NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تحت غطاء العفة - السلسلة السابعة - عشرة أجزاء 2/3/2024

  • بيضحكني
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤
شكلك مش ناوي تنزل النهارده صح
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
➤السابقة



تنويه هام
قبل قراءة السلسله الجديده عليك مراجعة كل السلاسل السابقه
الجزء الأول
فيلا بكر
حاتم مع ملك في اوضتها وبيهزروا مع بعض
ملك : 😄😄😄😄😄 مش هتلحأني 😄😄😄😄😄
حاتم : خلاص انا سلمت
ملك : طب تقعد من غير شقاوه
حاتم : فكرك حازم عمل كده ليه
ملك : بص يا حاتم ... انت كلها كام سنه وتتعرف على بنت هتحبك وتحبها وساعتها هتعرف هما عملوا كده ليه
حاتم : وانتى مش زعلانه على اختك
ملك : كل واحد حر مادام مبيئزيش غيره
حاتم : بس بابا زعلان اوي
ملك : واللى انت عملته ميزعلش بابا 😏
حاتم : خلاص بئا يا ملك ... قولتلك ليها صرفه ... كمان متخافيش انا راجل اوي على فكره بس انتوا اللى مستهيفني مش عارف ليه
ملك : هي ماما وامك فين
حاتم : خرجوا يجيبوا حاجات من جوه اكتوبر وجايين
ملك : قولي بئا ... انت ايه خلاك تعمل كده
حاتم : بصراحه ومن غير زعل ... انا من اول ما شوفتك وانا كان نفسي فيكي اوي ... كمان العلئه اياها كانت غيظاني اوي وفضلت اراقبك لغاية ما جاتلي الفرصه
ملك : افرض كنت حملت منك كان ايه العمل
حاتم : يا ستي مجبتش جوه ... كمان انا من ساعة ما شوفت حازم مع اسراء وانا هتجنن عليكي
ملك : عيل واطي .... عيل زباله .... عيل خول
حاتم : مين ده اللى خول ... طب والنعمه مانا سايبك
ملك : والنبيييي ... ومين اللى خاله أنأنه يا خول
حاتم : يوووو ... انتى مش هترتاحي الا لما اعملها معاكي تاني
ملك جريت منه وهي بتضحك وحاتم بيحاول يمسكها مش عارف
زينب : مالك ياض يا خول باختك الكبيره
ملك : الحئيني يا تانت ابنك عاوز يتجوزني
بدريه : هي ايه شوطه وصابت البيت ... الكبير يهرب مع الصغيره والصغير عاوز الكبيره .... واد انت اتلم
حاتم : انت تؤمر يا عسل ... متنسيش بس بالليل
ملك : انت بتعاكس امي يا خول
حاتم : سامعه ... ولما اجيبهالك تحتي دلوقتي
بدريه : لا عيب يا ملك ... انتى الكبيره
زينب : يله احنا نعمل الاكل لحسن الشملول جاي
بدريه : انا اللى هعمله الكوارع يمكن تجيب نتيجه
ملك : عاجبك كده ... تعالى نكمل لعب
حاتم : بس انا اللى هفرق علشان انتى بتخمي
ملك : طب اقفل الباب وتعالى
حاتم قفل الباب وتربسه ورجع بيلعب وكانت ملك بالشورت راسم كسها والبادي وحلماتها باينه من فتحته وبيلعب وبيخسر
حاتم : لاااا بئا ... هو انتى اللى بتكسبي على طول ... مش لاعب
ملك : واد انت هتنفذ الحكم يعني هتنفذ
حاتم : اما نشوف اخرتها ... حكمك ايه
ملك : تلحس صوابع رجلي
حاتم : انتى بتذليني يعني ... ماشي يا ملك هردهالك وبينزل بيلحس صوابع رجليها وكانت بتبصله ومبسوطه
ملك : شاطر ... يلا فرق
بيلعبوا وحاتم بيخسر
ملك : هييييييه كسبتك ... روح اتعلمها الاول
حاتم : طب فرقي انتي
ملك : لما تنفذ الحكم
حاتم : ايه هو
ملك : تلحس جزمتي
حاتم : يوووو هو كله ذل في ذل
ملك : علشان تعرف الذل شكله ايه يا خول
حاتم : طب كده ... شدها ناحيته ومسك بزها بيعصره
ملك : خلاص سيبني سيبني اااه
حاتم : ايوه كده ... فين زفتتك
ملك بتوطى تجيب الجزمه من تحت السرير بس حاتم مضيعش وقت ووقف نزلها الشورت وبيضرب على طيظها
ملك حست بمتعه وبتتأوه وبترقص طيظها في وش حاتم وطلعت وهي بتبص لتحت وبتعض شفتها : ينفع اللى عملته ده
حاتم : اصلي بضعف قدامها 😄
ملك : الحس وخلصني
حاتم طلع لسانه لحس جزمتها ورمتها وبيلعبوا تاني بس حاتم كسب
حاتم : ول يا ول ول يا ول ... تعالييلي يا بطه
ملك : اخلص حكمك ايه
حاتم : دانا هزل انفاسك ... انت نازله ذل في ذل من الصبح ... حكمي عليكي فرينش كيس
ملك : كس امك ... مش هنفذ
حاتم : خلاص بلاش الحكم ده ... نخليها تبوسي بتاعي
ملك : اخرس يلا ... تعالى ابوسك خلينا نخلص
حاتم بيبوس ملك وبيمص شفايفها ومطولوش
ملك : بتعرف تبوس يا قرد ... بوستك حلوه
حاتم : عمرك بوستي حد
ملك : طيظك حمرا ... فرق انت
بيلعبوا وحاتم كسب
حاتم : كده انتى اللى جيتيلي بنفسك
ملك قربت وباسته وشدته عالسرير منيماه تحتها وبتمص شفايفه وطولت شويه عن اللى قبلها
حاتم بيبصلها وهو بيبتسم ابتسامة المنتصر : انا لسه محكمتش
