NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Boxing player

🤜🏻 Boxing 🤛🏻
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
📌هل_تعلم : ان المراة تصبر على الجوع بينما الرجل لا.

📌هل_تعلم : انه مهما بلغت قوة المراة الا انها تريد من تحتمي به .

📌هل_تعلم : ان المراة تستطيع ان تغفر وتسامح لزوجها الكثير من المرات ولكنها لاتنسى الاساءة ابدا.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة بالغة على التفكير في اكثر من امر في نفس الوقت على عكس الرجل.

📌هل_تعلم : ان المراة اذا كرهت شخص ما فانها لاتعود الى محبته مجددا.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة رهيبة على فهم الانسان من ملامح الوجه بينما الرجل لايستطيع.

📌هل_تعلم : ان المراة عامة لديها صبر وطول بال اكثر من الرجل بل ان الرجل ياخذ وقتا طويلا في قراءة الروايات على عكس المراة.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قوة على الشم قوية للغاية بينما الرجل يفتقر الى هذه القوة .

📌هل_تعلم :ان الامراض التي تصيب النساء بسب ارتداء الكعب العالي لكن المراة تفضلة ليظل رمز للانوثة .

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة على تذكر الاحداث والتواريخ وربما يكون هذا الامر من اسباب الخلافات الزوج .

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة على الظهور بانها قوية للغاية وهي منهارة عاطفيا من الداخل انها المراة ياسادة.

💢 تحية لكل أمراة ❤🫡

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: AlFã7d, fucking hell boy, AMGjr و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: SAURON
شوية معلومات جامدة عن الحريم

• حبيته
التفاعلات: Boxing player
  • عجبني
التفاعلات: elgazaar
📌هل_تعلم : ان المراة تصبر على الجوع بينما الرجل لا.

📌هل_تعلم : انه مهما بلغت قوة المراة الا انها تريد من تحتمي به .

📌هل_تعلم : ان المراة تستطيع ان تغفر وتسامح لزوجها الكثير من المرات ولكنها لاتنسى الاساءة ابدا.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة بالغة على التفكير في اكثر من امر في نفس الوقت على عكس الرجل.

📌هل_تعلم : ان المراة اذا كرهت شخص ما فانها لاتعود الى محبته مجددا.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة رهيبة على فهم الانسان من ملامح الوجه بينما الرجل لايستطيع.

📌هل_تعلم : ان المراة عامة لديها صبر وطول بال اكثر من الرجل بل ان الرجل ياخذ وقتا طويلا في قراءة الروايات على عكس المراة.

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قوة على الشم قوية للغاية بينما الرجل يفتقر الى هذه القوة .

📌هل_تعلم :ان الامراض التي تصيب النساء بسب ارتداء الكعب العالي لكن المراة تفضلة ليظل رمز للانوثة .

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة على تذكر الاحداث والتواريخ وربما يكون هذا الامر من اسباب الخلافات الزوج .

📌هل_تعلم : ان المراة لديها قدرة على الظهور بانها قوية للغاية وهي منهارة عاطفيا من الداخل انها المراة ياسادة.

💢 تحية لكل أمراة ❤🫡
اي كفته بتتعجن ، واضح انك محتاج تعرف الراجل اكتر . راجل مين اللي مابيستحملش و مابيفكرش في حاجتين في نفس الوقت ؟ الراجل بيشتغل علي عشر حاجات في نفس الوقت. تفتكر كل الرجاله اللي شايله جبال دي معندهمش القدرة انهم يدخلوا البيت يحسسوا كل اللي حواليهم بالأمان و هما حرفيا بيحاربوا بره؟
تفتكر الرجاله اللي بتحفر في الصخر علشان أولادهم يصرفوا ١٠٠ ولا ٢٠٠ دولار في اليوم بكل سهوله علي حاجات مش مهمه بس علشان يبقوا مبسوطين دول مش بيتحملوا؟

ممكن تقول اللي انت عايزه عن الست ، بس انت بتظلمها بالمقارنة دي و بتظلم الراجل.

وعلي فكره الستات مش بتحب الكلام الملزق دا..

