NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اولا كل سنه وانتو طيبين

قررنا نحن و 5 اخرون الاتي :

1- هنكمل مارفل وانتظروا 3 اجزاء مع بعض في اقرب وقت واقرب مما تتخيل
2 - هيتم الاستمرار علي كتابتها بدون انقطاع
3- السلسله الحاليه ثور راجناروك بعد الانتهاء منها هيبقي في راحه قبل السلسله اللي بعديها وهتكون سلسله ترفيهيه بعنوان (كواليس مارفل ) هتبقي خاصه بمارفل برضو ولكن مختلفه سيكا هتفهموا لما انزلها
4- للدعم المادي والمعنوي برجاء ارسال تبرعات علي الارقام اللي هتظهر علي الشاشه قدامكم

واخيرا علشان انا ناوي علي خراب الصراحه ف اللي عنده راي او حاجه حابب يضيفها في القصه يتفضل يقولها عادي وانا هقرا كل الحاجات الحلوه بتاعتكم زي كل مره اكيد وانتو عارفين مصيرها ايه :love:

ياض انا بحبك ياض ولا انت مش عارف ؟؟
قصتك من افضل القصص اللي قريتها في المنتدي وطبعآ انك تكمل فيها وتعمل كل السلاسل دي بنفس العظمه وافكار مميزه ده بيآكد انك كاتب كبير وحرفيآ قصه مارڤل انا عن نفسي اتعلقت بيها جدآ لانها قصه تستاهل فعلآ القراءه مش زي كتير من القصص اللي بتكون اوووف واححح اولآ عن اخر تحياتي ليك علي قصه مارفل بجميع السلاسل💖

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت تبقي تفكرنا بالشخصيات عشان نسيناها

يعم كمل القصة وهجبلك فداان خيار 😭♥️♥️♥️
ومتقطعش القصص كدا يعم خصوصا مارفل يسطا عشان بتوحشناا نييك يعم مايكل ♥️♥️♥️

اخيرا اجدع 😂
ع الطلاق نورت المنتدي ي مايكل اراايق
فرحنا اكتر بقا وقول موعد الجزء الجديد يسطا 😂❤️

• لا تعليق
التفاعلات: مرحب
اولا كل سنه وانتو طيبين

3- السلسله الحاليه ثور راجناروك بعد الانتهاء منها هيبقي في راحه قبل السلسله اللي بعديها وهتكون سلسله ترفيهيه بعنوان (كواليس مارفل ) هتبقي خاصه بمارفل برضو ولكن مختلفه سيكا هتفهموا لما انزلها
4- للدعم المادي والمعنوي برجاء ارسال تبرعات علي الارقام اللي هتظهر علي الشاشه قدامكم

واخيرا علشان انا ناوي علي خراب الصراحه ف اللي عنده راي او حاجه حابب يضيفها في القصه يتفضل يقولها عادي وانا هقرا كل الحاجات الحلوه بتاعتكم زي كل مره اكيد وانتو عارفين مصيرها ايه :love:

بصراحه يا مايكل انا معجب بكتابتك وترتيب الاحداث انا بقالي ٤ ايام بقرأ السلاسل كلها وعيشتني في مود ان بتفرج ع فيلم اجنبي وبجد فرحت ان مايكل مامتش وارجو تكمله سلسله ثور راجناروك او هتنزل امتي بجد متشوق لتكمله القرأه وياريت يبقي في قصص زي دي

انا عندي فكرة تخلي اولاد مايكل يحبوه ويكبر فنظرهم انه ابوهم بجد
صراحه هي الشخصيات صورها طارت بس هحاول اجيب صور قريبه منهم بس ليليان لسا عندي تقريبا هي وميرنا

بس مش عارف هتعجبك ولا لأ وهتدي اثارة اكتر للقصه لان الشخصية دي الفانز بيحبوها
انا عندي فكرة تخلي اولاد مايكل يحبوه ويكبر فنظرهم انه ابوهم بجد بس مش عارف هتعجبك ولا لأ وهتدي اثارة اكتر للقصه لان الشخصية دي الفانز بيحبوها
ويعمل حاجه شبه حماده فتحي وعلي البعبع وعلي ابنه ويكمل بعديه وكدا وتطلع ميرنا حامل سبب الليله اللي قضوها سوا وقالها تحملي مني ويطلع ولد ويكمل بعد مايكل ويكون عوبيدا اللي يدله علي الطريق اللي يحفظ بيه المصل مع العلم انا لسه مقرتش الجزء التامن هبدأ فيه دلوقتي

صراحه هي الشخصيات صورها طارت بس هحاول اجيب صور قريبه منهم بس ليليان لسا عندي تقريبا هي وميرنا
انا معايا صوره اول مشوفتها مشوفتش غير اندروا جه في بالي فا قولي رئيك 😂😂

اولا كل سنه وانتو طيبين

يا عم حمد لله على السلامه و**** واحشنا فينك من زمان

فينك ياعم بقى

اولا كل سنه وانتو طيبين

مايكل اخبارك ايه بجد مش عارف اقولك ايه بس ياريت ترجع تكتب تاني وتكمل قصصك الحلوة كلها

يا جدعان الراجل رجع وكان ناوى يكمل بس اتحظر تانى وعمل حساب جديد يرد بيه عالناس وكمان اتحظر مش فاهم بصراحه اشمعنى هو الى بيتعمل معاه كده

انا شايف انها هتبقى حاجه فشيخه من الادارة انها ترجع مايكل ودا هيخلى المنتدى يكبر تانى وناس كتير ترجع التفاعل لانى شايف الفتره اللى فاتت فيه منتدايات تانيه ظهرت ع الساحة وكلت الجو
انا بقول كدا لان انا بحب المنتدى دا من زمان وليه ذكرى حلوه فى قلبى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%