ملك : لااااا عندها ... حكمك اتنفذ
حاتم : لسه مقولتش يبئى اتنفذ ازاي
ملك : طب انت عاوز ايه
حاتم : توريني طيظك
ملك : غور يلا ... مانت شوفتها يا وسخ
حاتم : اشوفها تاني
ملك : لا انت شوفتها خلاص
حاتم : خلاص بوسه
ملك : اديتهالك خلاص ... العب
بيلعبوا وملك كسبت
ملك : تعالالي ... دانا مستحلفالك .... عاوزه اضربك على طيظك
حاتم وقف وملك بكل عزمها ضربته
حاتم : اااااااا يا بنت ال.. ايييي ماشي يا ملك اما وريتك
بيلعبوا وحاتم كسب
حاتم : اردلك الضربه
ملك بصعبانيه هزت قلبه : واهون عليك
حاتم : ما انتى اللى اتغابيتي ... خلاص هاتي بوسه
ملك قربتله وبتبوسه لكن حاتم المرادي سحبها في حضنه وبئت قاعده في حكره وبيبوسها وملك حست بزوبره على مكان كسها فبتهيج وحست ان اعصابها باظت وطولوا اوي في البوسه من ناحيتهم هما الاتنين وحضنته اوي وهما بيبوسوا بعض اوي ونام حاتم بيها وهو بين رجليها ولفتها حوالين وسطه
حاتم عمال يحك وسطه وملك بتنزل ميتها وبتحس بحاجه بتنزل على خرم طيظها محنتها اوي وحاتم مد ايده بينزل بنطلونه طلع زوبره ومسك الشورت بتاعها من الجانبين نزلهولها وحست ملك بحاجه دافيه على كسها وبتحكه وحاتم بيحس بكسها المبلول فمد ايده مسك زوبره وعدله جوه كسها وهنا ملك حست بحاجه بتوجعها اوي وعاوزه تصوت لكنها بتبوس حاتم اوي وبتصوت بصوت مكتوم وحاتم داخل طالع في كسها وهي رابطاه برجليها ومتشعبطه فيه فبيتحركوا مع بعض وبتتلوى جامد لغاية ما بتزوم وبتنزل وهو عاوز يجيب بس ماسك نفسه لغاية ما فكت نفسها منه ونزلهم على ايده
ملك بتبص باستغراب لحاتم : انت هببت ايه
حاتم : غصب عني مقدرتش امسك نفسي عن جمالك
ملك : طب شيل يلا الحاجه دي وروح اغسل ايدك وتعالى عاوزه اتكلم معاك
حاتم : انتى زعلتي
ملك : انت حمار يلا
............
حسن : اخيرا يا صاحبي اتقابلنا ... مجبتش اختي معاك ليه ... وحشتني اوي
علاء : اختك بخير يا حسن ... انت اخبارك ايه
حسن : انا في طريقي لحكم القاهره
علاء : ازاي
حسن : جاتلي اخبار ان الحزب الديني اللى انا كادر مهم فيه ... هيحكم البلد
علاء : وده كده قررتوا مع نفسكم
حسن : في شباب بيروحوا يتدربوا في اوكرانيا هيعملوا انقلاب في البلد ... الحزب الديني اتفق مع امريكا تسيبلهم الحكم مقابل ان مصر تتهد
علاء : ايه دليلك
حسن : عندك فيس بوك
علاء : مبهتمش
حسن : اعمل حساب على تويتر وفيس بوك ... الدعوات للثورة والمظاهرات هتنزل خلال ايام
علاء : يعني ايه ... انت دورك ايه
حسن : دورك انت تحمي اختي وتجارتنا ودوري اني مخليش الكللابب تنهشكم
علاء : لاحظ اننا بنتكلم عن حكم بلد
حسن : قول لسالم بيه ٣٠ ابريل هتملا الشوارع بالمظاهرات والحزب الديني هيدعمهم
علاء : هيتم اعتقالهم قبل الدعوات
حسن : انا عارف انك زكي بس طيب ... انت معاك سلطه وانا معايا سلاح ... تفتكر مين يكسب ... الناس هتكون معانا ... دوركم انتهى خلاص ... اوعى تفتكر اننا لما نمسك الحكم هتكون في رحمه
علاء : انت مش ملاحظ ان انا اللى جندتك .... عاوز تغدر ببلدك يا حسن
حسن : الامريكان عاوزين يقسموا المنطقه ... جزء هيكون تبع تركيا وجزء تاني لايران ... انا من دلوقتي مع ايران
علاء : انا مع مصر وبس يا حسن
حسن : اول مره هشوفك خسران يا علاء ... كنت طول عمرك بتختار الصح ... انت مع الجانب الخسران
علاء : انا مع بلدي ... مصر مش هتخضع يا حسن ... مش احنا اللى نركع
حسن : وصل الرساله لو عاوز مصر تنفد من اللى جاي
علاء : اعتبرها وصلت
..........
ندى : يااااه اخيرا بفشخك يا زيزو ... بئالى زوبر يابو كس 😄😄😄😄
زياد : اااااه كسي يا ندى ... ايييي متعه رهيبه ... نيكيني اكتر ايييي كسي اااييي كماااان نيكي اكتررررر اااااااااااااخخخخخخخخ اخيرا نزلت ... الحسيلي كسي يله
ندى : تعالى انت كمان مصلي عاوزه اجيبهم في بؤك وتبلعهم
بيعملوا 69 وندى مبسوطه اوي بوضعها الجديد ... في الاول كانت بتدور عاللى ينيكها اما دلوقتي هي اللى بتنيك اي حد ومستعبده زياد تحت زوبرها
زينب : يا ولاد الايه ... كده بتنيكي اخويا من ورايا ... طول عمرك كلبه ... خلص يا واد خلى مراتك تنيكني اشمعنى انت
زياد : بلقبلقبلقبلقبلقبلقلغلغلغلغلغلغلغلغاححححح بلقبلقبلقبلقلغلغلغلغلغلغغاحححح ... يلا هاتيهم في بؤي
ربع ساعه من المص وندى جابتهم في بؤ زياد اللى بلعهم كلهم
ندى : احااااا ... كنت عاوزاك تتفهم في كس اختك يا شرموط .
