NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيبقى ناقص تاخدك من ايدك عشان تنيكها في شقتها
ماهو جوزها شافها نازلة كده وعادي 🤩🤩🤩
ااااه نفسي في كده اوي

• عجبني
التفاعلات: Awysexy
يااااه بقا لوحده فضحتك واديتك علي قفاك ونزلت فيك ضرب 😏
فيه فرق بين المريض بالتحرش ،، وان الشخص ينحط في موقف تحرش غصب عنه زي الاتوبيس والمترو والأسواق في الشوارع الضيقة

• عجبني
التفاعلات: ابوحميييد و Awysexy
عايز احكي مع شخص عن تجارب التحرش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hus9 و alaa_96
اه بس انا نفسي اجرب اوي انا تعبت من الفرجه على افلام السكس وضرب العشره عليها
طيب يا جماعة حد جرب يبقى مريض ف مستشفا لوحدو وبايت كذا يوم محدش من اهله او صحابو معاه ويصحا ف مرة يلاقي الممرضة الشرموطة بترضع زبرو

جربته ...؟احكي
حصل قدامي اكتر من مرة وحصلت اكتر من مشكلة بسبب الموضوع ده ، واحد في الميكروباص جنبي فضل يحسس علي رجلين واحده قدامه وزعقت وعملت مشكلة. ومرة تانيه واحده عملت مشكلة اكبر .

في المترو لما باكون هايجة جدااا بانزل اركبه

ومرة كانت في اوتوبيس سفر بالليل وكان جنبي زميلي ايام المدرسة الثانوية في رحلة فضل يحرك وحكحك وانا هايجة ومش مستحملة فحبيت جاكت على حجري وهو مصدق فضل يدخل ايده تحت الجاكت وانا عاملة نفسي نايمة
لغاية اما وصل لشفايف كسي فانا حركت رجلي وفتحت له شويخ فهم اني هايجة فراح قارص الشفة روحت انا اتنهدت
فطلع ايده فك سوسته البنطلون بتاعي ودخل ايده لقاني غرقانة وفضل يلعب ويقرص في زمبوري وانا نمت لقدام فراح قعد يلعب بايده التانية في بزي

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: للال
في المترو لما باكون هايجة جدااا بانزل اركبه

ومرة كانت في اوتوبيس سفر بالليل وكان جنبي زميلي ايام المدرسة الثانوية في رحلة فضل يحرك وحكحك وانا هايجة ومش مستحملة فحبيت جاكت على حجري وهو مصدق فضل يدخل ايده تحت الجاكت وانا عاملة نفسي نايمة
لغاية اما وصل لشفايف كسي فانا حركت رجلي وفتحت له شويخ فهم اني هايجة فراح قارص الشفة روحت انا اتنهدت
فطلع ايده فك سوسته البنطلون بتاعي ودخل ايده لقاني غرقانة وفضل يلعب ويقرص في زمبوري وانا نمت لقدام فراح قعد يلعب بايده التانية في بزي
احا وانتي جبتيهم يلبوة؟
وهو جابهم فين وممسكتيش زبه ولا ايه

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا وانتي جبتيهم يلبوة؟
وهو جابهم فين وممسكتيش زبه ولا ايه
جبتهم طبعا ومسكت زيره شد الجاكيت ناحيته وطلعه وانا مستنتيش
دخلت ايدي وهات يا لعب فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل