NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غرورك أنا

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
مرحبا حبيت نتناقش عل عن المراه المدخنه برأيكم ليه البعض بياخدها حريه شخصيه والبعض بيعتبرها قله احترام لانوثتها والبعض بيشوفها مثيره ؟

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby, Sosoz, سبارتاكوس و 2 آخرين
مرحبا حبيت نتناقش عل عن المراه المدخنه برأيكم ليه البعض بياخدها حريه شخصيه والبعض بيعتبرها قله احترام لانوثتها والبعض بيشوفها مثيره ؟
هو حريه شخصيه
مفيش ادني مشكله
بس في بعض الأمور المستفذه

من وجهه نظري
مفيهاش اثاره

اثاره المراه بالنسبه ليا
في استحيائها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء و غرورك أنا
فعلا
هو حريه شخصيه
مفيش ادني مشكله
بس في بعض الأمور المستفذه

من وجهه نظري
مفيهاش اثاره

اثاره المراه بالنسبه ليا
في استحيائها
كلامك صح

هي بالنسبالي مثيره بعيدا عن إن التدخين مدمر للصحه وأنا مش مستعد أكون في علاقه مع واحده أنا عارف إن صحتها بتتدهور وهو بإيدها

هي بالنسبالي مثيره بعيدا عن إن التدخين مدمر للصحه وأنا مش مستعد أكون في علاقه مع واحده أنا عارف إن صحتها بتتدهور وهو بإيدها
فعلا كلامك صح بس تناقض رايك غريب شويه 🤔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا كلامك صح بس تناقض رايك غريب شويه 🤔
يعني أنا لو في علاقه جنسيه مع واحده في بالي ونخربها سجاير وحشيش ماشي بس مش أتجوز واحده بتدمر نفسها

انا بعتبر انها حرية شخصية وعادي يعني مهو الراجل الي بيدخن مبيتقلش عليه شرموط ولا بيفقد عذريتة يعني وكذلك الست

انا بعتبر انها حرية شخصية وعادي يعني مهو الراجل الي بيدخن مبيتقلش عليه شرموط ولا بيفقد عذريتة يعني وكذلك الست
الراجل ده بيقول كلام زي الفل

• حبيته
التفاعلات: domdoma
علي فكره لو أثناء العلاقة أو البريك الي في العلاقه بتكون حلوه جداً
لكن ممكن ابقي مختلف شويه مع الي بتشرب في الشارع وده انتشر جداً الفتره الاخيره
لكن كل واحده حره في قرارها

هي اولا و اخيرا حرية شخصية.
انا لا ارى فيها اي اثارة بل بالعكس.

التدخين للرجل اول طريق الادمان وللست اول طريق للدعارة وعن ثقة وتجربة

• بيضحكني
التفاعلات: domdoma
هيا فعلا حريه شخصيه..

وممكن تكون حاجه بتثيرني انا شخصيا..

بس برده متكونشي ست مدخنه باستمرار..

يعني ممكن ف وسط العلاقه.. كدا يعني...

اديها نفس.. اخده تاني من شفايفها..

• حبيته
التفاعلات: غرورك أنا
هيا فعلا حريه شخصيه..

وممكن تكون حاجه بتثيرني انا شخصيا..

بس برده متكونشي ست مدخنه باستمرار..

يعني ممكن ف وسط العلاقه.. كدا يعني...

اديها نفس.. اخده تاني من شفايفها..
آدي الناس إلي بتفكر صح

• عجبني
التفاعلات: D: omar
أنا بكرهها جدا ع الست وبتقتل انوثتها

هي بتأثر اصلا علي صحتها الجنسية زي ما التدخين بيأثر علينا في صحتنا بشكل عام وصحتنا الجنسية زيها زينا

هو كل واحد حر وانا شايف اني مافيش فيها بس متكنش في العلن وبعدين البيئه والعادات والتقاليد ليها حكمها بردوا يعني عندنا في الأرياف مش ممكن طبعا لاكن في الحضر والمدن ممكن يكون شئ عادي

هي حرية وكل حاجه ولكن هتاثر عليها بالسلب ده لو هي يعني مش خايفة علي صحتها الجنسية قبل صحتها العامة يعني انا واحد اخاف علي صحتي الجنسية ف بالتالي لما اخاف عليها مش هيبقا في ضرر علي صحتي العامة لان يعتبر بيبقوا تأثير عليهم ياريت اكون قدرت اوصل معلومة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%