زينب : زينات جايه كمان ساعه ... انا فوت عليها واكدت عليها ... وقولتلها كمان متجيبش سيره لمختار عن موضوع التحويل ده
ندى : وقالتلك ايه
زينب : قالت هتفكر تعمل زيكم وتحول مختار لمره 🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ندى : يحزك وليه ... وانتى مش ناويه
زينب : لا يختى مفيش احسن من الطبيعي خلقة ****
ندى : طب انزلي مصيلي ... هو انتى مش ناويه تجيبي بدريه مره
زينب : بدريه لو عرفت انك ليكي زوبر هتبات عليه ... خليكي بخيرك بدل ما تشفطك بنت اللبوه
ندى : كنت عاوزه الواد حاتم ييجي ينيك الخول اخوكي يمكن يجرب الحمل
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
زياد : هو انا ناقص ... مش كفايه الدوره اللى بتنزلي
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ندى : علشان تجرب اللى بنعاني منه يا كلب ... تعالى يله مص مع اختك زوبري االى بيفشخك
زياد بينزل يمص مع زينب وبيمد ايده بيفعص بزها وبيدخل ايده في اندرها بيفرك زنبورهة
زينب دخلت صباعها بتلعبله في زنبوره فبيهيج اوي ونفسه بيتقطع
ندى : بطلوا شرمطه ومصولي كويس
.........
لؤي بيزور وائل وشاف رضوى واعجب بيها اوي وبعد ايام صنع لنفسه فرصه صدفه في اركتيا مول
لؤي : ازيك يا انسه رضوى
رضوى : اهلا يا استاذ لؤي ... صدفه ولا جاي ورايا
لؤي : الصراحه .... انا عملت صدفه
رضوى : بتعمل ايه طيب هنا
لؤي : جاي اتكلم معاكي
رضوى : مش خايف اقول لصاحبك
لؤي : وفكرك هيعمل ايه
رضوى : انت عاوز ايه
لؤي : انا عارف انى ممكن اكون دمي تقيل ... بس يكفيني اني حبيتك
رضوى : ايه ... انت قولت حبتني ... امتى وازاي ... انا لسه في اولى جامعه
لؤي : اولى طب اسنان ... عارف عنك كل حاجه ...
رضوى : طب بما انك متابع كده ... ما تتقدملي رسمي وهكون معاك براحتي
لؤي : يعني معندكيش مانع
رضوى : هو انت بتشتغل ايه
لؤي : ناشط اجتماعي
رضوى : يعني ايه
لؤي : بعمل ندوات ومؤتمرات لخدمة المجتمع
رضوى : مش فاهمه ... هتخدم المجتمع ازاي بندوات وايه
لؤي : انا بعمل حملات توعيه للناس ... ده الكارت بتاعي وادخلي على فيسبوك لؤي المسيري ... هتعرفي انا نشاطي ايه بالظبط
اتفضل معانا يا استاذ لؤي
لؤي : في ايه ابعد ايدك
رضوى : هو في ايه يا حضرة الظابط
هاتوها كمان
لؤي : انا هوديكم في داهيه ... هي مش فوضى ... البلد فيها قانون
رضوى : اوعى ايدك انتوا عاوزين مني ايه
..........
سالم : مش كفايه يا زكريا ...العيال دي لازم كلها تتلم ... الوضع اصبح في منتهى الخطوره ... دعوات زي دي هتهد كل حاجه ... خليكم ورا اللى نزل الصفحه دي ... مش علشان عيل حشاش هتتهد البلد
زكريا : احنا بالفعل قبضنا عليه واسمه لؤي المسيري بس الواد ده حويط وطلع وراه مصايب انا مش عارف الداخليه كانت فين
سالم : يبئى نؤدي دورنا ونشوف مين معارفه اصحابه علاقاته ... لازم ندور وراه اكيد هيوصلنا للى بيشغلوه
زكريا : الموساد قصدك
سالم : احنا اعداءنا مش الموساد وبس ... احنا للأسف حتى اصدقاءنا اعداءنا ... ممكن يكون سي اي ايه ... حاول توصل للى بيدعموه واللى بيمولوه واعتقل كل اللى يبان انه على علاقه بيه
زكريا : انا كده هعتقل الحزب الديني كله ... الولد ده كان على علاقه بيهم وانشق عنهم وابوه فتحي المسيري اخو خالد المسيري رجل الاعمال
سالم : نفذ التعليمات يا سيادة اللوا ... انت المفروض كلها مسألة وقت وتكون مكاني
زكريا : تمام يا فندم .... علاء بعت التقرير وفي تحذيرات كتير وبيحذر بشده من حماس والحزب الديني
سالم : شكلها بداية النهايه فعلا
.......
٢٥ يناير ٢٠١١
المظاهرات في كل مكان باعداد كبيره وغير متوقعه
.......
فيلا علاء بالليل
صلاح : احنا في كارثه ... البلد كده ممكن تقف
احمد : انا عامل حسابي ومحول جزء كبير من فلوسي بره
علاء : ما كلنا عاملين كده ... الفكره دلوقتى انك هتنزل قرار اداري ان اي عامل او موظف او مسئول بالمجموعه هينزل مظاهرات هيتم فصله نهائيا
صلاح: والحزب قال ايه
علاء : بدرجه كبيره الفساد عماهم .... الموضوع مش مجرد حكومه ... في مجموعة غيلان ورجال اعمال ساهموا في توصيل البلد لكده ... غير ان الحزب الديني مش هيسكت
احمد : انا من بعد الانتخابات قولت مش هتعدي على خير
صلاح : طب احنا كده في فوضى ومحدش عارف الدنيا رايحه لفين
هيام : علاء ... الريس اقال الحكومه
علاء : بانت البشاير .... اسمعي ... هاتى ولاء وتعالي عند ماما وانت يا صلاح روح هات مراتك ... ساره وساندي فين
احمد : ساره وساندى لسه مجوش
علاء بيتصل بيهم : الو ايوه يا ساندي ... ليه كده .... يعني ايه ... انا هبعتلك رجاله بسلاح وجاي
احمد : في ايه
علاء : ساندي بتقول ان في ناس بتحاول تدخل المستشفى بالعافيه ويسرقوها
احمد : انا هجمع رجالتى وجاي معاك
صلاح : وانا كمان
هيام : احنا جاهزين
........
في المستشفى حالة قلق وهرج ومرج في كل الاقسام وساندى موقفه الامن في كل مكان وبعد ساعه وصل علاء واصحابه بالرجاله والسلاح وقدروا يفرقوا التجمهرات اللى كانت موجوده وخدوا ساره وساندي وروحوا
علاء : ادوا كل الناس اجازه لغاية ما نشوف اخرتها ايه
نهله : يا لهوي يااااني ... ايه اللى بيحصل في البلد ده
علاء وصل ومعاه اخواته واصحابه وادى تعليمات بتأمين الفلل
ساندى : الو ... ايوه يا عمر وصلت البيت ... اه علاء جه اخدنى انا وساره ... احنا بخير اتطمن
علاء : واضح ان كلام حسن طلع صح ورايحين على خراب
ولاء : انت شوفت حسن فين
علاء : مش وقته يا لولو
صلاح : طب كده المصانع هنعمل ايه
علاء : مصطفى ... انا عاوزك تجيب رجاله بسلاح وتأمن مقرات الشركه والمصانع
مصطفى : امرك يا علاء بيه ... انا بالفعل كلمت ناس والمصانع متأمنه كويس واللى هيقرب منها هيتضرب بالنار
احمد : **** يستر
...........
عند محمود
محمود ومها ومياده في المظاهرات بعد ما اتقبض على رضوى وبيهتفوا ضد النظام
........
عند وائل
وائل : يعني ايه الناس بتهجم عالمخازن ... انا كده هيتخرب بيتي ... اتصرف يا وليد
وليد : انا بعتت لناس قرايبي جايين بالسلاح وهنقتل اي حد يقرب من المخازن ... بس ده بفلوس كتير يا وائل بيه
وائل : مش مهم بس اتصرف
.......
حازم واسراء في الفيلا وجايبين اللى يكفيهم اكل وشرب وخايفين
....
عند بكر
بكر : مفيش نزول الشغل لغاية ما الهوجه دي تعدى على خير
زينب : الحأ يا بكر ... طنطاوي بيقول الناس تنزل تحمي نفسها ... امال فين الحكومه
بدريه : حكومة ايه بئا ... الدنيا خربانه عالاخر
ملك : طب ما نتصل بقريبك يا تانت يبعتلنا رجاله بسلاح يحمونا
حاتم : ايوه صح ... اتصل بيه يا بابا
بكر : انا هتصرف
........
في المخابرات
زكريا : كل افراد الشرطه في بيوتهم زي ما امرت يا سالم بيه
سالم : مين اللى فتح السجون وهرب الناس
زكريا : الحزب الديني هرب قياداته ... حماس ساعدتهم
سالم : علاء كان عنده حق ... حسن باع البلد ... انا عاوزك تنزل رجالتك وسط الناس يعرفوا بيتكلموا في ايه
زكريا : بالفعل حصل وبعد ما المجلس العسكري مسك الحكم في دعوات لاسقاطه
سالم : ورجالة الحزب عملت معاهم ايه
زكريا : تم القبض عليهم كلهم لقضايا فساد وسرقة المال العام ... دي القضايا اللى ضدهم وطبعا المجلس العسكري لا هيحل ولا هيربط
سالم : وجبل الحلال ... لسه في خطر منه
زكريا : للأسف قتلوا الشيخ مساعد وسمعت ان في ناس اغراب هناك وجاري التحقق منهم
سالم حاطط كفه على اورته ومحبط
........
فيلا نهله
نهله : ليه ابني عمل ايه
علاء : اتطمني يا ماما ... خلي بالك من البيت يا صلاح
نهله : طول عمر ابني الراجل بتاعكم تقبضوا عليه ليه
زكريا : للاسف يا هانم ... مش علاء بيه بس ... كل رجال الاعمال بيتم اتهامهم وخصوصا اعضاء الحزب المنحل
ولاء : طب ادام الحكايه كده ... اتصلوا بحسن
زكريا بيبصلها بأسى وقلة حيله : اتفضل يا علاء بيه
نهله : لااااء ابني لااااء ... 🥺 .. علاااااااء 😭😭😭😭
صلاح : هو علاء قالها ... **** يستر من اللى جاي .. مصطفى مش عاوز حد يقرب من الفلل
صابرين : انا هنزل الشغل اشوف مصالح علاء
هيام : وانا كمان
ولاء : وانا رجلي على رجلكم
صلاح : بااااس .. مفيش واحده هتخطى بره باب الفيلا ... انا اللى همشي مصالحنا لغاية ما علاء يرجعلنا بالسلامه
.....
مبنى امن الدوله بيتحقق مع علاء واستمرت التحقيقات لمدة ٦٠ يوم وبعدها خرج بكفاله ١٥ مليون جنيه واتحجز على ارصدة البنوك
.......
فيلا علاء
كلهم جريوا خدوه بالحضن
نهله : هنعمل ايه يبني في المصيبه دي
علاء : ولا يهمك يا ماما ... اللى حجزوا عليه شوية فكه ... احنا فلوسنا كلها بره
صلاح : انا ابصملك بالعشره انك فعلا على حق
ساره : اللى حصل ده لا كان عالبال ولا عالخاطر ... حد يقول ان بين يوم وليله كل رجالة البلد تتسجن وتتحاكم
ساندي : ااااه الحمل تاعبني اوي ... انا مش عارفه عمر مجاش ليه
ساره : يعني مش شايفه الجيش كله في البلد والطيران بيمر كل شويه
صابرين في حضن علاء : وحشتني يا حبيبي
هيام : جرى ايه يا صاصا ... بطلي محن يختي
ولاء : سيبيها سيبيها يعني هيحصل ايه اكتر من اللى جرى
مصطفى : في ناس عاوزينك يا علاء بيه
علاء : مين دول
حسن : انا يا علاء
ولاء : 😵😃 حسن ... جريت عليه وحضنته جامد وهي بتبوس فيه
علاء : أهلا ... كملت ... ازيك يا صاحبي
صلاح : ابو علي وابور الجاز 😃 بالحضن يا صاحبي
علاء : تعالى هندخل المكتب احسن
صابرين : اهي كملت بوابور الجاز
نهله : هو ماله شكله عامل زي الارهابيين كده ليه
صابرين : اهو ده زعيم الارهاب كله
هيام : يا نهار اسود ... علاء يعرف ارهابيين
ساره : هما اصحاب من زمان ... كمان اخو ولاء فخلي بالك
ساندى : عشنا وشوفنا لام اويئ ضهر
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
.......
