NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة تحولي من فحل الى ديوث أختي وعشيقها- عشرة اجزاء 3/1/2024

فكرة القصة جامدة ، ياريت متهملهاش ، واهتم بالتفاصيل الجنس واوصف تفاصيله بطريقتك المميزة ، ومتتأخرش علينا ، لو تعرف كل يوم جزء ❤️😅

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
حلوة كمل

• عجبني
بصراحة قصة رهيبة
انا بحب كل قصصصك انت موهوب

• عجبني
تم اضافة الجزء الرابع

انت كمل ما عليك من اللي يتقال
اللي مش عاجبه القصة ما يقرأش القصة
حي جميلة كمل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى و Lord Dark
القصة هنا فى المنتدى و اعتقد اسمها فيه كلمة الضياع
لو لقيتها هجيبهالك و تشوف نفس التفاصيل
لقتها

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و عوز موجب يفشخنى
تسل
الجزا الاول.............

🌹🌹🌹
اهلا بيكم فى قصه جديدة...

انا اسمى نادر 22 حصل على دوبلوم وشغال فى شركه..
اختى نادين 18سنه لسه بتدرس دلوعه وبابا مدلعها اوى
بابا محمود60سنه كان موظف فى شركه حكومه وطلع معاش
ماما تهانى 55سنه ست بيت درجه اولى واحن ام علينا ست طيبه
صحبى الوحيد يوسف 23سنه غنى ومتدلع بفلوسه بس جدع معيه اوى وبيعزنى
كدة كل عيلتى الى قولت عليهم لكن فى ناس هتظر فى اجزاء هنتعرف عليهم فى وقتهم
نخش فى القصه علشان مطولش عليكم .....
صحيت الصبح بدري ولقيت اختى جايه تصحينى وانا نايم على ضهرى

اختى.... اصحه يا نادر يلا هتتاخر على شغلك قوم خد دش وانا هجهز الفطار مع ماما...

انا.. ماشى يلا غورى من هنا وقفه ليه يابنت الجزمه..

اختى نادين.. كنت عوز منك طلب لان كل مقول لماما ترفض..

انا.. عوزة ايه اخلصى مش فضيلك وريه زفت شغل هتفضلى سكته وبصالى كدة..

اختى نادين... كنت عوزة فلوس علشان عيد ميلاد صحبتى بكرة وماما رفضه اروح لها لوحدى..

انا.. تمام الفلوس اهى ولما ارجع من الشغل هروح معكى رجلى على رجلك فهمه.

اختى نادين خرجت وشكلها مش مريحنى خرجت خت دش وطلعت بشوت بس وقعدت على السفرة بابا شفنى زعق فيه جامد..

بابا.. هو انت مفيش عند الى جيبنك ددمم مش قولتلك متطلعش كدة قدام اختك انت ايه حماررر

انا.. فى ايه يابابا انت عوز تزعق وخلاص يعنى اسبلك البيت هو حد غريب هنا دى امى واختى

بابا.. يبنى افهم انت بقيت مشاء **** شاب طول بعرض دة غير المسائل عندك كبيرة ووضحه.

انا.. بستعبط مسائل ايه يابا با منه خلصت تعليم لسه فى مسائل....

بابا.. 😡😡المسائل يعنى زبك يامتناك واختك ممكن تحظه ودى مرهقه والشطان شاطر..

انا... اختى امم والشطان شاطر بس عندى انا خيب لانى دى اختى ومش ممكن يحصل الى فى دماغك دة اوهام اولك انا مش فاطر وهسبلك ام البيت دة ..

ماما.. نادر نادر هو انت ديما كدة كاسر بخطرة ومدلع السنيوة بتاعتك

جرس الباب ضرب وكان يوسف صحبى منتظرنى طلعت ولقيت اختى وقفه معه ومبتسمه

انا.. وقفه هنا ليه يابت انتى انا مش قيلك متقبليش حد غورى من هنا يلا وانت ياخويه اتفضل

مشينا على الشركه وكل شويه يوسف يعندنى ويقولى اختك حلوة عليها جسم يجنن جوزهالى
وانا اتخانق معه واشتمه وكنت هضربه وخصمته وسبته ومشيت وروحت ضربت اختى علقه

امى.. طبعا مدة الى انت فالح فيه تضرب اختك وصايع طول اليل مع الصيع بتوعك

انا.. انا حر انا راجل اعمل الى اعمله لكن بنتك متبنش على حد مفهم والى هكسر رقبتها.

سوسف بيرن عليه بعد متخنقت معه وزعقت ليه مع انى حسيت بحاجه غريبه وهو بيتكلم عليها
فضل يرن مرتين تلاته اخر مزهقت فتحت عليه..

انا... نعم عوز ايه خلاص كل الى بنا انتها يايوسف انا ادخلك بيتى وتبص على حريمى ياكسمك

يوسف.. يابن الجزمه كنت بهزر معك ندين دى اختى عمرى مبصلها وحش

انا.. تمام يسطا خلاصنا انا فهمت غلط وعلشان كدة هتخرج معنا انا وهى اصلحها واجبلها كام طقم على زوقها ههههه منا الىهتدفع

يوسف تمام هستنه منك تلفون باى..

طلعت الصاله ملقتش نادين خبط عليها مردتش فتحت ودخلت وقفلت الباب..

انا.. بت ياندين انا اسف بغير عليكى ياقلبي مستحملت صحبك يتكلم عليكى كلام يهيج

نادين.. 😪😪😪😪😪لا ابعد عنى انا مش عوزة اكلمك تانى..

انا.. طب خصارة فيكى الكام طقم الى كنت هجبهمك يلا انا ماشى..

.... ندين.😳😳😳😳بتتكلم بجد.....

انا.. خلاص بقا فكك مدام مخصمانى مفيش هدوم اجيب لوحدة مخصمانى وضربتها

نادين... خلاص انا مش زعلانه هلبس وننل وحياتى يانادر هاا ماشى..

نزنا وكان يوسف وقف بعربيته واول نادين مشفته برقت وركبنه وانا حسس بحاجه وشايف نظرتهم لبعض وقولت عادى يمكن بيتهيالى وطنشت كل شويه يسوسف يبص فى الرايه
وصنا المول ونادين جابت كام طقم لها وانا بحسب لمحت يوسف بيحسس على طزها انا جسمى اتكهرب وحسيت برعشه وزبى وقف وحرشته وعملت انى مش واخد بالى ولقيته بيبوسها فى بقها
عملت صوت كدة بعد عنها وعدل نفسه وبصيت عليه لقيت زبه وقف وهى متلخبطه اوى

انا.. ايه يابنى مش يلا بينا ولا هنفضل هنا عوز امشى مش خلاص ياندين جبتى كل حاجه

نادين ايوة خلاص يلا بينا نروح..

يوسف.. ايه انت وهى اقسم ب**** محد ماشى غير لما ناكل حاجه ونشرب كمان..

انا.. يبنى بتحلف ليه هو احنه اغراب علشان تعزمنا..
المهم يوسف صمم وحلف وفى الاخر وفقت لانى كنت عوز اشوفه بيبسها تانى..

دخنه مطعم فخم على حساب يوسف وطلب لينا غدة انا وندين وهو وكنه بناكل وكنت حاسس
برجل يوسف بتحسس على رجل نادين لان شكلها كان هايج وانا طول عمرى فحل بس اول مرة

خلصنه اكل ونادين قالت عوزة اغسل ايدة ويوسف قلها تعالى اوديكى على منا اخلص اكل
غابوة شويه روحت ورهم شفت يوسف بيرضع بززها اااف اححح بززها قشطه وبعدها مص شفيفها وهى ااااه يايوسف كفايه اخويه هيققل يلا بينا دلوقتى انا زبى وقف لما لقيت يوسف مطلع زبه وندين بتمص فيه مقدرتش كنت عوز اخش اقتلهم بس مقدرتش فضلت العبةفى زبى لحد منزلت لبنى وسبتهم ورجعت خمس دقايق وجم

انا.. اتاخرتم كدة ليه كل دة بتغسلم ايدكم ولا بتغسلو كرشه

يوسف هههههههه لا حلو ياكسمك الحمام كان زحمه ومكنش ينفع اسبها لوحدها

انا.. لا كويس برافوا عليك راجل يلا يلا بقى نروح

ومشينا وانا زبى وقف كل مفتكر الى عملوا مع بعض نزنا ويوسف مشى وهو صمم انه هو الى هيحاسبى دخنا البيت وماما فتحت لينا واتعشينا وانا سرحت شويه وقولت ادخل لنديت

عند نادين فى الاوضه

اختى نادين نايمه على بطنها وبتتكلم وتس ومش شيفانى ولمحت كلمات عرفت انها بتكلم يوسف

انا.. نادين بتعملى ايه وبتكلمى مين..

نادين.. اتخضت وارتبكت ببببكلم صحبتى

انا.. اختها فى حضنى بصى ياروحي انا اخوكى مش عدوك يعنى ممكن تحكيلى عن اى حاجه
وانا هكون معكى وهسعدك يابت انت اختى وحببتى هتخافى منى انتى بتحبى صح

نادين.. بس بقى عيب لا مش بحب وانت عوز توقنى وخلاص ياخويه

انا... صدقينى محدش هيخاف عليكى قدى قولى بقى بتحبى ولا بتتشاقى

نادين.. بحب وبب بتشقى بس مش قولى.

انا.. بتتشقى مع صحباتك البنات ولا شباب ياشقيق انتى هههههههه

نادين لا مع صحبى يعنى بيمسك ايدى بيحسس عليه وبس كدة

انا.. امم اعرفه صحبك دة..

نادين.. هو يعرفك وانت لا هعرفك عليه فى مرة..

انا.. تمام المهم خلى بالك من نفسك اوعه تضيعى حاجه صعب ترجعو خالى بالك من نفسك

نادين.. حاضر وحضنتنى جامد وانا حضنتها ومحستش نفسى ولا هى الى منيمها على السرير ومص فى بززها ومسكت شفيفها. امص فيها وهى متجوبه معيه بعدين ايدها نزلت على زبى تلعب فيه وبعدين نزلت تمص زبى وانا بتاوى وحسس بمتعه وهى هيجه وبعدين افتكرت انها اختى سبتها ومشيت انا مش عرف عملت كدة ازى وزعلت من نفسى انى افكر فى اختىسبتها وجريت على برة واتصلت على يوسف يقبنى على القهوة وهناك لقيت اصحابى وقعت معهم

......... فى القهوة......

بعد موصلت القهوة يوسف كلمنى وجالى وبعدها تامر واحمد وعز اتجمعنه مع بعض

يوسف.. هو هنسهر فين اليله ياخولات.

انا.. عندك. ياتامر اليله عندك وبكرة عندة احمد.

واحنا بنشرب شاى لقيت اختى بتكلمنى فتحت عليه

نادين... انت فين ممكن اعرف هربت ليه

انا.. بعدين ياندين معيه صحابى لما اجى هنتكلم واعملك كل الى انتى عوزة يلا دلوقتى..

احمد.. متيلا ياجمعه عند تامر نكمل السحرة.

مشينا كلنا ورحنا عند تامر وقعدنا وجات اخته مكنه او صروخ وقعدنا نشرب لحد متسطلو
وانا كنت فايق ودخل على اخته انا ممكن اشرب وزنقتها وحضنتها وفضلت ابوس وقفش وابعبص وهى سيبه نفسها ليه وبعدين سبتها لاخويه يشفنا واخصرة ورجعت قعت معهم بفتح الوتس لقيت اختى فتحه ببس على يوسف لقيته مركز فى تلفونه قولت اة يبقه بيكلمها روحت بعت لها

انا.. رنيت عليها انتى ليه فتحه الوتس وصحيه لحد دلوقتى الساعه 2بليل مش وركه مدرسه
.
نادين.. بصوت خايفه.. احم حم احم بكلم صحابى بلاش

انا.. صحابك مين يابت الى بتكلميهم الساعه 2بليل ومالك خيفه ليه انطقى لاجى اكسر دماغك

نادين.. مفيش انا بس وخدة برد وتعبانه زوى تعبنى يانادر..

انا.. برد وزورك طب خش نامى واقفل الوتس دة بدل مجيلك اكسر كل عظمك فهمه يلا..

روحت من عند صحابى ودخلت الشقه وانا معدى لمحت اختى نيمه وطزها بينه تنحت شويه
وسبتها ونمت ومحستش غير الصبح وقمت غسلت وشى وبلبس وكنت قالع ملط واختى دخلت عليه نادر صباح الخير

انا.. صباح الزفت على دماغك مش فيه دين ام بابا تخبطى عليه..

نادين.. اسفه مختش بالى انا خرجه على متلبس....

كنت خلصت لبس وتلفونى رن وكانت لولو حببتى بترن عليه كلمتها وفضلت احب فيها شويه وفقلت معها وشويه تامر كلمنى ونزلت من البيت روحت لتامر وخبط وفتحت اخته لبسه قميص
سلمت عليه وجاب البستيشن نلعب عليه وبعدين استازنه اخش الحمام ودخلت الحمام اباااا
لقيت فيه قميص اخته وقلوت فتلا وايه دة تلفون فى الحمان يابن المتناكه دة تلفون تامر انا عرفه
وحافظ الرمز كمان فتحته ولقيته صح ولقيت فيه العب وحجات وقفت زبى تامر معرص على اخته وبينكها هو وصحابه فضلت اتفرج وكنت بتخيل نفسى تامر وحبيت اكون زيه معرص
نقلت كل حاجه فى التلفون معيه وفرمتله التلفون وتطلعت ليه ورميت التلفون ليه وقلتله

انا.... يسطا عيب لما تخفى تلفونك فى الحمام علشان تصورنى كنت عوز تشوف ايه قول وانا هوريك لكن تحطه وتصورنى من غير معرف لا انا من طريق وانت من طريق وخلى بالك انا رجل
اوى وانت عارف ومتخفش سرك فى بير كل حاجه فى التلفون انا حزفتها ليك وفرمته

تامر.. 😔😔😔اسف ياستا غلطه ومش هكررها تانى سمحنى يانادر.

انا.. هسمحك لو مقلتليش عملت كدة ليه..

تامر.. بصرحه بصرحه كنت عوز اشوف جسمك اوى بس انا اسف متزعلش منى..

انا.. اممم عوز تشوف جسمى ولا زبى ياتامر تامر انت شار صح وديويث انا شفت كل حاجه
ومعنديش مانع انكم مع بعض خش خلى اختك تجهز واجهز انت كمان تامر فرح وبسنى ومسكته فشخته نيك هو واخته وملتهم لبن وروحت مقتول عوز اكل وانام ههههه
بعد مروحت دخلت الحمام لقيت كولت اختى وقمصها فضلت اشم فيهم واحلب زبى عليهم لحد منزلن لبنى عليهم وكنت هحتهم فى الغساله لكن قولت اسبهم واشوف رد فعلها...
خرجت وقعت قدام التلفزيون شويه واختى جات ليه وبتتشرمط عليه نادر عوزة فلوس اجيب كتب ومحضرات وشويه طلبات كدة

انا.. اتفضلى ياقمر اى خدمه اى حاجه عوزها اتطلبيها وانا سداد

اختى مشيت وزبى وقم حديدة خشت تلبس ونسيت التلفون وزبى واقف هيموتى على شرمطت اختى اخخخخخخ احااااا وانت واقف ليه انت كامن بكسمك هو انا مقر معك فى نيك علشان تقف
على مجرد شويه شرمطه من اختى لالا مستحيل انا مش ديوث ولا عرص لالا ازى واحد فحل وزبى 22سمتى ونايك كام بنت قبل كدة ولسه من شويه نايك صحبى واخته وفشخهم نيك ومليهم لبن يبقه معرص ازى بس فوقت من التفكير على اختى لبسه 👗فستان ازرق نار وقالت نزله هتجيب حاجه ورجعه انا بلمت وسكت اول مرة متكلمش معها البت سحرتنى بين المهم
رجعت اختى من برة وانا كنت فى الصاله بتفرج على التلفزيون شويه واختى رجعت ندهت عليها
جات ليه ووقفت جمبى

انا.. نادين تعالى ورينى لبسك كدة ومسكت ايدها ولفتها وقولت لها محدش لمسك من وره ولا حسس عليك ولا حد عكسك قولى كام واحد اتحرش بيك يابت انتى بلفستان النار دة

نادين.. ايه ياندر الكلام دة اخويه بيقولى كدة الغريب هيقول ايه ههههههه

قفلت الباب وقربت منها وقولت لها ايه يابت الجمال دة كله قمر 🌗منور بيتنه انا كنت اعمه عنه

نادين.. اااف على كلامك عسل زيك ياقلبى...

انا. سمعت كلامها بشرمطه دى وزبى كان هيتفجر من الشرمطه بتعتها انا قمت مادد ايدى تحت رقبتها وقربت شفيفى من صدرها وبلسانى لحست قولت **** على العسل الى طالع منك

نادين.. ايه دة انت اول مرة تقول كلام حلو زيك منته بتعرف تتكلم اهو امال مالك..

انا.. بقيت مشعرى متلغبطه مش عارف افرح ولا احزن ولا متديق ان سبتها تنزل بلفستان وخليت الناس يكلوها بعنيهم وانا متمتع كدة انا عرص وديوث رسمى ايوة مدام سبت اختى تنزل كدة
ختها فى حضنى جامد كنت هعصرها بعضلاتى حضن مش حضن اخ لاخته لا حضن عشيق لعشقته وزبى وقف وهى حست بيه وحسيت بجسمها بيسخن جامد وانا كمان سخنت زيها قمت حطط ايدى على وسطها وشدتها عليه اوى ومن غير تفكير حطيت شفيفى على شفيفها وهى عنيها برقت
وفضلت ابوس فيهاوهى اتجوبت معيه وبقت تاكل شفيفى وتمشى ايدها على ضهرى انا قعد من غير فلنه وعضلاتى بينه منا بروح الجم ومحافظ على جسمى وفضنا نبوس بعض ومكنتش عوز اشيل شفيفى من شفيفها بس سمعت حركه من اوضه بابا كان حد طالع شلت شفيفى بسرعه وقولت لها خشى اوضتك ياحبيبتى وبعدين نتكلم علشان محدش يشفك معيه فى ساعه زى دى وانا كمان هخش اوتى نادين ابتسمت ودخلت اوضتها وانا كمان خشيت اوتى بسرعه والى طلع كان بابا وربنا سترا لو كان شفنا كنه زمنه ميتين هههههه دخلت اوضتى وانا بفكر...

انا.. انا مش مصدق نفسى ان حصل دة انا حضنت اختى وبستها ااااف جسمها مختلف وطعم شفيفها يجنن غير كل الى نكتهم انا لازم ادوق جسمها والى يحصل يحص بقى...
ننمت وصحييت الصبح اختى بتجهز الفطار ومكشرة فى وشى شدتها وقولتلها..

انا.. مالك يبت قلبه وشك عليه ليه هو حصل ايه لكل دة عادى حضنتك وبصتك ايه يعنى..

نادين.. يانادر مينفعش احنا اخوات ازى يحصل كدة بنا حرام..

انا.. يعنى علشان اخوات صعب يحصل مفى اخوات بيعشرو بعض زى المتجوزين ومحدش يعرف حاجه عنهم وقبل اخته متتجوز عمله وترجع زى مانت واحسن متكبريش الموضوع انتى كنتى متمتعه اكتر منى لو مكنتيش عوزة كنت رفضتى

نادين.. بس انا مش عرفه ازى هيحصل بنا انا مكسفه منك ولو حد عرف هنتفضح

انا.. متخفيش ياقلبي هتتكسفى منى والغريب لا يعنى مش بتعمل مع حد يابنت عينى فى عينك

نادين.. وشها احمر واتلغبتط فى الكلام ايه يانادر الى انت بتقوله دة لا طبعا محصلش

انا... نادين انا اخوكى وممكن تعتبرينى صحبك وتحكيلى وافهمك على الصح

نادين.. نادر افطر الاول وبعدين ممكن احكيلك لو حسيت بالامان معاك

انا.. ياندين ياحببتى لو خوفتى من العالم كله انا لا متخفيش منى وسبتها ورحت افطر..
وبعد مفطرت وقررتى ايه هتحكيلى يابت انتى قولتلك متخفيش منى تحب اسالك واسهلها ليكى
وانت لو السوال صح قولى تمام يلا..

انا.. السوال هو شاب بتكلميه علاقه بيك صدقه ولا يعنى جنس ولا بتحبوا بعض

نادين.. لا بنحب بعض من فترة قول سنه وشويه كدة

انا... طيب ياحببتى طلما بتحبوا بعض يتقدم لك وانا معاك وهخلى بابا يوفق

انا.. لما بتخرجوا مع بعض بتعملوا ايه بيمسك ايدك بيبوسك بيحضنك وبيقفش ليكى بتعملو جنس

نادين... بصت على زبى لقته واقف حديد وبصت فى الارض وقالت ايوة بسنى فى شفيفى كتير وقطع شفيفى حتى شوف الخربيش الى فى جسمى وشفيفى وقلعت البنطلون وفرجتنى على طزها وقالت بس يانادر عمل ايه فى طيزى نكنى فيها وفشخنى اااف مفترى ورجعت بطزها على وشى وخلتنى الحس طزها وخرمها المتناك من غير محس وقالت بس يانادر انا عرفه ميولك تعاله نلعب على المكشف ونحكى كل حاجه بصرحه انت عرفت انى اتفتحت من طيزى وانا عرفت انك ديوث وعرص يبقه نكون مع بعض

انا.. انتى السبب فى انا فيه دلوقتى ايوة لبسك العريان وطريقتتك فى الشرمطه

نادين.. يانادر دة كلام قصص وافلام دى ميولك ياقلبى وكنت حسس بيها ولو مطلعتهاش معيه هتطلعها على محرمك مع حد تانى زى ماما مثلا نادر انا عوزة امص زبك بجد ممكن ومن قبل متكلم نزلت الشوت وطلعت زبى وفضلت تمص فيه واختى قالت ليه ازى انت عرص وديوث وزبك 22سم خصارة تكون كدة زبك مكانه الكس وبس يابنى وانا هجت علشان بتكلمنى انى عرص وديوث اااف وفضلت تمص زبى وانا حسس بمتعه وبعد مخلصت ونزلت البن فى بقها شربته ونامت على السرير وفشخت رجليه وشورت ليه بصبعها الحس كسها ونزلت الحس كسها لحد منزلت عسلها وقالت كفايه كدة خلاص بس انا لا كنت هيجان قلبتها غصب عنها ودخلت زبى فى طزها وفضلت انيك فيها وهى تضرخ من كبر زبى وفضلت انيك لحد مبقت تقولى نيك اختك ياعرص ياديوث نيك طز اختك الى اتناكت امبارح ياعرص ياخول ياديوث اااف وانا اقولها خدى ياشرموطه يالبوة فى طيزكانا هفشخ كسمك يامتناكه اخوكى العرص الديوث اااة هنزل يابنت المتناكه ونزلت فى طزها لبن كتير ونزل على الملايه

انا.. نادين انا نفسى لسا مش مستوعب فكرة انى عرص وديوث المهم اتمتعتى ياريت الى حصل هنا واى حاجه تحل بنا متخرجش واى حاجه تحصل بقى معك تانى تيجى تعرفيهالاخوكى العرص الديوث كدة كل الحواز اتشالت بنا معتش فى حواجز ماشى ومتنسيش تعرصينى على لحمك يامتناكه اى حاجه تحصل بنكم تقوليلى وتكبرى قرونى ههههههه

نادين... تمام ميامعرص ياديوث يااحله ديوث اممموا

ودخلت اوضتى ونمت وهى نامت وانا مش مصدق انى بقيت عرص وديوث على لحم اختى المتناكه بعد معرفت ان عشقها فتح طزها بس لسه معرفتش مين عشقها بس لازم اعرف
خليتها نامت وفتحت التلفون ببصمه ايدها وفتشت فى الوتس شوفت محدثاته وصور لها ملط بعتهم للخول بتعها وهو بعت لها صور لزبه كتير وفشخين بعض ببصى وخت الرقم ولقيف المحدث

........ احاااااااا يوسف انت يايسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف
وبكدة ينتهى الجزا بتعنا والى القاء فى الجزا الجديد وهنشوف نادر هيعمل ايه مع يوسف

تحياتى لكم جميعا 💋💋💋💋🌷🌷🌷🌷🌷♥♥♥♥♥

الجزا الثانى.........

وقفنه فى الجزا الى فات لما فتحت الوتس بتاع اختى وخت الرقم وعرفت انه بتاع يوسف..

انا.... احاااااا يوسف انت يايوسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف...
وقعت افكر اعمل ايه معه اخصرة ولا اوجهه ولا اتفاهم معه ونتمتع مع بعض انا وهو وهى
لقيت جسمى بيترعش متعه لما فكرت نتمتع مع بعض ليه لا كدة كدة هيقبلها من ورانا
الاحسن نتمتع انا اعرص وانكها معه بس بحدود بدون اهانه ليه اى حد يهنى هفشخه...

بعد مفكرت قولت انام علشان شغلى والصبح اتفاهم مع يوسف ونعيش حياتنه وقررت افتح اختى
ونتمتع مع بعض ونعيش وساعه متتجوز هى عمليه وترجع تانى بنت اوووبا.. طب بابا وماما نصيبه لو عرفوا حاجه بابا يقتنى وايه الى هيعرفه عمرة مهيشك لما نخرج مع بعض اخ واخته..

نمت وصحيت على تلفون يوسف....

انا.. ايه خول بترن ليه لسه بدرى انت ديما رخم يلا بس لما اشوفك..

يوسف.. ههههه لازم ارخم على حبيبى وبعدين انا مش ههون عليك يلا مستنيك عوزك فى موضوع

انا.. كسمك موضيعك كلها زفت عرفها وديما انا الى فى الوش وبخد الصدمات مكانك ههههه

يوسف.... تعيش ليه وتاخد الصدمات وتخد زبى كمان ياقلبى..

انا.. اقفل يابن المتناكه ويحات كسمك لانيكك لما اقبل ك يلا هفطر وجاى على طول..

صحيت وقمت اخد دش وانا ماشى كنه لسه بدرى دخلت على اختى وقفلت ورايه الباب..
وقفت ابص عليها وعلى جملها واقول بقى الجمال دة يتمتع بيه يوسف لوحدة لالا انا لازم اتمتع انا كمان وامتع اصحابى كلهم بيها ههههه حرام الجمال دة كله يتساب كدة لازم يتناك ويشبع..
ونمت فوقها واختى فتحت عنيها وبرقت قمت واخد شفيفها وانا بعبص كسها بصبعى وهى هاجت
ونزلت على ايدى وانا بمص شفيفها واقفش بززها وقلبتها على بطنها وهى متمانع..

نادين.. نادر ننننادر حد يصحه ماما ممكن تخش او تلاقى اوضتك فضيه هنتفضح احححححح

انا.. كسمك هنيكك ولو بابا ولا ماما وقفين على دمغنا خلاص مش هرجع تانى هتتناكى يالبوة

نادين.... طب براحه اى اى اااااااه زبك فحل هههههه بحبك ياعرص ياديوث اختك بحبك

نادر... اااااح انا ديوث وعرص ليكى بس همتعك وهخلى كل الشباب ينكوك ياقلبى كلهم كسك
وطيزك وبقى لازم يتفشخوا من ازبار كتير وانا معهم طبعا هنيكك واعرص عليك ياقلبى..

نادين.. اااااف هتسبنى اتناك ياعرص برحتى ولا بتوقعنى فى الكلام..

نادر... يابنت المتناكه يعنى هوقعك وانا زبى فى طيزك وبكرة هيكون فى كسك...

نادين.... ااااح كسى هتناك فى كسى برحتى وانت معيه امته ياعرص امته وفين ومين الى هيفتحنى انت ولا مين انا بحبك اوى يانادر انت طلعت فعلا احن واجمل اخ بحبك بحبك ❤

انا.. وانا كلى ليكى ياقلبى زبى وجسمى ومليش غيرك وخلى بالك محدش هيشك لانى هكون معكى فى كل وقت هتتناكى فيه بس اهم حاجة منخبيش على بعض حاجه ماشى..

نادين... ماشى ياقلبى عمرى مخبى عليك حاجه من دلوقتى خلاص انا وانت بقينا متفهمين

انا... على فكرة زبى ولا زب يوسف انا ولا هو الى بيكيفك يالبوة ...

نادين.. 😱😱😱😱انت عرفت ازى انا مجبتش سيرة لحد وهو اكد عليه علشان متخصروش بعض نادر ب**** عليك متزعله هو بيعزك اوى وبيحبنى بجد عشان خاطري بلاش تزعله..

انا... ايييييه يابنت البوة فى ايه انا عارف من اول مشفته بيحسس على طيزك فى الصاله وفى المطعم فى الحمام لما كان فشخك هههههههههه والى عرفنى بعد منكتك بليل الوتس بتاعك يالبوة
متخفيش انا لايمكن ازعل من يوسف انا بعزة زيك اتطمنى ويلا عوز انزلهم هتاخر وحد يصحه
ونزلت نيك فيها وهى كانت سعيد جدا وفرحانه ومتمتعه تحتى ونزلت فى طزها وبستها وطلعت
متسحب على اوضتى وخت غيار وخت دش وجهزت وماما جت تصحينى..

ماما... نادر صباح الخير ياقلبى ايه دة انت صاحى وجاهز ههههه كويس ريحتنى

انا.. منا مش مهم عندك اهم حاجه جوزك يكل ويشرب وي بلاش

ماما... جوزى ياواطى مليش بركه الى هو بكرة تتجوز ياخويه وتاخدك منى..

انا.. ماشى ياماما منا مش مهم عندى اتحرق اولع اموت خلاص مبقتش ليه لازمه..

ماما... لا انت ابنى حته من قلبى وحبك غير حب ابوك انت واختك نور عينى ازى تقول كدة

ماما حضنتنى جامد وانا كمان حضنتها وزبى وقف وماما حست بيه وتكسفت وقالت الفطار جاهز
يلا علشان تفطر وانا هصى اختك ومشيت وانا بقول لزبى **** يخربيتك انت مش عاتق اختى ولا امى ناقص ابويه كمان هههههه ياعم ارحم انا مش حرمك كل يوم بتنيك فى لبوة بلاش تحرجنى

بابا.. صباح الخير ياشملول ايه دة 😂😂😂اول مرة القيكلبس على الفطار انت عيان يابنى هههه

انا... يعنى البس مش عجب ملبس اتهزق منك طب قولى اعمل ايه وكسمى بعد كدة هقعد ملط.

بابا... ههههههه طب اعملها وانا اقطعه ليك وخليك زى اختك ياعلق وبعدين لو مكنتش اهزقك ههزق مين يعنى يابنى انا مخلفك لكدة التهزيق وبس ههههههههه

ماما.. متبطل يارجل انت هو كل يوم تنكد عليه خليك كدة لحد متطفشه مننا افطر ياقلبى..

بابا... يوليه وانت مال اهلك ابنى ونخشه حد حشرك انا وهو حرين..

نادين.. ههههههه بابا وحياتى بلاش تزعل نادر ليطفش ومليش حد يدينى فلوس..

انا.... بقى كدة يانادين يعنى بتدفعى عنى علشان الفلوس وبس مش علاشان اخوك وحبيبك..

نادين... يالهووووى هو انا اقدر انا بحبك طبعا انت اخويه وحبيبى......

بابا... **** يخليكم لبعض ياحبيبى يلا افطرو علشان كل واحد يروح مشوارة..

فطرت وطلعت على الشركه ودخلت مكتبى وكان يوسف قعد على مكتبه واول مشفنى قام وجاب السندوتشات الى بحبها وعملى الشاى وقعد جمبى..

يوسف.. نادر حبيبى انت هادى كنت عوزك فى موضوع كدة بس خايف تزعل منى زى المرة الى فاتت اوعدنى انك متزعلش منى انت عارف مليش غيرك....

انا.... مالك ياعلق انت بتودع ولا ايه متجيب من الاخر ياخول وتقول انت عوز ايه.....

يوسف..... انا.. انا.. مش عارف اجبهالك ازى بس خايف ياعم.....

انا... يوسف انا عمرى زعلتك.. عمرك طلبت منى حاجه وقولتلك لا.... عمرك احتجتنى وملقتنيش جمبك... عمرى خنتك....

