NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Amm.medo

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كل شخص سواء بنت او ولد متزوج او لا بيكون راسم في عقلة شخصية بيتمني انة يمارس معها الجنس

الاغلب بيتمني انة يمارس الجنس مع ممثلة بورنو او ممثلة عادية وبيتخيل نفسة انوا بينكها في كل حتة في جسمها
وبيرسم في عقلة مكان معين زي بيت او بحر وكان الشخص اللي اختارة معاة بينكة

والبنات بنختار شخص كدا صاحب جسم جميل بيفضل في ذاكرتنا وبنفضل ديما نحس انوا بيمارس معانا الجنس

والدليل علي كدا ان الراجل او الست كل واحد فيهم بيكون راسم في نفسة شخصية معينة وبيحلم انوا نايم معاها وبينكها
ان الراجل لما بيجي يضرب والست برضوا الاثنين بيتخيلوا انهم مع حد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حماده_سليف و عاشق البزاز الحلوة
كل شخص سواء بنت او ولد متزوج او لا بيكون راسم في عقلة شخصية بيتمني انة يمارس معها الجنس

الاغلب بيتمني انة يمارس الجنس مع ممثلة بورنو او ممثلة عادية وبيتخيل نفسة انوا بينكها في كل حتة في جسمها

والبنات بنختار شخص كدا صاحب جسم جميل بيفضل في ذاكرتنا وبنفضل ديما نحس انوا بيمارس معانا الجنس

والدليل علي كدا ان الراجل او الست كل واحد فيهم بيكون راسم في نفسة شخصية معينة وبيحلم انوا نايم معاها وبينكها
فعلا كلامك صح

انا بنيك مراتي وانا متخيل اختها

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
تخيلاتي
images

😍😍😍

• عجبني
التفاعلات: syrian boy، عاشق البزاز الحلوة و أحمد السويسي
انا ومراتي بنتخيلها شرموطه مومس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: syrian boy، EmmyHusb و استشاري الحياه
انا قبل ما انام لازم اتذكر ذكريات حلوة
انا بعشق الجسم الفرنسي جدا.. واتعرفت على وحدة بالشغل جسمها فرنسي بجنن.. رحنا يوم على شاليه بالسخنة.. كان من اجمل ايام حياتي .
كل يوم قبل ما انام لازم اتذكره واتخيله حتى اغفل وانام...
للاسف حاليا اتزوجت وخلفت

حقيقي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%