NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تمام ظهر الف شكر

• عجبني
التفاعلات: ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
بعشقوا كنت مع ازواج ودوقتوا كتير مقدرش امشى غير لما الحسوا

وانت كان دورك اي مع الأزواج
الحس واتناك وممكن خدام وبعد فترة كان ممكن انيك بس انا بحب الحس الكس مش بحب انيك المكافأة بتاعتى لما انيك كويس الحس الكس

الحس واتناك وممكن خدام وبعد فترة كان ممكن انيك بس انا بحب الحس الكس مش بحب انيك المكافأة بتاعتى لما انيك كويس الحس الكس
دورك مش مفهوم
يعني واحد ومراته
يجيبك ينيكك و يخليك تلحس كس مراته بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دورك مش مفهوم
يعني واحد ومراته
بس هو حابب يمارس مع سالب قدام مراته بس كده حابب يحس ان معاه اتنان ستات فى ازواج تانية كان يخلينى اعمل كل حاجه ومش ابوس فى ازواج يقولى نيك وانا اتفرج ولما يجيب اروح انا وخلاص كده فى ازواج خلانى انام مع مراتوا وغما عنيا فى زوجين وعرفتهم من هنا كمان زمان ولا انا او جوزها لمسناه تعزييب ونيك فيا بس انا لحست بالعافية وروحت

• أتفق
دورك مش مفهوم
يعني واحد ومراته
ده كان فى حاجات كانت بتحصل اقل من كده يجبنى اتناك قدامه واروح

بس هو حابب يمارس مع سالب قدام مراته بس كده حابب يحس ان معاه اتنان ستات فى ازواج تانية كان يخلينى اعمل كل حاجه ومش ابوس فى ازواج يقولى نيك وانا اتفرج ولما يجيب اروح انا وخلاص كده فى ازواج خلانى انام مع مراتوا وغما عنيا فى زوجين وعرفتهم من هنا كمان زمان ولا انا او جوزها لمسناه تعزييب ونيك فيا بس انا لحست بالعافية وروحت
انهي اكتر حاجه بتبسطك

انهي اكتر حاجه بتبسطك
مفيش حاجة معينة الشهوة كده كده واحدة بتفرق على حسب اللى معاك وفى اوقات مثلا ده او بلاش فبتروح تجرب احب السادية بس مطلبهاش مش اى حد يعرف يبقى ماستر احب احس انى بنت اوقات كتير على العموم انا بعشق الجنس والزب ولحس الكس

• حبيته
مفيش حاجة معينة الشهوة كده كده واحدة بتفرق على حسب اللى معاك وفى اوقات مثلا ده او بلاش فبتروح تجرب احب السادية بس مطلبهاش مش اى حد يعرف يبقى ماستر احب احس انى بنت اوقات كتير على العموم انا بعشق الجنس والزب ولحس الكس
تتهني يا عسل 👌❤️‍🔥

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%