NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هقولك مثال زى السجاير مثلا لو واحد عايز يبطل سجاير عشان صحتو يعمل اى!؟
مش عارف انا محافظ علي صحتي بس العاده هي الي معايا و ملزماني

انتا لمى بتعمل كدا بتحس ب امبساط بسبب ارتفاع هرومون الدوبامين لمستوي عالي والشوكولاته بتعمل نفس الشئ

انتا لمى بتعمل كدا بتحس ب امبساط بسبب ارتفاع هرومون الدوبامين لمستوي عالي والشوكولاته بتعمل نفس الشئ
مستوي الدوبامين فل شهوه بيكون اعلي من الشكولاته

عايز اعرفهم يمكن استفاد
بص هو انتا مش هتعرف تقطع مرة واحدة ده حتى مدمنين المخدرات ف المصحات بيقللو الجرعة واحدة واحدة ف انتا ابدء بتقليل الجرعة ومثلاً يوم تصوم عن كل الشهوات الحلال والحرام حتى شهوة الاكل وشهوة الكلام معا حد بتحبه تروض جسمك وروحك عشان تسيطر عليها

• أتفق
التفاعلات: SARA 5
مش عارف انا محافظ علي صحتي بس العاده هي الي معايا و ملزماني
هجاوبك انا
هيشغل نفسه ف اى حاجه لحد م يعدى يوم بيوم لفتره 20 يوم او شهر مثلا و هيلاقى بعد كدا الموضوع عادى و ادمانو للسجاير خلص.

بس لازم اراده طبعا
مش هكون بنصحك دلوقتى مثلا و انت تسيب الفون من هنا و تعمل الحاجه دى😂

هجاوبك انا
هيشغل نفسه ف اى حاجه لحد م يعدى يوم بيوم لفتره 20 يوم او شهر مثلا و هيلاقى بعد كدا الموضوع عادى و ادمانو للسجاير خلص.

بس لازم اراده طبعا
😂😂😂😂😂انا بحاول اهدي دلوقت اصلا و بكتب عشان اهدي

هجاوبك انا

بس لازم اراده طبعا
يبنتي لو بطل مرة واحدة هيحصل انتكاسة لازم تقليل الجرعة مش قطعها

😂😂😂😂😂انا بحاول اهدي دلوقت اصلا و بكتب عشان اهدي
الموضوع مش سهل ف زى م قالك صحبك فوق 👆 كل فتره حاول تقلل بالتدريج مش هتقدر تعمل دا مره واحده

الموضوع مش سهل ف زى م قالك صحبك فوق 👆 كل فتره حاول تقلل بالتدريج مش هتقدر تعمل دا مره واحده
طب انا عايز حد يساعدني و يتكلن معايا و يكون جمبي لحد اما ابطل

طب انا عايز حد يساعدني و يتكلن معايا و يكون جمبي لحد اما ابطل
يعني انا بقولك لازم تروض نفسك وتصوم عن الكلام وكل الشهوات تقول حد يتكلم معايا😂

• بيضحكني
التفاعلات: SARA 5
يعني انا بقولك لازم تروض نفسك وتصوم عن الكلام وكل الشهوات تقول حد يتكلم معايا😂
مش ب شهوه يعني حد لما اسخن يشجعني اني ابطل و يخلي الوضع تدريجي لان انا من وجهه نظري لما انا هسخن هعمل كده و هقنع نفسي اني ببطل كده لاكن واحد تاني شايف الوضع من المنظور العادي هينصحني صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش ب شهوه يعني حد لما اسخن يشجعني اني ابطل و يخلي الوضع تدريجي لان انا من وجهه نظري لما انا هسخن هعمل كده و هقنع نفسي اني ببطل كده لاكن واحد تاني شايف الوضع من المنظور العادي هينصحني صح
افهم الفكرة هنا انك تمنع الحاجات الي انتا عاوزها عشان تسيطر علي كل حاجة ف جسمك

صعب تبطل انا كنت زيك بس انا بدات فيها من 2009 لحد دلوقت وانا زي مانا حتي انا جربت جنس بس مش متجوز و لسة برضو بهيج جدا و بعملها بس خفيتها عن زمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%