بكر تعب اوي وجابوله الدكتور
الدكتور : للاسف حالته خطر جدا ولازم يتنقل للمستشفى
زينب : ليه عنده ايه يا دكتور
الدكتور : عنده ضيق في الشريان التاجي ولازم يعمل اشعه ورسم قلب علشان نتأكد بس لازم يدخل الرعايه
ملك : انا هتصل بصلاح بيه يبعتلنا عربية اسعاف
زينب : ايوه يا حبيبتي اتصلي بيه
بدريه حاطه ايدها على خدها
حاتم : هو خالي ده ملهوش لازمه خالص ... طب نكلم خالتى جوزها اقرب
زينب : خالتك لا هتحل ولا هتربط
ملك : بجد ... رجع امتى ... طب كنت عاوزه عربية اسعاف ننقل بابا للمستشفى ضروري .... طب خلاص هنستنى بس بسرعه
زينب : قالك ايه
ملك : قال ان علاء بيه رجع
زينب : ياما انت كريم يا رب ... طب هيبعت العربيه امتى
حاتم : يا ترى فينك يا حازم
بدريه : انا هتصل بيه ييجي
زينب : وانتى عارفه رقمه منين
حاتم : انتى عارفه مكانه وساكته
بدريه : هي غلطه وبتجري ورايا طول عمري .... زمان غلطت مع واحد جارنا
ملك : 😵😵😵😵😵😵
بدريه حكتلهم كل الحكايه وجواز حازم من اسراء
ملك : يعني انتى ورا كل اللى حصل ده واسراء مش اختي شقيقتي 🥺 ... جريت على اوضتها
زينب : ولا يهمك يختي المهم بكر ميعرفش .. واد يا حاتم ... اياك يا ولا لسانك يفلت ... بركه ان اخوك اتجوز وبخير ... لو ابوك حصله حاجه محدش هينفعنا ... فاهم
حاتم : فاهم ... اما ادخل لملك لحسن انتوا عيله بيضان ... البيه متجوز واحنا شايلين الطين
زينب خدت بدريه اللى بتعيط في حضنها : متزعليش نفسك يختي ( اه لو تعرفي ان حاتم مش ابنه هو كمان وانه ابن زياد ) يا ستي كلنا بنغلط ولا تزعلي روحك ... انا عاوزه اشوفه
بدريه : نتطمن على بكر الاول واوديكي ليه
..........
محمود في العياده وبيدخل لؤي
محمود : اهلا يا لؤي ... خير
لؤي : بصراحه انا جايلك في موضوع شخصي
محمود : شخصي معايا انا
لؤي : ايوه ... انا كنت شوفت بنت اختك الانسه رضوى عند وائل صاحبي قبل الثورة واتقبض علينا من امن الدوله الظلمه ... انا جاي اطلب ايدها منك
محمود : طب انت عرفت انها قريبتي ازاي ... شكلك بئالك فتره
لؤي : الصراحه وائل هو اللى حكالي اجيلك وان ليها خال تاني وخالة صح الكلام
محمود : طب هو المكان هنا مناسب نتكلم ... هات اهلك وتعالى البيت يمكن تغير رأيك
لؤي : انا عايش لوحدي ومليش حد حتى اصحابي متبئاش منهم غير وائل
محمود : طب ده العنوان ... هنا مكان اكل عيش ... يوم الجمعه انا فاضي
لؤي : فاضي ازاي يا راجل ويوم الجمعه الجايه جمعة الشهيد
محمود : خلاص تعالى اي يوم العصر بكون في البيت وانا هبلغ العيله واشوف رأيها مع انك قولت انها تعرفك ( وبالمره ارأعهالك بدل ما تفضحنا )
لؤي : خلاص ... بعد بكره هجيلكم ... اتفقنا
محمود : اتفقنا 🤝
........
مختار : ولسه فاكر ان ليك اخ يا ندل .... رضوى 😲 ... لا دانا شكلي فاتنى كتير ... الولاد كويسين وبخير ... يا سيدي اديني بكسب فيهم ثواب .... امتى ... طب ما تيجوا عندي احسن عالاقل نشرفها ... دي زيزي هتفرح اوي لما تعرف
زينات : في ايه
مختار : رضوى جايلها عريس .... اه اه طبعا ... طب مها ومياده اخبارهم ايه ... يا عم بلا شغل بلا بتاع ... وانا افهم ايه في الطب علشان اشاركك ... تصدق فكره ... هفكر واقولك عالاقل زينات تمسكها ... 🤣🤣🤣🤣🤣 بذمتك مين اللى كسلان ... لا يا حبيبي انا سافرت واتمرمطت الدور والباقي عليك انت ... ماشي خلاص بلغه انت بس وهنستناك
زينات : ليه ماله يختي ... يا لهوي ... امتى
مختار : بتكلمي مين
زينات : الحأ يا مختار ... بكر جوز اختي
مختار : ماله استاذ بكر
زينات : بكر تعيش انت

الجزء الثاني
وائل : 🤣🤣🤣🤣🤣 علي النعمه انت عيل فقر .... طب لما انت عاوز تتنيل تتجوزها كنت قول ... مش مين دي واهلها مين وووو...بس شوف ****
لؤي : هو انا يعني اللى كنت موتت قريبهم
وائل : بس هي الصراحه اقدام 😄
رهف : عالعموم متزعلش نفسك انا كلمتلك خالي الدكتور محمود وأجلنالك المقابله
لؤي : طب مانا كده مش هعرف اكلمها ولا اشوفها
رهف : والنبيييي امال مين اللى راح قابلها من ورانا واتسجنت معاه ... بص ياض انت شكل وش امك فقر ... ابعد عن اختى وسيبنا ماهياش ناقصاك
وائل : انت زعلت ليه عندها حق ... لولا قامت الثوره وفتحوا السجون مكنتوش طلعتوا ولا كنا شوفناكم تاني من أصله
لؤي : و**** يا وائل يا صاحبي من ساعة ما رجعت من ايطاليا والدنيا ملطشه معايا
وائل : ملطشه برضوا معاك ... امال وديت فلوسك فين ... **** يرحمك يا مروان نظرته فيك مخيبتش
لؤي : طب اعمل ايه عاوز اشوفها
رهف : بص علشان انا مش متطمنه للعلاقه دي من الاول ... انت تعمل كتب كتاب ودخله على طول وتكمل تعليمها وهي معاك
وائل : ايوه رهف عندها حق لحسن بعد كده منعرفش هنجيبها منين 😄
..........
