NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Q҉u҉e҉e҉n҉

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
تخيلو كده انا الناس كلها تبقا متحرره وميبقاش في المجتمع بتاع عيب وغلط والعدادت والتقليد المعقده دي تخيلو كده الشوارع هتبقا ازاي والناس

• بيضحكني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Twink lover, فاشخ محارمك يا ديوث, carb و شخص آخر
بكل بساطه مش هيبقا في حاجه اسمها تحرر لان ده اللي هيبقا العادي وفي الاغلب محدش هيبص لحد
القيود بتخلي الناس تهرب وتدور علي حجات جديده عشان كدا بقا في ناس متحرره وديوث وغيره

• عجبني
التفاعلات: Q҉u҉e҉e҉n҉
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تخيلو كده انا الناس كلها تبقا متحرره وميبقاش في المجتمع بتاع عيب وغلط والعدادت والتقليد المعقده دي تخيلو كده الشوارع هتبقا ازاي والناس
هيبقي في سوالب كتير ماشين تحت رجلين الملكات بتاعتهم عادي
و كان هيبقي عادي انك تلاقي واحد زانق السالب بتاعه و بيفشخه

• عجبني
كدة هتبقي غابة

في حاجة احلى من التحرر بمراحل إسمها فري يوز ، ده بيكون سكس من غير مقدمات، بمعنى اني ممكن العب في كس واحدة قاعدة جنبي اول اتعامل معاها كأنها دمية واحركها واعمل فيها اللي انا عايزه.

بكل بساطه مش هيبقا في حاجه اسمها تحرر لان ده اللي هيبقا العادي وفي الاغلب محدش هيبص لحد
القيود بتخلي الناس تهرب وتدور علي حجات جديده عشان كدا بقا في ناس متحرره وديوث وغيره
فعلا هيبقا ده الي بيحصل

في حاجة احلى من التحرر بمراحل إسمها فري يوز ، ده بيكون سكس من غير مقدمات، بمعنى اني ممكن العب في كس واحدة قاعدة جنبي اول اتعامل معاها كأنها دمية واحركها واعمل فيها اللي انا عايزه.
او تشوف واحده ماشيه ف تعجبك تروح زنقها ونازل فيها

او تشوف واحده ماشيه ف تعجبك تروح زنقها ونازل فيها
صدقيني لو بقى الوضع زي ما انتي متخيلة الموضوع هايفقد متعته ،، حلاوة ومتعة حرية السكس والتحرر في إنهم ممنوعين.

صدقيني لو بقى الوضع زي ما انتي متخيلة الموضوع هايفقد متعته ،، حلاوة ومتعة حرية السكس والتحرر في إنهم ممنوعين.
الممنوع مرغوب دايماا

• عجبني
التفاعلات: edo
هتبقى زريبة وكله هينط على بعضه زي كلاب السكك ويرجع قانون البقاء للاقوى

• عجبني
التفاعلات: Q҉u҉e҉e҉n҉ و edo
دا يوم القيامة

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%