يوسف... لا انت اخ واعز صاحب ليه لا انت اخ ليه واكتر واحد بعزة ودة الى مكتفنى ومخوفنى

انا... يوسف انت عوز تقولى على موضوعك انت نادين صح انا شفتك فى البيت وفى المطعم..
وعرف انك فتحت طزها وبتنكها من فترة عارف كل دة من غير نتتعب نفسك وتقولى هااا
مش دة الى كنت عوز تقوله ليه ولا انا غلطان ياصحبى واخويه...

يوسف... 😱😱😱😱انت عارف كل دة وساكت محولتش تقتنى ولا تخصمنى ولا تبعد عنى يااااة

انا... علشان انت اعز صاحب ليه وعلشان انا متفتح ومتحرر انا موفق تنكها بس بشرط..

يوسف.... انت تامر ياصحبى واخويه وشرطك دة هعمله وموافق عليه وانا مغمض..

انا.. انا موفق تنكها وهجبها ليك وهعرص ليكم بس اول حاجه ممنوع تهنى فاهم تانى حاجه ودة الاهم ممنوع تتقبلو من غيرى لازم اكون موجود معكم فى كل مرة لو فى يوم عرفت انك نكتها من ورايه مش هتشفنى ولا هتشفها تانى وتنسه ان ليك صاحب ماشى ياصحبى ولو عوزها تقولى وانا هتصرف وابعتها ليك واغطى عليكم وكمان انت وبس اوعه اعرف انك جبت حد ينكها معك

يوسف.... موفق موفق ياقلبى وتحت امرك بس فى حاجه عوزك اقولك عليها ومشكله صعبه

انا... تقصد كسها ههههه هنفتحه واى وقت تتجوز العمليه على حسابك وعلشان موضوع العمليه تحط فلوس العمليه فى البنك باسمى علشان افرض انت مسافر وجلها خول يتجوزها اعملها العمليه والفلوس موجودة فى حاجه تانى ولا مشكله تانى...

يوسف... لا كدة تمام اوى مين الى هيفتح نادين انا ولا انت ولا مين..

انا... انا طبعا انت فتحت بنات كتير وانا نكتهم بعدك انا المرة دى افتح وانت تنيك بعدى هههههه

يوسف... تمام وانا موفق ياقلبى انا وانت واحد مفيش فرق بنا وكمان اى عريس هيجلها هساهم معكم فى جوزها علشان اكيد هنكها بعد الجواز يلا بقى هخرجك وهفسحك فسخه تجنن..

........ نرجع بتنا عند بابا وماما......

بابا... الواد كبر وبقه راجل ومش قادر يالبوة كل مشوفه قدامى وعضلته وجسمه مبقدرش اتلم على جسمى...

ماما... اسكت يارجل دة لما حضنى زبه وقف جامد عليه زب وحش يبخت الى هتتجوزة..

بابا... انا عارف انه بيحب لولو اخت صحبه بت يتيمه ومن توبه وانا بصرحه عوز اخبها ليه

ماما.. ياريت ياخويه بت قمر تستهله وكمان متحررة وهتريحه بس لو هو كمان متحررر شويه

بابا.... ياريت نعرف نحرررة بس خيف اتكلم معه نخصرة دة ابنى الوحيد واخاف اضيعه منى

ماما... نصبر شويه لحد منعرف ميته واهم حاجه البت عوزين نخلى بنا منها لحد متتجوز

.... نرجع عندى فى الشغل...

يوسف خدنى وطلع بعربيته وهو سعيد بيه انى متفهم وخلاص سمحت ليه انه ينيك اختى وانا معهم وهنيك كسها وعمال يجبنى حجات وانا ارفض وهو يحلف هههههه وانا اخدها مهو غنى بقى

انا... يوسف متيجى نروح عند تامر نفرفش شويه ونيكه ونيك اخته ايه رايك..

يوسف.. فكرة حلوة على منيك اختك ههههههه يلا طب اتصل عليه ليكون مش هناك

انا.. ماشى اتصلت وردت اخته الوووو يالولو ح ياحببتى عمله ياقلبى اخوك فى البت

لولو.. ايوة ياحبيبى وبعدين انت مختفى من اخر كنت معنا كنت فين الاول كدة ممكن اعرف

انا... يابنت المتناكه مش وقت تحقيق بكسمك لما اجى حققى معيه ياقلبى لكن بلاش فى التلفون معيه يوسف متشمتهوش فيه اهو بيضحك عليه عجبك كدة بقى..

لولو... مين دة الى يضحك على حبيبى بس اشوفه وانا اقطع بتاعه يصبر عليه ههه

يوسف.. اخخخخخ احاااااا انت هتسبها تقطعه ليه يانادر اهون عليك طب هنيك ازى ههههههن

انا..... هههههههه خلاص ياقلبى سماح المردى علشان خطرى هههههه بحبك يلا اجهزى انا جى مع يوسف وخلى الخول الى عندك يجهز طزة وحشتنى ياقلبى باى

يوسف... يخربتك انت وصلت لتامر ازى وايه عرفك انه بيتناك ومعرص احنه مردناش نقولك لانك

انا.. لانى ايه متكمل ... لانى بحب اخته وهخطبها ونتجوز وكانت هتعمل عمليه قبل منتجوز صح
وانت واحمد بتنكوها هى وتامر اخصةعليكم تانى حاجه تخبيها عليه يايوسف..

يوسف... 😒😒😒انا اسف وصدقنى خوفت عليك تتصدم علشان بتحبها طب انت عرف هتعمل ايه معها هتتجوزها ولا صرفت نظر عنها بعد الى عرفته عنها هى وتامر اخوها..

انا..... بلعكس انا حبتها هى وتامر اكتر من الاول هههههه جوزى منها متعه وهنعيش التحرر

يوسف.. طب ممكن اعرف عرفت ازى لو مش عوز تقول برحتك..

انا.. ههههه دخلت الحمام ولقيت كلوت وسنتيانه قدامى وانا بعمل حمام وفجاة عينى جات على
كامرة تافون ولقيت تلفون تامر فتحته وشفت الىةفيه مصورنى مرتين ومصوركم يامتنكين
وبيحط ملبس اخته علشان نقلع ونضرب عشرة ويشوف زب كل واحد فينا ههههه عرف ياخول

يوسف... يبن الزنيه انت دماغك سم طب يلا بينا عوز انيك زبى وجعنى ياعلق....

....... فى بيت تامر....

ضربنا الجرس ولولو فتحت لينا وحضنها وبسنها وقعدنا فى الصلون..

انا.. فين تامر ياقلبى ..

لولو جاى حلا على متشربوا الشاى بيجيب طلب من تحت وجاى..

يوسف... برحته ياجميل انت ايه الحلوة دى يبت احلوتى من كتر النيك..

تامر.. متلم نفسك ياخول انت احلوت من زبى مش النيك متقوله ياعم نادر هههه

انا... ههههه طب تعاله انت بس طيزك وحشتنى اوى ياحبى ومصك كمان....

يوسف... مع نفسيكم انا هخد لولو ونخش نزاكر جوة يلا يابت انتى سيبك منهم..

انا.. وحشتنى اوى اوى ياتامر بحبك اوى يلا وحضنته اوى لانى فعلا بحبه واد جدع اوى

تامر.. نادر حبيبى انت.. اممممم.. انت اححححح.. انت مش ندامان انت تعرفنى يعنى كمنى خول وبتنكنى انا واختى واهى بتتناك جوة من يوسف واحمد وبعرص عليها مش ندام يانادر

انا.. ششششششش اوعه اسمعك تقول كدة تانى فهم انا اسعد واحد انى صحبتك وهندم لو كنت سبتك واى خول من صحبنا يهينك كسمه دوس عليه بجزمتك دى ميولك وانت حر بحبك بجد..
وقمت وقلبته على ضهرة ورفعت رجليه ودخلت زبى براحه وفضلت انيك فيه برمنسيه لانه بيحب كدة مش بيحب العنف ولا الاهانه وانا بحترم دة فيه لانى زيه بردة وحسس بيه وبميوله..
تامر... ااااح.. امممم.. ااااف.. زبك يجنن يانادر بيمتعنى بجد بحبك يااحن صديق نكنى اوى...

انا.. بنيكك ياقلبى اهو بحبك وبحب المتعه الى بشفها فى عنيك بحب الرمنسيه الى مش بلقيها مع حد غيرك تامر انا قررت انسبك هتجوز اختك لولو هى فهمانى وانا فهمها وعلشان اكون قربت منك

تامر.. ااااح نادر انت بتتكلم جد ولا كلام ااااام شهوة اححححح. اختى بتتناك من يوسف جوة

انا.. عارف وعارف انك بتنكها وموفق تعيش التحرر قولت ايه رفضنى اكون جوز اختك..

تامر... انت بتقول ايه موفق طبعا هو انا اطول ياصحبى ان انت تسطر على اختى بعد منا فتحتها

انا.. متفكرش بقى وعيش المتعه وفضلت انيك فيه لحد منزلت البن فى طيزة ومحسناش ان لولو ويوسف قعدين يتفرجوا علينا هههه وقمت اخت نفسى ومسكنا لولو انا وتامر اخوها نكنها مع بعض
وتامر نزل فى كسها وانا فى طزها وبعدين انا ويوسف نكنها مع بعض وسبناهم وروحت..

فى البت عندى روحت وضربت الجرس وامى فتحت..

ماما... ايه يازفت انت فين مفتاحك ديما تعبنى كدة معاك

انا... اسف ياست الكل نستهم عند يوسف ماما كنت عوزك فى موضوع ممكن..

ماما... عنيه ياقلب ياماما خير قول ياقلبي.

انا... ماما انا عوز اخطب لولو بنت الحاج حمدى ابو صحبى تامر كلمى بابا وحولى تخليه يوفق

ماما... 😂😂😂😂بجد اخير يابيضه هتخطب وتتجوز واشوف احفدى هههههه

انا.. ايه ياوليه احلام اليقظه دى بقولك خطوبه بس لحقتى جوزتينى وخلفت كمان

بابا...ايه يابنت الجزمه بتزعق لمراتى ليه هى قالت جواز كلامه يمشى هههههه بلغ صحبك اننا هنروحله الخميس نخطبها مبسوط ياعم نادر هههههه

انا.. اوى يابابا **** ميحرمنى منك ابدا واتصلت وقولت لتامر وفرح او هو ولولو وعزمت صحابى

بليل بابا جاله تلفون ان عمى تعبان فى المستشفى وجرى هو وامى وقالو خليك انت هنا علشان اختك وبكرة ابقه روح انت ولو هيباتو هيتصلوا عليه مخرجش واسيب اختى ومشيوا

انا.. نادين انتى يابت يازفته انتى..

نادين... ايه بتزعق ليه مالك عوز حاجه اطلبها براحه انا مش طرشه علشان تزعق كدة

انا... يابنت البوة عوزين نستغل كل دقيقه ماما وبابا مش هنا ونتمتع شويه يلا خشى خدى دش وجهزى نفسك هفشخك ههههه

نادين.. حاضر ياحبيبي ثوانى واكون جهزة بس اقفل الباب من جوة

بعد شويه نادين ندهت عليه ودخلت الاوضه لقيت قمر بجد صفرت من جملها ايه الجمال دة كله
كبرتى وحلوتى يابت وانا كنت اعمه عنك كل دة ليه قلعت ملط ومسكت زبى تمص فيه وانا ارضع بززها واقفش فى لحم طزها وابعبص خرمها وهى هاجت ونزلت مرتين..

نادين... مش قدرة دخله يانادر علشان خاطري بجد هموت دخله بقى..

انا.. ادخل ايه ياروحى اسمه ايه وانا ادخله يانور عين قلب نادر...

نادين.. دخل زبك فى طيزى مش قدرة طيزى ناررر انت ولعت جسمى ااااااه.. اممممم. ااااححححح. مش قدرة بنزل يانادر حرام عليك

نزلت بسرعه على كسها الحس عسلها وهى ولعت اكتر وتشتم فيه وتهنى وانا الحس الحس لحد مخلصت على عسلها وهى ابوس رجلك نكنى بقى مش قدرة يانادر حرام عليك اهون عليك كدة

انا... لا ياقلبى متهونيش بس انتى مستعدة تتناكى وتبقى مدام نادر دلوقتى الفرصه جات لحد عندنا قولت ايه عوز افتحك وتكونى مراتى يانادين قلبى خدى قرارك ياقلبى انا جهز لاى حاجه

نادين... افتحنى يانادر مش قادرة كسى مولع بجد طفى كسى ايوة عوزة اكون مراتك انت وبس

انا... تمام ياروحي ونزلت الحس كسها تانى لحد ملين ومسكت زبى وقعت افرش لها على زمبورها وهى تتنفض وتصرخ وتترجانى ومش قدرة تتكلم حطيت راس زبى على كسها وهى مولعه وبتقولى دخله بقى وبيزقه حب حبه لحد مخبط فى الغشاء بتعها بصيت فى الى تسحر
وقولت لها جهزة ياقلبى هتكونى مدام ومراتى هزت راسها وقمت سحب زبى لحد نصه وحطط
شفيفى على شفيفها علشان متصوتش ومت زقق زبى بسرعه وافتحت كسها وهى صرخت بس
انا كنت كاتم بقها بشفيفى وسبت من غير معمل اى حركه وعمال ابوس وامص شفيفها لحد مهديت وهى الى بتتحرك وبتحرك كسها فوق وتحت عرفت انها خلاص نست الوجع وخلاص حست بلمتعه
شلت شفيفى وقلت لها اسف ياقلبى وجعتك بس وحياتك عندى ايامك كلها هتكون متعه ومفجات
وبقيت انيك فيها وبعدين ارزع جامد وهى متمتعه وانا كمان

انا.. مبسوطه ياقلبى انك اتفتحتى بزب اخوكى وجوزك..

نادين.. اوى اوى انا طيرة من السعادة مكنتش اعرف ان النيك حلو كدة وزبك ممتع اوى كدة

انا.. هخلى ايامك كلها متعه وهشبعك نيك وكسك دى هخليك متناك من ازبار مش هتعرفى تعديها
نادين.... انا ملكك وخدمتك وشرمطك اعمل الى انت عوزة ومتعنى ياعرص وديوث اختك

انا... كسك نار يالبوة مش هخليه يشبع من النيك يامتناكه هخليكى متناكه الشارع كله وهعرص

نادين... ايوة عرص عليه يامتناك ياخول ياديوت اختك نكنى كمان كمان جامد هنزل يابن المتناكه ياخول يديوث ياعرررررص بنزل كسى اففففففف بنززززززل يابن العرص..

انا... اااف كسك بيكل زبى يابنت المتناك هتقطعيه ااااه يازبى هنزل يالبوة عوزهم فين وطلعت زبى ونزلت فى بقها علشان مش عملين حسبنا ويحصل حمل ونمت جمبها نخد نفسنا مع بعض

نادين... منزلتش فى كسى ليه كسى لسه مولع يانادر حرام عليك البن كان هيبردة...

انا... مينفعش ياقلبى تحملى منى ونروح فى دهيه لما اجبلك حبوب هنزل فى كسك صدقينى
قومى متزعليش منى انا مقدرش على زعلك طب وحيات كسك دة لجبلك حبوب دلوقتى حلا
على متخدى دش هتصل اجبلك انضف واغله حبوب علشان خاطري متزعليش منى بقى 💋💋

نادين... 😒😒😒😒خلاص اتصل وهتها دلفرى متنزلش وتسبنى لوحدى عوزاك معيه فى الحمام ههههههه

انا.. عنيه ياقمر خشى وانا هتصل واجبها دلفرى وعلى ميوصل اكون معكى ياقمر وانا الى هجبها

نادين دخلت تاخد دش وانا اتصلت على يوسف..

انا.. الووو ياعلق بقلك عوزك تجبلى انف حبوب واغله حبوب منع الحمل لاختى يامتناك خلاص
فتحتها دلوقتى ولسه وخدة اجمل زب منى بس نزلت برة علشان خفت تحمل هات الحبوب وتعاله

يوسف.... اف يابن البوة مش بتضيع وقت هجيلك علطول الحق اضرب زب قبل اهلك ميجو ههه

دخلت خد دش مع نادين وطبعا مع شويه تحرشات وبس واحضان وكنت هنكها بس قولت لما تاخد الحبوب ويوسف ينيك معيه علشان اعرص بقى برحتى قبل ماما وبابا ميرجعو هههه
ضرب الجرس زونادين كانت بتسخن اكل ليه بعد المجهود دة علشان الشوط التانى متعرفش ان فى حكم جاى معنا ههههه قمت فتحت ودخلت يوسف وقعته فى اوضه النوم وروحت لنادين

انا... نادين حببتى الحبوب وصلت خدى منها حبايه دلوقتى علشان نلحق قبل الجماعه ميجو
نادين خدت الحبايه وقولت لها تجيب الاكل فى الاوضه علشان انكها بعد الاكل وفعلا جبته وتفجاة

نادين... يو. يو. يوسف بتعمل ايه هنا هو فى ايه يانادر يوسف بيعمل ايه..

انا.. هههههههه مالك يابت مش دة يوسف الى بتحبيه وكان بيقفش ليك هنا وفى المطعم وواكمل
يوسف هو الى جاب الحبوب انا الى اتصلت عليه عملت مفجاة ليك حلو ياقلبى صح تعالى متعى نفسك مع حبيبك يابت وانا هعرص بقى وهنيك معه هههه وفعلا يوسف نيم ندينوقعد يلحس كسها ويقول كان نفسى فيه اوى متحرمش منك ياصحبى وبعد مشبع لحس من عسل كسها نام على ضررة ونادين طلعت على زبه بكسها وفضل ينكها وانا دخلت زبى فى طزها وفضنا ننيك فيها وهى
متمتعه ويوسف يقولى كسها متعه اوى ياصحبى اموت فى كسها انت اجمل صاحب ابوس رجلك متحرمنيش من المتعه دى ولا من كسها وانا اقوله متخفش ياصحبى كسها لينا عمرى مهرمك عملت الى قلتلك عليه قالى ايوة ودة رقم الحساب باسمك انت تستاهل مال الدنيا على المتعه دىوبعد شويه يوسف نزل فى كسها وانا فى طزها واحنا بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز يرضع فيه وبنبعبصها مع بعض فى كسها مرة وطزها مرة واخر مته ااااف وفجاة جرس باب الشقه يضرب وخبط جامد على الباب انا ونادين ويوسف اترعبنا مييييين😱😱😱😱😱😱

... وبكدة انتها الجزا بتعنا واشفكم فى الجزا الجديد وهنعرف مين الى بيخبط .......

........ ملحوظه هامه......
الى الناس الى بتقول انى سارق القصه من قصه موجودة هنا احب اقولهم بكل احترام عادى
قصه عجبتنى واقتبست منها مشهد او اتنين او اكتر بس مش سرقتها زى مبتقوله لارسرقت الاسم ولا سرقت القصه كلها وحطيت اسمى عليها زى ناس تانيه ومع زلك محدش قلهم انتم سرقتم لكن انا علشان اقتبست من القصه لانى من اشد المعجبين بلقصه دى وكنت متبعا وكمان فى واحد كتبها بنفس الاسم واو نسخها كلها وكتب اسمه عليه مقلتلوش حاجه انا اقتبست الفكرة بس وخت كام حاجه عدلتها مش كتير يعنى وبقيت القصه كلها من تاليفى مش انا الى اسرق تعب غيرى وعندك الافلام الهندى والاجنبى اكتر الافلام العربى مقتبسه منهم وعندى استعداد اقلك على افلام عربى متخدة من هندى واجنى دة مش سرقه دة انت بتعجب بقه او فلم وبتعدلها على مزاجك وبتطريقتك انت وشكرا والى بيقولى بلاش تكتب قصص قصصك وحشه اقرا قصص احسن وبطل تكتب احب اقوله ريح نفسك انت ايه الى تعبك مش عجبك قصتى متقرهاش واقراة غرها او الى يعجبك بلاش تقرا ليه انا مجبرتكش انك تقرا ليه انت مفكر ان كلامك دة هيحبطنى ابدا دة بيقوينى وبيخلينى اكتب تانى وتالت لان دة حلمى وطاقه بطلعه لنفسى مش بجبر حد غصب عنه
او ياعم اكتب انت قصص وانا او المشجعين ليك انا مفيش بينى وبينك حاجه علشان عوز تحبطنى
واخيرا واسف انى طولت عليكم بشكر كل الى قرا ليه سواء عجبته قصتى وبشكر المشرفين العظماء الى وقفين معنا وفى ضهرنا وسندنا وبيدعمونا تحياتى لهم جميعا على وقفهم معنا وشكرا

.............. تحياتى لكم جميعا اعضاء ومشرفين🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹.......

الجزء الثالث........

وقفنا فى الجزا الى فات لما انا ويوسف كنه بنيك اختى ويوسف نزل فى كسها وانا فى طزها
وبعدين بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز بيرضع فيه وبنبعبصها مع بعض
فى كسها مرة وطزها مرة واخر متعه ااااف وفجاة جرس باب الشقه ضرب وخبط جامد على
الباب وانا ونادين ويوسف اترعبنا ميييييييين😱😱😱😱😱😱......

انا... زى منتم اوعه حد يتحرك من مكنكم انا هقفل الباب من برة مسمعش صوك حد فيكم مفهم وانا هتصرف ولا اوعه تستغل الدور وتنكها لوحدك فهم ياكسمك ولبست بسرعه وقفلت عليهم..
ايوة ايوة يالى بتخبط الواحد مش عرف ينام شويه اف وفتحت الباب لقيت امى وابويه...

بابا.. ايه نايم على ودانك بقنا ساعه بضرب الجرس ونخبط انت ميت وقفل ليه على نفسك واختك فين مترد يازفت انت ولا اخليك ترد بقلمين حلوين...

ماما... مبراحه يارجل هو عمل ايه لكل دة قالك نايم والنوم سلطان معلش ياقلب ماما ابوك عصبى من المشوار هد حنا انت كلت ياقلبى ولا اخش اجهز ليكم اكل...

انا. 😔😔😔😔كلت ياماما نادين عملت اكل قبل متخرج مع صحبتها وقالت هترجع المغرب وانا قولت هنام كام ساعه مدام هى مش هنا ومش هتغلس عليه معرفش ان بابا هيدايق منى لو تحب اشفلى سكن تانى معنديش مانع علشان تخدو راحتكم منى...

بابا.. يابن الكلب ياجزمه هو انا معرفش اهزر معك منته عرف انى بحب اهزاك عادى هى اول مرة

انا... تعيش وتهزق يابو نادر ممكن اخش انام سعتين قبل السلعوة بتعتك متيجى تقرفنى هههههه

بابا.. خش ياقلبى انا كمان هخش ومدام هى مش هنا هخد امك كدة عوزة فى موضوع خاص شويه بينى وبنها ولما البت اختك تيجى مش عوز خنقات عوز اريح شويه مع مراتى ازن انت فاهم

انا.. خش خش ياخويه وفى الاخر انا الى بشيل اليله انضرب وتشتم وتجيب عصبيتك فيه..

بابا خد ماما الاوضى وتاكت انهم قفلو الباب وجريت على الاوضى فتحتها ولقيت😳😳😳🤨
يوسف بينيك نادين فى كسها واول مشفت كدة شديته من فوقها وشورت ليه يلبس وينزل وحول يردينى زعلت منه ومشى وقفلت وراة وكنت زعلان نادين علشان خاطري متزعلش منته عارف انه بينكنى من زمان مفرقتش حاجه هو مكملش خمس دقايق وانت دخلت طب انا كسى مولع نكنى

انا.. نادين روحى اوضتك دلوقتى 😡😡😡نادين خافت ومشيت وبليل حولت تصلحنى وانا مطنش ويوسف رن عليه كتير طنشته لانى نبهت عليه وهو محترمنيش وكنت زعلان منهم الاتنين

روحت الشغل ويوسف حول يرادينى ويتاسف انه مش هتتكرر تانى وانا زعلان طول اليوم مكلمتوش وهو هيتجنن عوز يردينى خلصت شغل وروحت نادين قعدة قدام التلفزيون هى وماما

انا. مساء الخير ياماما عوز اكل ممكن..

ماما.. حاضر ياقلبي قومى يابت حضرلى لاخوك الاكل تعاله حبيبى عمل ايه وشغلك..

انا.. تمام ياماما مشيه بعد ازنك هخش اخد دش على نادين متجهز دخلت خت الدش ولقيت نادين جيبه الاكل ليه فى الاوضه وحطته وقعت جمبى وبتبص عليه وتبتسم...

نادين.. مالك هتفضل كدة يعنى انا مش وحشاك يرخم طب كلمنى اضربنى لكن بلاش تخصمنى

انا.. نادين انتى منفزتيش كلامى اخرج واخش القيه راكب لوحدة خلاص انا مليش لازمه بقى

نادين.. مين قال كدة انت الى فتحت كسى اول زب يدخل فيه زبك ياود بحبك ويوسف و****

انا.. ماشى ياقلبى حضرى نفسك هخرج نتفسح اليله بعد متعشه ماشى..

نادين.. ماشى يادكرى هتفسحنى فين بقى فسحه كدة حاف مفهاش حاجه...

انا... ههههههه همك على كسك يابت اتقلى هيجى ونفشخك مع بعض بس انا كنت بعرفه انى بزعل

نادين.. و**** بيحبك انت اكترمنى وبيعزك متيجى نروح له الشقه ونفرفش مع بعض

انا.. هى فكرة حلو ومجنونه هعرص برحتى وكمان امان اسمعى احنا بعد كدة مش هنعمل جنس وحد معنا هنا الى لما يكون بابا وماما هيباتو يومين ونتاكد انهم هيباتو المرة الى فاتت عدت على خير مش عرف بعد كدى عوز نحرص ياقلبى هاتى بوسه يابت هههههه اممممممممم.

وانا وندين بنبوس بعض جرس الباب ضرب وسمعت امى بتقول ايوة موجود جوة باب الاوضى خبط ونادين فتحت طلع يوسف سلم عليه وسلم على نادين بوسه مشبك قدامى وقفش فى طزها وكسها وقالى لسه زعلان معلش مقدرتش اقاوم كس اختك وقولت اخبطها واحد سريع معرفش انك هتقفشنا هههههه بقولك ايه متيجى نروح عند تامر انت بتروق لما بتروح ياخول...

انا.. يلا اهى حاجه تفك عن الواحد بدل الكبت دة بابا قعدلى ومش عارف انيك الزفته دى

يوسف.. طب بقولك متحول تجبها وتجينى شقتى وياعم نسخه اهى من المفاتيح علشان لو حبيت تخبطها زب ولا حاجه على منا مجيلكو ها موفق وهو احسن من هنا وامان وهنتمتع ماشى..

انا.. و**** فكرة روعه تمام نتقابل عندك احسن واهو امان اكتر علشان بابا وماما..

ندين دخله بشاى ويوسف خدة منها وهى قعدت معنا انا بقلها ماما ممكن تشك فينا

انا نادين روحى انتى دلوقتى ويوم كدة وهظبط ونتقابل عند يوسف احس حد يخش ونتفضح

نادين.. حاضر بس ماما نزلت وانا كنت عوزة امص شويه ممكن زبك وزب يوسف..

انا.. يابنت المتناكه مش وقته كسك بيقلك يالبوة انا عارف بص اصبرى شويه متقلها يايوسف

يوسف.. حاضر هقولها وشدها وقعد يبوس فيها وانا هجت عليهم ولقيت نفسى بطله زب يوسف العب فيه وهو بصلى وابتسم وهى شجعتنى ومعرفش ايه الى خلانى احطه فى بقى وامص فيه ويوسف كان هيتجنن من المتعه الى شيفها انا بمص زبه وبلحس بيوضه وهو بيلحس كس اختى
واختى بتشتمنى ياخول ياديوث يامعرص يامتناك يابن المتناكه انت اخرك كلب تحت رجلينا مص حلو زب سيدك ياكلب مش عوز تكون معرص انا هعلمك ويوسوف مسكنى من شعرى وتف فى وشى وانا مش عارف ايه صبرنى على كدة وساكت ليهم بس طعم زب يوسف يجنن وريحه بيوضه واختى جات عليه وضربتنى قلمين قدام يوسف وهو ساكت ومشك شعر ى وبيخنقنى بزبه ويقولى ياكلب يابن المتناك انتى ايه رد ياكلب انت ايه ومين دى ستك نادين وانت خدام لها مص يابن المموس ونادين وقفه بتتفرج عليه وانا بمص جامد لحد منزل فى بقى جيت اطلع زبه علشان اتف البن كتم بقى بايدة هو ونادين وهى ضربتنى قلم وقالت اشرب البن ياعرص الديوث والعرص الى بيعرص لازم يتعود على شرب البن وبوس الرجلين وانه كلب ليا ولسيدك يوسف وخد بوس رجلى ولازم تتعود انك تكون خاضع ليه ياعلق بوس😡😡😡😡نزلت وبس رجليها ويوسف بيضحك وانا شايف الفرحه فى عينه وحضنها وبيبوسها وانا ببوس رجليها ومص صوابع رجليها كانى مغيب
يوسف... طب انا همشى بقى ياقلبى وهستناكى انتى وهو فى الشقه هو عرفها ومعه النفتاح

نادين.. افرد انت مش هناك هنستناك ولا نمشى انا والكلب دة الخدام الخرق ابو كرون...

يوسف.. تستنينى ياقلبى لحد ماجى وبعدين ازى كلبك ميسمعش الكلام.يلا سلام يانادر .... يوسف خرج وندين بتوصله وانا مش عرف ايه الى انا عملته دة سبتهم يعمله فيه كدة ليه وشربت البن بتاعه ازى اول مرة اشرب لبن هو عجبنى بس مش بمزاجى غصب عنى ازى يوسف شم نفسه عليه
كدة يوسف هيركبنى ونادين كمان انا ليه سبتهم يمكن حبيت اجرب زى مسمتعت وشفت فى النت

نادين.. نادر مالك اوعه تقول انك متبسطش ازعل منك ههههه يوسف اتمتع اوى المرادى وبيشكرك

نادر.... 😔😔😔😔😔😔😔
نادين.. نادر مش بترد عليه ليه مش كنه مبسوطين من شويه مش دة الى انت نفسك تجربه...

نادر.. 😪😪😪😪😪.......

نادين... نادر مالك انت بتبكى انا اسفه انا فكرت انك هتتمتع ياقلبى طب بس متفكرش وعادى وجرب تانى لو معجبكش صدقنى محدش هيغصبك على حاجه لاانا ولا يوسف رد عليه عشان خاطري نادر نااااادر

سبتها وخرجت مش عارف انا رايح فين عوز افكر شويه مع نفسى هل استمر ولا لا مش قادر احدد نفسى افضل وخايف من بعد كدة خيف يوسف ميحترمنيش لا فى الشغل ولا فى البيت ولا قدام زميلى مع ان نادر بيعمل كدة بيتناك وبيعرص وبيمص وبيشرب البن وكمان انا هنسبه واخطب اخته طب انا ليه زعلان مش قدر احدد قولت اروح لانى اتاخرت برة والتلفون مبطلش رن من ماما وبابا واختى ويوسف وتامر قولت اروح وانام وبكرة يحلها حلال وروحت ودخلت الشقه لقيت نادين اول مشفتنى جريت عليه وحضنتنى وهى بتبكى وبتتاسف ليه ولقيت بابا طلع من اوضته

بابا.. كنت فين ياصايع كل دة وعمل ارن عليك مبتردش ليه انطق مش بكلمك....

انا.. اسف يابابا التلفون كان صامت 🔇 مختش بالى اسف

ماما.. خلاص بقى يابونادر مختش باله واخر مرة مش كدة يانادر...

