NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,823
نقاط
18,757
هذة قصة حقيقية انا ف الخمسي وزوجتى فى اﻷربعين ومع ذلك نمارس الجنس بكل متعة واثارة . وفعلا انا نع رأى البعض فى أن متعة الجنس لا علاقة لها بالسن فنحن نصل الى درجة عالية من الهيجان والمتعة لثناء ممارستتنا للجنس .. زوجتى جسمها ممتلئ فى حسن واثارة فهى طويلة عيونها واسعة ورائعة الحسن بزازها متوسطة ولها حلمات وردية ممتعة ومثيرة .. وهى تحب ان تضع عليهم رسومات التاتو مما يزيد فى اثارتى ومتعتى .. مؤخرا زاد هيجان الجنس بيننا وخصوصا عندما بدأنا نشاهد افلام الجنس سويا .. وخصوصا افلام تبادل الزوجات وافلام وجود طرف ثالث بين الزوجين. وكان مما يثير زوجتى اثناء النيك لو رأت غفيلم فية زب اسود .. وكنت اثناء هيجانها اسألها انتى عايزه زب اسود ينيكك فكانت تقول لى انت توافق ان زب اسود ينيكنى قدامك فكنت اثار واهيج واقول لها اة موافق مدام انتى حا تتمتعى . ومع مرور الوقت والهيجان وفى مرة كنا نتفرج على فيلم تبادل زوجات فقلت لها لو جت لنا فرصة ونلاقى حد بيمارس تبادل ممكن نجرب الجنس دة.. فقالت لى لو انت موافق اتا موافقة فقلت لها انا موافق وممكن لو لقينا حد نجرب مرة .. واثناء الهيجان وانا ارضع بزازها والعب فى شفايف كسها قالت لى فية ح فى دماغك .. قلت لها بصراحة فى دماغى صحبتك نجوى .. ونجوى هذة جارتنا سنها ثلاثين بيضاء البشرة وجميلة ظجها ممتع ذات شفاة ممتلئة وانف صغير وشعر ناعم . وصدر متوسط وزوجها فى الخامسة والثلاثين .. المهم قالت لى اشمعنى نجوى فقلت لها انتى ناسية انها بتكلمك فى الجنس وبتحكى لك ازاى جوزها بينيكها . وازاى بينيط طيزها .لعلمك اى مرة تتكلم مع صحابها فى الجنس بتكون رغبتها عالية ..فقالت لى بجد انت عندك رغبة تنيكها فقلت لها بس من غير نا تزعلى اة عايز انيكها..طيب وانتى لما بتكلمك عن جوزها بتهيجى علية وعايزه تتناكى منة .. فقالت لى زى ما انت حا تنيكها هو ينكنى .. فزادت شهوتى وهيجانها وقمت ﻹشختها واجذت الحس فى كسها واعضض شفتية وامص زنبورها الذى انتصب كالزبر.. وقلت لها ممكن تخيلتنا تبقى حقيقة فقالت لى ممكن .. قلت لها انتى نش بتلاحظى لما بنزورهم هى بتكون لابسة اية .. قالت لى زوجتى اة لبس مغرى شوية وبلاحظ انها بتحط مكياج اوفر وبتحط برفان مثير قوى وبشوفك وانت بتبص على بزازها ال باينة من الروب قلت لها غصب عنى انا بزازها البيضاء بتجننى ..هاجت زوجتى وزاد شبقها وقالت لى اقوم نيكنى وافشخنى وتخيل انك بتنيكها ..فقمت ورفعت ارجلها على كتفى وادخلت زبى فى كسها المنتفخ فأجذت تصرخ بلبوهة اوف اح اح دخلة افشخنى فقلت لها تخيلى ان زوجها هو الذى ينيكك .. فقالت لى وانت تخيل انك بتنيك مراتة .. ولم تتحمل زوجتى وانزلت شهوتها وما انزلت حتى تدفق لبنى الى داخل كسها وانا اقول لها جوزها ناكك فقالت لى اة نانى وغرقنى لبن ..وارتمينا بجوار بعض عرايا . ثم امسكت ببزها افرك حلمتها وقلت لها احنا خلصنا جنس ونزلنا شهوتنا بس بجد ممكن نمارس معاهم تبادل فقالت لى اة موافقة خصوصا انها لمحت لى انها بتحكى لجوزها كل حاجة بقولها لها عن جنسي معاك..فباغتها بسؤال سريع وقلت لها انتى حاسة انة عايزك فقالت لى اة .. طيب انت بجد عايز مراتة فقلت لها اة فقالت لى انا حاسة انك عايز تنيكها فعلا. فقلت لها اوعى تزعلى دى رعبة جنس وغصب عنى فقالت لى مش زعلانة فقمت وطبعت على شفتيها قبلة طويلة واتفقنا على ان نبحث عن طريقة نتواصل بها مع جغرتتنا لنمارس التبادل
 
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex, قاذف اللهب, أموت فى الجنس و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رغب كل كوبل
 
