اتسحرت
  • اااه ااه (المكان مكنش فيه غير الويتر بس)
و راحت مسكت زوبري و قالتلي عجبك و انا سيكسي كده علفكره انا مش لابسه برا و ضحكت هيجت علي اخري وزوبري علي علي اخره و مسكت زوبري و هزته كده وضحكت قالت بيحب كده اوي هو صح و انا لساني مش فيا اقول اي حاجه راحت بيساني و نزلنا بوس في بعض في الكافيه راحت قامت و قالتلي ثانيه و جيه راحتاتمشت ب لبونه و عدت من قدام الويتر و بطات مشتيها و بلبونه وقعت الموبيل و وطت اخدته و طيزها في وش الويتر و دخلت الحمام جت و قالتلي امسك ده و كان الاندربتاعها قلتلها ايه العبط الي بتعمليه ده قالتلي متخافش انا عرفت انت بتحب ايه و ضحكت و ايديها بتحسس علي بتاعي و شالت ايديها و نادت علي الويتر و الواد متوترو جه

  • اامري يافندم
  • عايزه واحد ميلك تشيك شوكليت بس يزود لبن اوي و بتحط اديها علي زوبري قدام الراجل
  • اااا وو حااضرتك
  • قهوه زياده
  • جه يمشي و نادت عليه
  • معلش شيل الميلك تشيك شوكليت و هات فراوله بس زود لبن اوي ها و هي بتكلمه فتحت رجليها و بتحسس علي كسها و الواد عينه متشالتش من علي كسها
  • و اول م خلصت كلام مشي بسرعه و هو وشه كله محمر و عرقان
جاب الطلبات و قاتله زياده لبن زي مقلتلك قالها و هو متوتر ااايووه يفندم و مشي

راحت بصتلي و ضحكت و انا جبتهم مرتين علي نفسي و ضحكت و باين الكميه الي نزلتها من الشورت الي انا لابسه و قالتلي لا متغرينيش كفايا الي في العصير وشريته كله و قالت لا الميلك تشيك بتاعك احلي و ضحكت و عدي وقت و هي الي بتحكي و انا لسا مش مستوعب و هيجان و قالتلي يلا نمشي قولتلها ياريت انا تعباننادت علي الويتر و جه و حاسبنا و قالتلي اطلع انت و بص من ال الازاز الي ورا الكافيه الناحيه التانيه انا سملعت كلامها كاني متبنج و طلعت بسرعه لاقتيتها بتبوسالويتر و بتقلعه البنطلون راح جه بتاع الكاشير قالها المهم تكوني مبسوطه يفندم راحت مسكت بتاعه و هو كمان وقامت نزلو بوس في بعض بعد كده الويتر شدها و بنزلبوس فيها و قلها كسم جمالك هو فيه كده و قطع التيشيشرت نصين و نزل مص و لحس فيهم و الكاشير بيبعبصها و بيفرش بتاعه في طيزها من فوق الشورت و بداتتمصلهم الاتنين ١٠ دقايق بعد كده كل واحد بقي نيك بزازها شويه و نزلو علي وشها و قامت و قالتلهم خلي التيشيرت معاكم ذكري و قامت و مسحت لنبهم من عليوشها و تلحسه ب اديها و طلعت و هي بازازها عريانه و جاتلي قمت نزلت بوس فيها و تقفيش و قلعتها ورا الكافيه و نزلت نيك فيها بطريقه مش طبيعيه و انا بشد فيشعرها الاسود الحرير و بقلها ايوه ي لبوه و تبقلي اتبسط يحبيبي شفت ناكو بزازي ازاي ولا مقلكش طعم زوبرها مع بعض في بقي و قلتها هنزل قالتلي هاتهم عليوشي عايز ادوق طعم لبنكم انتوا التلاته و نزلت علش وشها و بدات افوق كاني في حلم و انا مستمتع و مبسوط و لاقيت واحد عنده ١٦ سنه كان مستخبي و بيتفرجراحت نادت عليه قالتله عجبك عمو و هو بينيك كس سلمي الشرموطه و الواد خاف من الموقف و طلع يجري