انا.. ايوة ياماما اخر مرة اصلى *** صغير هتخطف دنا لو بنت مش هتعمل كدة معها

بابا.. كمان بترد وبتعلى صوتك عليه ياكلبى طخ على وشى انت فكر نفسك كبرت عليه ياكسمك

انا... ارتحت كدة لما ضربت انت معيشنى فى جحيم ليه هو انا مش ابنك لو لقينى قدام بيتك قول
انا زهقت من عشتك ياخى كسم دى عيشه انا خارج وسيبهالك اشبع بيها انا هخرج بحياتى من جحيمك دة اوعوا محدش يمسكنى...
ماما.. نادر. استهدى ب**** يانادر مهما كان ابوك وخيف عليك علشان خاطري انا....
نادين... نادر ارجوك علشان خطر ماما متسبش البيت بلاش علشانى انا 😭😭😭😭😭😭
بابا.. انتوا بتتحيلو عليه انا الى بقوله برة اطلع برة يلا...
سبتهم ورزعت الباب ورايه ومش عارف اروح فين عند يوسف مش بكلمه ومحروج منه بعد الى حصل منه هو ونادين اه مفيش غير تامر اتصلت عليه ورد عليه

انا. الوووو ياتامر ممكن ابات عندك اليله على مدبر نفسى ينفع ولا لا متنحرجش

تامر.... انت بتقول ايه بيتك ياقلبي واحنه ضيف عندك تعاله مستنيك.

روحت لتامر وضربت الجرس وفتح ليه وهو مبتسم وحضنى ومحبش يسال عن السبب الى جبنى

انا.. تامر انا متخانق مع بابا هى اليله ومش هتقل عليك ياغالي ومتشكر اوى

تامر.. انت عبيط يلا انا سعيد انك كلمتنى انا ومكلمتش يوسف انت كدة خلتنى احس اقرب ليك من يوسف نادر انا بعزك وبحبك جدا وانت عارف بس مش هكون حشرى واقولك ايه الى حصل

انا... صدقنى ياغالي هحكيلك بس اصبر عليه شويه ممكن...

تامر.. طيب هتنام فى حضنى ولا حضن لولو هههههه اختار انا اتمنه تنام فى حضنى انا...

نمت فى الصاله علشان مزاجى زفت من امبارح ورحت الشغل ودخلت على يوسف من غير مصبح عليه وهو زعل اوى وجانى وقعد جمب منى وكلمنى...

يوسف.. تصدق انك ندل ومعندكش ددمم تخش عليه متصبحش يابنى ادم.

نادر..........

يوسف.. نادر مالك فى ايه مالك انا حصل منى حاجه زعلتك مش كنه مزجنه عال ايه الى حصل

نادر..............
سبته وقمت روحت للمدير بتعى وطلبت نقلى لفرع تانى ويكون بعيد عن المحافظه مش الفرع انا مش عوز اشوف حد ولا اكلم حد فى الشغل ولا فى البيت وهاجر اوضه حتى المهم مكنش تقيل على حد كلمت المدير وقدمت طلب له وحول يرجعنى عن طلبى وانا صممت واستازنت ورجعت مكتبى ويوسف كل شويه يبصلى ومستغرب انا مالى وعوز يريحنى مش عارف انى زعلان منه هو ونادين المدير طلب يوسف ورحله شويه ويوسف جالى وهو على وشه الغضب 😡😡😡😡😡

يوسف.. ممكن اعرف ايه دة عوز تنقل نفسك ليه انا حصل منى حاجه متقول اتكلم منا مش هسيبك تمشى من هنا انا قطعت الطلب بتاعك متتكلم ياحيوان عوز تسبنى ليه اتكلم..

انا.. بسببك ايوة بسببك علشان الى عملته انت ونادين فيه زلتونى وانا انا 😭😭😭😭انا ايه
انا بقيت كلب ليكم خلتونى من فحل لكلب ليكم تزلونى وقت متحبوا انت ياصحبى تعمل كدة

يوسف.. يخربيت ابوك يابن الجزمه احنه كنه ساعه شهوة وبعد مخلصنه كل حاجه رجعت زى مهيه
كل دة كلام تسخين ياروحي انت هتفضل صحبى اعز صاحب كمان وعمرى مهتغير من نحيتك

انا... بجد يايوسف انا هفضل زى منا حتى لو عملت الى انتم عوزينه انا كنت متلغبت اوى

واحنه بنتكلم دخل ابويه علينا وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وقالى انه كان متنرفز خايف عليا

وبعدالشغل روحت البيت وامى فرحت وخدتنى فى حضنها ونادين كمان فى حضنى قلتلها فى ودنها جهزى البله فى مفجاة هنخرج هنتفسح فرحت وجريت تجهز نفسها وماما جبتلى الاكل
بعد مكلت قولت لبابا انى هفسح اختى وفرح انى بحب اختى ومهتم بيها وقالى خدو رحتكم
نادين.. حبيبي لسه زعلان منى يوسف فهمنى سبب زعلك انا فكرت انك هتكون متمتع اسفه

انا.. هسسسس عوزة الحق انا كنت متمتع بس خوفت تزلينى على طول ومدام بتتمتعى خلاص

نادين.. هتفسحنى فين بقى مش كنت نكتنى او روحنه ليوسف شقته يااخى...

انا... ههههه عوزة يوسف يالبوة كسك سخن لا يوسف هو الى يجينا بصى انا هدوقت زب بمزاج

نادين... ومين بقى صاحب الزب دة اعرفه..

نادر... لا انتى تتناكى وانتى سكته وقت مقولك يلا يلا انا هعرص وانفز طلباتك وانتى تتناكى

نادين.. نادر جربت تتناك فكرت فى كدة صدقنى متعه رهيبه..

نادر.. بصرحه لسه بس هفكرة واحدة واحدة عليه ههههههه يلا انزلى الشقه اهى فى الرابع..

خت نادين وروحت لتامر وعملتها مفجاة لتامر عوزة يتمتع واتمتع ونعمل تبادل واختى تدوق زب جديد ولسه هجبلها الى يفشخها مدام عوزنى اكون كلب ليها ههههههه تامر فتح وتفاجا باختى

انا.. ايه ياخول مجاة مش كدة اختك فين يلا خلص..

تامر.. 🥰🥰🥰🥰جوة طب مش تعرفنى بالقمر مين دى يانادر...

نادر.. اختى ياخول وجايه معيه هتديها درس فى الحياء هتعرف ههههههه ولا اشوف غيرك

تامر... اخخخخخخ غيرى مين ياخول دى بتعتى اليله هى فردانى ولا جماعى ولا كله مفوته ولا لسه عوز اعرف يابابا...

انا... مفتحوه ياخول منى وجماعى او فردانى حسب الطلب يلا اندة لولو..
لولو جات وقعت معنا وتعرفت على اختى وتامر خدها ونيمها. وبيبسها وانا طلعت زبه امص فيه
وهو مبسوط ولولو بتلحس طيزى ودى اول مرة حد يلحس طيزى وبقيت متمتع اوى ااااف كمان يالولو اااااه احححححح طيزى نار مش قادر اول مرة احس بكدة اخخخخخخ ايه دة ياندين

نادين.. ولسه نيكه ياتامر صحبك مولع هتسيبه كدة تامر نيكه والى مش هتلمسنى ههههه

تامر.. ايه ياصحبى النظام انت عوز تتناك بجد هتجرب انا خيف عليك بلاش احسن

نادر... تامر من برة بس لو حلو هخليك تفتحنى يلا ياتامر انا وانت اخوات ودة سر بنا

تامر جانى وفضل يلعب فى خرم طيزى بصبعه وحط زيت وبعبصنى بصبع وبعدها اتنين وانا نار فى طيزى وبعدين متعه ااااف حط تالت صواع وسبتهم شويه واشتغل لحد الالم بقى متعه بعدها بل زبه ودخل الراس وانا بتالم دخل شويه بشويه لحد زبه مدخلةكله وبعد شويه فضل يدخل ويطلع لحد منا بقيت اهز طيزى عرف انى متمتع اوى وفضل ينكنى شويه لحد منزل البن فى طيزى ااااف ناررر طيزى البن بيلسع نادين انا مبسوط تامر قوم نفشخ نادين انا وانت تامر مسك نادين وفشخ رجليها ودخل زبه وكان اكبر من زب يوسف واتخن ونادين بقت تصرخ وتامر فضل ينكها لحد منزل فى كسها وقام وانا نزلت الحس البن من كسها وهى الحس ياكلب يامعرص اااف
فضلت الحس لحد منضفت كسها من البن ومسكت لولو نكتها انا كمان وتامر لحس لبنى من كسها ونكنا لولو انا وتامر مع بعض ونكنه نادين انا وتامر مع بعض وخدنا دوش جماعى ونكناهم تانى وكنه كلنه سعداء واخد اختت وانا سعيد جدا بحياتى الجديدة وهى كمان وروحت البيت

نادر.. مبسوط ياملكه قلبى...
نادين. هطير من السعادة متحرمش منك يانادر بحبك اوى..
نادر.. المرة الجايه عند يوسف وتامر ولولو معنه انا هخطبها وهى دى الى تنفعنى وعرفه ميولى

دخنه الشقه واختى من التعب دخلت الاوضه بتعتها ونامت بهدمها هههههه اصلها اتفشخت
وانا طالع الحمام سمعت اهات كدة قولت بابا بينيك ماما وبعدين قولت نفسى اتفرج ورحت براحه
اتفرج يالوووووى ايه دة معقول الى شوفته دة 😳😳😳😳😳بابا مفنس وماما بتنيكه بصناعى
احااااا دى احلوت اوى اوى اوى طب اخش ومسكه زله عليهم طب منا لسه متناك من تامر هو حر
سبتهم ونمت ويوسف اتصل بيه..

نادر.. الووو ياقلبى فينك وحشنى..

يوسف... بقى يامعرص تروح لتامر وانا لا ولا علشان لولو اخص عليك زعلان منك 😂

نادر.. ياقلبى اسال نادين تقولك انى قيلها المرة الجايه عندك ياض انت عرف بحبك قد ايه

يوسف... هههههههه خلاص مسمحك بعد كدة عندى الاول وبعدين تامر هههههههه

خلصت مع يوسف وتامر رن عليه وفضلى يرن

نادر... فيه ايه يابن العرص مش كنه عندك امبارح لحقت اشتقت لطيزى هههههههه

تامر.... بص انا فعلا مشتاق لطيزك بس مش دة الموضوع الى عوزك فيه

نادر.. قول يامتناك صدعنى ههههههه

تامر... نادر انا انا عوز اتقدم لاختك واسطر عليها وانت هتتجوز اختى وبردو هنعيش المتعه زى محنه اختك هتكون مراتى وانت تنكها فى اى وقت وانا كمان ويوسف معنا واى صاحب ايه رايك

تامر.. انا موفق بس هخد رايها الاول ولو موفقه خلاص هنكون تمام انا بفكر نخلف منهم انت من اختك وانا من اختى موفق..

تامر... موفق لو اتجوزت اختك انا موفق تخلف منها 😂

نادر.. تمام سبنى اظبط ليك بابا وهخليه يوفق وغصب عنه كمان

قفلت من تامى ونمت وصحينه. ورحت افطر مع بابا وصبحت عيهم بابا وماما لكن نادين لسه نيمه
نادر.. صباح الخير ياجماعه..

ماما.. صباح حبيبي قلبي..

بابا... نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك مننفسك ولا نايم زى عويدك

نادر.. ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه
وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى.....

بابا.. يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى وقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش..

نادر.. بصوت عالى لما زبى يقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مشةاحسن من الصناعى الى بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡😡

بابا... 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺انتى شفتنا بليل....

وبكدة وصنا انهايه الجزا دة والجزا الجاى هنعرف نادر هيعمل مع ابو وامه ايه...

...... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷..........

الجزا الرابع.......

وقفنه فى الجزا الى فات لما بابا بيزعق ليه على لبسى وانا بفطر كمنى لبس برمودة وتشرت
بابا.. نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك من نفسك ولا نايم زى عويدك

نادر..ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى......

بابا... يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى واقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش

نادر..بصوت عالى لما زبى يوقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مش احسن من الصناعى الى
بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡

بابا.. 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺 انت شفتنا بليل........

نادر... 😂هههههه شوفت بس دنا شوفت وسمعت واتفرجت كمان على فلم شواز يجنن وبصرحه انت استاز ولا الشرموطه عجبنتى يلا بعد ازنك يابابا.....

ماما.. مراد مش هتفطر يابنى مالك فى ايه هو انت كل مرة تنكد عليه كدة ارحمو بقى هطفشه

بابا... اسكوتى خالص احنا فى مصيبه انا وانتى ابنك سمع وشاف كل الى حصل بليل انا مقدرتش اتكلم ولا ارفع عينى فيه لكن لو قل ادبه هربيه
انا ابوة اعمل الى انا عوزة مش الى هو عوزة اوعى تخافى منه طول منا موجود فهمه روح صحى بنتك علشان تفطر معنا وهتفطرى ايك تولى لا

اناخرجت وانا متديق ازى اكلم بابا كدة اصلا مهما كان دة ابويه اخخخخ احااا ابويه بيتناك من امى
نفسى.ههههه طب وانتى مش بتتناك وصحبك فشخك بمزاجك واختك هى السبب خلتك كلب لها يبقه تسكت خالص متتكلمش على ابوك كدة تانى
انا. عندك حق انا اتنكت بمزاجى علشان اختى اتشرمتطه عليه لكن لو حبيت ارجع زى الاول هحط اختى تحت رجلى انا ساكت علشان متمتع انا وهى
نفسى.. يعنى هتسيب نفسك ليها تعمل فيك الى هى عوزة يابنى.....
انا.. اخرسى بقى وحل عنى انا متمتع كدة اتناك واعرص وهعرص يلا غورى

لفيت شويه لبليل وروحت متاخر وفتحت الشقه ودخلت واول مدخلت لقيت بابا قعد مستنى عادى ولا كان عمل حاجه ولا كانى شوفته بيتناك من ماما

بابا.. 😡😡😡😡نادر تعاله عوزك فى كلمتين ممكن...

نادر... 🥺🥺🥺بابا قبل اى كلام من حضرتك انا اسف على كلامى معاك وانى عليت صوتى عليك مهما كان انت ولدى انا اسف...

بابا.. تمام يابنى انا هنا ابوك يعنى كبير البيت لو انت شيف انى قليت فى نظرك ممكن تسيب البيت وتسكن لوحدك وتعيش حياتك زى منته عوز...

نادر. 😮😮لا يابابا دى حياتك وحريتك عشها زى منته عوز وانا هعشها معاك اعمل الى تحبه وانا معاك وسبنى اعيش انا كمان وانا وانت ستر على بعض

بابا خدنى فى حضنه وانا زبى وقف وايدى نزلت على طيزة وحسست عليها وهو حس وطلعت منه اه سمعتها وبصيت فى عنيه وخت شفيف بابا وهو كمان وفضنا نبوس بعض جامد وانا حضنه وهو حضنى وبصلى وسبنى ومشى خش اوضته وانا بضحك عليه وبقول فى سرى (اصبر بس يابابا هعرص عليك انت وماما زى المتناكه اختى ولازم اكون انا المسيطر عليكم واجيب الى يفشخكم قدامى الصبر حلو اجيب رجلك الاول وانيكك وتنكنى وبعدها مش هتقدر تعترض) فوقت على ايد اختى بتكلمنى...

نادين.. مالك يانادر سرحان فى ايه انت مش طبيعى من اول النهار ماما حكتلى خنقتك مع بابا هو انت تايه عنه ولا لسه هتعرفه هو شديد عليه بس بيحبك

نادر.. ههههه اسكتى انا شفت حاجه مش هتصدقيها تعالى اقولك عليها جوة عندى او عندك حاجه هتخلينا نتمتع ومحدش يقدر يتكلم معنا حتى بابا

نادين.. تعاله خش وادى الباب قفلته احكيلى بقى شفت ايه ياخول ياديوث

نادر.. شوفت بابا وماما.... وحكيت لها كل الى شفته لحد محضنت بابا وفكرت فى ايه..

نادين.. اححححح انت هيجتنى ياخول وكسى ولع عوزة زب يطفينى دلوقتى

نادر.. بت بقولك ايه متجربى زب بابا ونحول نوقعه ونزله بجد ايه رايك

نادين.. ااااف صعب ياخول مهما كان دة بابا ومن حقه يقتنه عوز اتناك عوززززز

نادر.. تعالى انيكك ختى الحبايه ولا تحملى وتفضحينا ههههه وطلت زبى لختى تمص فيه وهى بصالى وعنيها تسحر والشهوة والمتعه بينين عليها نادين فضلت تمص فى زبى وانا امص صوابع رجليها والحس فيهم وكسها بينزل عسله وانا بلحس العسل ومتمتع اوى اوى وهى كمان متمتعه بزبى اوى
نادين.. زبك يجنن ياقلبى انا جربت زب يوسف وتامر بس زبك ليه طعم مختلف عنهم دة غير انه اكبر منهم بحبك بحب فيك خضوعك ليه وقت النيك
وخفك عليه وقت الجد واخ وسند ليه فى ازومتى وخوفك عليه كاخت ليك انت مفيش منك يانادر بس فى حاجه واحدة نفسى فيها وتحققها ليه هى صعبه بس نفسى فيها ولو مرة واحدة ولو مش عجبتك مش هطلبها منك تانى

نادر.. ايه هى يامالكه انت تامرى وانا انفز عوز ايه من ديوثك والعرص بتاعك

نادين.. نفسى تلحس لبن فحلى من رجليه وتمص زبك قدامى زى معملت مع تامر واشتمك واهينك وتكون كلب تحت رجلى مرة واحدة بس ايه رايك

نادر.. بس بلاش يوسف لانى خايف يسوق فيها ويعمنى وحش فى الشغل

نادين.. لا متخفش لو عمل كدة مش هيلمسنى تانى اوعدك انت حبيبي اعز منه

نادر.. ماشى ياقلبى هعمل الى تحبيه بس لو معجبنيش متزعليش منى هطحنكم مع بعض كله الى كرمتى ماشى يلا نكمل عوز انزل لبنى فى كسى

ومست اختى ودخلت زبى فى بقها وكانت بتتخنق اممممم اغغغغغغغ مصى زى يامومس ياخت العرص الى بيجبلك الفحول ينكوكى..

نادين.. اممممم. زبك يجنن احححح مص بزازى ياديوث اختك كسى نار

وفضلت الحس فى رقبتها وبعدين شفيفها امص فيهم وبعدى لسنها بقيت امص فيه وهى تمص لسانى واقفش فى طزها وهى تلعب فى زبى ونزلت على بطبنها بلسانى ولحست بطنها وسرتها ودخلت لسانى فيها وبعدين لحست تحت بطها وبقيت اكل تحت بطها وبعدين رجعت لبززها واعض الحلمه وهى تصرخ واول متصرخ اكتم صوتها بشفيفى علشان بابا وماما ميسمعوش ونزلت على كسها الاحس فيه واشرب العسل ورفعت رجليها وهى مغمضه رايحه فى دنيا تانيه مسكت زبى ومشيته على زمبرها وهى تتلوة تحتى ودخلت الراس وزقيت زبى جوة كسها وبرقت ودخلته كله وطلعته ودخلته كام مرة وهى تنزل عسلها وتقولى دخله مش قادرة عشرنى وهات صحابك ينكونى بحبك بحبك وبحب زبك انت جوزى انا لوحدى نكنى عشرنى عوزة لبنك فى كسى اااااف
وانا اقلها زبى عجبك يالبوة بتحبيه يامتناكه هعملك مجاة هتعجبك بكرة يالبوة متروحيش الكليه واستانى المفجاة وهى تقولى ااااااه بحب مفجاتك ياخول نكنى متوقفش كسى بينزل لتانى مرة ااااااااه سرع اوى وانا بقيت اسرع فى النيك وبفشخ فى كسها برحتى وبيوضى بتخبط فيها ااااف بنيكك جامد يالبوة
برزع فى كسمك يالبنت المتناكه عوزهم فين هجيب ااااف ااااح هنزل فى كسمك يامومس احححح ونزلت لبنى فى كسها وفضلت فوقها لحد زبى مخرج لوحدة بستها وقمت علشان انام بنت مبسوطه ولا عوز تانى قبل منام

نادين.. تسلم ياديوث وعرص اختك كسى اتكين كدة هنام بلبنك كدة...

سبتها وخرجت وخت دش ونمت وقمت الصبح لقيت بابا بيبتسم ليه ودى اول مرة يبتسم ليه...

نادر.. صباح الخير يابابا عمل ايه..

بابا.. تمام ياقلبي الحمد**** وحشنى يابن الكلب 💋وبسنى

نادر.. 😮😮😮بابا حضرتك كويس يعنى مفيش زعيق ولا شتيمه زى ........

بابا... 🤨🤨🤨🤨لا ياكسمك مفيش انا غلطان ليك يابنى انت كبرت ومينفعش افضل ازعق واشتم والمثل بيقول ان كبر ابنك خويه وانت راجل...

ماما... 🥹🥹🥹انا مش مصدقه انكم قعدين من غير خناق معقوله انا مش مصدقه انكم كويسين....

بابا.. مالك ياست انتى فى ايه هو انتى زعلانه انى كويس مع امبنى اافف

نادر.. ولا تزعل ياحجيج و**** منا قعد غير على رجلك انت بابا وخلى ماما تبص وتغير ههههههه

قعت على رجل بابا وايدى جت على زبه لقيته بيقف وبابا بيعرق ومحروج منى
ومسك فيه وحضنى زى مكون *** صغير وخيف يقع من على رجله هههههه
خلصنا الاكل وماما راحت تعمل الشاى وبابا حضنى وبيكلمنى فى امور عديه

بابا.. مش هتبطل شقوة ياواد انت ايه حركات العيال دى انا ابوك ومينفعش

نادر.. بابا من الاخر انت عارف انا عوز ايه هتريحنى واريحك وانا وانت ستر على بعض ليه خايف منا شفتك مع ماما ومقدر ميولك بابا انا كمان نفس ميولك 😳😳😳😳😳ايوة متستغربش انا زيك فكر يابابا ورد عليه برحتك
لسه بابا هيرد عليه لقينا جرس الباب بيرن وامى فتحت لقيت يوسف وتامر
رحبت بيهم ودخلو عليه وهظرو معيه انا وبابا وشويه وبابا قال انه هنام شويه وماما قالت هتخرخ السوق وانا وهما دخنا الاوضه...

يوسف.. بقى يامتناك يابن المتناكه تروح لتامر تتناكو منهم انت واختك وانا معرفش حاجه هو انا مش صحبك زيه مطلبتش انيكك ليه بجد انا زعلان منك

نادر.. 🤨🤨🤨😮😮😮عرفت ازى يايوسف مين قالك انت ياتامر صح

يوسف.. 🤨🤨🤨مالك ياخول مكنتش عوزنى اعرف عادى دى حاجه حريتك انا عارف انى عزيز عليك ومكنتش عوزنى اعرف علشان متقلش فى نظرى صح
بلعكس انت زت انت هتتجوز اخت تامر وهو هيخطب اختك وانا هخش لى حد فيكم انيكه وانيك مراته يعنى بدل مكنت بنيك تامر واخته هنيكك انت كمان واختك فرفش بقى وانسى وب**** عليك متزعل تامر ولا اخته ماشى
لو ليه معزة عندك يانادر.....

نادر.. حاضر ياقلبي انت تامر عنيه وعلشان صرحتك دى وبلعند فى تامر هخليك تنيك هنا وبابا موجود وهعرص ليك علشان تعرف بحب قد ايه ومتخفش مش هزعل زى المرة الى فاتت وانت ياخول نجلكو امته علشان نخطب اختك رسمى شوف وحدد علشان نخلص بقى دقيقه وارجع ليكم
وخرجت وروحت لاختى ودخلت اوضتها...

نادر.. نادين حبيبتي عندى ليكى مفجاة جهزة تعرفيها....

نادين.. ايوة انا من امبارح عوزة اعرفها قولى ياخول اختك ايه هى يلا قول

نادر.. البسى الروب وتعالى يوسف وتامر فى وضتى منتظرينك على نار يلا

روحت ودخلت ليهم ويوسف بيقولى مفيش حاجة نشربها ياخول لسه هرد لقيت الباب بيفتح واختى دخله علينا لبسه روب وبتقدم ليه عصير وبتضحك لينا وقدمت لتامر الاول وبعدين يوسف وبعدين انا ولسه وقفه بتشفنا عوزين حاجه ولا تخرج لكن انا قولت لها مش تخدى المفجاة بتحتك وهمه مستغربين
قمت لاختى وختها فى حضنى قدمهم وبستها من شفيفها ولعبت فى بززها وبعبصت طزها وكسها قدمهم وبتسمت وقولتلها مفجاتك اهى ياقلبى يوسف وتامر انا كلمتهم يجو هنا علشان يفشخوكى قدمى واحققك ليكى طلبك والحس البن من على رجلك ياملكه انتى تامرى وانا انفز وروحت خالع الروب من عليها وقلعتها السنتيانه وانا ببوسها وعض بززها وهى احححح وقلعتها الكلوت وقولت اتفضلو ياحبيبي اختى البوة تحت امركم افشخوها وانا هعرص

يوسف.. احااااا انت مجنون وابوك الى موجود دة ياكسمك وامك زمنها جايه

تامر.. خطر كدة يانادر علينا وعليك ياصحبى طب مقولتش ليه كنه رحنا عندنا اوعند يوسف احنا خيفين عليك وعليها كمان ...

نادر.. تصدقوا انتم عندكم حق انا هلبسها زى مقلعتها وتفضلو روحوا وانسوا انكم تلمسوها تانى ياخولات يلا ياندين البسى انتى سمعتى بنفسك كلامهم

يوسف.. متهدى بكسمك بقى احنه منقصدش نهينك خيفيش عليك ياعرص

تامر.. نمشى مين من غير منيك هنكها لو قدام ابوها دى هتكون مراتى اخخخخخ تعالى يالبوة يابنت العرص انا هفشخ كسك قدام المتناك دة اااف

يوسف.. احاااااا وانا الى هرفض هنكها انا كمان وانت ياعرص طلع زبى ومص جهزة لكس اختك يابن المتناكه..

وفعلا طلعت زب يوسف صحبى والعبت فيه ونزلت مص فيه ويوسف يقول ااااه يامتناك مصك يجنن اااااف عند حق تامر لما حكالى عنك ااااف مص كمان اخخخخخ البيوض ياعرص الحسهم ايوة كدة دخل البيوض فى بقك ايوة مصهم احااا انت احسن من البنات من هنا ورايح هنيكك مع اختك ياكلب فهم
وتامر مسك اختى قفش فى بززها وبيمص فيهم وبعدين شفيفها ونزل لكسها يلحسه وبعدين بل زبه ودخله كسها لانه مستعجل وخيف بابا يقطع عليه النيك ونزل فشخ فيها وهى تكتم اهتها ومتمتعه من زبه..

يوسف اتمتع من مصى لزبه ونيمنى ودخل زبه فيه صخرت وكتم بقى بادة
مع ان زبه اصغر من زب تامر بس دة تانى مرة اتناك وكنت مستمتع من زبه وهو نازل فحت فى طيزى ويقولى اااااحح طيزك نار ياخول متعه بجد انت متعه زى تامر ياكسمك هتكونوا ملكى انا ايكم حد تانى يلمسكم غيرى فهم..
اااف وانا اقوله امرك ياسيدى هكون كلبك وخدم زبك بس وقت النيك وبس لكن وقت غير النيك احنا صحاب متقلش منى يايوسف والى هتخصرنى..

يوسف.. اخخخخخ انت اهبل يلا منا عرف الكلام دة دنا علشان نكت اختك زب ومكلمتوش وانت دخلت وزعلت وانت كبير فى نظرنى وهتفضل ااااااف هنزيل يابن البوة عوزهم فين فى بقك ولا طيزك ونزلهم فى طيزى من غير مرد

تامر لسه بيفشخ فى نادين وانا نايم على الارض وتامر نزل لبنه فى كسها وقالى تعاله ياعرص نضف كس اختك من البن بتاعى وقعد يشرب سجارة هو ويوسف وانا نزلت الحس الحبن من كس اختى ونضفته وهمه شافونى هاجو ويوسف مسك اختى ودخل زبه فى كسها وتامر زبه فى طزها ونزلين نيك فيها وانا هجت ونزلت تحت منهم الحس وامص بيوضهم وامسك زب يوسف مرة وزب تامر مرة امص وادخله تانى كسها وهى متمتعه منى انى بقيت كلب ليها وبجيب صحابى ينكوها وفضلو ينيكو فيها لما شبعو ونزل يوسف لبنه فى كسها ونزل تامر فى طزها وطبعا انا نزلت الحس واشرب البن كله من كسها وطزها وقعدنا نستريح شويه...

يوسف.. اما نيكه تجنن بصرحه ياريت متحرمناش منها يانادر تانى وانت ياتامر لما تتجوزا

تامر.. ههههه عنيه احنا معاك وانت معنا وهتفضل تنكنا كلنا مع بعض

يوسف... اتمنه منكم كدة فعلا متسبونيش بعد الجواز واتمنه منكم انى اخلف من نادين ومن اختك ياتامر ويكولى ولاد منهم..

تامر.. انا موفق شوف نادين ونادر واختى لكن انا من نحيتى موفق

نادر.. بقولكم ايه احااا انا عوز اتناك منكم زى اختى واحد فى بقى والتانى فى طيزى يلا علشان اسبكم فى النيكه الجايه مع بعض

قام يوسف وتامر مسكونى وهمه سعداء ويوسف دخل زبه فى طيزى وتامر فى بقى وكان خنقنى وفضلو ينيكوا ويبدلو عليه لحد منزلو لبنهم واتمتعت منهم
ولبست وقولتلهم هخروح اجيب عصير وخرجت وانا خرج لقيت ابويه قاعد برة قدام التلفزيون انا اترعبت لما شفته وقولت له

نادر.. بابا تشرب عصير اصلى هعمل لصحابى بابا هز راسه وانا دخلت المطبخ

بابا دخل ورايه وحضنى من ضهرى وبسنى وفضدل حضنى وانا بعمل العصير،

بابا.. صحابك هيفضلو كتير ياندور انا عوز اقعد معاك شويه مصدقت امك واختك يخرجو انا سمع اهتهم من برة انتم كنتوا بتتشقوا جوة ههههههه

نادر.. 😳😳😳بابا احنا كنه بنهظر اسف لو كنه ازعجناك انا همشيهم حلا

بابا.. 😘😘ايوة مشيهم بعد العصير علشان عوزك فى موضوع خصوصى قبل
امك واختك ميجوا من برة هات كوبيتى اشرب انا واخش انتظرك يلا ياقلبي

دخلت لقيت نادين فى النص ويوسف فشخ كسها وتامر طزها وهى عرقانه ومتمتعه على الاخر وتامر ااااه هنزل ياكسمك تعاله ياخول خود لبنى فى بقك ومسكنى من شعرى ودخل به فى بقى ونزل البن كله وشربته ونضفت زبه وقعد يشرب العصير ويوسف لسه بينيك كسها اااااه كسك نار يلبوة زى طيزى المتناك اخوكى ياعليه شرميط انا سيدك وسيد اخوكى اااااف اف بحب كسك يالبوة هنزل ونزل لبنه على رجليها وقالى تعاله ياديوث اختك نضف لبن سيدك من على رجل اختك البوة ونزلت الحس لبنه من على رجليها وامص صوبع رجليها وهى تضربنى بلقلم وتقولى نضف حلو رجل ستك يامتناك وبعد منضفت رجليها يوسف شتمنى وخلانى انضف زبه كمان وشرب العصير ونادين كمان

نادر.. محدش يخرج الى لما اشوف بابا لانه قعد فى الصاله 😮😮😮
بصى يانادين بابا بين دخل اوضته فى ثوانى تكونى فى اوضتك ولو سالك قولى كنت نايمه اصل فكر انك خرجتى يلا بابا خش الحمام تقدرى تخرجى على اوضتك بستنى وتاسفت ليه على ضربها القلم والشتيمه وانا قولتلها بعدين
خرجت ودخلت اوضتها وبابا كان فى الحمام معرفش انا جبت الجراءة دى منين اجيب صحابى ينكونا وبابا قعد فى الصاله المهم يوسف وتامر لبسوا وانا وقف علشان اوصلهم

يوسف.. اسف يانادر متزعلش منى فى الكلام الى قولته ليك الشهوة بيتسيطر

نادر.. انت عبيط يايلا ازعل ليه انا قولتلك ساعه النيك قول الى انت عوزة لكن ساعه الجد لا نحترم بعض ومنقلش من بعض وانت ماشى بنفس زمان متغيرتش انا مش زعلان واسال تامر اهو لما بكون مع اخته بعمل ايه ومش بيزعل منى يلا ياهبل والمرة الجايه عندك بقى حضر نفسك هعرفك امته

يوسف.. بجد يانادر انت احسن اخ وصديق ياريت يكون قريب انا بشتاق لكس اختك واخت تامر وطيزك وطيز تامر ههههههه

نادر.. طي يلا ياكسمك ابويه قاعد فى الصاله ومش عوزة يحس بحاجه..