قصة جميلة ولكن بقية القصة فهي غير مكتملة
 
هذة قصة حقيقية انا ف الخمسي وزوجتى فى اﻷربعين ومع ذلك نمارس الجنس بكل متعة واثارة . وفعلا انا نع رأى البعض فى أن متعة الجنس لا علاقة لها بالسن فنحن نصل الى درجة عالية من الهيجان والمتعة لثناء ممارستتنا للجنس .. زوجتى جسمها ممتلئ فى حسن واثارة فهى طويلة عيونها واسعة ورائعة الحسن بزازها متوسطة ولها حلمات وردية ممتعة ومثيرة .. وهى تحب ان تضع عليهم رسومات التاتو مما يزيد فى اثارتى ومتعتى .. مؤخرا زاد هيجان الجنس بيننا وخصوصا عندما بدأنا نشاهد افلام الجنس سويا .. وخصوصا افلام تبادل الزوجات وافلام وجود طرف ثالث بين الزوجين. وكان مما يثير زوجتى اثناء النيك لو رأت غفيلم فية زب اسود .. وكنت اثناء هيجانها اسألها انتى عايزه زب اسود ينيكك فكانت تقول لى انت توافق ان زب اسود ينيكنى قدامك فكنت اثار واهيج واقول لها اة موافق مدام انتى حا تتمتعى . ومع مرور الوقت والهيجان وفى مرة كنا نتفرج على فيلم تبادل زوجات فقلت لها لو جت لنا فرصة ونلاقى حد بيمارس تبادل ممكن نجرب الجنس دة.. فقالت لى لو انت موافق اتا موافقة فقلت لها انا موافق وممكن لو لقينا حد نجرب مرة .. واثناء الهيجان وانا ارضع بزازها والعب فى شفايف كسها قالت لى فية ح فى دماغك .. قلت لها بصراحة فى دماغى صحبتك نجوى .. ونجوى هذة جارتنا سنها ثلاثين بيضاء البشرة وجميلة ظجها ممتع ذات شفاة ممتلئة وانف صغير وشعر ناعم . وصدر متوسط وزوجها فى الخامسة والثلاثين .. المهم قالت لى اشمعنى نجوى فقلت لها انتى ناسية انها بتكلمك فى الجنس وبتحكى لك ازاى جوزها بينيكها . وازاى بينيط طيزها .لعلمك اى مرة تتكلم مع صحابها فى الجنس بتكون رغبتها عالية ..فقالت لى بجد انت عندك رغبة تنيكها فقلت لها بس من غير نا تزعلى اة عايز انيكها..طيب وانتى لما بتكلمك عن جوزها بتهيجى علية وعايزه تتناكى منة .. فقالت لى زى ما انت حا تنيكها هو ينكنى .. فزادت شهوتى وهيجانها وقمت ﻹشختها واجذت الحس فى كسها واعضض شفتية وامص زنبورها الذى انتصب كالزبر.. وقلت لها ممكن تخيلتنا تبقى حقيقة فقالت لى ممكن .. قلت لها انتى نش بتلاحظى لما بنزورهم هى بتكون لابسة اية .. قالت لى زوجتى اة لبس مغرى شوية وبلاحظ انها بتحط مكياج اوفر وبتحط برفان مثير قوى وبشوفك وانت بتبص على بزازها ال باينة من الروب قلت لها غصب عنى انا بزازها البيضاء بتجننى ..هاجت زوجتى وزاد شبقها وقالت لى اقوم نيكنى وافشخنى وتخيل انك بتنيكها ..فقمت ورفعت ارجلها على كتفى وادخلت زبى فى كسها المنتفخ فأجذت تصرخ بلبوهة اوف اح اح دخلة افشخنى فقلت لها تخيلى ان زوجها هو الذى ينيكك .. فقالت لى وانت تخيل انك بتنيك مراتة .. ولم تتحمل زوجتى وانزلت شهوتها وما انزلت حتى تدفق لبنى الى داخل كسها وانا اقول لها جوزها ناكك فقالت لى اة نانى وغرقنى لبن ..وارتمينا بجوار بعض عرايا . ثم امسكت ببزها افرك حلمتها وقلت لها احنا خلصنا جنس ونزلنا شهوتنا بس بجد ممكن نمارس معاهم تبادل فقالت لى اة موافقة خصوصا انها لمحت لى انها بتحكى لجوزها كل حاجة بقولها لها عن جنسي معاك..فباغتها بسؤال سريع وقلت لها انتى حاسة انة عايزك فقالت لى اة .. طيب انت بجد عايز مراتة فقلت لها اة فقالت لى انا حاسة انك عايز تنيكها فعلا. فقلت لها اوعى تزعلى دى رعبة جنس وغصب عنى فقالت لى مش زعلانة فقمت وطبعت على شفتيها قبلة طويلة واتفقنا على ان نبحث عن طريقة نتواصل بها مع جغرتتنا لنمارس التبادل
كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%