NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التحرش ف الموصلات و الاماكن العامه حاجه تحفه من تحف الزمن ❤️✌🏻حد جربها
شايف انه حاجه مقرفه اللي ميجيش بالرضا ميلزمنيش✌🏻

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طيب يا جماعة حد جرب يبقى مريض ف مستشفا لوحدو وبايت كذا يوم محدش من اهله او صحابو معاه ويصحا ف مرة يلاقي الممرضة الشرموطة بترضع زبرو
و**** شفت كده واتكسفت جدا

• عجبني
التحرش تصرف مش مقبول انت مفيش اي حق ليك انك تلمس متعمد جسم حد غصب عنه مهما كانت الظروف

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه دي حصلت وانا 14 سنه تقريبا انا دلوقتي 23 سنه وعمري مانشيت
انا مريم عندي 23 سنه جسمي دلوقتي كيرفي وقتها كان شكلي يدي اكبر من سني اللي يشوفني يقول عندي عشرين سنه وكنت بشعري وشعري لآخر ضهري وناعم
اليوم دا انا كنت ماشيه في شارع عمومي لوحدي رايحه اقابل ماما كانت هي بره
كان الكلام دا في 2015 تقريبا المهم انا ماشيه فجاه سمعت بسبسه وحد عمال يقول بس بس محطيتش في بالي ومشيت بس لقيت لسه شغال قولت ممكن حد يعرفني وقفت ابصله * وياريتني مابصيت مكنتش اعرف انه هيفشخني * المهم لقيت راجل عجوز لابس جلابيه بيقول معلش يابنتي ممكن تسنديني اطلع للدكتور في العماره دي * شاور علي عماره مليانه دكاتره فعلا * اصل عامل عمليه ورجلي مفتوحه ومفيش اسانسير. ورفع الجلابيه يوريني رجله انا معرفتش أقوله لا وسندته فعلا دخلنا المدخل وهو ساند عليا اوي وطلعنا اول دور كان فاضي فوقف وقالي معلش تعبان هاخد نفسي انا زي والدك وتعبت قولتله ماشي لقيته عمال يسند عليا جامد ويزقني علي الطربزين ويكلمني يقولي وانتي اسمك ايه وكام سنه وانا برد ودا استغل هبلي انا كنت هبله بجد مش بتصنع وبقي يزنقني اوي وبدأ يكون بجح اكتر ولف أيده حوالين كتفي اكتر وعامل فيها بيشكرني اني ساعدته وقام بايس خدي لقاني سكتت قام لافف أيده حواليا وزنقتي اوي في الحيطه بجنبي هو عريض اوي وطويل اوي اوي بقي عمال يزقني اوي ويقول مش قادر اقف علي رجلي
وبقي يدخل أيده من تحت باطي يلمس صدري من الجنب وبعدين سرع اوي بقي وبقث ضهري الحيطه وصدري لازق في صدره وحاضني اوي بيفعص فيا ومبقاش عارف ياخد نفسه وبقي بيبعد ويرزعني في الحيطه بسرعه اوي وقام لاففني وحضني وحسيت بحاجه ناشفه اوي عليا من ورا وانا خفت من اللي بيعملع وبقيت عماله اعيط بس مفرقش معاه هاج اكتر وبقي يحضني ومسك صدري ب ايد وايد التانيه شويه علي كسي وشويه يفعص طيزي وباسني من رقبتي ورجع لفني وانا بترعش وبعيط من الخوف ولقيته رافع هدومه وعريان وزقني تاني ودخل أيده من فتحه البلوزه يمسك صدري والتانيه من ورا يمسك طيزي من جوا البنطلون وقام بايسني من بوقي يكتم صوت عياطي ونزل علي رقبتي وصدري عض من فوق الهدوم لحد ماسرع اوي اوي ويقي يرزع فيا ودخل صباعه في بنطلوني يبعبصني وانا كل ما اعيط بصوت يبوسني من بوقي وفجاه حضني اوي اوي ويعتبر شالني رفعني وهو عمال يرزعني في الحيطه اوي وفاشخ بوقي عشان متكلمش
وقام جايب عليا وهدي وهو حاضني لسه وبيمسح علي شعري ويبوس راسي وخدي واول ماسابني وفكني من أيده نزلت اجري عالسلم وروحت دخلت مطعم كدا جريت علي الحمام فضلت اعيط وبعدين غسلت وشي وهديت نفسي وروحت لماما وللنهارده محدش يعرف حاجه عن الموضوع دا اول مره احكيه
ملحوظه كل دا حصل بسرعه اوي اوي ميكملش ربع ساعه

• عجبني
حصل من اكتر من 10 سنين كنت في ميدان العتبة في القاهرة وانا كنت جاي من الصعيد والدنيا مقفلة عندنا، يعني اول مرة اشوف المناظر دي والاجسام دي،وانا بطبعي مبحبش اصلا اعاكس حتى بس دخلت وسط الزحمة وقعدت اتحرش بالستات وكان فيه منهم اللي بيلاحظني وبيبصلي ووقفت لحظة مع نفسي وقولت انا ايه اللي بعمله دا واستحقرت نفسي سعتها وحسيت اني شخص متلصص ورخيص، ودي كانت اول واخر مرة ومن ساعتها معملتش كده تاني، واي بنت بتقعد جنبي في الميكروباص بزنق نفسي في الشباك عشان اسيب مسافه بيني ويينها لدرجة ان كان فيه بنات بتعاكسني وفيه بنات شبه بتتحرش بيا وانا اللي كنت ببعد وعرفت ساعتها ان فعلا الموضوع حقير وانتهاك للخصوصية ولشخصك
مش هيحس بكلامي غير اللي اتعرض لنفس مواقفي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%