خرجنا وسلموا على بابا ومشيوا وانا قعت جمبه بابا وخدنى اقعد على رجليه وبسنى وحضنى وبص ليه وبيقولى اختك نيمه جوة انا افتكرتها خرجت كدة
مش هعرف اتكلم معالك..

نادر.. طب متيجى اوضتى ولا اوضتك يابابا نتكلم وتاخد رحتك وبعدين انت مكسف من اختى وماما ليه عادى اب وابنه مفهاش حاجه ياقلبى تعاله....

بابا.. ماشى ياكسمك يلا ندخل اوضتك بس مليش دعوة لو الشطان غلبنى وخلانى ااغتصبك ماشى مفناش زعل ههههههه تعاله ياقلبى تعاله...

لسه بنقوم نخش لقينا ماما دخلت وقعدت معنا وجيبه طلبات السوق وبابا بصلى وضحك بس شكله متديق انها جات انا ضحكت وماما قالت لبابا عوزاك فى موضوع وخش معها وهو هيطق هههههههه انا قولت ماخد دش ونام شويه
نمت محستش غير بامى وهى بتصحينى وعنها على زبى الى وقف انا خبيته

نادر... ماما فى ايه عوزة حاجه مالك ياماما..

ماما.. مالك بتخبيه ليه منا يامه شوفته وانت صغير وشوفت جسمك كله وياما غسلت لك وانت عملها على نفسك لحد مكبرت مكسف منى ياولا ههههههه

نادر.. ماما متقولى عوزة ايه وبعدين منتى عندك بتاع بابا سيبه وجايه تبصى لبتاع غيرك انتى ياوليه عوزة ايه بظبط انا مش فايق ليكى..

ماما.. عوزاك تقوم تطفح هعوز منك ايه هو انت حلتك حاجه يازفت انت

نادر.. 🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔ماشى ياماما حاضر اتفضلى واتا هجى واركى

خرجت ماما وكلامها مش مريحنى من ساعه معرفت انى شفتهم قولت اصبر
واشوف اتعشيت معهم وكنه بنهزر وسهرنا شويه وبعدين كله دخل نام وطبعا خشيت نكت اختى وفشختها زبين ونمت مفشوخ وصحيت الصبح فطرنا وروحت الشغل وعدة اليوم ومبطلناش انا ويوسف هزار وكل شويه يوقولى كلام على كس اختى وطيزى وانا اسعد واحد انى صحبك وانه سعيد معيه
ونفسه يفتح طيز اختى قولتله ماشى فى يوم نكون عندك افتحها علشان الصوت ونخد رحتنى وتعرف تامر يكون معنه كمان هو واخته قالى تمام وخلص اليوم وروحت واتغديت وماما خرجت وبابا كمان ودخلت غيرت هدومى وقولت اروح اخبط اختى زبين قبل ميرجعوا من برى ودخلت الاوضه
وفتحت الباب لقتها نيمه على بطبها وبتتكلم فى التلفون بتكلم شاب اول مرة اسمع صوته وبتقوله عوزة تقبله وانها مفتوحه واخوها ديوث وعرص وكلب ليها انا سمعت الكلام اتديق وكنت هضربها بس معرف ايه خلانى مستمتع منها

انادر... 🤨🤨🤨🤨بتكلمى مين يالبوة وازى تقولى عنى كدة مع واحد غريب.

نادين.. ايه ياعرص نسيت نفسك ولا ايه انت كلب ديوث عرص على لحم اختك وجبت صحابك ينكونى قدامك واتنكت منهم هتعمل راجل عليه لا اصحه انت رقبتك تحت رجلى اعمل الى عوزاة واتناك من الى عوزة وانت كلب تلحس لبنهم من كسى وطيزى ورجلى فهم ياخول ولا ايه انا سكت متكلمتش
وهى فتحه الاسبيكر والخول سمعنى وبيتكلم هو كمان وهى بتتكلم معه

الشاب.. هههههه مالك يامتناك بتعلى صوتك على ستك ليه انتهتعمل راجل عليها كسمك هى حكيالى كل حاجه من اول صحبك لحد مفتحتها ونكتها انت وهو هههههه اسمع ياخول انت تجبها وتجينى اليله والى هنيكك زى تامر صحبك الى ناكك قدام منها ههههههه انا بامرك كمان نص ساعه تجبها وتتجينى شقتى هى عرفها نكتها مرتين فيها بعد منته فتحتها يلا مستنيكم باياقلبى

نادين.. يلا اختار ليه لبس علشان اتناك من سيدك فيه يلا بسرعه احسن نتاخر.

نادر.. حاضر ياستى حاضر اومرك ياملكه...

اخترت لها البس 👗وحطت ميكب وجهزت نفسها ولقتها جيبالى طقم من بتعها
البسهم وبتقولى البس دول تحت هدومك مختار هو الى طلب تلبسهم ليه هههه

نادر.. حاضر امرك ياملكه (اصبرى عليه وكسمك لهطلعه عليكى بس الصبر لما اشوف الخول دة واعرف عنوانه وبعد كدة هعرفك انتى وهو مقمكم) لبست انا وهى وركبنا ونزلت قدام عمارة واتصلت عليه يفتح لينا الباب وطلعنه الدور الخامس وفتح لينا وسلم عليها طبعا بحضن وتقفيش وبعبصه وانا وقف ودخنا وقعدو وهى على رجله وبيقفش لها وبتضحك له وبيبسها فى شفيفها كل دة وانا وقف محدش قالى اقعد اختى قامت وجتلى ورقعتنى بلقلم وقالت ستك عوزة قهوة وسجارة ياخول ياعرص روح اعملى قهوة انا 😡😡😡خت القلم ومش مصدق ماشى ساعه النيك بتعمل الى عوزة وبعد منخلص بنرج تانى اخوات لكن دلوقتى ليه بتضرب وبتتامر عليه جيب امشى مختار قالى ريح فين المطبخ من هنا لكن هنا بابا الشقه محدش امرك تروح ياكسمك غور اعمل القهوة وعقبنا ليك هتعملها ملط يلا قلعت ملط فعلا مش خوف ولكن بصبر عليهم ودخلت عملت القوة ورجعت ليهم لقيته بيرضع كسها وهى ملط وهو كمان وزبه مش قوى يعنى زب مصطفى اكبر من زبه قالى حط القهوة عندك

نادين... تعاله ياعرص ياخول الحس كسى على ماسيدك يشرب القهوة

نادر... حاضر ياستى ونزلت الحس كسها وهى تف عليه وتضربنى برجلها وتقولى ياعرص يابن المتناكه ياخول ياديوث شايف شرفك هيتناك قدامك

مختار.... كفايه دة يابن الزنيه وزقنى برجله وضربنى قلم ورفع رجلين اختى ودخل زبه فى كسها وبينيك فيها ويشتمنى ويطلع زبه ويقولى تعاله يمتناك لما زبى يطلع انت دخله بايدك فى كس اختك يابن الخول والحس زبى وبيوضى
وفضلت الحس وامص زبه وانا مش طيقهم من عميلهم محبش حد يكلمنى كدة فضلت مستحمل كلامهم وزلهم واهنتهم علشان اجيب اخرهم..

نادين... شكلك يجنن وانت عرص واختك بتتناك من فحلها قدامك ياعرص

نادر... حاضر الى تامرى بيه يانادين هنفزة انتى تامرى...

مختار... هههههه عارف ياخول يامعرص ياديوث هنيكك بعد اختك ولا انا مش زى تامر ههههه

نادر... 🤨🤨🤨🤨لا انت احسن من تامر كمان وانا هلاقى حد احسن منك

ومختار بينكها ورفع رجليها وبعدين نيمها وفنيسى ودخل زبه من ورة فى كسها وبينكها وبعدين اول منزل نزل على رجليها وقالى تعاله ياخول نضف زبى زى منضفت زب تامر يلا ياخول نزلت مصيت زبه ونضفته والحست البن من رجليها وزقتنى برجلها كانى كلب وانا خلاص جبت اخرى وهى بتقولى يلا ياكلب علشان نروح هخش اخد دش ونمشى وانا زى منته فهم..

مختار.. خشى انت ياملكه وانا هديله زب بسرعه كدة مش معقول يروح وميدقش زبى ولا ايه واهو جانه من السما وقتى متعوز تجيلى هتجيلى وهو معاكى ههههههه ديوث حمايه خش انت وانا هخلص معه قبل متخلص اختى تفت عليه ودخلت الحمام وانا خلاص جبت اخرى منهم ومختار جالى وبيلعب فى طيزى وبينيمنى علشان ينكنى وهو بيضحك عليه اوى لكن مجاة مسكته واديته براسى فى منخيرة داخ ووقع على الارض جريت قفلت الحمام من برة على اختى ولقيت مختار بيفوق نزلت فيه ضرب ضرب لحد مخلاص مبقاش عارف يقاومنى ومبقاش فيه نفس وقالى وجبت حبل وربطه فى الكرسى وفوقته وقولتله اصحه ياكسمك انت مفكر انى هسيبك وسبها انا بس كنت ساكت لحد معرف انت عرفتها ازى وخلى بالك لو شفتك فى الشقه دى او فى الشارع هخلص عليك انطق تعرفها من امته وايه حكيتكم انطق يابن المتناكه

مختار.. انا اعرفها من زمان وكنت بقفش لها وانكها من طزها وكتير كانت بتستحايل عليه افتحها وانا خفت لانى مش هتجوزها انا بس كنت بقضى معها ايام متعه لكن جواز لا طبعا وبعدين حولت كتير معيه وانا رفض تماما لحد فى يوم قالت ليه ان انت بتتحرش بيها وبتحاول معها تعرف هى بتعمل حاجه مع حد ولما اكتفشف انها بتتحرش مع يوسف قلتلها حلو اوى كدة خليه هو يفتحك او يوسف وفعلا لعبت عليك وانت فتحتها ونكتها انت ويوسف وتامر وعرفت منها ان تامر طلب ايدها منك وكلمتنى علشان اتقدم ليها لكن انا قولتلها قريب لحد مخلع منها وامشى من هنا الشقه دى اجار سنه وكنت همشى

نادر.. تمام وطبعا انت مصورها وانت بتنكها صح متكزبش عليه لانى شايف الكمرات كلها وهى اول واحد ياكسمك انا شيفهم من اول مدخلت ههههه وساكت عارف عرفت ازى من التلفون بتاعى اصل فيه برنامج بيكشف الكمرات تسمحلى المهم اة ياخبيس كمان عمل تلفونك وضع طيران وحطه يصور هههه

مختار.. ابوس رجلك بلاش التلفون فرمته وهاته والكمرات خدها وكسرها وسبنى وانا همشى قبل اختك متخلص ابوس رجلك التلفون مش بتاعى 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نادر.. ههههه طب ايه رايك اول حاجه هتتكسر التلفون وكسرت التلفون رزعته فى الارض وجبت مفتاح الانبوبه وكسرته ميت حته وبعد مخت الى عليه طبعا وفرغت الكمرات وكسرتهم ونزلت فيه ضرب وحطيت التلفون بتاعى يصور ونكته ونزلت فيه لبنى وقولتله لو فكرت بس تعمل حاجه هفضحك ولو شفتك فى اى شارع او هنا هفضحك وفتحت لاختى وطلعت بعد متكشفت ان الباب مقفول وكانت عماله تنادى لمختار مفكرة انه بينكنى علشان كانت سمعه صويت....

نادين.. مختار مقولتلك براحه عليه متغتصبو...... 😳😳😳😳😳😳😳

نادر... اهلا بلعروسه صبحيه مباركه ياعسل 😡😡😡😡😡انا تبعينى وتلعبى بيه مع كلب زى دة طب اسمعى كدة بيقول ايه وسمعتها كل كلامه كله..

نادين... ق😭😭😭😭😭😭😭😭ضحك عليه يانادر انا اسفه ليه ياحبيبي

نادر.. 🤨🤨🤨🤨🤨حبيبك مش كنت كلب ليك وليه مش كنت خول وعرفتيه اسررنا وكان مصورك ياهنم وهو بينكك لكن انا اكتشفت كل حاجه وكسرت التلفون والكمرات وهو قدامك اهو مربوط زى الكلب الى بعتينى علشانه تعالى نصفى حسبنا بقى ومسكتها ضرب لما ورمتها علشان تحرم تعمل حاجه تانى من ورايه وبعدين فكيت مختار واديت مهله اسبوع ورجع ليه تانى بس مش لوحدى وهو خاف وقالى هميشى وخت اختى وهى طول الطريق بتعيط وبتعتزر ليه صعبت عليه صلحتها وقولت لها انا هعمل كل حاجه انت عوزها بس زى مقولتلك وقت الننيك خدى رحتك وقت الجد اختى وانا اخوك لو غلطى هكسر عظمك وكمام ممنوع تكلمى حد من غير معرف فهمه..

نادين.. حاضر ياقلبي عمرى مهكلم حد من غير مستازنك ومش هعمل حاجه تانى تزعلك منى وانا موفقه على مختار لو طلبنى سمحتنى بيقه..

نادر.. خلاص مسمحك انتى اختى وحببتى ومراتى وعشقتى وملكتى وانا كلبك وعرصك وديوثك ياملكه هههههه..

وضحكنه تانى ورجعنا زى الاول وروحنه البيت واتعشينه وهى دخلت الاوضه وانا روحتلها ونكتها زبين تمام صلحتها بيهم ولحست البن من كسها وطزها وطلعت خت دش ودخلت اوضتى ونمت وانا نايم حسيت بحد بيمص شفيفى كانه حلم وبعبصنى فى طيزى وبيلعب فيها بحنيه وبعدين حسيت بحاجه دفيه دخله طيزى وتخينه وانا بتوجع ومستحملتش وفتحت عنيه من الوجع لقيته مش حلم لا دى حقيقه لقيت بابا مدخل زبه فيه وبيكنى بجد ولما شفنى فتحت عنيه ابتسم ليه بحنان وانا كنت مزهول مين بابا🥺🥺🥺🥺🥺🥺

نادر...مييييين بابا بتعمل ايه ياباب.....

بابا...🤨🤨🤨🤨🤨🤨هسسسسسسسس ياقلبى بابا

وبكدة خلص الجزا بتعنا وهنشوف نادر وابوة هيعملو ايه مع بعض فى الجزا الجديد اشفكم على خير واسف على التاخير وارجوا المعزرة لظروف شغلى

......... وتحياتى لكم جميعا 💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹.........
تسلم على الجزء الرابع تحفه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هايج 69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلاص
الكاتب بنفسه قال اسم القصة و قال انه مقتبس منها مشاهد معينة فى الجزء الاول و الباقى من تأليفه
وانا تعليقى كان بعد الجزء الأول اللى كان فيه الاقتباس ده
لكن هو أكد ان الاجزاء اللى بعد كدة هتكون من تأليفه هو
و الموضوع خلص على كدة

• عجبني
خلاص
الكاتب بنفسه قال اسم القصة و قال انه مقتبس منها مشاهد معينة فى الجزء الاول و الباقى من تأليفه
وانا تعليقى كان بعد الجزء الأول اللى كان فيه الاقتباس ده
لكن هو أكد ان الاجزاء اللى بعد كدة هتكون من تأليفه هو
و الموضوع خلص على كدة
صباح الورد 🌹عيلك

• حبيته
التفاعلات: sekoseko87
تم أضافة الجزء الخامس

القصة جامدة اوي بس ياريت تقلل او تشيل موضوع انك تبا كلب والذل والكلام ده

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى و ranof
القصة جامدة اوي بس ياريت تقلل او تشيل موضوع انك تبا كلب والذل والكلام دة
حاضر عنيه لحضرتك بس القصه اسمها تحولى من فحل يعنى البطل كان فحل واتحول لكدة وانا تحت امرك شرفنى مرورك ياغالى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣ و ranof
قصتك حلوة كمل

• عجبني
هيجتني فشخ علي اختك

• عجبني
حاضر عنيه لحضرتك بس القصه اسمها تحولى من فحل يعنى البطل كان فحل واتحول لكدة وانا تحت امرك شرفنى مرورك ياغالى
تسلم يا عمري ما ممكن يكون برضو ديوث ومتحرر بس مش كلب وكدا كدا انت عملت مكس بين السادية والدياثة والتحرر والجنس ما هو الا متعة يعني شغل كلب والكلام ده الحقيقي مش حلو خالص

• عجبني
الجزا الاول.............

🌹🌹🌹
اهلا بيكم فى قصه جديدة...

انا اسمى نادر 22 حصل على دوبلوم وشغال فى شركه..
اختى نادين 18سنه لسه بتدرس دلوعه وبابا مدلعها اوى
بابا محمود60سنه كان موظف فى شركه حكومه وطلع معاش
ماما تهانى 55سنه ست بيت درجه اولى واحن ام علينا ست طيبه
صحبى الوحيد يوسف 23سنه غنى ومتدلع بفلوسه بس جدع معيه اوى وبيعزنى
كدة كل عيلتى الى قولت عليهم لكن فى ناس هتظر فى اجزاء هنتعرف عليهم فى وقتهم
نخش فى القصه علشان مطولش عليكم .....
صحيت الصبح بدري ولقيت اختى جايه تصحينى وانا نايم على ضهرى

اختى.... اصحه يا نادر يلا هتتاخر على شغلك قوم خد دش وانا هجهز الفطار مع ماما...

انا.. ماشى يلا غورى من هنا وقفه ليه يابنت الجزمه..

اختى نادين.. كنت عوز منك طلب لان كل مقول لماما ترفض..

انا.. عوزة ايه اخلصى مش فضيلك وريه زفت شغل هتفضلى سكته وبصالى كدة..

اختى نادين... كنت عوزة فلوس علشان عيد ميلاد صحبتى بكرة وماما رفضه اروح لها لوحدى..

انا.. تمام الفلوس اهى ولما ارجع من الشغل هروح معكى رجلى على رجلك فهمه.

اختى نادين خرجت وشكلها مش مريحنى خرجت خت دش وطلعت بشوت بس وقعدت على السفرة بابا شفنى زعق فيه جامد..

بابا.. هو انت مفيش عند الى جيبنك ددمم مش قولتلك متطلعش كدة قدام اختك انت ايه حماررر

انا.. فى ايه يابابا انت عوز تزعق وخلاص يعنى اسبلك البيت هو حد غريب هنا دى امى واختى

بابا.. يبنى افهم انت بقيت مشاء **** شاب طول بعرض دة غير المسائل عندك كبيرة ووضحه.

انا.. بستعبط مسائل ايه يابا با منه خلصت تعليم لسه فى مسائل....

بابا.. 😡😡المسائل يعنى زبك يامتناك واختك ممكن تحظه ودى مرهقه والشطان شاطر..

انا... اختى امم والشطان شاطر بس عندى انا خيب لانى دى اختى ومش ممكن يحصل الى فى دماغك دة اوهام اولك انا مش فاطر وهسبلك ام البيت دة ..

ماما.. نادر نادر هو انت ديما كدة كاسر بخطرة ومدلع السنيوة بتاعتك

جرس الباب ضرب وكان يوسف صحبى منتظرنى طلعت ولقيت اختى وقفه معه ومبتسمه

انا.. وقفه هنا ليه يابت انتى انا مش قيلك متقبليش حد غورى من هنا يلا وانت ياخويه اتفضل

مشينا على الشركه وكل شويه يوسف يعندنى ويقولى اختك حلوة عليها جسم يجنن جوزهالى
وانا اتخانق معه واشتمه وكنت هضربه وخصمته وسبته ومشيت وروحت ضربت اختى علقه

امى.. طبعا مدة الى انت فالح فيه تضرب اختك وصايع طول اليل مع الصيع بتوعك

انا.. انا حر انا راجل اعمل الى اعمله لكن بنتك متبنش على حد مفهم والى هكسر رقبتها.

سوسف بيرن عليه بعد متخنقت معه وزعقت ليه مع انى حسيت بحاجه غريبه وهو بيتكلم عليها
فضل يرن مرتين تلاته اخر مزهقت فتحت عليه..

انا... نعم عوز ايه خلاص كل الى بنا انتها يايوسف انا ادخلك بيتى وتبص على حريمى ياكسمك

يوسف.. يابن الجزمه كنت بهزر معك ندين دى اختى عمرى مبصلها وحش

انا.. تمام يسطا خلاصنا انا فهمت غلط وعلشان كدة هتخرج معنا انا وهى اصلحها واجبلها كام طقم على زوقها ههههه منا الىهتدفع

يوسف تمام هستنه منك تلفون باى..

طلعت الصاله ملقتش نادين خبط عليها مردتش فتحت ودخلت وقفلت الباب..

انا.. بت ياندين انا اسف بغير عليكى ياقلبي مستحملت صحبك يتكلم عليكى كلام يهيج

نادين.. 😪😪😪😪😪لا ابعد عنى انا مش عوزة اكلمك تانى..

انا.. طب خصارة فيكى الكام طقم الى كنت هجبهمك يلا انا ماشى..

.... ندين.😳😳😳😳بتتكلم بجد.....

انا.. خلاص بقا فكك مدام مخصمانى مفيش هدوم اجيب لوحدة مخصمانى وضربتها

نادين... خلاص انا مش زعلانه هلبس وننل وحياتى يانادر هاا ماشى..

نزنا وكان يوسف وقف بعربيته واول نادين مشفته برقت وركبنه وانا حسس بحاجه وشايف نظرتهم لبعض وقولت عادى يمكن بيتهيالى وطنشت كل شويه يسوسف يبص فى الرايه
وصنا المول ونادين جابت كام طقم لها وانا بحسب لمحت يوسف بيحسس على طزها انا جسمى اتكهرب وحسيت برعشه وزبى وقف وحرشته وعملت انى مش واخد بالى ولقيته بيبوسها فى بقها
عملت صوت كدة بعد عنها وعدل نفسه وبصيت عليه لقيت زبه وقف وهى متلخبطه اوى

انا.. ايه يابنى مش يلا بينا ولا هنفضل هنا عوز امشى مش خلاص ياندين جبتى كل حاجه

نادين ايوة خلاص يلا بينا نروح..

يوسف.. ايه انت وهى اقسم ب**** محد ماشى غير لما ناكل حاجه ونشرب كمان..

انا.. يبنى بتحلف ليه هو احنه اغراب علشان تعزمنا..
المهم يوسف صمم وحلف وفى الاخر وفقت لانى كنت عوز اشوفه بيبسها تانى..

دخنه مطعم فخم على حساب يوسف وطلب لينا غدة انا وندين وهو وكنه بناكل وكنت حاسس
برجل يوسف بتحسس على رجل نادين لان شكلها كان هايج وانا طول عمرى فحل بس اول مرة

خلصنه اكل ونادين قالت عوزة اغسل ايدة ويوسف قلها تعالى اوديكى على منا اخلص اكل
غابوة شويه روحت ورهم شفت يوسف بيرضع بززها اااف اححح بززها قشطه وبعدها مص شفيفها وهى ااااه يايوسف كفايه اخويه هيققل يلا بينا دلوقتى انا زبى وقف لما لقيت يوسف مطلع زبه وندين بتمص فيه مقدرتش كنت عوز اخش اقتلهم بس مقدرتش فضلت العبةفى زبى لحد منزلت لبنى وسبتهم ورجعت خمس دقايق وجم

انا.. اتاخرتم كدة ليه كل دة بتغسلم ايدكم ولا بتغسلو كرشه

يوسف هههههههه لا حلو ياكسمك الحمام كان زحمه ومكنش ينفع اسبها لوحدها

انا.. لا كويس برافوا عليك راجل يلا يلا بقى نروح

ومشينا وانا زبى وقف كل مفتكر الى عملوا مع بعض نزنا ويوسف مشى وهو صمم انه هو الى هيحاسبى دخنا البيت وماما فتحت لينا واتعشينا وانا سرحت شويه وقولت ادخل لنديت

عند نادين فى الاوضه

اختى نادين نايمه على بطنها وبتتكلم وتس ومش شيفانى ولمحت كلمات عرفت انها بتكلم يوسف

انا.. نادين بتعملى ايه وبتكلمى مين..

نادين.. اتخضت وارتبكت ببببكلم صحبتى

انا.. اختها فى حضنى بصى ياروحي انا اخوكى مش عدوك يعنى ممكن تحكيلى عن اى حاجه
وانا هكون معكى وهسعدك يابت انت اختى وحببتى هتخافى منى انتى بتحبى صح

نادين.. بس بقى عيب لا مش بحب وانت عوز توقنى وخلاص ياخويه

انا... صدقينى محدش هيخاف عليكى قدى قولى بقى بتحبى ولا بتتشاقى

نادين.. بحب وبب بتشقى بس مش قولى.

انا.. بتتشقى مع صحباتك البنات ولا شباب ياشقيق انتى هههههههه

نادين لا مع صحبى يعنى بيمسك ايدى بيحسس عليه وبس كدة

انا.. امم اعرفه صحبك دة..

نادين.. هو يعرفك وانت لا هعرفك عليه فى مرة..

انا.. تمام المهم خلى بالك من نفسك اوعه تضيعى حاجه صعب ترجعو خالى بالك من نفسك

نادين.. حاضر وحضنتنى جامد وانا حضنتها ومحستش نفسى ولا هى الى منيمها على السرير ومص فى بززها ومسكت شفيفها. امص فيها وهى متجوبه معيه بعدين ايدها نزلت على زبى تلعب فيه وبعدين نزلت تمص زبى وانا بتاوى وحسس بمتعه وهى هيجه وبعدين افتكرت انها اختى سبتها ومشيت انا مش عرف عملت كدة ازى وزعلت من نفسى انى افكر فى اختىسبتها وجريت على برة واتصلت على يوسف يقبنى على القهوة وهناك لقيت اصحابى وقعت معهم

......... فى القهوة......

بعد موصلت القهوة يوسف كلمنى وجالى وبعدها تامر واحمد وعز اتجمعنه مع بعض

يوسف.. هو هنسهر فين اليله ياخولات.

انا.. عندك. ياتامر اليله عندك وبكرة عندة احمد.

واحنا بنشرب شاى لقيت اختى بتكلمنى فتحت عليه

نادين... انت فين ممكن اعرف هربت ليه

انا.. بعدين ياندين معيه صحابى لما اجى هنتكلم واعملك كل الى انتى عوزة يلا دلوقتى..

احمد.. متيلا ياجمعه عند تامر نكمل السحرة.

مشينا كلنا ورحنا عند تامر وقعدنا وجات اخته مكنه او صروخ وقعدنا نشرب لحد متسطلو
وانا كنت فايق ودخل على اخته انا ممكن اشرب وزنقتها وحضنتها وفضلت ابوس وقفش وابعبص وهى سيبه نفسها ليه وبعدين سبتها لاخويه يشفنا واخصرة ورجعت قعت معهم بفتح الوتس لقيت اختى فتحه ببس على يوسف لقيته مركز فى تلفونه قولت اة يبقه بيكلمها روحت بعت لها

انا.. رنيت عليها انتى ليه فتحه الوتس وصحيه لحد دلوقتى الساعه 2بليل مش وركه مدرسه
.
نادين.. بصوت خايفه.. احم حم احم بكلم صحابى بلاش

انا.. صحابك مين يابت الى بتكلميهم الساعه 2بليل ومالك خيفه ليه انطقى لاجى اكسر دماغك

نادين.. مفيش انا بس وخدة برد وتعبانه زوى تعبنى يانادر..

انا.. برد وزورك طب خش نامى واقفل الوتس دة بدل مجيلك اكسر كل عظمك فهمه يلا..

روحت من عند صحابى ودخلت الشقه وانا معدى لمحت اختى نيمه وطزها بينه تنحت شويه
وسبتها ونمت ومحستش غير الصبح وقمت غسلت وشى وبلبس وكنت قالع ملط واختى دخلت عليه نادر صباح الخير

انا.. صباح الزفت على دماغك مش فيه دين ام بابا تخبطى عليه..

نادين.. اسفه مختش بالى انا خرجه على متلبس....

كنت خلصت لبس وتلفونى رن وكانت لولو حببتى بترن عليه كلمتها وفضلت احب فيها شويه وفقلت معها وشويه تامر كلمنى ونزلت من البيت روحت لتامر وخبط وفتحت اخته لبسه قميص
سلمت عليه وجاب البستيشن نلعب عليه وبعدين استازنه اخش الحمام ودخلت الحمام اباااا
لقيت فيه قميص اخته وقلوت فتلا وايه دة تلفون فى الحمان يابن المتناكه دة تلفون تامر انا عرفه
وحافظ الرمز كمان فتحته ولقيته صح ولقيت فيه العب وحجات وقفت زبى تامر معرص على اخته وبينكها هو وصحابه فضلت اتفرج وكنت بتخيل نفسى تامر وحبيت اكون زيه معرص
نقلت كل حاجه فى التلفون معيه وفرمتله التلفون وتطلعت ليه ورميت التلفون ليه وقلتله

انا.... يسطا عيب لما تخفى تلفونك فى الحمام علشان تصورنى كنت عوز تشوف ايه قول وانا هوريك لكن تحطه وتصورنى من غير معرف لا انا من طريق وانت من طريق وخلى بالك انا رجل
اوى وانت عارف ومتخفش سرك فى بير كل حاجه فى التلفون انا حزفتها ليك وفرمته

تامر.. 😔😔😔اسف ياستا غلطه ومش هكررها تانى سمحنى يانادر.

انا.. هسمحك لو مقلتليش عملت كدة ليه..

تامر.. بصرحه بصرحه كنت عوز اشوف جسمك اوى بس انا اسف متزعلش منى..

انا.. اممم عوز تشوف جسمى ولا زبى ياتامر تامر انت شار صح وديويث انا شفت كل حاجه
ومعنديش مانع انكم مع بعض خش خلى اختك تجهز واجهز انت كمان تامر فرح وبسنى ومسكته فشخته نيك هو واخته وملتهم لبن وروحت مقتول عوز اكل وانام ههههه
بعد مروحت دخلت الحمام لقيت كولت اختى وقمصها فضلت اشم فيهم واحلب زبى عليهم لحد منزلن لبنى عليهم وكنت هحتهم فى الغساله لكن قولت اسبهم واشوف رد فعلها...
خرجت وقعت قدام التلفزيون شويه واختى جات ليه وبتتشرمط عليه نادر عوزة فلوس اجيب كتب ومحضرات وشويه طلبات كدة

انا.. اتفضلى ياقمر اى خدمه اى حاجه عوزها اتطلبيها وانا سداد

اختى مشيت وزبى وقم حديدة خشت تلبس ونسيت التلفون وزبى واقف هيموتى على شرمطت اختى اخخخخخخ احااااا وانت واقف ليه انت كامن بكسمك هو انا مقر معك فى نيك علشان تقف
على مجرد شويه شرمطه من اختى لالا مستحيل انا مش ديوث ولا عرص لالا ازى واحد فحل وزبى 22سمتى ونايك كام بنت قبل كدة ولسه من شويه نايك صحبى واخته وفشخهم نيك ومليهم لبن يبقه معرص ازى بس فوقت من التفكير على اختى لبسه 👗فستان ازرق نار وقالت نزله هتجيب حاجه ورجعه انا بلمت وسكت اول مرة متكلمش معها البت سحرتنى بين المهم
رجعت اختى من برة وانا كنت فى الصاله بتفرج على التلفزيون شويه واختى رجعت ندهت عليها
جات ليه ووقفت جمبى

انا.. نادين تعالى ورينى لبسك كدة ومسكت ايدها ولفتها وقولت لها محدش لمسك من وره ولا حسس عليك ولا حد عكسك قولى كام واحد اتحرش بيك يابت انتى بلفستان النار دة

نادين.. ايه ياندر الكلام دة اخويه بيقولى كدة الغريب هيقول ايه ههههههه

قفلت الباب وقربت منها وقولت لها ايه يابت الجمال دة كله قمر 🌗منور بيتنه انا كنت اعمه عنه

نادين.. اااف على كلامك عسل زيك ياقلبى...

