NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

kemet

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الواحد حاسس بيكوا يابنات بعد ما الواحدة تثق فى حد وتبعتله صورها.. وهو يستغل الصور دى استغلال سئ.
كمية قهرة رهيبة للبنت وشعورها بعدم الامان
انا مستغرب ان البنات اليومين دول متفتحة وبتقدر توصل لاى معلومات وخبرات من النت والتليفون لكن باارغم من كده بتقع فى افخاخ الولاد عديمي الشرف.. حتى بنات هنا فى المنتدى والمفروض انهم مخضرمين لكن للأسف وقعوا ضحايا
وعشان كده هاقولكم على أقذر فخين بتقع فيها البنات
الفخ الاول؛ الصفات الجيدة
الواد من دول وهو لسه بيتعرف ع البت بيدرس شخصيتها كويس.. مهو من كتر ممارسته للمواضيع دى اصبح اشبه ما يكون بالمحلل النفسى وبيقدر يعرف الصفات اللى هيا بتحبها فى فارس احلامها.. ويبدأ يلبس الصفات دى على شخصيته
والبت بتنخدع فيه وبتنجذب له لما بتلاقى فيه كل الصفات اللى بتحبها.
الفخ التانى؛ التوقف عن التواصل
فجأة الواد من دول بيتوقف عن الكلام مع البت.. ودا بيدفعها لطرح كثير من التساؤلات فى نفسها.. يا ترى انا غير مناسبة.. يا ترى انا معجبتوش.. يا ترى شكلى وحش.. جسمى وحش.. معنديش جاذبية؟؟؟؟؟؟؟؟
وتبدأ البت تبعتله رسايل هو ليه مش بيتكلم معاها.. لحد ما تقع فى الفخ وتبدأ تحاول إثبات أنوثتها وانها تتفوق على اى بنت تانية.. وتقدم تنازلات.. زى مثلا انها تبعت نودز.
وبكده يكون هو وصل لغرضه.. والبنت أصبحت ضحية
يا ريت يا بنات تاخدوا بالكم..

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و استشاري الحياه
الواحد حاسس بيكوا يابنات بعد ما الواحدة تثق فى حد وتبعتله صورها.. وهو يستغل الصور دى استغلال سئ.
كمية قهرة رهيبة للبنت وشعورها بعدم الامان
انا مستغرب ان البنات اليومين دول متفتحة وبتقدر توصل لاى معلومات وخبرات من النت والتليفون لكن باارغم من كده بتقع فى افخاخ الولاد عديمي الشرف.. حتى بنات هنا فى المنتدى والمفروض انهم مخضرمين لكن للأسف وقعوا ضحايا
وعشان كده هاقولكم على أقذر فخين بتقع فيها البنات
الفخ الاول؛ الصفات الجيدة
الواد من دول وهو لسه بيتعرف ع البت بيدرس شخصيتها كويس.. مهو من كتر ممارسته للمواضيع دى اصبح اشبه ما يكون بالمحلل النفسى وبيقدر يعرف الصفات اللى هيا بتحبها فى فارس احلامها.. ويبدأ يلبس الصفات دى على شخصيته
والبت بتنخدع فيه وبتنجذب له لما بتلاقى فيه كل الصفات اللى بتحبها.
الفخ التانى؛ التوقف عن التواصل
فجأة الواد من دول بيتوقف عن الكلام مع البت.. ودا بيدفعها لطرح كثير من التساؤلات فى نفسها.. يا ترى انا غير مناسبة.. يا ترى انا معجبتوش.. يا ترى شكلى وحش.. جسمى وحش.. معنديش جاذبية؟؟؟؟؟؟؟؟
وتبدأ البت تبعتله رسايل هو ليه مش بيتكلم معاها.. لحد ما تقع فى الفخ وتبدأ تحاول إثبات أنوثتها وانها تتفوق على اى بنت تانية.. وتقدم تنازلات.. زى مثلا انها تبعت نودز.
وبكده يكون هو وصل لغرضه.. والبنت أصبحت ضحية
يا ريت يا بنات تاخدوا بالكم..
ههههههههه انا بيحصل معايا العكس

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
ازاى يا جدع؟
بعد ما البنت ترتاح وتتكلم وتبقي مقبله ع الحياه تقفل فجأه وتبعد 😂😂😍😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
ياعم الي مالحقش يكتب عن الاحداث الي حصلت اول الاسبوع يستنى شوية
الموضوع قدم خلاص و اتهرى وانا زهقت منه
إستنو شوية الفضيحة الجاية وقدمو نصايحكم في موضوع طازة وجديد
ما تخافوش لسة الاحداث جاية كثير :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مرحب، مازن صقر و جدو سامى 🕊️ 𓁈
ياعم الي مالحقش يكتب عن الاحداث الي حصلت اول الاسبوع يستنى شوية
الموضوع قدم خلاص و اتهرى وانا زهقت منه
إستنو شوية الفضيحة الجاية وقدمو نصايحكم في موضوع طازة وجديد
ما تخافوش لسة الاحداث جاية كثير :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: wael115
الاخ كيميت بجد استاذ كلامك نصائح مفيدة للكل تسلم = لازم الكل يكون واضح والصور اللى البنت مش عايزة حد يشوفها لا ترسلها لاى شخص كأنها سر لا يصح ان تذيعه فينتشر = واضيف لا تتركى اى صور شخصية على المحمول ممكن يضيع او يتسرق او اى حد ياخد منه الصور والفديوهات

• عجبني
التفاعلات: kemet
الاخ كيميت بجد استاذ كلامك نصائح مفيدة للكل تسلم = لازم الكل يكون واضح والصور اللى البنت مش عايزة حد يشوفها لا ترسلها لاى شخص كأنها سر لا يصح ان تذيعه فينتشر = واضيف لا تتركى اى صور شخصية على المحمول ممكن يضيع او يتسرق او اى حد ياخد منه الصور والفديوهات
تحياتي لك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%