NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي استفسار وياريت يكون مبني على تجربة

حد له تجربة في ممارسة حياته بشكل عادي الارتباط مع الجنس الآخر ومع ذلك له تدارك مثلية كسالب أو مبادل من فترة للتانية ولا ده نموذج نادر او مش موجود في الواقع او في مجتمعنا تحديدا

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون، Kokik و احمد عاشق المتعه

حد له تجربة في ممارسة حياته بشكل عادي الارتباط مع الجنس الآخر ومع ذلك له تدارك مثلية كسالب أو مبادل من فترة للتانية ولا ده نموذج نادر او مش موجود في الواقع او في مجتمعنا تحديدا
لا موجود عادي عن التجربه

موجود طبعا انا عايش حياتي عادي وبمارس مع شباب عادي وعندي شغل وأولاد وحياة صعبة اهم شي التوازن بين كل الامور

• عجبني
التفاعلات: Gb stainless و موجب و تبادل
موجود طبعا انا عايش حياتي عادي وبمارس مع شباب عادي وعندي شغل وأولاد وحياة صعبة اهم شي التوازن بين كل الامور
احبك يا متزن انت

اكيد حصلت تجارب

مبياثرش على الانتصاب او الجنس مع الجنس الآخر؟

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
يعني أنا مثلا كان ليا تجارب تبادل سوفت ومع نسوان عادي برضوا يعني بيحصل

اكيد موجود

مبياثرش على الانتصاب او الجنس مع الجنس الآخر؟
اكيد لاء ما بياثر بالعكس دا بيكون محفز الك اكثر لان بتكون عايش ميولك

• عجبني
التفاعلات: hamada_x
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%