انا. سمعت كلامها بشرمطه دى وزبى كان هيتفجر من الشرمطه بتعتها انا قمت مادد ايدى تحت رقبتها وقربت شفيفى من صدرها وبلسانى لحست قولت **** على العسل الى طالع منك

نادين.. ايه دة انت اول مرة تقول كلام حلو زيك منته بتعرف تتكلم اهو امال مالك..

انا.. بقيت مشعرى متلغبطه مش عارف افرح ولا احزن ولا متديق ان سبتها تنزل بلفستان وخليت الناس يكلوها بعنيهم وانا متمتع كدة انا عرص وديوث رسمى ايوة مدام سبت اختى تنزل كدة
ختها فى حضنى جامد كنت هعصرها بعضلاتى حضن مش حضن اخ لاخته لا حضن عشيق لعشقته وزبى وقف وهى حست بيه وحسيت بجسمها بيسخن جامد وانا كمان سخنت زيها قمت حطط ايدى على وسطها وشدتها عليه اوى ومن غير تفكير حطيت شفيفى على شفيفها وهى عنيها برقت
وفضلت ابوس فيهاوهى اتجوبت معيه وبقت تاكل شفيفى وتمشى ايدها على ضهرى انا قعد من غير فلنه وعضلاتى بينه منا بروح الجم ومحافظ على جسمى وفضنا نبوس بعض ومكنتش عوز اشيل شفيفى من شفيفها بس سمعت حركه من اوضه بابا كان حد طالع شلت شفيفى بسرعه وقولت لها خشى اوضتك ياحبيبتى وبعدين نتكلم علشان محدش يشفك معيه فى ساعه زى دى وانا كمان هخش اوتى نادين ابتسمت ودخلت اوضتها وانا كمان خشيت اوتى بسرعه والى طلع كان بابا وربنا سترا لو كان شفنا كنه زمنه ميتين هههههه دخلت اوضتى وانا بفكر...

انا.. انا مش مصدق نفسى ان حصل دة انا حضنت اختى وبستها ااااف جسمها مختلف وطعم شفيفها يجنن غير كل الى نكتهم انا لازم ادوق جسمها والى يحصل يحص بقى...
ننمت وصحييت الصبح اختى بتجهز الفطار ومكشرة فى وشى شدتها وقولتلها..

انا.. مالك يبت قلبه وشك عليه ليه هو حصل ايه لكل دة عادى حضنتك وبصتك ايه يعنى..

نادين.. يانادر مينفعش احنا اخوات ازى يحصل كدة بنا حرام..

انا.. يعنى علشان اخوات صعب يحصل مفى اخوات بيعشرو بعض زى المتجوزين ومحدش يعرف حاجه عنهم وقبل اخته متتجوز عمله وترجع زى مانت واحسن متكبريش الموضوع انتى كنتى متمتعه اكتر منى لو مكنتيش عوزة كنت رفضتى

نادين.. بس انا مش عرفه ازى هيحصل بنا انا مكسفه منك ولو حد عرف هنتفضح

انا.. متخفيش ياقلبي هتتكسفى منى والغريب لا يعنى مش بتعمل مع حد يابنت عينى فى عينك

نادين.. وشها احمر واتلغبتط فى الكلام ايه يانادر الى انت بتقوله دة لا طبعا محصلش

انا... نادين انا اخوكى وممكن تعتبرينى صحبك وتحكيلى وافهمك على الصح

نادين.. نادر افطر الاول وبعدين ممكن احكيلك لو حسيت بالامان معاك

انا.. ياندين ياحببتى لو خوفتى من العالم كله انا لا متخفيش منى وسبتها ورحت افطر..
وبعد مفطرت وقررتى ايه هتحكيلى يابت انتى قولتلك متخفيش منى تحب اسالك واسهلها ليكى
وانت لو السوال صح قولى تمام يلا..

انا.. السوال هو شاب بتكلميه علاقه بيك صدقه ولا يعنى جنس ولا بتحبوا بعض

نادين.. لا بنحب بعض من فترة قول سنه وشويه كدة

انا... طيب ياحببتى طلما بتحبوا بعض يتقدم لك وانا معاك وهخلى بابا يوفق

انا.. لما بتخرجوا مع بعض بتعملوا ايه بيمسك ايدك بيبوسك بيحضنك وبيقفش ليكى بتعملو جنس

نادين... بصت على زبى لقته واقف حديد وبصت فى الارض وقالت ايوة بسنى فى شفيفى كتير وقطع شفيفى حتى شوف الخربيش الى فى جسمى وشفيفى وقلعت البنطلون وفرجتنى على طزها وقالت بس يانادر عمل ايه فى طيزى نكنى فيها وفشخنى اااف مفترى ورجعت بطزها على وشى وخلتنى الحس طزها وخرمها المتناك من غير محس وقالت بس يانادر انا عرفه ميولك تعاله نلعب على المكشف ونحكى كل حاجه بصرحه انت عرفت انى اتفتحت من طيزى وانا عرفت انك ديوث وعرص يبقه نكون مع بعض

انا.. انتى السبب فى انا فيه دلوقتى ايوة لبسك العريان وطريقتتك فى الشرمطه

نادين.. يانادر دة كلام قصص وافلام دى ميولك ياقلبى وكنت حسس بيها ولو مطلعتهاش معيه هتطلعها على محرمك مع حد تانى زى ماما مثلا نادر انا عوزة امص زبك بجد ممكن ومن قبل متكلم نزلت الشوت وطلعت زبى وفضلت تمص فيه واختى قالت ليه ازى انت عرص وديوث وزبك 22سم خصارة تكون كدة زبك مكانه الكس وبس يابنى وانا هجت علشان بتكلمنى انى عرص وديوث اااف وفضلت تمص زبى وانا حسس بمتعه وبعد مخلصت ونزلت البن فى بقها شربته ونامت على السرير وفشخت رجليه وشورت ليه بصبعها الحس كسها ونزلت الحس كسها لحد منزلت عسلها وقالت كفايه كدة خلاص بس انا لا كنت هيجان قلبتها غصب عنها ودخلت زبى فى طزها وفضلت انيك فيها وهى تضرخ من كبر زبى وفضلت انيك لحد مبقت تقولى نيك اختك ياعرص ياديوث نيك طز اختك الى اتناكت امبارح ياعرص ياخول ياديوث اااف وانا اقولها خدى ياشرموطه يالبوة فى طيزكانا هفشخ كسمك يامتناكه اخوكى العرص الديوث اااة هنزل يابنت المتناكه ونزلت فى طزها لبن كتير ونزل على الملايه

انا.. نادين انا نفسى لسا مش مستوعب فكرة انى عرص وديوث المهم اتمتعتى ياريت الى حصل هنا واى حاجه تحل بنا متخرجش واى حاجه تحصل بقى معك تانى تيجى تعرفيهالاخوكى العرص الديوث كدة كل الحواز اتشالت بنا معتش فى حواجز ماشى ومتنسيش تعرصينى على لحمك يامتناكه اى حاجه تحصل بنكم تقوليلى وتكبرى قرونى ههههههه

نادين... تمام ميامعرص ياديوث يااحله ديوث اممموا

ودخلت اوضتى ونمت وهى نامت وانا مش مصدق انى بقيت عرص وديوث على لحم اختى المتناكه بعد معرفت ان عشقها فتح طزها بس لسه معرفتش مين عشقها بس لازم اعرف
خليتها نامت وفتحت التلفون ببصمه ايدها وفتشت فى الوتس شوفت محدثاته وصور لها ملط بعتهم للخول بتعها وهو بعت لها صور لزبه كتير وفشخين بعض ببصى وخت الرقم ولقيف المحدث

........ احاااااااا يوسف انت يايسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف
وبكدة ينتهى الجزا بتعنا والى القاء فى الجزا الجديد وهنشوف نادر هيعمل ايه مع يوسف

تحياتى لكم جميعا 💋💋💋💋🌷🌷🌷🌷🌷♥♥♥♥♥

الجزا الثانى.........

وقفنه فى الجزا الى فات لما فتحت الوتس بتاع اختى وخت الرقم وعرفت انه بتاع يوسف..

انا.... احاااااا يوسف انت يايوسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف...
وقعت افكر اعمل ايه معه اخصرة ولا اوجهه ولا اتفاهم معه ونتمتع مع بعض انا وهو وهى
لقيت جسمى بيترعش متعه لما فكرت نتمتع مع بعض ليه لا كدة كدة هيقبلها من ورانا
الاحسن نتمتع انا اعرص وانكها معه بس بحدود بدون اهانه ليه اى حد يهنى هفشخه...

بعد مفكرت قولت انام علشان شغلى والصبح اتفاهم مع يوسف ونعيش حياتنه وقررت افتح اختى
ونتمتع مع بعض ونعيش وساعه متتجوز هى عمليه وترجع تانى بنت اوووبا.. طب بابا وماما نصيبه لو عرفوا حاجه بابا يقتنى وايه الى هيعرفه عمرة مهيشك لما نخرج مع بعض اخ واخته..

نمت وصحيت على تلفون يوسف....

انا.. ايه خول بترن ليه لسه بدرى انت ديما رخم يلا بس لما اشوفك..

يوسف.. ههههه لازم ارخم على حبيبى وبعدين انا مش ههون عليك يلا مستنيك عوزك فى موضوع

انا.. كسمك موضيعك كلها زفت عرفها وديما انا الى فى الوش وبخد الصدمات مكانك ههههه

يوسف.... تعيش ليه وتاخد الصدمات وتخد زبى كمان ياقلبى..

انا.. اقفل يابن المتناكه ويحات كسمك لانيكك لما اقبل ك يلا هفطر وجاى على طول..

صحيت وقمت اخد دش وانا ماشى كنه لسه بدرى دخلت على اختى وقفلت ورايه الباب..
وقفت ابص عليها وعلى جملها واقول بقى الجمال دة يتمتع بيه يوسف لوحدة لالا انا لازم اتمتع انا كمان وامتع اصحابى كلهم بيها ههههه حرام الجمال دة كله يتساب كدة لازم يتناك ويشبع..
ونمت فوقها واختى فتحت عنيها وبرقت قمت واخد شفيفها وانا بعبص كسها بصبعى وهى هاجت
ونزلت على ايدى وانا بمص شفيفها واقفش بززها وقلبتها على بطنها وهى متمانع..

نادين.. نادر ننننادر حد يصحه ماما ممكن تخش او تلاقى اوضتك فضيه هنتفضح احححححح

انا.. كسمك هنيكك ولو بابا ولا ماما وقفين على دمغنا خلاص مش هرجع تانى هتتناكى يالبوة

نادين.... طب براحه اى اى اااااااه زبك فحل هههههه بحبك ياعرص ياديوث اختك بحبك

نادر... اااااح انا ديوث وعرص ليكى بس همتعك وهخلى كل الشباب ينكوك ياقلبى كلهم كسك
وطيزك وبقى لازم يتفشخوا من ازبار كتير وانا معهم طبعا هنيكك واعرص عليك ياقلبى..

نادين.. اااااف هتسبنى اتناك ياعرص برحتى ولا بتوقعنى فى الكلام..

نادر... يابنت المتناكه يعنى هوقعك وانا زبى فى طيزك وبكرة هيكون فى كسك...

نادين.... ااااح كسى هتناك فى كسى برحتى وانت معيه امته ياعرص امته وفين ومين الى هيفتحنى انت ولا مين انا بحبك اوى يانادر انت طلعت فعلا احن واجمل اخ بحبك بحبك ❤

انا.. وانا كلى ليكى ياقلبى زبى وجسمى ومليش غيرك وخلى بالك محدش هيشك لانى هكون معكى فى كل وقت هتتناكى فيه بس اهم حاجة منخبيش على بعض حاجه ماشى..

نادين... ماشى ياقلبى عمرى مخبى عليك حاجه من دلوقتى خلاص انا وانت بقينا متفهمين

انا... على فكرة زبى ولا زب يوسف انا ولا هو الى بيكيفك يالبوة ...

نادين.. 😱😱😱😱انت عرفت ازى انا مجبتش سيرة لحد وهو اكد عليه علشان متخصروش بعض نادر ب**** عليك متزعله هو بيعزك اوى وبيحبنى بجد عشان خاطري بلاش تزعله..

انا... ايييييه يابنت البوة فى ايه انا عارف من اول مشفته بيحسس على طيزك فى الصاله وفى المطعم فى الحمام لما كان فشخك هههههههههه والى عرفنى بعد منكتك بليل الوتس بتاعك يالبوة
متخفيش انا لايمكن ازعل من يوسف انا بعزة زيك اتطمنى ويلا عوز انزلهم هتاخر وحد يصحه
ونزلت نيك فيها وهى كانت سعيد جدا وفرحانه ومتمتعه تحتى ونزلت فى طزها وبستها وطلعت
متسحب على اوضتى وخت غيار وخت دش وجهزت وماما جت تصحينى..

ماما... نادر صباح الخير ياقلبى ايه دة انت صاحى وجاهز ههههه كويس ريحتنى

انا.. منا مش مهم عندك اهم حاجه جوزك يكل ويشرب وي بلاش

ماما... جوزى ياواطى مليش بركه الى هو بكرة تتجوز ياخويه وتاخدك منى..

انا.. ماشى ياماما منا مش مهم عندى اتحرق اولع اموت خلاص مبقتش ليه لازمه..

ماما... لا انت ابنى حته من قلبى وحبك غير حب ابوك انت واختك نور عينى ازى تقول كدة

ماما حضنتنى جامد وانا كمان حضنتها وزبى وقف وماما حست بيه وتكسفت وقالت الفطار جاهز
يلا علشان تفطر وانا هصى اختك ومشيت وانا بقول لزبى **** يخربيتك انت مش عاتق اختى ولا امى ناقص ابويه كمان هههههه ياعم ارحم انا مش حرمك كل يوم بتنيك فى لبوة بلاش تحرجنى

بابا.. صباح الخير ياشملول ايه دة 😂😂😂اول مرة القيكلبس على الفطار انت عيان يابنى هههه

انا... يعنى البس مش عجب ملبس اتهزق منك طب قولى اعمل ايه وكسمى بعد كدة هقعد ملط.

بابا... ههههههه طب اعملها وانا اقطعه ليك وخليك زى اختك ياعلق وبعدين لو مكنتش اهزقك ههزق مين يعنى يابنى انا مخلفك لكدة التهزيق وبس ههههههههه

ماما.. متبطل يارجل انت هو كل يوم تنكد عليه خليك كدة لحد متطفشه مننا افطر ياقلبى..

بابا... يوليه وانت مال اهلك ابنى ونخشه حد حشرك انا وهو حرين..

نادين.. ههههههه بابا وحياتى بلاش تزعل نادر ليطفش ومليش حد يدينى فلوس..

انا.... بقى كدة يانادين يعنى بتدفعى عنى علشان الفلوس وبس مش علاشان اخوك وحبيبك..

نادين... يالهووووى هو انا اقدر انا بحبك طبعا انت اخويه وحبيبى......

بابا... **** يخليكم لبعض ياحبيبى يلا افطرو علشان كل واحد يروح مشوارة..

فطرت وطلعت على الشركه ودخلت مكتبى وكان يوسف قعد على مكتبه واول مشفنى قام وجاب السندوتشات الى بحبها وعملى الشاى وقعد جمبى..

يوسف.. نادر حبيبى انت هادى كنت عوزك فى موضوع كدة بس خايف تزعل منى زى المرة الى فاتت اوعدنى انك متزعلش منى انت عارف مليش غيرك....

انا.... مالك ياعلق انت بتودع ولا ايه متجيب من الاخر ياخول وتقول انت عوز ايه.....

يوسف..... انا.. انا.. مش عارف اجبهالك ازى بس خايف ياعم.....

انا... يوسف انا عمرى زعلتك.. عمرك طلبت منى حاجه وقولتلك لا.... عمرك احتجتنى وملقتنيش جمبك... عمرى خنتك....

يوسف... لا انت اخ واعز صاحب ليه لا انت اخ ليه واكتر واحد بعزة ودة الى مكتفنى ومخوفنى

انا... يوسف انت عوز تقولى على موضوعك انت نادين صح انا شفتك فى البيت وفى المطعم..
وعرف انك فتحت طزها وبتنكها من فترة عارف كل دة من غير نتتعب نفسك وتقولى هااا
مش دة الى كنت عوز تقوله ليه ولا انا غلطان ياصحبى واخويه...

يوسف... 😱😱😱😱انت عارف كل دة وساكت محولتش تقتنى ولا تخصمنى ولا تبعد عنى يااااة

انا... علشان انت اعز صاحب ليه وعلشان انا متفتح ومتحرر انا موفق تنكها بس بشرط..

يوسف.... انت تامر ياصحبى واخويه وشرطك دة هعمله وموافق عليه وانا مغمض..

انا.. انا موفق تنكها وهجبها ليك وهعرص ليكم بس اول حاجه ممنوع تهنى فاهم تانى حاجه ودة الاهم ممنوع تتقبلو من غيرى لازم اكون موجود معكم فى كل مرة لو فى يوم عرفت انك نكتها من ورايه مش هتشفنى ولا هتشفها تانى وتنسه ان ليك صاحب ماشى ياصحبى ولو عوزها تقولى وانا هتصرف وابعتها ليك واغطى عليكم وكمان انت وبس اوعه اعرف انك جبت حد ينكها معك

يوسف.... موفق موفق ياقلبى وتحت امرك بس فى حاجه عوزك اقولك عليها ومشكله صعبه

انا... تقصد كسها ههههه هنفتحه واى وقت تتجوز العمليه على حسابك وعلشان موضوع العمليه تحط فلوس العمليه فى البنك باسمى علشان افرض انت مسافر وجلها خول يتجوزها اعملها العمليه والفلوس موجودة فى حاجه تانى ولا مشكله تانى...

يوسف... لا كدة تمام اوى مين الى هيفتح نادين انا ولا انت ولا مين..

انا... انا طبعا انت فتحت بنات كتير وانا نكتهم بعدك انا المرة دى افتح وانت تنيك بعدى هههههه

يوسف... تمام وانا موفق ياقلبى انا وانت واحد مفيش فرق بنا وكمان اى عريس هيجلها هساهم معكم فى جوزها علشان اكيد هنكها بعد الجواز يلا بقى هخرجك وهفسحك فسخه تجنن..

........ نرجع بتنا عند بابا وماما......

بابا... الواد كبر وبقه راجل ومش قادر يالبوة كل مشوفه قدامى وعضلته وجسمه مبقدرش اتلم على جسمى...

ماما... اسكت يارجل دة لما حضنى زبه وقف جامد عليه زب وحش يبخت الى هتتجوزة..

بابا... انا عارف انه بيحب لولو اخت صحبه بت يتيمه ومن توبه وانا بصرحه عوز اخبها ليه

ماما.. ياريت ياخويه بت قمر تستهله وكمان متحررة وهتريحه بس لو هو كمان متحررر شويه

بابا.... ياريت نعرف نحرررة بس خيف اتكلم معه نخصرة دة ابنى الوحيد واخاف اضيعه منى

ماما... نصبر شويه لحد منعرف ميته واهم حاجه البت عوزين نخلى بنا منها لحد متتجوز

.... نرجع عندى فى الشغل...

يوسف خدنى وطلع بعربيته وهو سعيد بيه انى متفهم وخلاص سمحت ليه انه ينيك اختى وانا معهم وهنيك كسها وعمال يجبنى حجات وانا ارفض وهو يحلف هههههه وانا اخدها مهو غنى بقى

انا... يوسف متيجى نروح عند تامر نفرفش شويه ونيكه ونيك اخته ايه رايك..

يوسف.. فكرة حلوة على منيك اختك ههههههه يلا طب اتصل عليه ليكون مش هناك

انا.. ماشى اتصلت وردت اخته الوووو يالولو ح ياحببتى عمله ياقلبى اخوك فى البت

لولو.. ايوة ياحبيبى وبعدين انت مختفى من اخر كنت معنا كنت فين الاول كدة ممكن اعرف

انا... يابنت المتناكه مش وقت تحقيق بكسمك لما اجى حققى معيه ياقلبى لكن بلاش فى التلفون معيه يوسف متشمتهوش فيه اهو بيضحك عليه عجبك كدة بقى..

لولو... مين دة الى يضحك على حبيبى بس اشوفه وانا اقطع بتاعه يصبر عليه ههه

يوسف.. اخخخخخ احاااااا انت هتسبها تقطعه ليه يانادر اهون عليك طب هنيك ازى ههههههن

انا..... هههههههه خلاص ياقلبى سماح المردى علشان خطرى هههههه بحبك يلا اجهزى انا جى مع يوسف وخلى الخول الى عندك يجهز طزة وحشتنى ياقلبى باى

يوسف... يخربتك انت وصلت لتامر ازى وايه عرفك انه بيتناك ومعرص احنه مردناش نقولك لانك

انا.. لانى ايه متكمل ... لانى بحب اخته وهخطبها ونتجوز وكانت هتعمل عمليه قبل منتجوز صح
وانت واحمد بتنكوها هى وتامر اخصةعليكم تانى حاجه تخبيها عليه يايوسف..

يوسف... 😒😒😒انا اسف وصدقنى خوفت عليك تتصدم علشان بتحبها طب انت عرف هتعمل ايه معها هتتجوزها ولا صرفت نظر عنها بعد الى عرفته عنها هى وتامر اخوها..

انا..... بلعكس انا حبتها هى وتامر اكتر من الاول هههههه جوزى منها متعه وهنعيش التحرر

يوسف.. طب ممكن اعرف عرفت ازى لو مش عوز تقول برحتك..

انا.. ههههه دخلت الحمام ولقيت كلوت وسنتيانه قدامى وانا بعمل حمام وفجاة عينى جات على
كامرة تافون ولقيت تلفون تامر فتحته وشفت الىةفيه مصورنى مرتين ومصوركم يامتنكين
وبيحط ملبس اخته علشان نقلع ونضرب عشرة ويشوف زب كل واحد فينا ههههه عرف ياخول

يوسف... يبن الزنيه انت دماغك سم طب يلا بينا عوز انيك زبى وجعنى ياعلق....

....... فى بيت تامر....

ضربنا الجرس ولولو فتحت لينا وحضنها وبسنها وقعدنا فى الصلون..

انا.. فين تامر ياقلبى ..

لولو جاى حلا على متشربوا الشاى بيجيب طلب من تحت وجاى..

يوسف... برحته ياجميل انت ايه الحلوة دى يبت احلوتى من كتر النيك..

تامر.. متلم نفسك ياخول انت احلوت من زبى مش النيك متقوله ياعم نادر هههه

انا... ههههه طب تعاله انت بس طيزك وحشتنى اوى ياحبى ومصك كمان....

يوسف... مع نفسيكم انا هخد لولو ونخش نزاكر جوة يلا يابت انتى سيبك منهم..

انا.. وحشتنى اوى اوى ياتامر بحبك اوى يلا وحضنته اوى لانى فعلا بحبه واد جدع اوى

تامر.. نادر حبيبى انت.. اممممم.. انت اححححح.. انت مش ندامان انت تعرفنى يعنى كمنى خول وبتنكنى انا واختى واهى بتتناك جوة من يوسف واحمد وبعرص عليها مش ندام يانادر

انا.. ششششششش اوعه اسمعك تقول كدة تانى فهم انا اسعد واحد انى صحبتك وهندم لو كنت سبتك واى خول من صحبنا يهينك كسمه دوس عليه بجزمتك دى ميولك وانت حر بحبك بجد..
وقمت وقلبته على ضهرة ورفعت رجليه ودخلت زبى براحه وفضلت انيك فيه برمنسيه لانه بيحب كدة مش بيحب العنف ولا الاهانه وانا بحترم دة فيه لانى زيه بردة وحسس بيه وبميوله..
تامر... ااااح.. امممم.. ااااف.. زبك يجنن يانادر بيمتعنى بجد بحبك يااحن صديق نكنى اوى...

انا.. بنيكك ياقلبى اهو بحبك وبحب المتعه الى بشفها فى عنيك بحب الرمنسيه الى مش بلقيها مع حد غيرك تامر انا قررت انسبك هتجوز اختك لولو هى فهمانى وانا فهمها وعلشان اكون قربت منك

تامر.. ااااح نادر انت بتتكلم جد ولا كلام ااااام شهوة اححححح. اختى بتتناك من يوسف جوة

انا.. عارف وعارف انك بتنكها وموفق تعيش التحرر قولت ايه رفضنى اكون جوز اختك..

تامر... انت بتقول ايه موفق طبعا هو انا اطول ياصحبى ان انت تسطر على اختى بعد منا فتحتها

انا.. متفكرش بقى وعيش المتعه وفضلت انيك فيه لحد منزلت البن فى طيزة ومحسناش ان لولو ويوسف قعدين يتفرجوا علينا هههه وقمت اخت نفسى ومسكنا لولو انا وتامر اخوها نكنها مع بعض
وتامر نزل فى كسها وانا فى طزها وبعدين انا ويوسف نكنها مع بعض وسبناهم وروحت..

فى البت عندى روحت وضربت الجرس وامى فتحت..

ماما... ايه يازفت انت فين مفتاحك ديما تعبنى كدة معاك

انا... اسف ياست الكل نستهم عند يوسف ماما كنت عوزك فى موضوع ممكن..

ماما... عنيه ياقلب ياماما خير قول ياقلبي.

انا... ماما انا عوز اخطب لولو بنت الحاج حمدى ابو صحبى تامر كلمى بابا وحولى تخليه يوفق

ماما... 😂😂😂😂بجد اخير يابيضه هتخطب وتتجوز واشوف احفدى هههههه

انا.. ايه ياوليه احلام اليقظه دى بقولك خطوبه بس لحقتى جوزتينى وخلفت كمان

بابا...ايه يابنت الجزمه بتزعق لمراتى ليه هى قالت جواز كلامه يمشى هههههه بلغ صحبك اننا هنروحله الخميس نخطبها مبسوط ياعم نادر هههههه

انا.. اوى يابابا **** ميحرمنى منك ابدا واتصلت وقولت لتامر وفرح او هو ولولو وعزمت صحابى

بليل بابا جاله تلفون ان عمى تعبان فى المستشفى وجرى هو وامى وقالو خليك انت هنا علشان اختك وبكرة ابقه روح انت ولو هيباتو هيتصلوا عليه مخرجش واسيب اختى ومشيوا

انا.. نادين انتى يابت يازفته انتى..

نادين... ايه بتزعق ليه مالك عوز حاجه اطلبها براحه انا مش طرشه علشان تزعق كدة

انا... يابنت البوة عوزين نستغل كل دقيقه ماما وبابا مش هنا ونتمتع شويه يلا خشى خدى دش وجهزى نفسك هفشخك ههههه

نادين.. حاضر ياحبيبي ثوانى واكون جهزة بس اقفل الباب من جوة

بعد شويه نادين ندهت عليه ودخلت الاوضه لقيت قمر بجد صفرت من جملها ايه الجمال دة كله
كبرتى وحلوتى يابت وانا كنت اعمه عنك كل دة ليه قلعت ملط ومسكت زبى تمص فيه وانا ارضع بززها واقفش فى لحم طزها وابعبص خرمها وهى هاجت ونزلت مرتين..

نادين... مش قدرة دخله يانادر علشان خاطري بجد هموت دخله بقى..

انا.. ادخل ايه ياروحى اسمه ايه وانا ادخله يانور عين قلب نادر...

نادين.. دخل زبك فى طيزى مش قدرة طيزى ناررر انت ولعت جسمى ااااااه.. اممممم. ااااححححح. مش قدرة بنزل يانادر حرام عليك

نزلت بسرعه على كسها الحس عسلها وهى ولعت اكتر وتشتم فيه وتهنى وانا الحس الحس لحد مخلصت على عسلها وهى ابوس رجلك نكنى بقى مش قدرة يانادر حرام عليك اهون عليك كدة

انا... لا ياقلبى متهونيش بس انتى مستعدة تتناكى وتبقى مدام نادر دلوقتى الفرصه جات لحد عندنا قولت ايه عوز افتحك وتكونى مراتى يانادين قلبى خدى قرارك ياقلبى انا جهز لاى حاجه

نادين... افتحنى يانادر مش قادرة كسى مولع بجد طفى كسى ايوة عوزة اكون مراتك انت وبس

انا... تمام ياروحي ونزلت الحس كسها تانى لحد ملين ومسكت زبى وقعت افرش لها على زمبورها وهى تتنفض وتصرخ وتترجانى ومش قدرة تتكلم حطيت راس زبى على كسها وهى مولعه وبتقولى دخله بقى وبيزقه حب حبه لحد مخبط فى الغشاء بتعها بصيت فى الى تسحر
وقولت لها جهزة ياقلبى هتكونى مدام ومراتى هزت راسها وقمت سحب زبى لحد نصه وحطط
شفيفى على شفيفها علشان متصوتش ومت زقق زبى بسرعه وافتحت كسها وهى صرخت بس
انا كنت كاتم بقها بشفيفى وسبت من غير معمل اى حركه وعمال ابوس وامص شفيفها لحد مهديت وهى الى بتتحرك وبتحرك كسها فوق وتحت عرفت انها خلاص نست الوجع وخلاص حست بلمتعه
شلت شفيفى وقلت لها اسف ياقلبى وجعتك بس وحياتك عندى ايامك كلها هتكون متعه ومفجات
وبقيت انيك فيها وبعدين ارزع جامد وهى متمتعه وانا كمان

انا.. مبسوطه ياقلبى انك اتفتحتى بزب اخوكى وجوزك..

نادين.. اوى اوى انا طيرة من السعادة مكنتش اعرف ان النيك حلو كدة وزبك ممتع اوى كدة

انا.. هخلى ايامك كلها متعه وهشبعك نيك وكسك دى هخليك متناك من ازبار مش هتعرفى تعديها
نادين.... انا ملكك وخدمتك وشرمطك اعمل الى انت عوزة ومتعنى ياعرص وديوث اختك

انا... كسك نار يالبوة مش هخليه يشبع من النيك يامتناكه هخليكى متناكه الشارع كله وهعرص

نادين... ايوة عرص عليه يامتناك ياخول ياديوت اختك نكنى كمان كمان جامد هنزل يابن المتناكه ياخول يديوث ياعرررررص بنزل كسى اففففففف بنززززززل يابن العرص..

انا... اااف كسك بيكل زبى يابنت المتناك هتقطعيه ااااه يازبى هنزل يالبوة عوزهم فين وطلعت زبى ونزلت فى بقها علشان مش عملين حسبنا ويحصل حمل ونمت جمبها نخد نفسنا مع بعض

نادين... منزلتش فى كسى ليه كسى لسه مولع يانادر حرام عليك البن كان هيبردة...

انا... مينفعش ياقلبى تحملى منى ونروح فى دهيه لما اجبلك حبوب هنزل فى كسك صدقينى
قومى متزعليش منى انا مقدرش على زعلك طب وحيات كسك دة لجبلك حبوب دلوقتى حلا
على متخدى دش هتصل اجبلك انضف واغله حبوب علشان خاطري متزعليش منى بقى 💋💋

نادين... 😒😒😒😒خلاص اتصل وهتها دلفرى متنزلش وتسبنى لوحدى عوزاك معيه فى الحمام ههههههه

انا.. عنيه ياقمر خشى وانا هتصل واجبها دلفرى وعلى ميوصل اكون معكى ياقمر وانا الى هجبها

نادين دخلت تاخد دش وانا اتصلت على يوسف..

انا.. الووو ياعلق بقلك عوزك تجبلى انف حبوب واغله حبوب منع الحمل لاختى يامتناك خلاص
فتحتها دلوقتى ولسه وخدة اجمل زب منى بس نزلت برة علشان خفت تحمل هات الحبوب وتعاله

يوسف.... اف يابن البوة مش بتضيع وقت هجيلك علطول الحق اضرب زب قبل اهلك ميجو ههه

دخلت خد دش مع نادين وطبعا مع شويه تحرشات وبس واحضان وكنت هنكها بس قولت لما تاخد الحبوب ويوسف ينيك معيه علشان اعرص بقى برحتى قبل ماما وبابا ميرجعو هههه
ضرب الجرس زونادين كانت بتسخن اكل ليه بعد المجهود دة علشان الشوط التانى متعرفش ان فى حكم جاى معنا ههههه قمت فتحت ودخلت يوسف وقعته فى اوضه النوم وروحت لنادين

انا... نادين حببتى الحبوب وصلت خدى منها حبايه دلوقتى علشان نلحق قبل الجماعه ميجو
نادين خدت الحبايه وقولت لها تجيب الاكل فى الاوضه علشان انكها بعد الاكل وفعلا جبته وتفجاة

نادين... يو. يو. يوسف بتعمل ايه هنا هو فى ايه يانادر يوسف بيعمل ايه..

