NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انا طبيعتي مش بأكلها غير كل كم شهر اصلا 😌
دي ب اردتك لكن احنا مثلا بنعمل دايت عشان الجسم والتضخيم والتنشيف وكمان بلعب mmaفصعب اغير ف الدايت

دي ب اردتك لكن احنا مثلا بنعمل دايت عشان الجسم والتضخيم والتنشيف وكمان بلعب mmaفصعب اغير ف الدايت
مش بارادتي بتتعب معدتي هي واي حاجة فيها معجنات

• عجبني
التفاعلات: juba4
بتحبي الخلفي

• عجبني
التفاعلات: نوده
مريتي بكام تجربة حب قبل كدا أو كام علاقة و هل في حد مستعدة تتنزلي عن اي حاجه عشان تنولي رضاه ولا موصلتيش للمرحلة دي

• عجبني
  • عجبني
مريتي بكام تجربة حب قبل كدا أو كام علاقة و هل في حد مستعدة تتنزلي عن اي حاجه عشان تنولي رضاه ولا موصلتيش للمرحلة دي
لا لسه موصلتش للمرحله دي
ممكن مرتين او تلاته

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
فيه يستاهل بس لا
يعني انتي بشخصيتك مش حتقبلي انك تهيني نفسك عشان الي بتحبيه مهما كانت درجه حبك ليه

• عجبني
يعني انتي بشخصيتك مش حتقبلي انك تهيني نفسك عشان الي بتحبيه مهما كانت درجه حبك ليه
لو وصل اكيد الخب مرحله كبيره هيكون زوجي اكيد و ساعتها مفيش تنازلات

• عجبني
  • عجبني
مفيش ولا في 🤔
لا مفيش لان الطبيعي الزوجين ملك بعض فانت بتاخد حقك ايا كان هو ملكي و انا ملكه مفيش تنازل في كده

• عجبني
لا مفيش لان الطبيعي الزوجين ملك بعض فانت بتاخد حقك ايا كان هو ملكي و انا ملكه مفيش تنازل في كده
يعني انتي الحاله الوحيدة الي ممكن تقبلي فيها بإنك تيجي على نفسك و تخضعي و تقولي لراجل أوامرك و أي انت عاوزو حيحصل هوا انو يبقى جوزك بس

انما الحب مش حيوصلك للمرحلة دي

• عجبني
يعني انتي الحاله الوحيدة الي ممكن تقبلي فيها بإنك تيجي على نفسك و تخضعي و تقولي لراجل أوامرك و أي انت عاوزو حيحصل هوا انو يبقى جوزك بس

انما الحب مش حيوصلك للمرحلة دي
اظن كده

• عجبني
الست دي بتقول كلام زي الفل بس مبيحصلش😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%