NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين زملكاوي ومين اهلاوي وبتشجع مين بره بلدك خلونا نشوف مين اكتر في المنتدى
انا عملت احصائية على بيتنا 10 شقق منهم 8 أهلى 2 زمالك . تقريبا هذه نسبة الاهلوية الى الزملكاوية

• بيضحكني
التفاعلات: DOCTOR AMR و ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
لا جيلي لسه بالانستا مش له اوي بحوارات التيك توك😂
انا مليش في التيك توك بردو 🤝
انستا و تويتر بس 🌼

انا عملت احصائية على بيتنا 10 شقق منهم 8 أهلى 2 زمالك . تقريبا هذه نسبة الاهلوية الى الزملكاوية
دايما العظماء قليلين

• حبيته
التفاعلات: فكرى
انت مل ما بتلعب فريق من أوروبا بتصوت يجدع يبقى ازاي ند ب ند مع الكل
ف عز م البايرن نفسها بلعت ٨ انا خسرت ٢ بالعافيه ..ف ماتش الريال مكناش خايفين برضو الفكره ان الفرق دي كبيره بس الاهلي برضو مش صغير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف عز م البايرن نفسها بلعت ٨ انا خسرت ٢ بالعافيه ..ف ماتش الريال مكناش خايفين برضو الفكره ان الفرق دي كبيره بس الاهلي برضو مش صغير
بص خلينا متفقين ان الاهلي فريق كبير وعظيم واكبر فريق ف أفريقيا سواء ب مجهوده أو ب اي حاجه تاني متقدرش نمحي التاريخ بردو بس الاهلي صدقني لو لعب ف اي دوري غير المصر وفي عداله مش هبنافس و**** ولا الزمالك بردو علشان تبقى عارف

بص خلينا متفقين ان الاهلي فريق كبير وعظيم واكبر فريق ف أفريقيا سواء ب مجهوده أو ب اي حاجه تاني متقدرش نمحي التاريخ بردو بس الاهلي صدقني لو لعب ف اي دوري غير المصر وفي عداله مش هبنافس و**** ولا الزمالك بردو علشان تبقى عارف
مش قصدي حاجه و **** بس حابب اعرف ايه اللي انت شايفه مش عدل مع الاهلي ؟

مش قصدي حاجه و **** بس حابب اعرف ايه اللي انت شايفه مش عدل مع الاهلي ؟
اولا مينود من كل منظومه ف مصر ومن اول العمر مش النهارده بس ثانيا الاهلي منظومه مش بينافسك فالملعب بس لا في عوامل تاني كتير وانت تعرفها اكتر مني

اولا مينود من كل منظومه ف مصر ومن اول العمر مش النهارده بس ثانيا الاهلي منظومه مش بينافسك فالملعب بس لا في عوامل تاني كتير وانت تعرفها اكتر مني
انا سالت عشان تفهمني مش عشان تقولي اني عارفها و بعدين هي ايه تاني كلمه عشان مش فاهمها

انا سالت عشان تفهمني مش عشان تقولي اني عارفها و بعدين هي ايه تاني كلمه عشان مش فاهمها
الكلمه التانيه مسنود
اقلك انا مسنود ازاي اول حاجه ف عز ما كانت الرعايه بتتوزع ع الفرق ب التايوي وكانت لائحه الفيفا هي اللي بتقول كده كان الاهلي بياخد 250 مليون جنيه والزمالك 60 مليون جنيه ده طبعا علشان كان رئيس اتحاد الكوره سمير زاهر اظن انه غاني عن التعريف والوقت ده بالفلوس دي الاهلي قدر يبني الجيل التاريخي بتاع الاهلي اللي كان من الاسماعيلي كله طبعا الانديه مش لاقيه فلوس ياجي الاهلي يكلم اللاعب يقله هدة عشره مليون يقول اللاعب لامم شنطة هدومه ويلا ع الاهلي في ناس كانت تقول مش هسيب النادي بس يقدرني النادي مكنش يقدر يدفع ل اللعيبه فكان بقى ع الاهلي عدل دي حاجه الحاجه التانيه مفيش فريق ف العالم يقدر يتحكم ف اتحاد الكوره ويقول ده يحكم وده ميحكمش مباريات الاهلي وده كان بيحصل بيحصل لحد دلوقتي تالت حاجه عمرك شفت فريق يروح يلعب ع كل ملاعب الانديه المنافسه ما عدا الاهلي كان يقول مش هروح هناك وكانت الفرق بتجيله يعني الاهلي اخر مره لعب ف الاسماعليه وبور سعيد والمحله امتى مش محتاجه يعني ي غالي

