NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب انا عايز حد يساعدني و يتكلن معايا و يكون جمبي لحد اما ابطل
انت محتاج يكون عندك اراده و تشغل وقتك و هتنجح مع الوقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صعب تبطل انا كنت زيك بس انا بدات فيها من 2009 لحد دلوقت وانا زي مانا حتي انا جربت جنس بس مش متجوز و لسة برضو بهيج جدا و بعملها بس خفيتها عن زمان
انا بعاني بس بحاول ابطل

انا بعاني بس بحاول ابطانا
انا زيك وانا كبير مش صغير انا 27 سنه اهو ولسة في القرف ده بس حاول تخفها عشان بتااثر ع الصحه فعلا انا كنت بعملها 10 مرات وساعات 12 مره في اليوم الواحد لسنوات متواصلة

انا زيك وانا كبير مش صغير انا 27 سنه اهو ولسة في القرف ده بس حاول تخفها عشان بتااثر ع الصحه فعلا انا كنت بعملها 10 مرات وساعات 12 مره في اليوم الواحد لسنوات متواصلة
انت خلاص ف سن جواز انا لسه بدري ع الفكره دي فاهم

مش عارف اقول اي بس انا سني مش كبير اوي و مش صغير بس شهوتي مش راضيه تهدي انا حاولت ب كل الطرق اني ابط و اوقف العاده السريه و نزلت جيم كنت برجع من الجيم اجبهم و انام نزلت شغل بقعد فيه ١٠ ساعات برجع اجبهم و انام برضو المشكله اني بصحي هيجان تاني و زبي بيكون لسه واقف مش عارف ايه الحل عايز اوقف و اهتم ب صحتي شويه مش عارف
نفس المشكله

يساعدك ازاى!؟
يعني نتكلم كده و اول ما اسخن اقولو او اقولها و هي تحاول تهديني او تمنعني و كده تكون جمبي كده

• بيضحكني
التفاعلات: شاب شبراوي1
مش عارف اقول اي بس انا سني مش كبير اوي و مش صغير بس شهوتي مش راضيه تهدي انا حاولت ب كل الطرق اني ابط و اوقف العاده السريه و نزلت جيم كنت برجع من الجيم اجبهم و انام نزلت شغل بقعد فيه ١٠ ساعات برجع اجبهم و انام برضو المشكله اني بصحي هيجان تاني و زبي بيكون لسه واقف مش عارف ايه الحل عايز اوقف و اهتم ب صحتي شويه مش عارف
غير بيئتك ومحيطك هيتغير معاك كل حاجه حرفيا
وكون علاقات جديده وعادات الكلام ليك قليل بس جواه تفاصيل كتيره لو ركزت فيها هتتغير لشخص تاني
واقتل نفسك ف التمرين يوحش 😉
حاجه اخيره اه كل ماتنجز حاجه ف يومك كافئ نفسك بس بعيد عن زون الشهوه 🤷🏼‍♂️

• عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو
  • بيضحكني
التفاعلات: Levi Ackerman و The King Dark Man
كدا لازم تهيا نفسك نفسيا

@MrA7medxXx

سنكتفي بتحذيرك لعدم مضايقه احد نهائيا

غير بيئتك ومحيطك هيتغير معاك كل حاجه حرفيا
وكون علاقات جديده وعادات الكلام ليك قليل بس جواه تفاصيل كتيره لو ركزت فيها هتتغير لشخص تاني
واقتل نفسك ف التمرين يوحش 😉
حاجه اخيره اه كل ماتنجز حاجه ف يومك كافئ نفسك بس بعيد عن زون الشهوه 🤷🏼‍♂️
انا بفشخ نفسي ف التمرين و ف يوم الرجل ببقي مش قادر امشي برجع اجيهم برضو

انا بفشخ نفسي ف التمرين و ف يوم الرجل ببقي مش قادر امشي برجع اجيهم برضو
غير الاماكن اللي بتقعد فيها اما كنت بتعملها وعاداتك اليوميه نفسها هتفرق معاك
وحاول ع قد ماتقدر اما تحس إنك بتهرب من الناس او القعده وكدا ترجع نفسك تاني عشان انت هتلاقي نفسك بتعملي دا لا اراديا من غير ماتحس

غير الاماكن اللي بتقعد فيها اما كنت بتعملها وعاداتك اليوميه نفسها هتفرق معاك
وحاول ع قد ماتقدر اما تحس إنك بتهرب من الناس او القعده وكدا ترجع نفسك تاني عشان انت هتلاقي نفسك بتعملي دا لا اراديا من غير ماتحس
بعمل كده اول ما بحط دماغي ع السريى عشان انام بلاقي زبي واقف و تخيلان جنسيه بنت كلب فشخت دماغي

• حبيته
التفاعلات: Lucyluc

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%