NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في واحد قذر دخل شتمني بأمي و بعيلتي عشان طنشته و مردتش اديله التليجرام لانه ببساطة مش ذوقي خالص و همجي و متخلف فاكر نفسه كده راجل و فاكر ان انا داخلة ادور علي علاقة جنسية عابرة و خلاص لو عاوزة كده كنت اتخذتها مهنة و طلعت دهب منها بس انا عندي مشاعر عاوزة اتعرف ع راجل يكون في تبادل اعجاب بيننا و نخرج مع بعض و نلعب و نتفسح و ف الاخر نمارس سوا.
طلب من الاعضاء اللي هنا احترموا البوتوم و اعرفوا انه مشاعره زي البنت بالظبط عاملوه بلطف و برقة و بطلوا همجية

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: zazazozo, دودي بنوتي, ديوث ممحون و 9 آخرين
لو تقدر تشوف تعليقاتي فالمنتدى شوفها

دايما بحذر السوالب من الناس اللي وصفهم زي اللي قلت تحسه كأنه بهيمة تتحرك بزبه
صدقني اي ذكر ابن ناس مش حيكون عايز يدخل فالعلاقة مباشرة زيك حيكون عايز يتعرف الاول لأن مكن يتفح او يكو كمين او او او .....

اما اللي يدخل زي الحيوان بيقلك حنيكك ويوريك زبه ده اتأكد انه عايز بنت بس اسلوبه ووساخته متخليش اي بنت تبصله عشان كده قرر يجرب حظه فالسوالب فاكرهم زيه ميفكرش ان عندهم مشاعر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Amigood, Banoottaawii, hamada_x و 2 آخرين
معلش متزعلش من الاشكال دي لسه عيال صغيره عبيطه ومش عاوز اشتم اكتر من كده

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Boody65 و Totti698
كلامك يحترم جدا

• عجبني
التفاعلات: خالد العنيف و Totti698
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في واحد قذر دخل شتمني بأمي و بعيلتي عشان طنشته و مردتش اديله التليجرام لانه ببساطة مش ذوقي خالص و همجي و متخلف فاكر نفسه كده راجل و فاكر ان انا داخلة ادور علي علاقة جنسية عابرة و خلاص لو عاوزة كده كنت اتخذتها مهنة و طلعت دهب منها بس انا عندي مشاعر عاوزة اتعرف ع راجل يكون في تبادل اعجاب بيننا و نخرج مع بعض و نلعب و نتفسح و ف الاخر نمارس سوا.
طلب من الاعضاء اللي هنا احترموا البوتوم و اعرفوا انه مشاعره زي البنت بالظبط عاملوه بلطف و برقة و بطلوا همجية
ادخل اعمل ابلاغ في الماسدج بتاعتة و الادارة بترد علي كل دا حصلت معايا قبل كدة و لقيت شخص دخل شتم بلا سبب عملت ابلاغ لقيتة جاية اعتزر ليا بعدها علي طول و حد من الادارة كلمني اتطمن انوا اعتزر فعلا

• عجبني
التفاعلات: Totti698
ممكن اتعرف عليكى

حقك ده نفس اللى بيحصل معايا

• عجبني
اللي صار معك عم بيصير معنا بكل لحظة ناس همها الشتيمة والالفاظ القذرة يعني بكدا فاكرين نفسهم فحولة مع انهم مش عارفين شي عن نيك

• عجبني
مش موافقك
البوتوم مش بنت و مشاعرو مش بنت
موجب سالب مبادل : راجل
و ميولو لراجل تاني
ممكن تكون موجب و عندك توجع بناتي ممكن فالاغلب سالب (بسبب تصورات و تبني تفكير مجتمعي سطحي) تفتكر ان هذا هو دورك بما انك سالب
لكن مافيش موجب و سالب ولا مبادل
هو راجل عندو ميول جنسية لراجل تاني
لما يطفى النور ينفلقو 😂😂
عاملين منها قصة و بانين هليها قيمة و قامة ليه؟
اوكي تحس نفسك بنت لكن مش بنت.. او ممكن بنت فجسم وراجل مش معناها مثلي!
في فرق بين هويتك الجنسية و دورك فالسرير
و هويتك الجندرية كنوع
السلطة و الشربة ااي بتعملوها بين المواضيع دي بتفلق وًاحنا ف ٢٠٢٣ يعني كاو موجود بكبسة زر
ما تاخدوش كلامي وحش لكن قلت اغير الاسلوب يمكن حد يجيلو رغبة يدوس على اعادة برمجة التفكير.

انت بتوافق تكلم واحد ميولو (موجب) ليه اساسا؟ مع انها مش ميول! الميول مثلي بايسكشوال و مغاير و في كده شوية حاجات تانية
يعني واضحة… الاول ده و اي حد مش فاهم (بتظيع وقتك ليه؟) واحد بيقلك اهلا انا عندي زب
مستني منو ايه؟ عصير لمون و اغنية اه يا لموني و الحلزونة يما الحلزونة؟

انت لما تبقى تفرز مع مين بتتكلم هم حيتربو…
ما تروحش لطيز القرد و تشمها ههههه و انت فلة عسل وردة واحد متربي وًعندك فكر و تفكير ما تستناش غيرك يكون كده اعمل فيلتر
زي مضاد الفيروسات كده كع الناس
ما تفتحش الباب لاي واحد

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%