حازم واسراء رجعوا يوم موت بكر
بعد العزا حازم كان حزين اوي هو وملك وكانت بدريه وزينب دموعهم مبتنشفش
بدريه : تعالوا يا ولاد انا لازم اعترفلكم ان اسراء مش بنت بكر ... علشان كده اتجوزت حازم لأنها غريبه عنه
زينب : وانت يا حاتم مش ابن بكر
حازم : انتى بتقولي ايه يا ماما ... حاتم اخويا
حاتم : امال انا ابن مين
حازم : هو 🤨
زينب : ايوه هو ...
حاتم : هو ايه اللى هو ومش هو
حازم : اهدا يا حاتم انا هفهمك
حاتم : تفهمنى ايه ... انتوا عاوزين تاكلوا حقي ... انا مش هسكت دانا افضحكم
بدريه : وهو المرحوم ساب ايه يا حسره غير الفيلا دي والعربيه
حاتم : ولو لي حق فيها
ملك : خلاص يا حاتم اسكت دلوقتي ( دانتى نزلتيلي من السما يا تانت ... انا كنت شايله هم انه اخويا ... دانت يا ويلك مني يا حاتم بئا انا ... تغتصبني يابن الكلب )
حاتم : هو انتى مش سامعاهم بيقولوا ايه
ملك : تعالى معايا جوه بعد اذنكم انا هتكلم معاه
حازم : طب انتى ليه انكرتي لما كلمتك ... كنتى خايفه مني
اسراء : اهدا يا حبيبي ااااه ... انا شكلي بولد ولا ايه اااااا الحئيني يا ماما ااااااااا
حازم جري عليها قعدها ومسك موبايله اتصل بساره : خلاص انا كلمت ساره وهي جايه
بدريه : اهدي يا بنتى الموضوع سهل وهتعدي
زينب : اهدي يا مرات ابني ... اهدي وانتى يا بدريه هاتى مايه سخنه على الاوضه انا هتصرف لغاية ما ساره تيجي .... يا حاتم يا ملك
حاتم : في ايه
زينب : شيل مع اخوك شكل اسراء هتولد
بعد نص ربع ساعه كانت ساره وصلت وكانت بهدوم البيت وحازم كان متوتر عالاخر
ساره : في ايه يا حازم ...
زينب : تعالى يا ساره وهفهمك بعدين
ساره دخلت ولدت اسراء والزغاريط اشتغلت واسراء ولدت بنت
ساره : اوووفففف ... تعالوا بئا وفهموني ... مين دي
حازم : دي مراتي
ساره باستغراب : انت اتجوزت امتى
زينب : معلش يا بنتى تعبناكي معانا
ساره : انتوا شكلكم عاملين مصيبه حد يفهمنى مين دي وهنكتب للبنت شهادة ميلاد ازاي
زينب وبدريه حكولها الحكايه كلها
حازم : وانا لما عرفت انها مش اختي اتجوزتها عن حب
ساره : مبروك يا سيدي وتعالالي بكره اروح معاك مكتب الصحه واخليهم يسجلولك البنت باسمكم علشان هيتعبوك لو روحت لوحدك
زينب : منحرمش منك يا بنت الغالي
ساره : وناويين تسموا البنت ايه
حازم : انا كنت متفق مع اسراء ... البنت ساره .... ساره حازم بكر
ساره : والام
بدريه : الام هترجع لاسم ابوها ... اسراء حلمي سالم ... بس هنحتاج نعملها شهادة ميلاد جديده
ساره : متحملوش هم ... انا اعرف اللى يخلصلنا الليله دي كلها ويعملكم كل حاجه وحقه عندي هدية ساره يا عفريت انت
زينب : يخليكي لينا يا ساره يا بنت نهله قادر يا كريم
ملك : مبروك يا اسراء ... شكلي كده هحصلك بس مع الواد حاتم
اسراء : حاتم ... ليه هو عمل ايه
ملك : وطي صوتك بس ... الواد حاتم دخل علي ... اغتصبنى وانا نايمه الجزمه ... انا اعرف بس مين ابوه وهطلع ميتينه .... هتجوزه
اسراء : اهم حاجه متخليهوش يفلفص منك
ملك : لاااا ... مش هو عمل كده .... يشرب بئا ... هتجوزه لما يطلع بطاقه وهخلي العصمه في ايدي
اسراء : مع انه عيل رخم ... بس يله عالبركه اهو مفيش حد غريب يدخل ما بيننا
ملك : اسكتى بئا علشان جايين
حازم : مبروك يا حبيبتي ... هي دي اللى عملالنا ازعرينا
بدريه : واد يا حازم اطلع بره انت وحاتم علشان ترضع البت
حازم : يله يا حاتم
حاتم : وله وخلتني عم بدري يا زومه ... مبروك يا اسراء
ملك : حاتم اسمع الكلام
حاتم : امرك يا جميل ... يله يابو ساره
........
علاء : دلوقتى كل كلب هيطلع ويعمل خبير ... مين دول وتوك شو وهبل ايه ... كل كلامهم هجص وكدب وبيشتغلوا الناس
حسن : و**** انا حذرتك .... بت يا ولاء
ولاء : امرك ياسي حسن
حسن : انتى هنا تسمعي كلام جوزك ... مكانك في البيت المطبخ واوضة النوم ... غير كده هيشتكي قسما عظما اجي اطير رقبتك ولا نسيتي
ولاء : امرك يا حسن ... انا مش هخلي في نفسه حاجه
حسن : انا متضطر امشي علشان لسه عندي ميتنج وهسافر
علاء : استنى هوصلك
حسن : بلاش ... خليك انت وانتى يا جزمه جوزك صوتك ميتسمعش قدامه
ولاء : حاضر ياخويا .
