NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امير الليل

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا بنيك واحد زميلي في الشغل هوا اكبر من بي عشرين سنه ونا عندي عشرين المهم انا بنيكه بقالي ثلاث سنين بس كل فين وفين وكنت ديمن اتحايل عليه عشان يخليني انيك مراته بس هوا مكنش بيرضه وبيقولي لاه وهتفضحنه وكده والي اخت بالي منه انه بيخاف منها لان بصراحة زبيه قد صابع السبابه فيكيفش كس لسه مفتوح 😅 المهم هوا وافق دلوقتي بس اني ادله منوم وتنام ونبدا نيك بس انا عوز انكها وهيا صحيه عوز افكار وقعيه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: 👑 NEsWaNgY، ramy007 و ياسمين انا
ابتدى الاول وهو منومها وبعد ما يحصل شوف الامر هيتطور لايه

ايه يعم الي بتقولوه ده يعني واحد وقبل علي نفسه وضع ليه يهين بنات الناس معاه وانت ازاي تساعده علي القرف ده أصلا
ازاي يجيلك نفس تنيك في جثه قدامك واحده شبه ميته فين المتعه في كده
اعقل يا راجل وبلاش شهوتك تخليك زي الي معندهمش عقل

• عجبني
التفاعلات: احمد فحل موجب, K-a, Life selector و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كدا هتغتصبها
يا برضاها يا ملهاش لازمة و بلاش تحط نفسك مع حد زي دا في الشغل
لو حصل حاجة و بلغت عنكم هتتحبسوا و لو اقل فضيحة يعني هتترفدوا

• عجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
ايه يعم الي بتقولوه ده يعني واحد وقبل علي نفسه وضع ليه يهين بنات الناس معاه وانت ازاي تساعده علي القرف ده أصلا
الحقيقة انت انسان رائع قرات لك الكثير كزائر في المنتدى السابق واعجبني جدا.
والان عندما اقرأ ردودك وتفاعلك وارشاداتك للحق والصواب زداد اعجابي بشخصك الكريم تقبل تحية تليق بك استاذ احمد

• حبيته
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
انت كدا هتغتصبها
كلامك جميل لك التحية

انت ناوي تعمل جناية اغتصاب حكمها في كل قوانين العالم كحق عام اقل شيء خمس سنوات غير حكم الحق الشخصي وجاي هون تطلب مننا نباركلك دخول السجن والا نساعدك في ارتكاب الجرم ياليت تصحى وتوقف الجنان تبعك

• عجبني
التفاعلات: امير الليل
دلوقتي انا بنيك واحد زميلي في الشغل هوا اكبر من بي عشرين سنه ونا عندي عشرين المهم انا بنيكه بقالي ثلاث سنين بس كل فين وفين وكنت ديمن اتحايل عليه عشان يخليني انيك مراته بس هوا مكنش بيرضه وبيقولي لاه وهتفضحنه وكده والي اخت بالي منه انه بيخاف منها لان بصراحة زبيه قد صابع السبابه فيكيفش كس لسه مفتوح 😅 المهم هوا وافق دلوقتي بس اني ادله منوم وتنام ونبدا نيك بس انا عوز انكها وهيا صحيه عوز افكار وقعيه
يا ابني متخليش شهوتك تقصر كمان على حياتك اكتر من كده مفيش حاجة حتعملها في حياتك من غير ضريبة

• عجبني
التفاعلات: امير الليل و ahmet ahmet
الفكرة و الطريقة سيرة جدا و اقرب للاغتصاب من الجنس فكروا في غيرها

الطريقة سيئة جدا و هي أقرب للعنف مش جنس اكيد في غيرها

• عجبني
التفاعلات: امير الليل
يجدعان كل افكركو نفس فكري بس هوا دلوقتي انا بقول عوز افكار تانيه مش جي اعرفكو انا هعمل اي او اخد وراي الكل يحترم ❤️
انت ناوي تعمل جناية ****** حكمها في كل قوانين العالم كحق عام اقل شيء خمس سنوات غير حكم الحق الشخصي وجاي هون تطلب مننا نباركلك دخول السجن والا نساعدك في ارتكاب الجرم ياليت تصحى وتوقف الجنان تبعك
لو غصب ونا مش عايز خصب
انت كدا هتغتصبها
تسلم يزوق علي النصيحة انا فعلا سبت الشغل من بدري وبعت عنها بس انا تفكري زيك لو مكنتش بنيك في روح بتتجوب معايه يبقي اضربها في الحمام افضل

ابتدى الاول وهو منومها وبعد ما يحصل شوف الامر هيتطور لايه
واحد صحبي قلي كده بس هتبقي مفيش فيها متعه

انا شيله علي كتفي بس مش مدلدله وعارف كويس انها مش ضرب عشره والسلام وبعدين انا عوز طريقة تانيه مقلتش هستعمل دي وبعدين وهوا مبيكيفش قد خياره وهيا محتاجه

انا شيله علي كتفي بس مش مدلدله وعارف كويس انها مش ضرب عشره والسلام وبعدين انا عوز طريقة تانيه مقلتش هستعمل دي وبعدين وهوا مبيكيفش قد خياره وهيا محتاجه
محتاجه يبقي هيا الي تطلب سواء انت او غيرك مش انت وهو الي تكررو أنها محتاجه لا وكمان محتاجلك انت تحديداً
انت عايز تسمع نصيحه ولا مقتنع بكلامك لو مقتنع بكلامك يبقي مالوش لازمه أصلا الكلام معاك أو نصيحتك

الحقيقة انت انسان رائع قرات لك الكثير كزائر في المنتدى السابق واعجبني جدا.
والان عندما اقرأ ردودك وتفاعلك وارشاداتك للحق والصواب زداد اعجابي بشخصك الكريم تقبل تحية تليق بك استاذ احمد
شكراً لحضرتك ودي شهاده اعتز بها تحياتي لشخصك الجميل

• عجبني
اتفق

• عجبني
ابدأ بالمنوم الاول

ابدأ بالمنوم الاول
خليني نكتها بي المنوم انا مش هستفاد لانها هتبقي نيمه يعني مش هتحس وتعرف الفرق الي بيني وبين جوزها ولا انا هتمتع

المهم اعطبرني نكته بي المنوم بعدين

بلاش تعمل كده حرام عليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%