ناخد الكلام واحده واحده انت ك موظف اشتغلت ع نفسك و خدت شهادات و لغه هتتساوي ف المرتب زي اللي مبيعرفش حاجه ؟ مش منطق... تاني حاجه اي فريق ف الدنيا هتلاقي لاعيبه بتروح و تيجي م ميسي ساب برشلونه لما جاله عرض باريس مطلعش قالك انتماء و ده النادي اللي كبرت فيه و الكلام ده..اتحاد الكوره اللي بتتكلم عليه ده مش هو هو نفس اتحاد الكوره اللي اتسربله فيديو مع المستشار و عمل قيد للاعيبه النادي بعد م باب القيد اتقفل و اصلا الزمالك عليه مديونيه للاتحاد؟ طب انت مش عارف بنفسك ان ف حكام متحيزه للانديه التانيه و بتنزل الماتشات تحكم بالعاطفه بتاعتهم مش بالكوره؟.. اروح بورسعيد و يتعمل مذبحه تاني و ناس تموت ولا اروح الاسماعيليه و جماهير الاسماعيلي تحدف اتوبيسات الاعيبه بالطوب و تكسره يعني اروح العب ماتش و اتصاب بره الملعب عشان تبقي مرضي اني روحت!!

بمناسبت اتحاد الكوره اللي كان موجود سمير زاهر دلوقتي **** يرحمه بمناسبت اللعيبه بتروح ل اللي بيعرض اكتر انت كنت بتاخد رعايه 250 وانا من حقي اخد كده علشان انفاسك ف الفلوس وده محصلش بمناسبت تروح الاسماعليه وبور سعيد والمحله في حاجه اسمها الأمن لو عايز يوديك هيبعت بدون جمهور ويخلي في أمن بس الموضوع مش على هواهم ما الزمالك بيروح ليه محصلش حاجه

بمناسبت اتحاد الكوره اللي كان موجود سمير زاهر دلوقتي **** يرحمه بمناسبت اللعيبه بتروح ل اللي بيعرض اكتر انت كنت بتاخد رعايه 250 وانا من حقي اخد كده علشان انفاسك ف الفلوس وده محصلش بمناسبت تروح الاسماعليه وبور سعيد والمحله في حاجه اسمها الأمن لو عايز يوديك هيبعت بدون جمهور ويخلي في أمن بس الموضوع مش على هواهم ما الزمالك بيروح ليه محصلش حاجه
طب م الامن كان موجود ساعه م الاتوبيسات اتضربت بالطوب و الامن كان موجود ساعه بورسعيد عمل حاجه الامن..لا متجبش سيرتي و تحط سيرتك انت و الاسماعيلي بتفوتوا ماتشات لبعض من هنكدب دانتوا ولاد عم..و بخصوص الرعايه ع فكره انت لحد دلوقتي بتاخد اقل مني ف الرعايه ليه ده عشان انا في ١٠٠ شركه عاوزه تحط اسمها ع التيشيرت بتاعي عشان بظهرلهم اسمهم ف العالم كله انما الشركات الراعيه بتاعتك قليله عشان انت محلي بزياده و اديتك مثال بتاع الموظفين فوق بس انت مخدتش بالك

• حبيته
التفاعلات: محمد ايزل
طب م الامن كان موجود ساعه م الاتوبيسات اتضربت بالطوب و الامن كان موجود ساعه بورسعيد عمل حاجه الامن..لا متجبش سيرتي و تحط سيرتك انت و الاسماعيلي بتفوتوا ماتشات لبعض من هنكدب دانتوا ولاد عم..و بخصوص الرعايه ع فكره انت لحد دلوقتي بتاخد اقل مني ف الرعايه ليه ده عشان انا في ١٠٠ شركه عاوزه تحط اسمها ع التيشيرت بتاعي عشان بظهرلهم اسمهم ف العالم كله انما الشركات الراعيه بتاعتك قليله عشان انت محلي بزياده و اديتك مثال بتاع الموظفين فوق بس انت مخدتش بالك
دلوقتي نسبة الرعايه اختلفت اصلا مش زي الاول كانت ب بالتساوي

الأهلى وكفى

دلوقتي نسبة الرعايه اختلفت اصلا مش زي الاول كانت ب بالتساوي
لو هتسمع نصيحه من اخ ل اخوه ..متصدقش الاعلام دايما يعني كل الحاجات اللي قولتها دي بتتفال ع قناه النادي هي و كام نغمه تانيه و ميدو انضم للموضوع هو كمان ف الاعلام .. لما تسمع حاجه فكر فيها خليك محايد عشان تعرف انت مظلوم فعلا ولا هما اللي فهموك انك مظلوم 🖤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%