علاء : طب كنت خليك بايت والصبح تروح مشوارك
حسن : بلغ انت بس القياده باللى قولتهولك وانا بيتهيألى بعد ما مجلس الشعب بئا كله من الحزب الديني اظن كلامى طلع صح
علاء : اهم حاجه الدنيا تمشي عالخطه زي ماحنا عاوزين
حسن : متخافش انا مسيطر على رجالتي وكده كده الحزب الديني مفيش عليه خوف مننا ... المهم لغاية ما اسافر قطر مش عاوز مشاكل من اعضاء المنحل
علاء : مفيش خطر مننا ... الخطر عالبلد من الحزب الديني نفسه ... متحملش هم
حسن : اسيبك انا في امان **** ... مع السلامه
........
فيلا ساره
احمد : 🤣🤣🤣🤣🤣 يعنى علاء اتجوز صابرين طلعت اخته وحازم اخته مطلعتش اخته فاتجوزها وخلف منها 🤣🤣🤣🤣
ساره : انا مستغرباك بصراحه ... شكلك نسيت ست حنين هانم
احمد : ااااخخخ
ساره : مالك بتتنهد ليه ... نفسك ترجع تعمل معاها تاني
احمد : هو البرنامج بييجي امتى
ساره : متهربش بس من الكلام ورد ... متخافش مش هزعل
احمد : بصراحه ... حنين من زمان واحنا مع بعض ... حكالها حكايتهم كلها ... ولما بعدت عنها محستش انها وحشاني لإني بحبك وكمان ميهونش علي زعلك
ساره : وانا لو كنت بعمل كده مع علاء او علاء كان بيدخل معانا ... كنت هتبئى مبسوط
احمد : بصراحه لأ ... انتى بتاعتي انا .. لما طلبتي الطلاق لما اتمسكت حسيت اني بموت ... مش متخيل حياتي من غيرك .... تعرفي اني ساعات بحلم ان صلاح بيعمل كده معاكي
ساره : انت عاوز صلاح يعمل معايا كده
احمد : لو قربلك هقطع رقبته
ساره : انا معنديش مانع لو ده هيمتعك
احمد بصلها وحس بطعنه في قلبه
ساره : متلفش وتدور ياحمد ... انا حفظاك كويس ... حنين نفسها تتمنى انك ترجعلها ... وانت روحتلهم كذا مره اخرهم اول امبارح لما رجعنا من العزا ... هو انا تايهه عن طعم زوبرك ولا ريحة النجاسه اللى بتعملها
احمد : ساره اناااا
ساره : انت ايه ... لعلمك بئا لو عملت حاجه تاني مش هزعل ولا هتضايق .. ولا حتى هطلب الطلاق ... انا سامحتك لما اتمسكت اداب واخويا راح ضمنك بس علشان ولادنا ميكبروش في بيت مهدوم ... لكن بعد كده لو عملت حاجه ياحمد لاكون عامله زيك وزي ما تيجي تيجي ...
احمد بيبلع ريئه : ساره انا بحبك وبجد انا اسف
ساره : اسف على ايه ... على الشفايف اللى مطبوعه على لياقات قمصانك ولا على خيانتك لي كل يوم والتاني ... اسف على ايه بالظبط ... هتروح لصلاح وحنين هخلي علاء وصلاح عشاقي ... مش هما اخواتي برضوا
احمد :طب اهدي وانا اوعدك اني مش هروح لحنين تانى ولا هلمسها بعد كده ... انا مقدرش اضيعك بنفسي
ساره : خلاص ... تضمنلي حقي
احمد : ازاي
ساره : تتنازلي عن نص نصيبك في الشركه علشان لو عملت حاجه كده ولا كده اعرف اضمن حقي وحق ولادي
احمد : لو ده اللى هيرضيكي انا موافق
ساره : ومفاتيح شقة مصر الجديده تجيبها وتكتبلي الشقه باسمي
احمد : وايه كمان انتى هتبيعيني هدومي
ساره : ده اقل واجب علشان اخرب بيتك لو عينك زاغت تاني ... يا نجس
احمد : طب انا استفدت ايه ... لما تاخدي كل ده ليكي
ساره : استفدت انى مش هدخل علاء ولا هطلب الطلاق ومخلصالك ... ولا انت عجبتك الحكايه وانا افضل حاطه ايدي على خدي
احمد : خلاص موافق ... واوعدك مش هعمل كده تاني
ساره : البرنامج هيبدأ ... اتفرج عليه لوحدك مبحبش الاباحه بتاعة اهله
احمد : ماشي يا حبيبتي
أهلا بيكم في حلقة جديده من برنامج البرنامج


JGlJMLG.jpg

...........
بدر ومياده رجعوا مصر بعد ما كانوا هيجوعوا في اوروبا
مياده : وبعدين يا بدر ... احنا كده هنشحت ... اديك شايف الاسعار ولعت واحنا لا شغله ولا مشغله وكمان الفلوس المسنودين عليها قربت تخلص
بدر : طب قوليلي انا في ايدي ايه ومعملتهوش
مياده : ايه رأيك لو نشوف اصحابك ونرجع تاني
بدر : وسجن تاني ... اه مانتى متعرفيش كان بيجرالي ايه جوه السجن
مياده : معلش وكمان هي جديده عليك يعني ... انا عرفت ان الواد اللى متقدم لرضوى كان صاحب مروان يعني اكيد هوبا زي اصحابه ... وكمان الواد معاه فلوس ومشهور .... ايه رأيك نبتدى بيه هو ومعارفه
بدر : بس كده البت مش هتتجوز
مياده : وهو يعني البت تهمك ... احنا نجيب رجله ونخليه يقابلها هنا ولما يتطمن هيجيب معارفه ومع برتيته وكام ازازة خمره هنرجع نعمل فلوس تاني
بدر : طب افرضي رفض
مياده : هو احنا خسرانين حاجه لما نحاول ... اهم حاجه بس شوف اصحابك اللى ممكن يرجعوا معانا
بدر : طب لو اتمسكنا
مياده : هو انت شايف البلد فيها حكومه علشان نتمسك
بدر : طب انتى كمان كلمي مها وبدريه ولو عرفتى تجيبي زينات كمان يا سلاااام
مياده : وكمان رضوى ورهف وانت تجيب سهام وحسام وتبئى كملت
بدر : طب خير البر عاجل ... انا هنزل اجيب المزه والحاجات ونكلمهم نعزمهم وكده كده لما هيصدقوا
مياده : متنساش تجيب الحبوب لزوم الشهيصه
.......