انا.. هههههههه مالك يابت مش دة يوسف الى بتحبيه وكان بيقفش ليك هنا وفى المطعم وواكمل
يوسف هو الى جاب الحبوب انا الى اتصلت عليه عملت مفجاة ليك حلو ياقلبى صح تعالى متعى نفسك مع حبيبك يابت وانا هعرص بقى وهنيك معه هههه وفعلا يوسف نيم ندينوقعد يلحس كسها ويقول كان نفسى فيه اوى متحرمش منك ياصحبى وبعد مشبع لحس من عسل كسها نام على ضررة ونادين طلعت على زبه بكسها وفضل ينكها وانا دخلت زبى فى طزها وفضنا ننيك فيها وهى
متمتعه ويوسف يقولى كسها متعه اوى ياصحبى اموت فى كسها انت اجمل صاحب ابوس رجلك متحرمنيش من المتعه دى ولا من كسها وانا اقوله متخفش ياصحبى كسها لينا عمرى مهرمك عملت الى قلتلك عليه قالى ايوة ودة رقم الحساب باسمك انت تستاهل مال الدنيا على المتعه دىوبعد شويه يوسف نزل فى كسها وانا فى طزها واحنا بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز يرضع فيه وبنبعبصها مع بعض فى كسها مرة وطزها مرة واخر مته ااااف وفجاة جرس باب الشقه يضرب وخبط جامد على الباب انا ونادين ويوسف اترعبنا مييييين😱😱😱😱😱😱

... وبكدة انتها الجزا بتعنا واشفكم فى الجزا الجديد وهنعرف مين الى بيخبط .......

........ ملحوظه هامه......
الى الناس الى بتقول انى سارق القصه من قصه موجودة هنا احب اقولهم بكل احترام عادى
قصه عجبتنى واقتبست منها مشهد او اتنين او اكتر بس مش سرقتها زى مبتقوله لارسرقت الاسم ولا سرقت القصه كلها وحطيت اسمى عليها زى ناس تانيه ومع زلك محدش قلهم انتم سرقتم لكن انا علشان اقتبست من القصه لانى من اشد المعجبين بلقصه دى وكنت متبعا وكمان فى واحد كتبها بنفس الاسم واو نسخها كلها وكتب اسمه عليه مقلتلوش حاجه انا اقتبست الفكرة بس وخت كام حاجه عدلتها مش كتير يعنى وبقيت القصه كلها من تاليفى مش انا الى اسرق تعب غيرى وعندك الافلام الهندى والاجنبى اكتر الافلام العربى مقتبسه منهم وعندى استعداد اقلك على افلام عربى متخدة من هندى واجنى دة مش سرقه دة انت بتعجب بقه او فلم وبتعدلها على مزاجك وبتطريقتك انت وشكرا والى بيقولى بلاش تكتب قصص قصصك وحشه اقرا قصص احسن وبطل تكتب احب اقوله ريح نفسك انت ايه الى تعبك مش عجبك قصتى متقرهاش واقراة غرها او الى يعجبك بلاش تقرا ليه انا مجبرتكش انك تقرا ليه انت مفكر ان كلامك دة هيحبطنى ابدا دة بيقوينى وبيخلينى اكتب تانى وتالت لان دة حلمى وطاقه بطلعه لنفسى مش بجبر حد غصب عنه
او ياعم اكتب انت قصص وانا او المشجعين ليك انا مفيش بينى وبينك حاجه علشان عوز تحبطنى
واخيرا واسف انى طولت عليكم بشكر كل الى قرا ليه سواء عجبته قصتى وبشكر المشرفين العظماء الى وقفين معنا وفى ضهرنا وسندنا وبيدعمونا تحياتى لهم جميعا على وقفهم معنا وشكرا

.............. تحياتى لكم جميعا اعضاء ومشرفين🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹.......

الجزء الثالث........

وقفنا فى الجزا الى فات لما انا ويوسف كنه بنيك اختى ويوسف نزل فى كسها وانا فى طزها
وبعدين بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز بيرضع فيه وبنبعبصها مع بعض
فى كسها مرة وطزها مرة واخر متعه ااااف وفجاة جرس باب الشقه ضرب وخبط جامد على
الباب وانا ونادين ويوسف اترعبنا ميييييييين😱😱😱😱😱😱......

انا... زى منتم اوعه حد يتحرك من مكنكم انا هقفل الباب من برة مسمعش صوك حد فيكم مفهم وانا هتصرف ولا اوعه تستغل الدور وتنكها لوحدك فهم ياكسمك ولبست بسرعه وقفلت عليهم..
ايوة ايوة يالى بتخبط الواحد مش عرف ينام شويه اف وفتحت الباب لقيت امى وابويه...

بابا.. ايه نايم على ودانك بقنا ساعه بضرب الجرس ونخبط انت ميت وقفل ليه على نفسك واختك فين مترد يازفت انت ولا اخليك ترد بقلمين حلوين...

ماما... مبراحه يارجل هو عمل ايه لكل دة قالك نايم والنوم سلطان معلش ياقلب ماما ابوك عصبى من المشوار هد حنا انت كلت ياقلبى ولا اخش اجهز ليكم اكل...

انا. 😔😔😔😔كلت ياماما نادين عملت اكل قبل متخرج مع صحبتها وقالت هترجع المغرب وانا قولت هنام كام ساعه مدام هى مش هنا ومش هتغلس عليه معرفش ان بابا هيدايق منى لو تحب اشفلى سكن تانى معنديش مانع علشان تخدو راحتكم منى...

بابا.. يابن الكلب ياجزمه هو انا معرفش اهزر معك منته عرف انى بحب اهزاك عادى هى اول مرة

انا... تعيش وتهزق يابو نادر ممكن اخش انام سعتين قبل السلعوة بتعتك متيجى تقرفنى هههههه

بابا.. خش ياقلبى انا كمان هخش ومدام هى مش هنا هخد امك كدة عوزة فى موضوع خاص شويه بينى وبنها ولما البت اختك تيجى مش عوز خنقات عوز اريح شويه مع مراتى ازن انت فاهم

انا.. خش خش ياخويه وفى الاخر انا الى بشيل اليله انضرب وتشتم وتجيب عصبيتك فيه..

بابا خد ماما الاوضى وتاكت انهم قفلو الباب وجريت على الاوضى فتحتها ولقيت😳😳😳🤨
يوسف بينيك نادين فى كسها واول مشفت كدة شديته من فوقها وشورت ليه يلبس وينزل وحول يردينى زعلت منه ومشى وقفلت وراة وكنت زعلان نادين علشان خاطري متزعلش منته عارف انه بينكنى من زمان مفرقتش حاجه هو مكملش خمس دقايق وانت دخلت طب انا كسى مولع نكنى

انا.. نادين روحى اوضتك دلوقتى 😡😡😡نادين خافت ومشيت وبليل حولت تصلحنى وانا مطنش ويوسف رن عليه كتير طنشته لانى نبهت عليه وهو محترمنيش وكنت زعلان منهم الاتنين

روحت الشغل ويوسف حول يرادينى ويتاسف انه مش هتتكرر تانى وانا زعلان طول اليوم مكلمتوش وهو هيتجنن عوز يردينى خلصت شغل وروحت نادين قعدة قدام التلفزيون هى وماما

انا. مساء الخير ياماما عوز اكل ممكن..

ماما.. حاضر ياقلبي قومى يابت حضرلى لاخوك الاكل تعاله حبيبى عمل ايه وشغلك..

انا.. تمام ياماما مشيه بعد ازنك هخش اخد دش على نادين متجهز دخلت خت الدش ولقيت نادين جيبه الاكل ليه فى الاوضه وحطته وقعت جمبى وبتبص عليه وتبتسم...

نادين.. مالك هتفضل كدة يعنى انا مش وحشاك يرخم طب كلمنى اضربنى لكن بلاش تخصمنى

انا.. نادين انتى منفزتيش كلامى اخرج واخش القيه راكب لوحدة خلاص انا مليش لازمه بقى

نادين.. مين قال كدة انت الى فتحت كسى اول زب يدخل فيه زبك ياود بحبك ويوسف و****

انا.. ماشى ياقلبى حضرى نفسك هخرج نتفسح اليله بعد متعشه ماشى..

نادين.. ماشى يادكرى هتفسحنى فين بقى فسحه كدة حاف مفهاش حاجه...

انا... ههههههه همك على كسك يابت اتقلى هيجى ونفشخك مع بعض بس انا كنت بعرفه انى بزعل

نادين.. و**** بيحبك انت اكترمنى وبيعزك متيجى نروح له الشقه ونفرفش مع بعض

انا.. هى فكرة حلو ومجنونه هعرص برحتى وكمان امان اسمعى احنا بعد كدة مش هنعمل جنس وحد معنا هنا الى لما يكون بابا وماما هيباتو يومين ونتاكد انهم هيباتو المرة الى فاتت عدت على خير مش عرف بعد كدى عوز نحرص ياقلبى هاتى بوسه يابت هههههه اممممممممم.

وانا وندين بنبوس بعض جرس الباب ضرب وسمعت امى بتقول ايوة موجود جوة باب الاوضى خبط ونادين فتحت طلع يوسف سلم عليه وسلم على نادين بوسه مشبك قدامى وقفش فى طزها وكسها وقالى لسه زعلان معلش مقدرتش اقاوم كس اختك وقولت اخبطها واحد سريع معرفش انك هتقفشنا هههههه بقولك ايه متيجى نروح عند تامر انت بتروق لما بتروح ياخول...

انا.. يلا اهى حاجه تفك عن الواحد بدل الكبت دة بابا قعدلى ومش عارف انيك الزفته دى

يوسف.. طب بقولك متحول تجبها وتجينى شقتى وياعم نسخه اهى من المفاتيح علشان لو حبيت تخبطها زب ولا حاجه على منا مجيلكو ها موفق وهو احسن من هنا وامان وهنتمتع ماشى..

انا.. و**** فكرة روعه تمام نتقابل عندك احسن واهو امان اكتر علشان بابا وماما..

ندين دخله بشاى ويوسف خدة منها وهى قعدت معنا انا بقلها ماما ممكن تشك فينا

انا نادين روحى انتى دلوقتى ويوم كدة وهظبط ونتقابل عند يوسف احس حد يخش ونتفضح

نادين.. حاضر بس ماما نزلت وانا كنت عوزة امص شويه ممكن زبك وزب يوسف..

انا.. يابنت المتناكه مش وقته كسك بيقلك يالبوة انا عارف بص اصبرى شويه متقلها يايوسف

يوسف.. حاضر هقولها وشدها وقعد يبوس فيها وانا هجت عليهم ولقيت نفسى بطله زب يوسف العب فيه وهو بصلى وابتسم وهى شجعتنى ومعرفش ايه الى خلانى احطه فى بقى وامص فيه ويوسف كان هيتجنن من المتعه الى شيفها انا بمص زبه وبلحس بيوضه وهو بيلحس كس اختى
واختى بتشتمنى ياخول ياديوث يامعرص يامتناك يابن المتناكه انت اخرك كلب تحت رجلينا مص حلو زب سيدك ياكلب مش عوز تكون معرص انا هعلمك ويوسوف مسكنى من شعرى وتف فى وشى وانا مش عارف ايه صبرنى على كدة وساكت ليهم بس طعم زب يوسف يجنن وريحه بيوضه واختى جات عليه وضربتنى قلمين قدام يوسف وهو ساكت ومشك شعر ى وبيخنقنى بزبه ويقولى ياكلب يابن المتناك انتى ايه رد ياكلب انت ايه ومين دى ستك نادين وانت خدام لها مص يابن المموس ونادين وقفه بتتفرج عليه وانا بمص جامد لحد منزل فى بقى جيت اطلع زبه علشان اتف البن كتم بقى بايدة هو ونادين وهى ضربتنى قلم وقالت اشرب البن ياعرص الديوث والعرص الى بيعرص لازم يتعود على شرب البن وبوس الرجلين وانه كلب ليا ولسيدك يوسف وخد بوس رجلى ولازم تتعود انك تكون خاضع ليه ياعلق بوس😡😡😡😡نزلت وبس رجليها ويوسف بيضحك وانا شايف الفرحه فى عينه وحضنها وبيبوسها وانا ببوس رجليها ومص صوابع رجليها كانى مغيب
يوسف... طب انا همشى بقى ياقلبى وهستناكى انتى وهو فى الشقه هو عرفها ومعه النفتاح

نادين.. افرد انت مش هناك هنستناك ولا نمشى انا والكلب دة الخدام الخرق ابو كرون...

يوسف.. تستنينى ياقلبى لحد ماجى وبعدين ازى كلبك ميسمعش الكلام.يلا سلام يانادر .... يوسف خرج وندين بتوصله وانا مش عرف ايه الى انا عملته دة سبتهم يعمله فيه كدة ليه وشربت البن بتاعه ازى اول مرة اشرب لبن هو عجبنى بس مش بمزاجى غصب عنى ازى يوسف شم نفسه عليه
كدة يوسف هيركبنى ونادين كمان انا ليه سبتهم يمكن حبيت اجرب زى مسمتعت وشفت فى النت

نادين.. نادر مالك اوعه تقول انك متبسطش ازعل منك ههههه يوسف اتمتع اوى المرادى وبيشكرك

نادر.... 😔😔😔😔😔😔😔
نادين.. نادر مش بترد عليه ليه مش كنه مبسوطين من شويه مش دة الى انت نفسك تجربه...

نادر.. 😪😪😪😪😪.......

نادين... نادر مالك انت بتبكى انا اسفه انا فكرت انك هتتمتع ياقلبى طب بس متفكرش وعادى وجرب تانى لو معجبكش صدقنى محدش هيغصبك على حاجه لاانا ولا يوسف رد عليه عشان خاطري نادر نااااادر

سبتها وخرجت مش عارف انا رايح فين عوز افكر شويه مع نفسى هل استمر ولا لا مش قادر احدد نفسى افضل وخايف من بعد كدة خيف يوسف ميحترمنيش لا فى الشغل ولا فى البيت ولا قدام زميلى مع ان نادر بيعمل كدة بيتناك وبيعرص وبيمص وبيشرب البن وكمان انا هنسبه واخطب اخته طب انا ليه زعلان مش قدر احدد قولت اروح لانى اتاخرت برة والتلفون مبطلش رن من ماما وبابا واختى ويوسف وتامر قولت اروح وانام وبكرة يحلها حلال وروحت ودخلت الشقه لقيت نادين اول مشفتنى جريت عليه وحضنتنى وهى بتبكى وبتتاسف ليه ولقيت بابا طلع من اوضته

بابا.. كنت فين ياصايع كل دة وعمل ارن عليك مبتردش ليه انطق مش بكلمك....

انا.. اسف يابابا التلفون كان صامت 🔇 مختش بالى اسف

ماما.. خلاص بقى يابونادر مختش باله واخر مرة مش كدة يانادر...

انا.. ايوة ياماما اخر مرة اصلى *** صغير هتخطف دنا لو بنت مش هتعمل كدة معها

بابا.. كمان بترد وبتعلى صوتك عليه ياكلبى طخ على وشى انت فكر نفسك كبرت عليه ياكسمك

انا... ارتحت كدة لما ضربت انت معيشنى فى جحيم ليه هو انا مش ابنك لو لقينى قدام بيتك قول
انا زهقت من عشتك ياخى كسم دى عيشه انا خارج وسيبهالك اشبع بيها انا هخرج بحياتى من جحيمك دة اوعوا محدش يمسكنى...
ماما.. نادر. استهدى ب**** يانادر مهما كان ابوك وخيف عليك علشان خاطري انا....
نادين... نادر ارجوك علشان خطر ماما متسبش البيت بلاش علشانى انا 😭😭😭😭😭😭
بابا.. انتوا بتتحيلو عليه انا الى بقوله برة اطلع برة يلا...
سبتهم ورزعت الباب ورايه ومش عارف اروح فين عند يوسف مش بكلمه ومحروج منه بعد الى حصل منه هو ونادين اه مفيش غير تامر اتصلت عليه ورد عليه

انا. الوووو ياتامر ممكن ابات عندك اليله على مدبر نفسى ينفع ولا لا متنحرجش

تامر.... انت بتقول ايه بيتك ياقلبي واحنه ضيف عندك تعاله مستنيك.

روحت لتامر وضربت الجرس وفتح ليه وهو مبتسم وحضنى ومحبش يسال عن السبب الى جبنى

انا.. تامر انا متخانق مع بابا هى اليله ومش هتقل عليك ياغالي ومتشكر اوى

تامر.. انت عبيط يلا انا سعيد انك كلمتنى انا ومكلمتش يوسف انت كدة خلتنى احس اقرب ليك من يوسف نادر انا بعزك وبحبك جدا وانت عارف بس مش هكون حشرى واقولك ايه الى حصل

انا... صدقنى ياغالي هحكيلك بس اصبر عليه شويه ممكن...

تامر.. طيب هتنام فى حضنى ولا حضن لولو هههههه اختار انا اتمنه تنام فى حضنى انا...

نمت فى الصاله علشان مزاجى زفت من امبارح ورحت الشغل ودخلت على يوسف من غير مصبح عليه وهو زعل اوى وجانى وقعد جمب منى وكلمنى...

يوسف.. تصدق انك ندل ومعندكش ددمم تخش عليه متصبحش يابنى ادم.

نادر..........

يوسف.. نادر مالك فى ايه مالك انا حصل منى حاجه زعلتك مش كنه مزجنه عال ايه الى حصل

نادر..............
سبته وقمت روحت للمدير بتعى وطلبت نقلى لفرع تانى ويكون بعيد عن المحافظه مش الفرع انا مش عوز اشوف حد ولا اكلم حد فى الشغل ولا فى البيت وهاجر اوضه حتى المهم مكنش تقيل على حد كلمت المدير وقدمت طلب له وحول يرجعنى عن طلبى وانا صممت واستازنت ورجعت مكتبى ويوسف كل شويه يبصلى ومستغرب انا مالى وعوز يريحنى مش عارف انى زعلان منه هو ونادين المدير طلب يوسف ورحله شويه ويوسف جالى وهو على وشه الغضب 😡😡😡😡😡

يوسف.. ممكن اعرف ايه دة عوز تنقل نفسك ليه انا حصل منى حاجه متقول اتكلم منا مش هسيبك تمشى من هنا انا قطعت الطلب بتاعك متتكلم ياحيوان عوز تسبنى ليه اتكلم..

انا.. بسببك ايوة بسببك علشان الى عملته انت ونادين فيه زلتونى وانا انا 😭😭😭😭انا ايه
انا بقيت كلب ليكم خلتونى من فحل لكلب ليكم تزلونى وقت متحبوا انت ياصحبى تعمل كدة

يوسف.. يخربيت ابوك يابن الجزمه احنه كنه ساعه شهوة وبعد مخلصنه كل حاجه رجعت زى مهيه
كل دة كلام تسخين ياروحي انت هتفضل صحبى اعز صاحب كمان وعمرى مهتغير من نحيتك

انا... بجد يايوسف انا هفضل زى منا حتى لو عملت الى انتم عوزينه انا كنت متلغبت اوى

واحنه بنتكلم دخل ابويه علينا وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وقالى انه كان متنرفز خايف عليا

وبعدالشغل روحت البيت وامى فرحت وخدتنى فى حضنها ونادين كمان فى حضنى قلتلها فى ودنها جهزى البله فى مفجاة هنخرج هنتفسح فرحت وجريت تجهز نفسها وماما جبتلى الاكل
بعد مكلت قولت لبابا انى هفسح اختى وفرح انى بحب اختى ومهتم بيها وقالى خدو رحتكم
نادين.. حبيبي لسه زعلان منى يوسف فهمنى سبب زعلك انا فكرت انك هتكون متمتع اسفه

انا.. هسسسس عوزة الحق انا كنت متمتع بس خوفت تزلينى على طول ومدام بتتمتعى خلاص

نادين.. هتفسحنى فين بقى مش كنت نكتنى او روحنه ليوسف شقته يااخى...

انا... ههههه عوزة يوسف يالبوة كسك سخن لا يوسف هو الى يجينا بصى انا هدوقت زب بمزاج

نادين... ومين بقى صاحب الزب دة اعرفه..

نادر... لا انتى تتناكى وانتى سكته وقت مقولك يلا يلا انا هعرص وانفز طلباتك وانتى تتناكى

نادين.. نادر جربت تتناك فكرت فى كدة صدقنى متعه رهيبه..

نادر.. بصرحه لسه بس هفكرة واحدة واحدة عليه ههههههه يلا انزلى الشقه اهى فى الرابع..

خت نادين وروحت لتامر وعملتها مفجاة لتامر عوزة يتمتع واتمتع ونعمل تبادل واختى تدوق زب جديد ولسه هجبلها الى يفشخها مدام عوزنى اكون كلب ليها ههههههه تامر فتح وتفاجا باختى

انا.. ايه ياخول مجاة مش كدة اختك فين يلا خلص..

تامر.. 🥰🥰🥰🥰جوة طب مش تعرفنى بالقمر مين دى يانادر...

نادر.. اختى ياخول وجايه معيه هتديها درس فى الحياء هتعرف ههههههه ولا اشوف غيرك

تامر... اخخخخخخ غيرى مين ياخول دى بتعتى اليله هى فردانى ولا جماعى ولا كله مفوته ولا لسه عوز اعرف يابابا...

انا... مفتحوه ياخول منى وجماعى او فردانى حسب الطلب يلا اندة لولو..
لولو جات وقعت معنا وتعرفت على اختى وتامر خدها ونيمها. وبيبسها وانا طلعت زبه امص فيه
وهو مبسوط ولولو بتلحس طيزى ودى اول مرة حد يلحس طيزى وبقيت متمتع اوى ااااف كمان يالولو اااااه احححححح طيزى نار مش قادر اول مرة احس بكدة اخخخخخخ ايه دة ياندين

نادين.. ولسه نيكه ياتامر صحبك مولع هتسيبه كدة تامر نيكه والى مش هتلمسنى ههههه

تامر.. ايه ياصحبى النظام انت عوز تتناك بجد هتجرب انا خيف عليك بلاش احسن

نادر... تامر من برة بس لو حلو هخليك تفتحنى يلا ياتامر انا وانت اخوات ودة سر بنا

تامر جانى وفضل يلعب فى خرم طيزى بصبعه وحط زيت وبعبصنى بصبع وبعدها اتنين وانا نار فى طيزى وبعدين متعه ااااف حط تالت صواع وسبتهم شويه واشتغل لحد الالم بقى متعه بعدها بل زبه ودخل الراس وانا بتالم دخل شويه بشويه لحد زبه مدخلةكله وبعد شويه فضل يدخل ويطلع لحد منا بقيت اهز طيزى عرف انى متمتع اوى وفضل ينكنى شويه لحد منزل البن فى طيزى ااااف ناررر طيزى البن بيلسع نادين انا مبسوط تامر قوم نفشخ نادين انا وانت تامر مسك نادين وفشخ رجليها ودخل زبه وكان اكبر من زب يوسف واتخن ونادين بقت تصرخ وتامر فضل ينكها لحد منزل فى كسها وقام وانا نزلت الحس البن من كسها وهى الحس ياكلب يامعرص اااف
فضلت الحس لحد منضفت كسها من البن ومسكت لولو نكتها انا كمان وتامر لحس لبنى من كسها ونكنا لولو انا وتامر مع بعض ونكنه نادين انا وتامر مع بعض وخدنا دوش جماعى ونكناهم تانى وكنه كلنه سعداء واخد اختت وانا سعيد جدا بحياتى الجديدة وهى كمان وروحت البيت

نادر.. مبسوط ياملكه قلبى...
نادين. هطير من السعادة متحرمش منك يانادر بحبك اوى..
نادر.. المرة الجايه عند يوسف وتامر ولولو معنه انا هخطبها وهى دى الى تنفعنى وعرفه ميولى

دخنه الشقه واختى من التعب دخلت الاوضه بتعتها ونامت بهدمها هههههه اصلها اتفشخت
وانا طالع الحمام سمعت اهات كدة قولت بابا بينيك ماما وبعدين قولت نفسى اتفرج ورحت براحه
اتفرج يالوووووى ايه دة معقول الى شوفته دة 😳😳😳😳😳بابا مفنس وماما بتنيكه بصناعى
احااااا دى احلوت اوى اوى اوى طب اخش ومسكه زله عليهم طب منا لسه متناك من تامر هو حر
سبتهم ونمت ويوسف اتصل بيه..

نادر.. الووو ياقلبى فينك وحشنى..

يوسف... بقى يامعرص تروح لتامر وانا لا ولا علشان لولو اخص عليك زعلان منك 😂

نادر.. ياقلبى اسال نادين تقولك انى قيلها المرة الجايه عندك ياض انت عرف بحبك قد ايه

يوسف... هههههههه خلاص مسمحك بعد كدة عندى الاول وبعدين تامر هههههههه

خلصت مع يوسف وتامر رن عليه وفضلى يرن

نادر... فيه ايه يابن العرص مش كنه عندك امبارح لحقت اشتقت لطيزى هههههههه

تامر.... بص انا فعلا مشتاق لطيزك بس مش دة الموضوع الى عوزك فيه

نادر.. قول يامتناك صدعنى ههههههه

تامر... نادر انا انا عوز اتقدم لاختك واسطر عليها وانت هتتجوز اختى وبردو هنعيش المتعه زى محنه اختك هتكون مراتى وانت تنكها فى اى وقت وانا كمان ويوسف معنا واى صاحب ايه رايك

تامر.. انا موفق بس هخد رايها الاول ولو موفقه خلاص هنكون تمام انا بفكر نخلف منهم انت من اختك وانا من اختى موفق..

تامر... موفق لو اتجوزت اختك انا موفق تخلف منها 😂

نادر.. تمام سبنى اظبط ليك بابا وهخليه يوفق وغصب عنه كمان

قفلت من تامى ونمت وصحينه. ورحت افطر مع بابا وصبحت عيهم بابا وماما لكن نادين لسه نيمه
نادر.. صباح الخير ياجماعه..

ماما.. صباح حبيبي قلبي..

بابا... نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك مننفسك ولا نايم زى عويدك

نادر.. ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه
وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى.....

بابا.. يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى وقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش..

نادر.. بصوت عالى لما زبى يقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مشةاحسن من الصناعى الى بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡😡

بابا... 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺انتى شفتنا بليل....

وبكدة وصنا انهايه الجزا دة والجزا الجاى هنعرف نادر هيعمل مع ابو وامه ايه...

...... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷..........

الجزا الرابع.......

وقفنه فى الجزا الى فات لما بابا بيزعق ليه على لبسى وانا بفطر كمنى لبس برمودة وتشرت
بابا.. نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك من نفسك ولا نايم زى عويدك

نادر..ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى......

بابا... يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى واقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش

نادر..بصوت عالى لما زبى يوقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مش احسن من الصناعى الى
بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡

بابا.. 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺 انت شفتنا بليل........

نادر... 😂هههههه شوفت بس دنا شوفت وسمعت واتفرجت كمان على فلم شواز يجنن وبصرحه انت استاز ولا الشرموطه عجبنتى يلا بعد ازنك يابابا.....

ماما.. مراد مش هتفطر يابنى مالك فى ايه هو انت كل مرة تنكد عليه كدة ارحمو بقى هطفشه

بابا... اسكوتى خالص احنا فى مصيبه انا وانتى ابنك سمع وشاف كل الى حصل بليل انا مقدرتش اتكلم ولا ارفع عينى فيه لكن لو قل ادبه هربيه
انا ابوة اعمل الى انا عوزة مش الى هو عوزة اوعى تخافى منه طول منا موجود فهمه روح صحى بنتك علشان تفطر معنا وهتفطرى ايك تولى لا

اناخرجت وانا متديق ازى اكلم بابا كدة اصلا مهما كان دة ابويه اخخخخ احااا ابويه بيتناك من امى
نفسى.ههههه طب وانتى مش بتتناك وصحبك فشخك بمزاجك واختك هى السبب خلتك كلب لها يبقه تسكت خالص متتكلمش على ابوك كدة تانى
انا. عندك حق انا اتنكت بمزاجى علشان اختى اتشرمتطه عليه لكن لو حبيت ارجع زى الاول هحط اختى تحت رجلى انا ساكت علشان متمتع انا وهى
نفسى.. يعنى هتسيب نفسك ليها تعمل فيك الى هى عوزة يابنى.....
انا.. اخرسى بقى وحل عنى انا متمتع كدة اتناك واعرص وهعرص يلا غورى

لفيت شويه لبليل وروحت متاخر وفتحت الشقه ودخلت واول مدخلت لقيت بابا قعد مستنى عادى ولا كان عمل حاجه ولا كانى شوفته بيتناك من ماما

بابا.. 😡😡😡😡نادر تعاله عوزك فى كلمتين ممكن...

نادر... 🥺🥺🥺بابا قبل اى كلام من حضرتك انا اسف على كلامى معاك وانى عليت صوتى عليك مهما كان انت ولدى انا اسف...

بابا.. تمام يابنى انا هنا ابوك يعنى كبير البيت لو انت شيف انى قليت فى نظرك ممكن تسيب البيت وتسكن لوحدك وتعيش حياتك زى منته عوز...

نادر. 😮😮لا يابابا دى حياتك وحريتك عشها زى منته عوز وانا هعشها معاك اعمل الى تحبه وانا معاك وسبنى اعيش انا كمان وانا وانت ستر على بعض

بابا خدنى فى حضنه وانا زبى وقف وايدى نزلت على طيزة وحسست عليها وهو حس وطلعت منه اه سمعتها وبصيت فى عنيه وخت شفيف بابا وهو كمان وفضنا نبوس بعض جامد وانا حضنه وهو حضنى وبصلى وسبنى ومشى خش اوضته وانا بضحك عليه وبقول فى سرى (اصبر بس يابابا هعرص عليك انت وماما زى المتناكه اختى ولازم اكون انا المسيطر عليكم واجيب الى يفشخكم قدامى الصبر حلو اجيب رجلك الاول وانيكك وتنكنى وبعدها مش هتقدر تعترض) فوقت على ايد اختى بتكلمنى...

نادين.. مالك يانادر سرحان فى ايه انت مش طبيعى من اول النهار ماما حكتلى خنقتك مع بابا هو انت تايه عنه ولا لسه هتعرفه هو شديد عليه بس بيحبك

نادر.. ههههه اسكتى انا شفت حاجه مش هتصدقيها تعالى اقولك عليها جوة عندى او عندك حاجه هتخلينا نتمتع ومحدش يقدر يتكلم معنا حتى بابا

نادين.. تعاله خش وادى الباب قفلته احكيلى بقى شفت ايه ياخول ياديوث

نادر.. شوفت بابا وماما.... وحكيت لها كل الى شفته لحد محضنت بابا وفكرت فى ايه..

نادين.. اححححح انت هيجتنى ياخول وكسى ولع عوزة زب يطفينى دلوقتى

نادر.. بت بقولك ايه متجربى زب بابا ونحول نوقعه ونزله بجد ايه رايك

نادين.. ااااف صعب ياخول مهما كان دة بابا ومن حقه يقتنه عوز اتناك عوززززز

نادر.. تعالى انيكك ختى الحبايه ولا تحملى وتفضحينا ههههه وطلت زبى لختى تمص فيه وهى بصالى وعنيها تسحر والشهوة والمتعه بينين عليها نادين فضلت تمص فى زبى وانا امص صوابع رجليها والحس فيهم وكسها بينزل عسله وانا بلحس العسل ومتمتع اوى اوى وهى كمان متمتعه بزبى اوى
نادين.. زبك يجنن ياقلبى انا جربت زب يوسف وتامر بس زبك ليه طعم مختلف عنهم دة غير انه اكبر منهم بحبك بحب فيك خضوعك ليه وقت النيك
وخفك عليه وقت الجد واخ وسند ليه فى ازومتى وخوفك عليه كاخت ليك انت مفيش منك يانادر بس فى حاجه واحدة نفسى فيها وتحققها ليه هى صعبه بس نفسى فيها ولو مرة واحدة ولو مش عجبتك مش هطلبها منك تانى

نادر.. ايه هى يامالكه انت تامرى وانا انفز عوز ايه من ديوثك والعرص بتاعك

نادين.. نفسى تلحس لبن فحلى من رجليه وتمص زبك قدامى زى معملت مع تامر واشتمك واهينك وتكون كلب تحت رجلى مرة واحدة بس ايه رايك

نادر.. بس بلاش يوسف لانى خايف يسوق فيها ويعمنى وحش فى الشغل

نادين.. لا متخفش لو عمل كدة مش هيلمسنى تانى اوعدك انت حبيبي اعز منه

نادر.. ماشى ياقلبى هعمل الى تحبيه بس لو معجبنيش متزعليش منى هطحنكم مع بعض كله الى كرمتى ماشى يلا نكمل عوز انزل لبنى فى كسى

ومست اختى ودخلت زبى فى بقها وكانت بتتخنق اممممم اغغغغغغغ مصى زى يامومس ياخت العرص الى بيجبلك الفحول ينكوكى..