اي كفته بتتعجن ، واضح انك محتاج تعرف الراجل اكتر . راجل مين اللي مابيستحملش و مابيفكرش في حاجتين في نفس الوقت ؟ الراجل بيشتغل علي عشر حاجات في نفس الوقت. تفتكر كل الرجاله اللي شايله جبال دي معندهمش القدرة انهم يدخلوا البيت يحسسوا كل اللي حواليهم بالأمان و هما حرفيا بيحاربوا بره؟
تفتكر الرجاله اللي بتحفر في الصخر علشان أولادهم يصرفوا ١٠٠ ولا ٢٠٠ دولار في اليوم بكل سهوله علي حاجات مش مهمه بس علشان يبقوا مبسوطين دول مش بيتحملوا؟

ممكن تقول اللي انت عايزه عن الست ، بس انت بتظلمها بالمقارنة دي و بتظلم الراجل.

وعلي فكره الستات مش بتحب الكلام الملزق دا..
اولا انت من حقك تنتقد بس مش بالاسلوب التعبان دة لان كلامي مقالش الراجل ميعرفش يركز في حاجتين انت اللى بتقراة زي اي حد مش مركز فالكلام دة اولا
تاني حاجة انا مالي بالستات اللى تحب التلزيق مش كل الناس شبهك علشان تحكم عليهم كدا دا علم نفس و دراسات اتعملت على الحاجات دي
متخشش تهبد وخلاص علشان دة كلام علم و مش ناقصة جهل فالبوست

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المرأة النصف الحلو في مجتمعنا
ركيزه كل بيت
وتد الاسرة
اذا اعددتها اعددت شعب طيب الأعراقِ

• حبيته
المرأة النصف الحلو في مجتمعنا
ركيزه كل بيت
وتد الاسرة
اذا اعددتها اعددت شعب طيب الأعراقِ
كلام يتبروز حقيقي🫡🫶🏻

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
اولا انت من حقك تنتقد بس مش بالاسلوب التعبان دة لان كلامي مقالش الراجل ميعرفش يركز في حاجتين انت اللى بتقراة زي اي حد مش مركز فالكلام دة اولا
تاني حاجة انا مالي بالستات اللى تحب التلزيق مش كل الناس شبهك علشان تحكم عليهم كدا دا علم نفس و دراسات اتعملت على الحاجات دي
اقسم ب**** مافي عالم نفس واحد قال الجهل اللي انت كاتبه دا. هاتلي إثبات علمي واحد. انا اديتك امثله علي كلامي، الراجل بيبقي سائق و بيتكلم في التليفون و مركز مع المرور و البهائم اللي علي الطريق و العربيه و الشغل ، كل دا مابيعرفش يعمل حاجتين مع بعض ؟
انا بقولك انت بس محتاج تعرف الرجاله صح، محتاج تعرف رجاله ناشفه بتشيل المسؤوليه.

و بعدين انت بتتقمص ليه ؟ الرجاله برضو مابتتقمصش .

علي فكره حرفيا مكتوب على عكس الراجل ، انت بتنقل البوستات من غير ما تقرأها ؟

اقسم ب**** مافي عالم نفس واحد قال الجهل اللي انت كاتبه دا. هاتلي إثبات علمي واحد. انا اديتك امثله علي كلامي، الراجل بيبقي سائق و بيتكلم في التليفون و مركز مع المرور و البهائم اللي علي الطريق و العربيه و الشغل ، كل دا مابيعرفش يعمل حاجتين مع بعض ؟
انا بقولك انت بس محتاج تعرف الرجاله صح، محتاج تعرف رجاله ناشفه بتشيل المسؤوليه.

و بعدين انت بتتقمص ليه ؟ الرجاله برضو مابتتقمصش .
انت بتجيب كلامك منين يسطا بجد 😂
اولا انا برضو مقولتش الرجالة مبتعرفش تركز مكتوب نسبة المرأة في التركيز اعلى من الرجل والكلام دة عن الفطرة يعني حاجة مش مكتسبة حاجة بيتولدوا بيها بيقولك تقدر تفكر فاكتر من حاجة اية اللى الراجل بيفكر فيه فالمرور مش فاهم😂انت بتهبد لية

لا هو انا مش محتاج اعرف رجالة انت اللى عندك عقد نفسية و منفسن و دي مش حركات رجالة

وفين اتقمصت منا برد عليك و مستحملك 😂

علي فكره حرفيا مكتوب على عكس الراجل ، انت بتنقل البوستات من غير ما تقرأها ؟
يعم اعملي بلوك انا مش ناقص وجع دماغ مع ناس مش عارفة تفهم اللى بتقراه كويس

شكرا لك

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: olaw

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%