NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED💔 و Ki1inG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بطلع اصتاد ممكن اقعد يومين ع البحر م غير ما احس بالوقت بس بردو لوحدي وع فكرة انا متجوز وعندي اسرتي بس جواز تقليدي شوية اللي هو لو اتكلمت باللي جوايا اوقات كتير بيتفهم بطريقة غلط لان اللي معايا طريقة تفكيرها كدا ف ديما حاسس ان لوحدي او بفضل اني اكون لوحدي
هو بيكون بس عشان انت مش متعوده علي كدا يعني لو من الاول كنت فرفوش معه كنت خدت عليك إنما لحت دلوقت تخجل منه

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED💔، Ki1inG و باااااااا
هو بيكون بس عشان انت مش متعوده علي كدا يعني لو من الاول كنت فرفوش معه كنت خدت عليك إنما لحت دلوقت تخجل منه
اولا انا راجل مش بنت ثانيا انا مكنتش اعرف يعني ايه نكد ثالثآ انا الدماغ اللي معايا مفيش منها نسخة تانة علشان لو فيه م طريقة تفكيرها اتنين الدنيا تخرب

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED💔، Ki1inG و باااااااا
اولا انا راجل مش بنت ثانيا انا مكنتش اعرف يعني ايه نكد ثالثآ انا الدماغ اللي معايا مفيش منها نسخة تانة علشان لو فيه م طريقة تفكيرها اتنين الدنيا تخرب
انت فهم دماغه 🌚 لما تعلق بتعرف تشغلي 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: MOHAMED💔، Ki1inG و مخنوق من العالم
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
كل ده معه و ... اعلم
لا حرفيآ مش عارف اوقات بحس ان فيه تجاهل واقات بحس اني انا اللي غلك وواقات بحس انها كويسة واقات بحس طريقتها غريبة اوي ف التفكير مش عارف و****

• عجبني
لا حرفيآ مش عارف اوقات بحس ان فيه تجاهل واقات بحس اني انا اللي غلك وواقات بحس انها كويسة واقات بحس طريقتها غريبة اوي ف التفكير مش عارف و****
لحد دلوقت امل كان فترة الخطوبة ليه

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED💔، Ki1inG و مخنوق من العالم
  • عجبني
  • عجبني
لية بقيتي بتعملي موضوعات و صور تتفتح نقط بعد ما كنتي بتعملي موضوعات في رأي الشخصي لزيزة بتعدي معانا اليوم

• عجبني
ليه الانسان مايعملش صداقات مع الناس ويحب الناس الانسان المنعزل لوحده هوا اللي عايز يعيش بعيد عن الناس وفاكر ان المنتديات والشات هاتنسيه الوحده المنتديات دي مجرد تسليه للترفيه عن النفس بس الصداقه الحقيقيه في الحياه في الشوارع

• عجبني
الملل موجود عشان احنا بنعمل نفس الروتين كل يوم احنا بأمكانا نخلي حياتنا مفيده ومفيهاش ملل لو احنا عايزين بس نعمل الصح

• عجبني
لية بقيتي بتعملي موضوعات و صور تتفتح نقط بعد ما كنتي بتعملي موضوعات في رأي الشخصي لزيزة بتعدي معانا اليوم
يعني 💜 هو مش موضوع نقط بس الي بيدخول حتي مش بيحط اعجب علي الموضوع فا الي دخل بقا ما ددمم مفيش تفاعل بيكون بي ٥,نقط

• عجبني
ليه الانسان مايعملش صداقات مع الناس ويحب الناس الانسان المنعزل لوحده هوا اللي عايز يعيش بعيد عن الناس وفاكر ان المنتديات والشات هاتنسيه الوحده المنتديات دي مجرد تسليه للترفيه عن النفس بس الصداقه الحقيقيه في الحياه في الشوارع
ما انا لو لقيت 🌚 أصحاب وأحبب زي ما بتقول مكنتش هنا دلوقت

• عجبني
يعني 💜 هو مش موضوع نقط بس الي بيدخول حتي مش بيحط اعجب علي الموضوع فا الي دخل بقا ما ددمم مفيش تفاعل بيكون بي ٥,نقط
عالم مبتفهمش في الزوق لازم تتهور علشان تتعلم 😅😅

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%