نادين.. اممممم. زبك يجنن احححح مص بزازى ياديوث اختك كسى نار

وفضلت الحس فى رقبتها وبعدين شفيفها امص فيهم وبعدى لسنها بقيت امص فيه وهى تمص لسانى واقفش فى طزها وهى تلعب فى زبى ونزلت على بطبنها بلسانى ولحست بطنها وسرتها ودخلت لسانى فيها وبعدين لحست تحت بطها وبقيت اكل تحت بطها وبعدين رجعت لبززها واعض الحلمه وهى تصرخ واول متصرخ اكتم صوتها بشفيفى علشان بابا وماما ميسمعوش ونزلت على كسها الاحس فيه واشرب العسل ورفعت رجليها وهى مغمضه رايحه فى دنيا تانيه مسكت زبى ومشيته على زمبرها وهى تتلوة تحتى ودخلت الراس وزقيت زبى جوة كسها وبرقت ودخلته كله وطلعته ودخلته كام مرة وهى تنزل عسلها وتقولى دخله مش قادرة عشرنى وهات صحابك ينكونى بحبك بحبك وبحب زبك انت جوزى انا لوحدى نكنى عشرنى عوزة لبنك فى كسى اااااف
وانا اقلها زبى عجبك يالبوة بتحبيه يامتناكه هعملك مجاة هتعجبك بكرة يالبوة متروحيش الكليه واستانى المفجاة وهى تقولى ااااااه بحب مفجاتك ياخول نكنى متوقفش كسى بينزل لتانى مرة ااااااااه سرع اوى وانا بقيت اسرع فى النيك وبفشخ فى كسها برحتى وبيوضى بتخبط فيها ااااف بنيكك جامد يالبوة
برزع فى كسمك يالبنت المتناكه عوزهم فين هجيب ااااف ااااح هنزل فى كسمك يامومس احححح ونزلت لبنى فى كسها وفضلت فوقها لحد زبى مخرج لوحدة بستها وقمت علشان انام بنت مبسوطه ولا عوز تانى قبل منام

نادين.. تسلم ياديوث وعرص اختك كسى اتكين كدة هنام بلبنك كدة...

سبتها وخرجت وخت دش ونمت وقمت الصبح لقيت بابا بيبتسم ليه ودى اول مرة يبتسم ليه...

نادر.. صباح الخير يابابا عمل ايه..

بابا.. تمام ياقلبي الحمد**** وحشنى يابن الكلب 💋وبسنى

نادر.. 😮😮😮بابا حضرتك كويس يعنى مفيش زعيق ولا شتيمه زى ........

بابا... 🤨🤨🤨🤨لا ياكسمك مفيش انا غلطان ليك يابنى انت كبرت ومينفعش افضل ازعق واشتم والمثل بيقول ان كبر ابنك خويه وانت راجل...

ماما... 🥹🥹🥹انا مش مصدقه انكم قعدين من غير خناق معقوله انا مش مصدقه انكم كويسين....

بابا.. مالك ياست انتى فى ايه هو انتى زعلانه انى كويس مع امبنى اافف

نادر.. ولا تزعل ياحجيج و**** منا قعد غير على رجلك انت بابا وخلى ماما تبص وتغير ههههههه

قعت على رجل بابا وايدى جت على زبه لقيته بيقف وبابا بيعرق ومحروج منى
ومسك فيه وحضنى زى مكون *** صغير وخيف يقع من على رجله هههههه
خلصنا الاكل وماما راحت تعمل الشاى وبابا حضنى وبيكلمنى فى امور عديه

بابا.. مش هتبطل شقوة ياواد انت ايه حركات العيال دى انا ابوك ومينفعش

نادر.. بابا من الاخر انت عارف انا عوز ايه هتريحنى واريحك وانا وانت ستر على بعض ليه خايف منا شفتك مع ماما ومقدر ميولك بابا انا كمان نفس ميولك 😳😳😳😳😳ايوة متستغربش انا زيك فكر يابابا ورد عليه برحتك
لسه بابا هيرد عليه لقينا جرس الباب بيرن وامى فتحت لقيت يوسف وتامر
رحبت بيهم ودخلو عليه وهظرو معيه انا وبابا وشويه وبابا قال انه هنام شويه وماما قالت هتخرخ السوق وانا وهما دخنا الاوضه...

يوسف.. بقى يامتناك يابن المتناكه تروح لتامر تتناكو منهم انت واختك وانا معرفش حاجه هو انا مش صحبك زيه مطلبتش انيكك ليه بجد انا زعلان منك

نادر.. 🤨🤨🤨😮😮😮عرفت ازى يايوسف مين قالك انت ياتامر صح

يوسف.. 🤨🤨🤨مالك ياخول مكنتش عوزنى اعرف عادى دى حاجه حريتك انا عارف انى عزيز عليك ومكنتش عوزنى اعرف علشان متقلش فى نظرى صح
بلعكس انت زت انت هتتجوز اخت تامر وهو هيخطب اختك وانا هخش لى حد فيكم انيكه وانيك مراته يعنى بدل مكنت بنيك تامر واخته هنيكك انت كمان واختك فرفش بقى وانسى وب**** عليك متزعل تامر ولا اخته ماشى
لو ليه معزة عندك يانادر.....

نادر.. حاضر ياقلبي انت تامر عنيه وعلشان صرحتك دى وبلعند فى تامر هخليك تنيك هنا وبابا موجود وهعرص ليك علشان تعرف بحب قد ايه ومتخفش مش هزعل زى المرة الى فاتت وانت ياخول نجلكو امته علشان نخطب اختك رسمى شوف وحدد علشان نخلص بقى دقيقه وارجع ليكم
وخرجت وروحت لاختى ودخلت اوضتها...

نادر.. نادين حبيبتي عندى ليكى مفجاة جهزة تعرفيها....

نادين.. ايوة انا من امبارح عوزة اعرفها قولى ياخول اختك ايه هى يلا قول

نادر.. البسى الروب وتعالى يوسف وتامر فى وضتى منتظرينك على نار يلا

روحت ودخلت ليهم ويوسف بيقولى مفيش حاجة نشربها ياخول لسه هرد لقيت الباب بيفتح واختى دخله علينا لبسه روب وبتقدم ليه عصير وبتضحك لينا وقدمت لتامر الاول وبعدين يوسف وبعدين انا ولسه وقفه بتشفنا عوزين حاجه ولا تخرج لكن انا قولت لها مش تخدى المفجاة بتحتك وهمه مستغربين
قمت لاختى وختها فى حضنى قدمهم وبستها من شفيفها ولعبت فى بززها وبعبصت طزها وكسها قدمهم وبتسمت وقولتلها مفجاتك اهى ياقلبى يوسف وتامر انا كلمتهم يجو هنا علشان يفشخوكى قدمى واحققك ليكى طلبك والحس البن من على رجلك ياملكه انتى تامرى وانا انفز وروحت خالع الروب من عليها وقلعتها السنتيانه وانا ببوسها وعض بززها وهى احححح وقلعتها الكلوت وقولت اتفضلو ياحبيبي اختى البوة تحت امركم افشخوها وانا هعرص

يوسف.. احااااا انت مجنون وابوك الى موجود دة ياكسمك وامك زمنها جايه

تامر.. خطر كدة يانادر علينا وعليك ياصحبى طب مقولتش ليه كنه رحنا عندنا اوعند يوسف احنا خيفين عليك وعليها كمان ...

نادر.. تصدقوا انتم عندكم حق انا هلبسها زى مقلعتها وتفضلو روحوا وانسوا انكم تلمسوها تانى ياخولات يلا ياندين البسى انتى سمعتى بنفسك كلامهم

يوسف.. متهدى بكسمك بقى احنه منقصدش نهينك خيفيش عليك ياعرص

تامر.. نمشى مين من غير منيك هنكها لو قدام ابوها دى هتكون مراتى اخخخخخ تعالى يالبوة يابنت العرص انا هفشخ كسك قدام المتناك دة اااف

يوسف.. احاااااا وانا الى هرفض هنكها انا كمان وانت ياعرص طلع زبى ومص جهزة لكس اختك يابن المتناكه..

وفعلا طلعت زب يوسف صحبى والعبت فيه ونزلت مص فيه ويوسف يقول ااااه يامتناك مصك يجنن اااااف عند حق تامر لما حكالى عنك ااااف مص كمان اخخخخخ البيوض ياعرص الحسهم ايوة كدة دخل البيوض فى بقك ايوة مصهم احااا انت احسن من البنات من هنا ورايح هنيكك مع اختك ياكلب فهم
وتامر مسك اختى قفش فى بززها وبيمص فيهم وبعدين شفيفها ونزل لكسها يلحسه وبعدين بل زبه ودخله كسها لانه مستعجل وخيف بابا يقطع عليه النيك ونزل فشخ فيها وهى تكتم اهتها ومتمتعه من زبه..

يوسف اتمتع من مصى لزبه ونيمنى ودخل زبه فيه صخرت وكتم بقى بادة
مع ان زبه اصغر من زب تامر بس دة تانى مرة اتناك وكنت مستمتع من زبه وهو نازل فحت فى طيزى ويقولى اااااحح طيزك نار ياخول متعه بجد انت متعه زى تامر ياكسمك هتكونوا ملكى انا ايكم حد تانى يلمسكم غيرى فهم..
اااف وانا اقوله امرك ياسيدى هكون كلبك وخدم زبك بس وقت النيك وبس لكن وقت غير النيك احنا صحاب متقلش منى يايوسف والى هتخصرنى..

يوسف.. اخخخخخ انت اهبل يلا منا عرف الكلام دة دنا علشان نكت اختك زب ومكلمتوش وانت دخلت وزعلت وانت كبير فى نظرنى وهتفضل ااااااف هنزيل يابن البوة عوزهم فين فى بقك ولا طيزك ونزلهم فى طيزى من غير مرد

تامر لسه بيفشخ فى نادين وانا نايم على الارض وتامر نزل لبنه فى كسها وقالى تعاله ياعرص نضف كس اختك من البن بتاعى وقعد يشرب سجارة هو ويوسف وانا نزلت الحس الحبن من كس اختى ونضفته وهمه شافونى هاجو ويوسف مسك اختى ودخل زبه فى كسها وتامر زبه فى طزها ونزلين نيك فيها وانا هجت ونزلت تحت منهم الحس وامص بيوضهم وامسك زب يوسف مرة وزب تامر مرة امص وادخله تانى كسها وهى متمتعه منى انى بقيت كلب ليها وبجيب صحابى ينكوها وفضلو ينيكو فيها لما شبعو ونزل يوسف لبنه فى كسها ونزل تامر فى طزها وطبعا انا نزلت الحس واشرب البن كله من كسها وطزها وقعدنا نستريح شويه...

يوسف.. اما نيكه تجنن بصرحه ياريت متحرمناش منها يانادر تانى وانت ياتامر لما تتجوزا

تامر.. ههههه عنيه احنا معاك وانت معنا وهتفضل تنكنا كلنا مع بعض

يوسف... اتمنه منكم كدة فعلا متسبونيش بعد الجواز واتمنه منكم انى اخلف من نادين ومن اختك ياتامر ويكولى ولاد منهم..

تامر.. انا موفق شوف نادين ونادر واختى لكن انا من نحيتى موفق

نادر.. بقولكم ايه احااا انا عوز اتناك منكم زى اختى واحد فى بقى والتانى فى طيزى يلا علشان اسبكم فى النيكه الجايه مع بعض

قام يوسف وتامر مسكونى وهمه سعداء ويوسف دخل زبه فى طيزى وتامر فى بقى وكان خنقنى وفضلو ينيكوا ويبدلو عليه لحد منزلو لبنهم واتمتعت منهم
ولبست وقولتلهم هخروح اجيب عصير وخرجت وانا خرج لقيت ابويه قاعد برة قدام التلفزيون انا اترعبت لما شفته وقولت له

نادر.. بابا تشرب عصير اصلى هعمل لصحابى بابا هز راسه وانا دخلت المطبخ

بابا دخل ورايه وحضنى من ضهرى وبسنى وفضدل حضنى وانا بعمل العصير،

بابا.. صحابك هيفضلو كتير ياندور انا عوز اقعد معاك شويه مصدقت امك واختك يخرجو انا سمع اهتهم من برة انتم كنتوا بتتشقوا جوة ههههههه

نادر.. 😳😳😳بابا احنا كنه بنهظر اسف لو كنه ازعجناك انا همشيهم حلا

بابا.. 😘😘ايوة مشيهم بعد العصير علشان عوزك فى موضوع خصوصى قبل
امك واختك ميجوا من برة هات كوبيتى اشرب انا واخش انتظرك يلا ياقلبي

دخلت لقيت نادين فى النص ويوسف فشخ كسها وتامر طزها وهى عرقانه ومتمتعه على الاخر وتامر ااااه هنزل ياكسمك تعاله ياخول خود لبنى فى بقك ومسكنى من شعرى ودخل به فى بقى ونزل البن كله وشربته ونضفت زبه وقعد يشرب العصير ويوسف لسه بينيك كسها اااااه كسك نار يلبوة زى طيزى المتناك اخوكى ياعليه شرميط انا سيدك وسيد اخوكى اااااف اف بحب كسك يالبوة هنزل ونزل لبنه على رجليها وقالى تعاله ياديوث اختك نضف لبن سيدك من على رجل اختك البوة ونزلت الحس لبنه من على رجليها وامص صوبع رجليها وهى تضربنى بلقلم وتقولى نضف حلو رجل ستك يامتناك وبعد منضفت رجليها يوسف شتمنى وخلانى انضف زبه كمان وشرب العصير ونادين كمان

نادر.. محدش يخرج الى لما اشوف بابا لانه قعد فى الصاله 😮😮😮
بصى يانادين بابا بين دخل اوضته فى ثوانى تكونى فى اوضتك ولو سالك قولى كنت نايمه اصل فكر انك خرجتى يلا بابا خش الحمام تقدرى تخرجى على اوضتك بستنى وتاسفت ليه على ضربها القلم والشتيمه وانا قولتلها بعدين
خرجت ودخلت اوضتها وبابا كان فى الحمام معرفش انا جبت الجراءة دى منين اجيب صحابى ينكونا وبابا قعد فى الصاله المهم يوسف وتامر لبسوا وانا وقف علشان اوصلهم

يوسف.. اسف يانادر متزعلش منى فى الكلام الى قولته ليك الشهوة بيتسيطر

نادر.. انت عبيط يايلا ازعل ليه انا قولتلك ساعه النيك قول الى انت عوزة لكن ساعه الجد لا نحترم بعض ومنقلش من بعض وانت ماشى بنفس زمان متغيرتش انا مش زعلان واسال تامر اهو لما بكون مع اخته بعمل ايه ومش بيزعل منى يلا ياهبل والمرة الجايه عندك بقى حضر نفسك هعرفك امته

يوسف.. بجد يانادر انت احسن اخ وصديق ياريت يكون قريب انا بشتاق لكس اختك واخت تامر وطيزك وطيز تامر ههههههه

نادر.. طي يلا ياكسمك ابويه قاعد فى الصاله ومش عوزة يحس بحاجه..

خرجنا وسلموا على بابا ومشيوا وانا قعت جمبه بابا وخدنى اقعد على رجليه وبسنى وحضنى وبص ليه وبيقولى اختك نيمه جوة انا افتكرتها خرجت كدة
مش هعرف اتكلم معالك..

نادر.. طب متيجى اوضتى ولا اوضتك يابابا نتكلم وتاخد رحتك وبعدين انت مكسف من اختى وماما ليه عادى اب وابنه مفهاش حاجه ياقلبى تعاله....

بابا.. ماشى ياكسمك يلا ندخل اوضتك بس مليش دعوة لو الشطان غلبنى وخلانى ااغتصبك ماشى مفناش زعل ههههههه تعاله ياقلبى تعاله...

لسه بنقوم نخش لقينا ماما دخلت وقعدت معنا وجيبه طلبات السوق وبابا بصلى وضحك بس شكله متديق انها جات انا ضحكت وماما قالت لبابا عوزاك فى موضوع وخش معها وهو هيطق هههههههه انا قولت ماخد دش ونام شويه
نمت محستش غير بامى وهى بتصحينى وعنها على زبى الى وقف انا خبيته

نادر... ماما فى ايه عوزة حاجه مالك ياماما..

ماما.. مالك بتخبيه ليه منا يامه شوفته وانت صغير وشوفت جسمك كله وياما غسلت لك وانت عملها على نفسك لحد مكبرت مكسف منى ياولا ههههههه

نادر.. ماما متقولى عوزة ايه وبعدين منتى عندك بتاع بابا سيبه وجايه تبصى لبتاع غيرك انتى ياوليه عوزة ايه بظبط انا مش فايق ليكى..

ماما.. عوزاك تقوم تطفح هعوز منك ايه هو انت حلتك حاجه يازفت انت

نادر.. 🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔ماشى ياماما حاضر اتفضلى واتا هجى واركى

خرجت ماما وكلامها مش مريحنى من ساعه معرفت انى شفتهم قولت اصبر
واشوف اتعشيت معهم وكنه بنهزر وسهرنا شويه وبعدين كله دخل نام وطبعا خشيت نكت اختى وفشختها زبين ونمت مفشوخ وصحيت الصبح فطرنا وروحت الشغل وعدة اليوم ومبطلناش انا ويوسف هزار وكل شويه يوقولى كلام على كس اختى وطيزى وانا اسعد واحد انى صحبك وانه سعيد معيه
ونفسه يفتح طيز اختى قولتله ماشى فى يوم نكون عندك افتحها علشان الصوت ونخد رحتنى وتعرف تامر يكون معنه كمان هو واخته قالى تمام وخلص اليوم وروحت واتغديت وماما خرجت وبابا كمان ودخلت غيرت هدومى وقولت اروح اخبط اختى زبين قبل ميرجعوا من برى ودخلت الاوضه
وفتحت الباب لقتها نيمه على بطبها وبتتكلم فى التلفون بتكلم شاب اول مرة اسمع صوته وبتقوله عوزة تقبله وانها مفتوحه واخوها ديوث وعرص وكلب ليها انا سمعت الكلام اتديق وكنت هضربها بس معرف ايه خلانى مستمتع منها

انادر... 🤨🤨🤨🤨بتكلمى مين يالبوة وازى تقولى عنى كدة مع واحد غريب.

نادين.. ايه ياعرص نسيت نفسك ولا ايه انت كلب ديوث عرص على لحم اختك وجبت صحابك ينكونى قدامك واتنكت منهم هتعمل راجل عليه لا اصحه انت رقبتك تحت رجلى اعمل الى عوزاة واتناك من الى عوزة وانت كلب تلحس لبنهم من كسى وطيزى ورجلى فهم ياخول ولا ايه انا سكت متكلمتش
وهى فتحه الاسبيكر والخول سمعنى وبيتكلم هو كمان وهى بتتكلم معه

الشاب.. هههههه مالك يامتناك بتعلى صوتك على ستك ليه انتهتعمل راجل عليها كسمك هى حكيالى كل حاجه من اول صحبك لحد مفتحتها ونكتها انت وهو هههههه اسمع ياخول انت تجبها وتجينى اليله والى هنيكك زى تامر صحبك الى ناكك قدام منها ههههههه انا بامرك كمان نص ساعه تجبها وتتجينى شقتى هى عرفها نكتها مرتين فيها بعد منته فتحتها يلا مستنيكم باياقلبى

نادين.. يلا اختار ليه لبس علشان اتناك من سيدك فيه يلا بسرعه احسن نتاخر.

نادر.. حاضر ياستى حاضر اومرك ياملكه...

اخترت لها البس 👗وحطت ميكب وجهزت نفسها ولقتها جيبالى طقم من بتعها
البسهم وبتقولى البس دول تحت هدومك مختار هو الى طلب تلبسهم ليه هههه

نادر.. حاضر امرك ياملكه (اصبرى عليه وكسمك لهطلعه عليكى بس الصبر لما اشوف الخول دة واعرف عنوانه وبعد كدة هعرفك انتى وهو مقمكم) لبست انا وهى وركبنا ونزلت قدام عمارة واتصلت عليه يفتح لينا الباب وطلعنه الدور الخامس وفتح لينا وسلم عليها طبعا بحضن وتقفيش وبعبصه وانا وقف ودخنا وقعدو وهى على رجله وبيقفش لها وبتضحك له وبيبسها فى شفيفها كل دة وانا وقف محدش قالى اقعد اختى قامت وجتلى ورقعتنى بلقلم وقالت ستك عوزة قهوة وسجارة ياخول ياعرص روح اعملى قهوة انا 😡😡😡خت القلم ومش مصدق ماشى ساعه النيك بتعمل الى عوزة وبعد منخلص بنرج تانى اخوات لكن دلوقتى ليه بتضرب وبتتامر عليه جيب امشى مختار قالى ريح فين المطبخ من هنا لكن هنا بابا الشقه محدش امرك تروح ياكسمك غور اعمل القهوة وعقبنا ليك هتعملها ملط يلا قلعت ملط فعلا مش خوف ولكن بصبر عليهم ودخلت عملت القوة ورجعت ليهم لقيته بيرضع كسها وهى ملط وهو كمان وزبه مش قوى يعنى زب مصطفى اكبر من زبه قالى حط القهوة عندك

نادين... تعاله ياعرص ياخول الحس كسى على ماسيدك يشرب القهوة

نادر... حاضر ياستى ونزلت الحس كسها وهى تف عليه وتضربنى برجلها وتقولى ياعرص يابن المتناكه ياخول ياديوث شايف شرفك هيتناك قدامك

مختار.... كفايه دة يابن الزنيه وزقنى برجله وضربنى قلم ورفع رجلين اختى ودخل زبه فى كسها وبينيك فيها ويشتمنى ويطلع زبه ويقولى تعاله يمتناك لما زبى يطلع انت دخله بايدك فى كس اختك يابن الخول والحس زبى وبيوضى
وفضلت الحس وامص زبه وانا مش طيقهم من عميلهم محبش حد يكلمنى كدة فضلت مستحمل كلامهم وزلهم واهنتهم علشان اجيب اخرهم..

نادين... شكلك يجنن وانت عرص واختك بتتناك من فحلها قدامك ياعرص

نادر... حاضر الى تامرى بيه يانادين هنفزة انتى تامرى...

مختار... هههههه عارف ياخول يامعرص ياديوث هنيكك بعد اختك ولا انا مش زى تامر ههههه

نادر... 🤨🤨🤨🤨لا انت احسن من تامر كمان وانا هلاقى حد احسن منك

ومختار بينكها ورفع رجليها وبعدين نيمها وفنيسى ودخل زبه من ورة فى كسها وبينكها وبعدين اول منزل نزل على رجليها وقالى تعاله ياخول نضف زبى زى منضفت زب تامر يلا ياخول نزلت مصيت زبه ونضفته والحست البن من رجليها وزقتنى برجلها كانى كلب وانا خلاص جبت اخرى وهى بتقولى يلا ياكلب علشان نروح هخش اخد دش ونمشى وانا زى منته فهم..

مختار.. خشى انت ياملكه وانا هديله زب بسرعه كدة مش معقول يروح وميدقش زبى ولا ايه واهو جانه من السما وقتى متعوز تجيلى هتجيلى وهو معاكى ههههههه ديوث حمايه خش انت وانا هخلص معه قبل متخلص اختى تفت عليه ودخلت الحمام وانا خلاص جبت اخرى منهم ومختار جالى وبيلعب فى طيزى وبينيمنى علشان ينكنى وهو بيضحك عليه اوى لكن مجاة مسكته واديته براسى فى منخيرة داخ ووقع على الارض جريت قفلت الحمام من برة على اختى ولقيت مختار بيفوق نزلت فيه ضرب ضرب لحد مخلاص مبقاش عارف يقاومنى ومبقاش فيه نفس وقالى وجبت حبل وربطه فى الكرسى وفوقته وقولتله اصحه ياكسمك انت مفكر انى هسيبك وسبها انا بس كنت ساكت لحد معرف انت عرفتها ازى وخلى بالك لو شفتك فى الشقه دى او فى الشارع هخلص عليك انطق تعرفها من امته وايه حكيتكم انطق يابن المتناكه

مختار.. انا اعرفها من زمان وكنت بقفش لها وانكها من طزها وكتير كانت بتستحايل عليه افتحها وانا خفت لانى مش هتجوزها انا بس كنت بقضى معها ايام متعه لكن جواز لا طبعا وبعدين حولت كتير معيه وانا رفض تماما لحد فى يوم قالت ليه ان انت بتتحرش بيها وبتحاول معها تعرف هى بتعمل حاجه مع حد ولما اكتفشف انها بتتحرش مع يوسف قلتلها حلو اوى كدة خليه هو يفتحك او يوسف وفعلا لعبت عليك وانت فتحتها ونكتها انت ويوسف وتامر وعرفت منها ان تامر طلب ايدها منك وكلمتنى علشان اتقدم ليها لكن انا قولتلها قريب لحد مخلع منها وامشى من هنا الشقه دى اجار سنه وكنت همشى

نادر.. تمام وطبعا انت مصورها وانت بتنكها صح متكزبش عليه لانى شايف الكمرات كلها وهى اول واحد ياكسمك انا شيفهم من اول مدخلت ههههه وساكت عارف عرفت ازى من التلفون بتاعى اصل فيه برنامج بيكشف الكمرات تسمحلى المهم اة ياخبيس كمان عمل تلفونك وضع طيران وحطه يصور هههه

مختار.. ابوس رجلك بلاش التلفون فرمته وهاته والكمرات خدها وكسرها وسبنى وانا همشى قبل اختك متخلص ابوس رجلك التلفون مش بتاعى 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نادر.. ههههه طب ايه رايك اول حاجه هتتكسر التلفون وكسرت التلفون رزعته فى الارض وجبت مفتاح الانبوبه وكسرته ميت حته وبعد مخت الى عليه طبعا وفرغت الكمرات وكسرتهم ونزلت فيه ضرب وحطيت التلفون بتاعى يصور ونكته ونزلت فيه لبنى وقولتله لو فكرت بس تعمل حاجه هفضحك ولو شفتك فى اى شارع او هنا هفضحك وفتحت لاختى وطلعت بعد متكشفت ان الباب مقفول وكانت عماله تنادى لمختار مفكرة انه بينكنى علشان كانت سمعه صويت....

نادين.. مختار مقولتلك براحه عليه متغتصبو...... 😳😳😳😳😳😳😳

نادر... اهلا بلعروسه صبحيه مباركه ياعسل 😡😡😡😡😡انا تبعينى وتلعبى بيه مع كلب زى دة طب اسمعى كدة بيقول ايه وسمعتها كل كلامه كله..

نادين... ق😭😭😭😭😭😭😭😭ضحك عليه يانادر انا اسفه ليه ياحبيبي

نادر.. 🤨🤨🤨🤨🤨حبيبك مش كنت كلب ليك وليه مش كنت خول وعرفتيه اسررنا وكان مصورك ياهنم وهو بينكك لكن انا اكتشفت كل حاجه وكسرت التلفون والكمرات وهو قدامك اهو مربوط زى الكلب الى بعتينى علشانه تعالى نصفى حسبنا بقى ومسكتها ضرب لما ورمتها علشان تحرم تعمل حاجه تانى من ورايه وبعدين فكيت مختار واديت مهله اسبوع ورجع ليه تانى بس مش لوحدى وهو خاف وقالى هميشى وخت اختى وهى طول الطريق بتعيط وبتعتزر ليه صعبت عليه صلحتها وقولت لها انا هعمل كل حاجه انت عوزها بس زى مقولتلك وقت الننيك خدى رحتك وقت الجد اختى وانا اخوك لو غلطى هكسر عظمك وكمام ممنوع تكلمى حد من غير معرف فهمه..

نادين.. حاضر ياقلبي عمرى مهكلم حد من غير مستازنك ومش هعمل حاجه تانى تزعلك منى وانا موفقه على مختار لو طلبنى سمحتنى بيقه..

نادر.. خلاص مسمحك انتى اختى وحببتى ومراتى وعشقتى وملكتى وانا كلبك وعرصك وديوثك ياملكه هههههه..

وضحكنه تانى ورجعنا زى الاول وروحنه البيت واتعشينه وهى دخلت الاوضه وانا روحتلها ونكتها زبين تمام صلحتها بيهم ولحست البن من كسها وطزها وطلعت خت دش ودخلت اوضتى ونمت وانا نايم حسيت بحد بيمص شفيفى كانه حلم وبعبصنى فى طيزى وبيلعب فيها بحنيه وبعدين حسيت بحاجه دفيه دخله طيزى وتخينه وانا بتوجع ومستحملتش وفتحت عنيه من الوجع لقيته مش حلم لا دى حقيقه لقيت بابا مدخل زبه فيه وبيكنى بجد ولما شفنى فتحت عنيه ابتسم ليه بحنان وانا كنت مزهول مين بابا🥺🥺🥺🥺🥺🥺

نادر...مييييين بابا بتعمل ايه ياباب.....

بابا...🤨🤨🤨🤨🤨🤨هسسسسسسسس ياقلبى بابا

وبكدة خلص الجزا بتعنا وهنشوف نادر وابوة هيعملو ايه مع بعض فى الجزا الجديد اشفكم على خير واسف على التاخير وارجوا المعزرة لظروف شغلى

......... وتحياتى لكم جميعا 💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹.........

الجزء الخامس..............

اهلا بيكم وقفنه فى الجزا الى فات لما دخلت اوضتى ونمت وحسيت بحد بيحسس عليه بحنيه وبيبعبصنى وبعدين حسيت بحاجه سخنه دخلت طيزى فتحت عنيه من الوجع لقيت بابا بيبتسم ليه وبينكنى وفتحت عنيى ابتسم ليه بحنان وبينكنى .......

نادر... ميييين بابا بتعمل ايه ياباب........

بابا.. 🤨🤨🤨🤨🤨🤨هسسسسس ياقلب بابا.....

انا بحلم بيوم دة كل لمه اشوف جسمك وطيزك بتكبر قدام منى جسمى بيولع وبهيج عليك وبفشخ امك بسببك مكنش عارف اجبهالك ازى لحد مشفتنى وامك بتنكنى واستنيت اشوف رد فعلك لقيتك سكت قولت تمام بعد كدة لما بستنى فاكر منمتش طول اليل انا بحبك يانادر وعوزك ليا انا بس مش عوز حد يلمسك لا ولد ولا بنت يابنى يبنى اتمتع بيك وانا بعهدك انى هكون ليك وامتعك

نادر... 😳😳😳😳😳بابا اااححححح برحه طيب انا ممم... احححححح.. موفق ممممموفق.
نكنى الاول يابابا وبعدين نتفاهم لو فقت على شروطى هفضل ليك لوحدك صدقنى...

بابا.. 🤨🤨🤨🤨هنيكك وهفشخك ياكسمك تعاله مص زب بابا سيدك وسيد امك ياعرص

نادر.. عنيه ااااف زبك كبير وفحل يابابا اممممم احححححح. طعمه يجنن احححححح بحبك
بحبك اوى يابابا اول مرة اشوف زبك مكنتش اعرف انه كبير وجميل اوى كدة دة بتاعى انا لوحدى

بابا... 😂😂😂😂😂انت هتنق على زبى يابن الكلب هههه هو بتاعك ياغالي لوحدك انت وبس من اليله بس ممكن لو متزعلش امك لييها حق ولازم تخدة بردو بس انت اكتر منها...

