NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adreano

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا متجوز من ١٠ سنين ومع طول الفتره بقت العلاقه فيها فتور ابتديت اقرا عن التخيلات اثناء العلاقه بكل اشكالها وحاليا بيهيجني قوي تخيلات الدياثه وابتديت اتكلم معاها اثناء العلاقه عن قد ايه هيا هايجه ومش مكفيها زبر واحد ومحتاجه ازبار كتير فالاول اتقابل الموضوع بسكات مع الوقت ابتدا التجاوب بس فاطار وقت العلاقه يعني بترد تقول اه محتاجه قوي زبرين واحد ورا وواحد فبوقي وانت فكسي غير وقت العلاقه كل حاجه بترجع عادي هل حد جرب ده قبل كده

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: محب جمال, Star55, kking و 6 آخرين
انا متجوز من ١٠ سنين ومع طول الفتره بقت العلاقه فيها فتور ابتديت اقرا عن التخيلات اثناء العلاقه بكل اشكالها وحاليا بيهيجني قوي تخيلات الدياثه وابتديت اتكلم معاها اثناء العلاقه عن قد ايه هيا هايجه ومش مكفيها زبر واحد ومحتاجه ازبار كتير فالاول اتقابل الموضوع بسكات مع الوقت ابتدا التجاوب بس فاطار وقت العلاقه يعني بترد تقول اه محتاجه قوي زبرين واحد ورا وواحد فبوقي وانت فكسي غير وقت العلاقه كل حاجه بترجع عادي هل حد جرب ده قبل كده
واحذ اعرفه مراته كانت كده بس هو اتغاشم جبلها ناس متعرفهش خافت وفصلت من التحرر

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994 و Adreano
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيا يمكن بتمشي الموضوع لأنها ساعتها بتحس باثاره و الموضوع بيخلص فا خلاص انما انت عايز ابه و بتعمل كده ليه دا اللي تفكر فيه و مش كل اللي تقراه هنا او تشوفه ينفع الكلام فيه او تصدقه

• عجبني
التفاعلات: السويفى.
هيا يمكن بتمشي الموضوع لأنها ساعتها بتحس باثاره و الموضوع بيخلص فا خلاص انما انت عايز ابه و بتعمل كده ليه دا اللي تفكر فيه و مش كل اللي تقراه هنا او تشوفه ينفع الكلام فيه او تصدقه
انا فاهمك وبالفعل انا فغير الوقت ده بغير عليها جدا بس الي محتاج افهمه هل ده عادي وحد غيري كده

• عجبني
التفاعلات: السويفى.
انا فاهمك وبالفعل انا فغير الوقت ده بغير عليها جدا بس الي محتاج افهمه هل ده عادي وحد غيري كده
ملكش دعوه بحد غيرك لان ساعتك مش بتسال مين مثلا جرب السجاير كذا ولا كذا دي حياتك و دي مراتك و دنيتك شوف اللي انت فيه دا هيوصلك لايه و انت عايز و فضفض و اتكلم مع ناس عادي بس خد بالك

• عجبني
التفاعلات: السويفى. و Adreano
انا كدا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الهااايج، رجل من زمن مختلف و Adreano
اه انا والتخيل دا حلو لني مش هقدر انافز

انا و مراتى كدة بس هى ساعات تهزر و تفتح الموضوع بهزار بس نتخيل اشخاص معينه

• عجبني
التفاعلات: وليد رضا و حمدي 0
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: وليد رضا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%