  • خلاص ملكنش نصيب بقا
  • و انا ضحكت من الموقف علشان كان مضحك فعلا و قلتلها هتمشي ازاي لحد العربيه ب بزازك دي راحت
  • هات التيشرت بتاعك او ممكن امش كده اصلا و ضحكت
  • رحت قلعت و اديتها التيرشيرت و وصلنا العربيه و متلكمتش خالص
  • نور
  • ايوه
  • انت ساكت ليه
  • مش عارف اقول ايه
  • نور انا فاهمه بجد الي انت فيه و مش مضايقه انا مبسوطه انا كنت خايفه افضل اعيش معاك و انت مقفل كده بس طلعت اوبن مايند اوي بجد اتفاجئت
  • خايف اكون نزلت من نظرك
  • عمرك م هتنزل يحبيبي انا بعشقك
  • و نزلنا بوس في بعض ٥ دقايق و سلمت عليا و مشيت


ده كان نهايه الجزء الاول معلش كان صغير شويه بس عايز اعرف ايه رايكم فيه دي اول قصه ليا لعد م التانيه فشلت فيها و حسيت انها عكت مني لو حد عنده نصايحيقولي

ملحوظه: القصه هتتغير تغير كامل بعد جزئين او تلاته بلكتير
 
  • عجبني
التفاعلات: الكوهينور, Captian, Mar3shly و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصراحة لم اكمل القصة لكن فكرتى عنها سريعة جداً مفيش شرح كافى يخليك متشوق مبنية على حادث و الامر جه بسرعة و هتكون شبه قصص كتير بتتكلم عن الدياثة

السبب الثاني انى لم اكمل هو كرهى للشذوذ و الدياثة
وهذه القصة بها دياثة

لكن نصيحة لك
تروى فى الشرح و القص ( اى اخبارنا بالقصة )
ثانياً اعمل احداث اكثر (( هذا سابق لمعاده اعلم))
ثالثا لا تبنى القصة كلها على فكرة جنسية خصوصا انها مستجده على البطل و تسرع البطل فى تنفيذها


اعلم ان كل هذا سابق لأوانه لكن ممكن يفيدك مقدما
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الصراحة لم اكمل القصة لكن فكرتى عنها سريعة جداً مفيش شرح كافى يخليك متشوق مبنية على حادث و الامر جه بسرعة و هتكون شبه قصص كتير بتتكلم عن الدياثة

السبب الثاني انى لم اكمل هو كرهى للشذوذ و الدياثة
وهذه القصة بها دياثة

لكن نصيحة لك
تروى فى الشرح و القص ( اى اخبارنا بالقصة )
ثانياً اعمل احداث اكثر (( هذا سابق لمعاده اعلم))
ثالثا لا تبنى القصة كلها على فكرة جنسية خصوصا انها مستجده على البطل و تسرع البطل فى تنفيذها


اعلم ان كل هذا سابق لأوانه لكن ممكن يفيدك مقدما
هي اساس الفكره بتاعتها مش دياثه بس لاقيتها بدات معايا كده علشان اقدر اعرف اغير القصه للشئ الي عايزه يعني مش هتفضل دياثه بس ، و مفيهاش شذوذ ف سرعت الاحداث علشان ابدء في التغير الي هيخليني ابدأ في فكره القصه الاساسيه و مكنتش حابب القصه تتكلم علي نوع واحد ف بنوعها علي قد م اقدر

و شكراً علي رأيك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تحية جامدة لأهل المنصورة 😂 😂 مبروك عليك يا أخويا ابقي افتكر أخوك من المنصورة انا كمان
 
هي اساس الفكره بتاعتها مش دياثه بس لاقيتها بدات معايا كده علشان اقدر اعرف اغير القصه للشئ الي عايزه يعني مش هتفضل دياثه بس ، و مفيهاش شذوذ ف سرعت الاحداث علشان ابدء في التغير الي هيخليني ابدأ في فكره القصه الاساسيه و مكنتش حابب القصه تتكلم علي نوع واحد ف بنوعها علي قد م اقدر

و شكراً علي رأيك
العفو ومنتظر الجديد طال ما ليس فيه دياثة
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%