وقام بابا فضل يبعبص طيزى بصبعه ويوسع فيها ويتف فى بقى ويقولى ابلعه ياخول انا لازم اعلمك تكون كلب ليه انا عوزك مطيع ليه يامتناك انا سيدك وانت كلبى انا ولا صحبك الى بينكك ياخول زبه ولا زبى ويرجع يبقه رمانسى ويبوس شفيفى ويلحس صدرى اااااف بابا معلم فعلا وانا خلاص كسم النسوان بعد متقت حلاوة زب بابا مش عوز اى كس خلاص بس لازم اتجوز حببتى لولو زى موعت تامر نرجع لبابا تانى فضل يكل شفيفى ومش عوز يسبها خالص وبعدين بقى يعض بزازى ونيمنى على بطنى ونزل ضرب على طيزى وانا اصرخ بصوت مكتوم لماما تصحه وبعدين رفع رجليا على كتفه وبص فى عنيه ودخل زبه مرة واحد انا برقت وصرخت جامد من زبه بابا بسرعه حط شفيفه على شفيفى وكتم الصرخه وفضل يبوس فيه لحد ملاقنى سكت وبدا يحرك زبه دخول وطلوع وبدا ينكنى جامد مكنتش اعرف ان بابا سادى وكل شويه يتف على وشى ويتف فى بقى ويضربنى بلقلم ويشتمنى ويضرب على جسمى وانا ببكى بجد من عميله ومتمتع فى نفس الحظه وبابا بينكنى وقالى....

بابا... طيزك نار ياكسمك ناارررر كسم طيز امك وكسها جمب طيزك ااااف خد زبى فى طزيك يامتناك هعشرك لبن ابوك هيدخل طيزى حلم عمرى بيتحقق بحبك يانادر اسف متزعلش منى، اااااه. طزك بتقمط على زبى ياخول هنزل مش قادر ااااااف احححححح زبى بينزل اححححح ونزل فى طيزى لبن نار اول مرة اتمتع كدة بجد محدش متعنى من صحابى زى بابا خبرة بس الضرب والاهانه بهدنى بابا جامد... بابا نام على ضهرة وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وباس راسى وقالى...

بابا... اسف حبيبي انا كنت عوز اجرب اكون سادى لانى شفت مقطع وحبيت اجربه ودى اخرة مرة

نادر... عادى يابابا انا مش زعلان منك انا ابنك اعمل الى تحبه 😔😔😔😔😔

بابا... لا دى اخر مرة ياقلبى بعد كدة رمنسيه ودلع انا مش عوز اسيبك بس لازم اروح علشان امك

نادر.. يسلام وليه متنمش هنا معيه فى حضنى هو انا مش ليه حق زيها انا بغير مها دلوقتى

بابا. 😂😂😂😂😂شغل الدراير اشتغل حبيبي انت خت حقك وهى كمان ليها حق وانا بعد كدة هظبط موعيدى بنكم مبسوط ياقلبى امممموا يلا..

وسبنى ومشى راح لماما وانا مكنتش عوز يمشى بس هعمل ايه نمت بلبن بابا وصحيت الصبح وماما بتصحينى....

ماما... نادر اصحه يابيضه صبحيه مبركه ياخويه يلا هتتاخر على الشغل..

نادر.. 😳😳😳😳صبحيه ايه ياماما على الصبح مالك وبعدين انا اجازة النهادر خارج انا ولولو

ماما.. طيب قوم بابا مصمم تفطر معه شكله عوز يهزقك ههههه وبعدين بهزر معك يلا انا رحه احط الفطار متتاخرش مش نقصه زعيق ابوك...

قومت غسلت ولبست وطلعت لبابا وقعدت جمبه وماما ونادين فى المطبخ...

نادر.. صباح الخير يابابا...

بابا.. صباح الورد والياسمين على حبيبى تعاله هات بوسه مش قدر من امبارح ياقلبى

نادر... حاضر ياقلبى خد اممممممو وبسنى من شفيفي...

فطرنا وبابا خرج وانا قعد سرحان فى الى حصل امبارح ونادين جتنى وقعدت جمبى...

نادين.. مالك سرحان فى ايه متيجى نخرج يانادر عند تامر ولا يوسف...

نادر.. كسك بيكلك يالبوة عوزة زب حد منهم طب ايه رايك نشوف زب جديد من النت اى شات او فيس كسك لازم يتغير عليه ازبار مش هتفضلى على قد تامر ويوسف بس عوزين ندخل احمد كمان وناس تانيه جديدة منعرفهاش عوز اعرص وقرونى تكبر واتناك معكى والحس البن ورجلك واعمل زى كل المعرصين انا اتفرجت على مقاطع فيدو لتعريص والدياثه ولقتهم مش بينكو الملكه بيكون كلاب تحت رجلها وانا هتحرم من كسك دة عشان اكون معرص وديوث بس مش هحرمك ولا هحرم كسك من النيك مع ازبار شباب ورجاله وابوك زانت نفسه بس طولى بالك ياقلبى...

نادين.. بجد انت احن واعظم اخ بتضحى بمتعتك معيه علشان متعتى بحبك بحبك ❤وانا معاك هعملك كل الى انت عوزة بجد موضوع بابا دة ااااف كسى ناز عسله ياخربيتك لما قوت بابا ينكنى تعاله الحس كسى مش قدرة.....

نادر... معلش ياملكه انا خارج مع لولو شويه افسحها من يوم متكلمت عليها مخرجتهاش سمحينى

نادين.... هخرج معكم ممكن هى احسن منى علشان تخرج معاك وانا لا...

نادر... 🤨🤨🤨🤨ايه دة غيرة دى بتغيرى عليه يابت طب متامر موجود اخرجى معه او يوسف

نادين... يسلام اخرج معهم لوحدى منغيرك من غير المعرص بتاعى مينفعش...

نادر... 😂😂😂😂😂😂عندك حق طب يلا اجهزى يالبوة بسرعه يمكن نتعرف على خول جديد وانتى معيه...

نادين لبست 👗بسرعه ومتمكيجت وكانت قمر بجد ❤ونزلت معيه واحنه نزلين نادين حضنتنى وبستنى من شفيفى جامد وانا كمان بستها وركبنه وجات لولو وتامر معها وكل واحد خد خطبته واتمشنه دخنا سيما وكان فلم رمنسى وقعدنا جمب بعض انا حضن لولو وتام حضن نادين وكل واحد بيبوس الى معه ومطلعين بززهم بنمص فيهم وبنلعب فى كس كل واحدة شويه وكمان بقينا نبدل مع بعض انا مع نادين وتامر مع لولو نادين حبت تروح الحمام وانا قولت لتامر يروح معها بس هى قالت متخفش عليه وغمزت ليه ومشيت وانا وتامر مسكنه لولو تقفيش وبوس وعض فى بززها نادين وهى مشيه مشى وراها واحد شاب بطول وبعرض اسمر صعيدى على افريقى او سودانى المهم انه شاب فحل فعلا واتكلم معها...

معتاز.... لو سمحتى يااااا..

نادين.... انا بتنادى ليه انا... اسمى نادين ♥♥♥

معتاز... وانا معتاز هو القمر رايح فين وساب الى معه اقدر اقوم باى خدة للقمر بين علكى مرتحتيش مع الى كنتى معهم انا موجود وفى الخدمه ياقمرانتى رايحه فى انا شغال هنا امن..

نادين... بشرمطه وعنيها على زبه الى وقف من شرمطتها ريحه الحمام يا....

معتاز... معتازززز تعالى اوصلك لحد يديقك ودة الكرت بتاعى فيه رقم تلفونى هيعجبك اوى

نادين... هو ايه الى هيعجبنى الحمام هههههههه

معتاز.. لا عندى حمام 🛀 اجمل فى شقتى انا عيش لوحدى هيعبك اوى وفيه بنيوا يخد اتنين وكمان فى تلاجه ملينه لبن تعالى توقى البن واحكمى بنفسك وفى موز 🍌كبير اوى مش هتشبعى
هستناكى الكرت فيه العنوان والتلفون ياقمر...

نادين.. بس انا مش لوحدى لو جتلك هيكون معيه اخويه...

معتاز... 🤨🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔اخوك ازى هوووو........

نادين... 😂😂😂😂😂ايوة هو معرص عليه مهو الى معيه وصحبه واخته يعتبر خطيبى وهو بيعرص وخطب اخت صحبه وبنعرص لبعض بقولك ايه عوزة اشوف البضاعه بتعتك ممكن...

معتاز.. 🙄🙄🙄علشان كدة كان بيبدل كل شويه وسيبك برحتك معه اخوكى دة لقطه احب الاخ الى بيفهم وبيسيب اخته تتمتع ويتمتع معها بجد شوقتينى اتعرف عليه انا شيفكم من اول مدخلتم وانا مرقبكم بقولك ايه تعالى مفرجكك على البضاعه علشان انا كدة هتاخر على شغلى وممكن حد يقفشنا فى شقتى احسن ياجميل يلا....

ودخل معها الحمام وطلع زبه لها زب 25سم زب افريقى نادين اتخضت منه🥺🥺🥺🥺🥺ونزلت تمص فيه شويه وتلحس بيوضه شويه ومعتاز متمتع وخيف حد يقفشهم ويترفد ويتفضحم وبيقلها كفايه ياقمر لحد يمسكنا انا اتاخرت على شغلى انا مش عوز اسيبك بس غصب عنى ياقلبى
انا ببوس لولو وتامر بيرضع بززها وبيلعب فى كسها

نادر.. نادين اتاخرت اوى البوة دى مقولتها تخدك معها لتوة مننا هههه

تامر... ياعم تلقيها لقيت شاب بيريحها سبها تتمتع متحجرش عليها زمنها جايه تعالى انتى ياقلبى

نادر... كسمك يامعرص انا قلقان لتكون تاهت والفلم قرب يخلص انا رايح اشفها وانت ولولو متتحركون من هنا مش هتاخر عليكم وبسها كويس ريحها ياكسمك على ماجى...

خرجت وبدور على نادين ودخلت الحممات ملقتش حد وانا طالع سمعت ااااه من حممات تانيه دخلت لقيت حمام مقفول وسمعت نادين بتقول كل دة زب جيبه منين دة فتحت الباب عليهم اتخضوا الاتنين ابتسمت ليهم ونزلت مسكت زب معتاز امص فيه وهو فهم وعرف انى اخوها

معتاز... انت نادر اخو نادين انا معتاز ااااف انت شفيفك متعه انت كمان انا اسف ياجماعه عوز امشى اتاخرت اوى على شغلى..

نادر... البس وروح انت شغلك واحنا مشين يلا يانادين ممكن تلفونك.....

معتاز.. 😂😂😂اوى اوى اتفضل 10.......... مستنى منكم مكلمه والشقه عندى فضيه وعيش لوحدى فيها بعد ازنكم همشى انا بقى علشان شغلى انت جتلى نجدة اختك مكنتش هتسبنى ههههه

نادين... 😔😔😔كدة يامعتاز ماشى زعلانه منك......

معتاز... يخبر وانا اقدر على زعلك ياقمر انتى 💋💋💋💋غصب عنى الشغل..

نادر... 😂😂😂😂ياعم روح شوف شغلك وبعدين صلحها فى التلفون او لما نجيلك وانا هصلها مكانه روح انت واطمنى ياقلبي هى مش زعلانه يلا يابت تامر ولولو منتظرنا الفلم زمانه خلص سلام يامعتاز
وختها ودخلت على تامر لقيته بينيك لولو احااااا ياكسمك وانا ايه قدامك مخطبتك اهى..

تامر.. منته الى اتاخرت ياخول يامتناك انت والبوة بتعتى كنت فين يابنت المتناكه ومع مين...

نادر... طب خلص ونزل فى كس لولو الاول وهقولك انها كانت مع واحد سودانى فحل وزبه متر ههههههه

تامر... اخخخخخ احاااا ومندتش عليه ليه يمتناك اوعى يالولو كفايه على كسك كدة تعالى يالبوة هاتى كسك زمانك هيجه هو نكك ولا لسه

نادر... لسه يامعرص كانت بتمص زبه تعارف يعنى ولما نكلمه ونظبت هنخدك مرة معنا وبعدها مع نادين هههه متخفش ياصحبى تعالى يالولو دخلى زبى فى كسك مش شيفه اخوكى فشخ نادين وبينكها ازى تعالى ريحينى عوز انزل انا كمان ومتخفيش بقا لين ناس هنا يحمونا ههههه ايوة كدة

وكل واحد فينا فضل ينيك خطبته لحد منزل فى كسها وعدنا لبسنا ومشينا وسلمنه على معتاز وعرفته على تامر وغمزت له فهم ان تامر زى حلاتى معرص وعرفته على خطبتى وغمزلى واقلى فى ودنى عوز ادقها قولتله حاضر وروحنا بعد موصنا تامر ولولو لحد العمارة وكل واحد حضن وباس خطبته ومشينا روحنا البيت وفتحت لقيت بابا مزجه زفت معرفش ليه..

بابا.. كنت فين ياستاز انت وهى لحد دلوتى 😡😡😡😡😡رد عليه انا مش بكلمك....

نادر... 😳😳😳مالك يابابا كنه فى السنما انا ونادين ولولو انت حد مزعلك...

بابا.. خت ازنى هو انا طرطور هنا وانتى خشى جوة غورة من وشى..

ماما... متهدة يارجل هو ابنك عمل ايه لكل دة انت عمرك متدله كلمه حلوه هتطفش الواد الى حلتى انا بقولك اهو ابنى لو طفش انا كمان همشى معه...

نادر... اهدى بس ياامى بابا مدايق شويه وانا الى هريحه ايه يابابا مالك بس انا اسف بعد كدة هستازن منك انت الخير والبركه ولو حضرتك برة هيتازن منك بتلفون خلاص بقى تاعله عوزك جوة
بعد ازنك ياماما هخد بابا يضربنى جوة ههههههه

خت بابا معيه اوضتى وقفلت الباب واتشرمط عليه وانا بقلع هدومى وهز طيزى قدامه وهو عرق وهجم عليه وانا ملط..

بابا.... بحبك بحبك بعشقك بغير عليك يابن المتناكه اياك تخرج مع حد تاني من غير معرف فهم...

نادر.. بابا انت بغير عليك من بنتك معقوله🥺🥺🥺🥺

بابا... ايوة بغير عليك من هدومك ياخول يامتناك انت بتاعى انا وبس انا كنت هرجع ليك ابات معك انا مش عوز حد غيرك ياتامر اطلب اى حاجه تكون تحت رجلك ومحدس يلمسك غيرى

نادر.. حاضر يابابا انا ليك انت وبس يابابا بس بلاش التعصب دة قدمهم ليشكوا او يلحظو حاجه

بابا... كسمهم كلهم انت اهم عندى منهم الى هيتكلم هنيكه قدامك ياقلبى امممموا

وفضل بابا يبوسنى كانى غاي عنه ويقفش ويبعبصنى لحد مخلاص مبقتش قادر نيمنى وادانى زبه امصه وانا نايم وفضلت امص فيه لحد مابابا شبع ودخل زبه فى طيزى وهو رفع رجليه بيحب الوضع دة اوى علشان يفضل باصص فى عنيه وهجم على شفيفى وهو بيدخل زبه فيه وفضل ينكنى برمنسيه تجنن اااااف زبه يجنن

بابا... بحبك يانادر طيزك مجننانى بغير عليك من هدومك كنت بزعقلك وانت بتقعد بشوت وفلنه وعضلاتك بينه علشان كنت بغير عليك من امك واختك ومش قادر اقولك انى زعيقى لك غيرة

نادر... ولا يهمك يابابا انا ليك انت بس 💋زعق اضرب انا خلاص عرف حبك ليه اكتر من اختى وامى بابا انا هتجوز لولو هى شرموطه وهتنفعنا هتكون لينا انا وانت وتنكنا مع بعض واول ولد هيكون منك انت ياقلبي شوفت بحبك قد ايه..

بابا... بجد يانادر عوز اخ وابن ليك منى انا بجد ياقلبي انا بعشقك بجنون اقسم ب****

وفضل بابا ينكنى لحد منزل فى طيزى وفضل نايم عليه مقمش الى من الخبط على الباب لبس بسرعه وعمل نايم وانا فتحت كانت امى..

ماما.. بصوت واطى باا نيم صح انت عملت ليه ايه دة كان حريقه ههههه متحرمش منك ابدا ياقلبي صحى بابا الاكل جاهز...

نادر... 😂😂😂😂😂😂اصحه يابابا الاكل جاهز 😅😅😅😅😅😅

بابا.... كسمك انا عوز اكلك انت انا لسه مشبعتش منك ولا اوعه تقفل الباب فهم هنيك بعد مينامو

نادر.. حاضر يابابا عمرى مقفل الباب بعد كدة وقت متجيلى تخش تنكنى هكون جاهز ليك كل يوم

قعدنا ناكل وخلاصه وطبعا البن لسه موجود فى طيزى بابا دخل ينيم امى وانا دخلت على اختى

نادين.. استنه لما تخش ليه بعد كدة على ايدك ورجلك زى 🐕الكلب فهم والى هعقبك..

نادر... 😳😳😳امر ك ياملكه الى تامرى بيه يامولاتى انا كلبك وتحت رجلك ممكن الحس 🦵رجلك ياملكه..

نادين... تعاله ياكلبى الحس رجلى ومص صوبعى وخرم طزى بيكونى وافتح بقك الاول وتفت فيه ابلع التفه علشان تكون كلبى والحس على مكلم معتاز علشان ناخد معاد معه

نرلت على 🦵رجليها لحس ومص صوبعها والحس وهى تشتمنى باوسخ الشتايم وتف عليه وسيترط عليه فعلا وخلاتى كلب ليها نادين بتتصل على معتاز ورد عليها...

نادين.. الووو يادكرى وحشنى اااااه براحه ياكلب رجلى... لا دة الكلب نادر بتاعى بيلحس رجلى

معتاز... عقبال ميلحس لبنى من كسك وطيزك وصدرك ورجليكى ها هتيجوا امته انا على نار...

نادين..... حسب اجزتك انت حدد اى يابن البوة يامعرص بتعض ليه 💥💥💥💥💥الحس براحه

معتار.. 😂😂😂😂براحه عليه اخوكى كنز يالبوة معه هتعرفى تمشى وتيجى واى حد ميقدرش يتكلم اخوها معها لكن لو لوحدك الناس هتشك وهتتكلم وهترقبك سيسيه يابت فهمه بكرة انا اجازة بنهار على طول وبليل شغل يلا هستناك بكرة هقفل ياقمر علشان عندى شغل هستناكم بكرة

نادين... ماشى ياقلبي ... اااف ولا متخبيش عليه بابا ماله كان متنرفز ليه...

نادر... بابا بينكنى من يومين يالبوة وبيغير عليه وزعل انى خرجت من غير مقوله نفسى تدوقى زبه يالبوة يجنن بس دة مالى طيزى لبن ياملكه يلا بعد ازنك هقوم انا علشان شغلى

نادين.. غور فى دهيه بس قولى هتخلى بابا ينكنى ازى يامعرص يابن المتناكه ياكلب

نادر... سيبها عليه انا بابا بقى عشيقى بيموت فى طيزى انا عمل خطه واخليه ينكك وطبعا الخطه عنفزها انا وانت مع بعض ماشى ياملكه بعد زبك ونزلت بوست رجلها ومشيت نمت وصحيت الصبح روحت شغلى...

يوسف.. صباح الخير حبيبي ايه مش نوى تجينى انت واختك كسها وحشنى يامعرص وطزك كمان

نادر.... انت مبتشبعش مش كنت انت وتامر معها وبابا برة فى الصاله ههههههه حاضر ياقلبي يوم كدة ولا اتنين واجبها واجيلك بس قولى هتجيب تامر ولولو معنا ولا ايه..

يوسف... لا بلاش المرادى عوزك انت واختك مع بعد عوز اشبع منكم تامر بينكها اكتر منى

نادر.. منته بتنيك لولو اكتر منى انا اتكلمت عادى ياقلبي متخدهاش كدة وبعدين انت دكرنا كلنا بتنكنا انا وتامر ونادين ولولو....

يوسف.. المردى بس علشان خاطري عوز اشبع منكم ياقلبى ممكن..

نادر.. عنيه ياقلبى اى وقت عوزنا لوحدنا تحت امرك ولو عوز نادين لوحدها طول اليوم هغطى عليك هنا عادى انت اعز صاحب واخ ليه..

يوسف... تسلملى ياقلبي يعنى ممكن اخلع فى يوم وتغطى عليه واكون انا ونادين لوحدنا طول فترة الشغل وانت تجى تخدها ااااف انت اجدع اخ ليه بحبك بحبك بعشقك و****..

خلاصنه شغل وروحنا ودخلت اخت دش ونادين بعدى واستازنت بابا اننا هنخرج انا ونادين النهادة

بابا.. ماشى ياقلبي خلى بالك منها واوعه حد يعكسك انا بغير وجهز نفسك بليل انا هبات معاك امك هتبات عند خلتك اسبوع ياعم حظك حلو ههههههه انا كمان خارج اشوف صحابى ووصل امك وهنتظرك بليل بعد ندين متنام عوز انيكك فى سرير امك وتلبس ليه قمصها وانام فى حضنك..

نادر... حاضر يابابا عنيه ليك وخت شفيفه فى بوسه طويله وقالى كفايه لامك ولا اختك يشفونا

نادين..... انا جاهزة يا نادر...

نادر... يلا ياقلبي هفسحك والى نفسك فيه هعمله انت النهاددة تامرى وانا انفز بعد ازنك يابابا

بابا... مع السلامه ياحبيبى **** يخليكم لبعض..

نزلت انا ونادين وهى متشعبطه فيه وسعيدة بتعريصى لها وانى موصلها لفحلها وهينكها قدامى

نادين... نادر انا بشكرك اوى انت فعلا احن اخ ساعه النيك بتكون كلب ومعرص وديوث وساعه الجد بتكون اخ وسند ليه وبتعرف تفرق بين الاتنين وبتدى كل حاجه حقها ومش بتزعل منى

نادر... ياقلبي انا شخصيتى كدة وبحب كدة وازن قولتلك انى كدة من الاول واديكى عرفتى انا ايه

ركبنه انا وهى موصلات واتصلت عليه وانا معها علشان يجهز نفسه......

نادر.... الوووو يامعتاز انا على وصول انت جاهز ياقلبى طيب خمس دقيق ونكون عندك الشقه رقم كام وفى اى دور يامعتاز..

معتاز.... حبيبي نورتونى الدور الرابع الشقه رق 3هتلاقنى على الباب وقفل وراح يستناهم خمس ديقق ولقهم طلعين وسلم عليهم على السلم ودخلو وقفل الباب واول مقفل خد نادين فى حضنه وخد شفيفها مص وبوس وبيقفش فى كسها ونادر نزل تحت منهم طلع زبه وبيوضه وقعد يمص فيه ويلحس بيوضه ويبوس رجليه ومعتاز متمتع اوى من عمايل نادر خلص بوس وبص لنادين وال نادر وقال يلا يانادين جهزى نفسك خش الاوضى دى فيها لبس علشانك جيبه جديد ليكى وانت ياخول تعاله مص وجهز زب سيدك لاختك الى هفشخها ومرمرط شرفكم على زبى...

قلع نادر بقه ملط ونزل بوس فى رجلين معتاز وبعد مخلص بوس طلع على بيوضه لحس وبعدين مص فى زبه ومعتاز هيتجنن من المتعه واحد بيمص زبه وبيعرص على اخته نادر بيمص ومعتاز بيبعبص طيزى..

معتاز... ايوة ااااف يامعرص مصك حلو ياديوث اختك اول مرة اتمتع كدة محدش متعنى زيك كدة احححح يابن الزنيه يامعرص انت واختك من اليله كلابى انا هسيب كل الى اعرفهم وكفايه عليه انت وهى ااااااف كمان يامتناك مصك يجنن هنيكك بعد اختك وهمتعك انت كمان انت وهىااااف

طلعت نادين لبسه قميص نوم موف يجنن قصير لحد طزها معتاز شفها زبه بقى حديد زق نادر برجله وقعه على الارض وجرى عليها حضنها ونزل بوس فيها وتقفيش وشفيفه بتاكل شفيفها وبعدين بيرضع بززها وبيعضهم وهى بتصرخ جامد من العض وشاور لنادر يمص زبه ونادر رجع يمص ويلحس بيوضه ويبوس رجليه شويه ونيم نادين على ضهرها ونزل يلحس كسها وهى بتصرخ من المتعه ونادر بيمص زبه وبيوضه وبعدين قالى لنادر تعاله يامعرص الحس كس اختك علشان افشخها قدماك وامرمط شرفك المتناك قدامك ومسك نادر من شعرة وحط راسه على كس احته بيلحس فى ونادر مستمتع اوى من الى بيحصل له ولها ومعتاز خله نادر بيلحس كسها وبل زبه ودخله فى طيز نادر ونادر صرخ من حجم زب متعاز ومعتاز فضل يضرب فيه ويشتمته

معتاز.... اسبت يابن المتناكه هفشخك انت والبوة ياكلاب انت وهى جيب اختك افشخها ياديوث
يامعرص انا بنيكك اهو وهنيك اختك وهنيك شرفك وامك ومراتك وعليتك كلها يابن البوة الحس كويس اااااف طزك متعه ياخول سخنه هتخلينى انزل وانا مش عوز انزل دلوقتى ااااااااف ناااار

وطلع معتاز زبه من طيز نادر لان ممكن ينزل من متعت طيزة وقوم نادر وقاله

معتاز... امسك زبى يامعرص مصه ودخله كس اختك بايد واطلب منى افشخها يابن البوة يامعرص

نادر.. مص زب معتاز وقاله سيدى ارجوك دخل زبك فى كس اختى النجس المتناك وافشخها

معتاز... سمع كدة ودخل زبه للبيوض فى كس نادين وهى صرخت وتقوسط ومعتاز قفش شفيفها بوس علشان متصرخش ونادر تحت منهم بيلحس بيوض وزب معتاز...

نادر... ايوة نكها ياسيدى انت سيدى وفحلنه عشرها بزبك المتر دة طيزى هتتجنن عليه ااااح نكها قدامى انا معرص وخول وديوث ارفع قرونى اااااح زبك يجنن وانت بتنكها وهو خارج دخل وانا بلحس اااااف

نادين... الحس يامعرص ياديوث اختك ياكلب شايف الرجاله مش انت يامعرص شيف زبه طول ايه دة سيدك الى فشخك من شويه يابن الخول وسيد ابوك بوس رجله والحس زبه اااااااح برحه

معتاز.... مفيش براحه يالبوة انا سيدك اعمل الى يعجبنى انا عوزك ياخول تجبها كل يوم او يومين افشخها انا مش هقدر استغنه عنكم اااااح ايوة الحس يامتناك بيوضى وزبى وهو خارج دخل فى كس اختك المتناكه حتى بعد متتجوزى هنيكك انتى وجوزك واخوكى ومراته هكون فحلكو اااااااف
زبى مبقتش قادر من المتعه انتم مفيش زيكم يارتك تتجوزينى انا وبلاش الخول التانى ااااااح هنزل عوزهم فين عمله حسابك ولا تحملى منى يالبوة ااااااااااح هنزل ولسه بيطلع زبه نادين كتفته من ضهرة برجليها ونزل فى كسها اااااف اااااح ااااامممم ليه كدة يالبوة افرضى حصل حمل...

نادين... متخفش عمله حسابى وخدة حبوب منع حمل امال عوزنى اسيب البن دة كله برة تعالى ياعرص ياخول نضف كسى والحس البن دة منه....

نادر... امرك ياستى ونزل يلحس البن من كسها ومعتاز زبه وقف تانى ونيم نادر جمب اخته وبقه يخدل زبه فى طيز نادر وينيكه شويه ويطلعه ويدخله گسها ينكها شويه ويبدل بينهم وهو فى قمه المتعه والسعادة ونادر ونادين بيصرخوا متعه ولما جيه ينزل قومهم ونزل لبن كتير اوى على صدرها ورجليها وبق نادر ونادر نزل يلحس رجليها من البن وصدرها وفضفهم كويس ومعتاز خدهم الحمام مع بعض يخدو دش ومع شويه بوس من معتاز لنادر ويبعبصه ويبوس نادين زى نادر وشويه تحرشات فى الحمام مشك نادين وقال لنادر معلش يانادر الزب دة لنادين واحدة ومسك نادين بمسعدت نادر فشخها بجد فى الحمام وطبعا طول لانه الزب التالت ولما حس ان نادر زعل اول مهينزل مسك تامر وحط زبه فى بق نادر ونزل البن كله فى بقه ونادر شرب البن كله ونضف زبه ومعتاز قاله مبسوط يانادر ميهونش عليه زعلك وباسه من شفيفه وخدة فى حضنه وباس نادين وخدم دش وطلعو لبسوا ومعتاز عمل لهم اكل وشاى وعصير وكان معملته لنادر اتغيرت كلها احترام بعد النيك...

نادر.. معتاز ممكن اسالك سوال انت ساعه النيك كنت بتهنى جامد وبعد مخلصنه معملتك بقت حاجه تانيه حنين اوى معيه وبتحترمنى مع ان المفروض تحتقرنى..

معتاز.. نادر ياقلبي ساعه النيك حاجه وساعه الجد حاجه احنه دلوقتى خلاصنا لك منى كل الاحترام والتقدير انا عمرى محتقرق لان دى ميولك وانا مقدرش احسبك عليها انا يشرفنى اننا نكون حبايب واخوات💋💋💋💋💋

نادر.. وانتى يانادين زى معتاز ولا بتحتقرينى مع نفسك..

نادين.. انت اهبل يابنى انت اخويه وسندى وكل حاجه ليه اى نعم بهنك ساعه النيك بس زى معتاز مقالك بعد مبنخلص انت اخويه وكل حاجه ليه ولو معتاز كان هنك بعد مخلصنه مكنتش هسكت ليه ولا كان هيلمسنى تانى انت اعز من روحى يانادر اخويه وكل حاجه ليه مقدر اسيب حد يهنك او يزلك ياقلبى..

نادر... 😂😂😂😂💋💋💋💋متحرمش منكم طب يلا بقى اتاخرنا ومعتاز يدوبق يلحق يجهز نفسه وينام سعتين علشان شغله بيسهر طول اليل سلا م ياقلبي هتوحشنى هنجيلك على طول ومتنسناش تلفونات زى مهتكلمها تكلمنى زيها انا بغير اوى ههههههه يلا ينادين يالا ياقلبي

نادين... يلا ياروحى عوز حاجه يامعتاز 💋💋💋💋💋💋سلام ياقلبى....

روحنه انا وندين البيت ولقيت بابا لسه مجاش من برة واكنا وبعد الاكل كنت بودع اختى ببوسه من شفيفها على باب اوضتها وطونا فى البوس وحضنتها وبقفش فى جسمها وسبتها لانها تعبانه من زب معتاز وانا كمان تعبان ومبقتش عوز انكها تانى خلاص بعرص وبس وبتلفت اخش اوضتى
لقيت بابا وقف مزهول وشاف كل حاجه 😳😳😳😳😳😳بابا انت هنا من امته........

بابا..من بدرى ياكسمك 😡😡😡😡😡😡😡😡خش الاوضه من غير دوشه عوزك😡😡😡

وبكدة انتها الجزا دة وهنعرف بابا ونادر الى هيحصل بينهم فى الجزا الجديد.....

ملحوظه صغيرة.... انا بتاسف لان فى غلطات املائيه فى الكتابه علشان اول مفكرة بتجينى بحوشها فى دماغى والف الجزا فى دماغى واكتب الجزا مباشر على التابلت مش فى ورق الاول
وبعدين انقل لا بكتب مباشر من دماغى بحب كدة وسعات بيحصل غلطات او كامه بتكون نقصه
علشان كدة بتاسف لحضرتكم على كدة واتمنه قصتى او قصصى تعجبكم لان اهم حاجه اعجبتكم

...... وشكرا لكم جميعا وتحياتى لكم 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷........
جامدجامدة كمل

• عجبني
بعتلك مسدج برايفيت اتمني تشوفها عشان مهمه

تم اضافة الجزء السادس

• عجبني
التفاعلات: dka

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%