فيلا عمر
عمر : مبروك يا حبيبتي ... اظن كده كفايه
ساندي : امرك يا حبيبي ( انا لازم اعمل دي ان ايه ... لازم ارتاح )
عمر : وعلى كده تحبي نسميها ايه
ساندي : نهله ... على اسم ماما
عمر : زكي ونهله ... انتى كده فاضلك علاء وساره 😄
ساندي : بذمتك مش تختوخه وحلوه زي ماما
عمر : مامتك برضوا ولا مامتها
ساندي : اوعدك هخس بس اقوم
نهله : انا سمعتكم ... مبروك يا سنسن نهوله الحلوه ... لا بسم **** عليها البنت زي القمر ... شبه ابوها الخالق الناطق
ساندي : بجد يا ماما شبه عمر
نهله : بالتنتوفه
عمر : امال كنتى عاوزاها شبه مين غير شبهي
ساندي : بالعكس انا مبسوطه انها شبهك اوي
.......
حنين : يا ساااااتر ... اووووففف ... شي يا حبيبي ولادك معايا
ساره : خليني انا الف عالعيله واولدكم واحده واحده
صلاح : ابسطي جبنا المرادي ساره وصابرين
ساره : على اساس بتراضيني يعني ... عالعموم مبروك وانا هخلي ستات العيله كلهم ييجوا يخدموا مراتك ... اسيبكم انا علشان انا ولدت ساندي وجيتلكم ولدت حنين ...
صلاح : متشكر اوي يا ساره
ساره بهمس : اظن كده تحافظ على بيتك وتلم مرات عن جوزي يا عرص
صلاح : خلاص بئا هبئا افهمك بعدين
ساره : يلا فوتتكم بعافيه
........
علاء مع صابرين
صابرين : ااااه اااايييي كمان يا حبيبي ... وحشتني اوي يا حبيبي اااا اااا اااا اااا ااااااخخخخ ممممم
علاء وصابرين نزلوا وعلاء حاضنها
صابرين : كان لازم تتكلم يعني ... ما كنت خليتنا مع بعض قدام الناس كلها
علاء : غصب عني يا حبيبتي ... وكمان موضوع اننا اخوات ده مش داخل دماغي بنكله
صابرين : طب طلقتني ليه لما هو مش داخل دماغك
علاء : كنت عاوز اعرف واتأكد الاول ان كان صح ولا غلط وهانت ... اهو زينات جات من بره وهنعرف الحقيقه كامله
صابرين : طب اخلص وروحلها ... يمكن يطلع اللى في بالي صح وتكون لعبه اتعملت علينا
علاء : لو طلعت لعبه صح هفشخك ياما انتى وعمي
صابرين : طب يله لحسن امك تطب علينا
علاء : مش هتيجي ... ساندي زمانها ولدت وهتفضل معاها
صابرين : طب نعمل واحد تاني
علاء : لأ كفايه علشان دي ليلة هيام ... اصلها بتحب تمصلي وبتعرف ان كنت مع حد ولا لأ
صابرين : وانت تعرف حد علينا ولا ايه ياسي علاء
علاء : يا حبيبتي اقصد مكانك يعني
صابرين : اه بحسب ... يله وخليني اروح اشوف عيالك
علاء : مرات اخوكي بتولد على فكره
صابرين : وساكت ... انا هلبس واروحلها
علاء : والعيال
صابرين : خلي ولاء معاهم
.........
عند زياد
ندى : انتي يا ست هانم ... فين الاكل
زياد : حاضر يا حبيبي بحضره اهو
ندى دخلت المطبخ ورا زياد وحضنته من ضهره ورشأت زوبره في طيظه وبتبوس ضهره
زياد لف وميل عليها بيبوس بشراهة وهياج كبير وكسه بينزل على فخاده وحاسس بحرقان
ندى حطت ايده على بزازها وبتنام عالارض وهي بتسحبه عليها وزياد بيبوس ندى وبيدعك بزازها جامد وبينزل على رقبتها بيبوسها وبيعضعض مكان البوسه وبينزل لحلمات بزازها بيرضع منها وندى بتبصله بهيجان وزوبرها زي العمود واقف بينهم وزياد مسكه ونزل بيمص فيه جامد وبيمسك بزازها بيفرك حلماتها وبيمص ويلحس زوبرها زي الايس كريم


JGlHVUB.jpg
وخلع بنطلونه ونزل بكسه ومسك زوبرها وسحبه جواه وهو بيتأوه بصوت اقرب للناعم وبينزل ويطلع
ندى بتضربه على طيظه وبتحط صباعها في طيظه وده جننه وخلاه هيموت من المتعه
زياد : ايييي اييييي كسي ااااه كسي يا ندى اييييي اديني فيه كمان عاوز اتناك منه على طول
ندى : شايف زوبري حلو ازاي ... كان عندك زوبر ميجيش نصه
زياد : ااااااا همووووووت سيخ داخل في كسي بينيكني ... نيكيييي اااااااه كسي يا ندى هيتخلع من مكانه
ندى مبسوطه بقدرتها وبتسرع لغاية ما نزلت وكان زياد نزل هو كمان واترمى على ضهره
ندى : خلص الاكل وانا همتعك بعد ما ناكل
........
حازم نايم مع اسراء في اوضته وحاتم نايم عند زينب
ملك بهمس : حاتم ... حاتم اوم اصحى
حاتم بيصحى وبيبص على امه اللى نايمه
ملك : هستناك متتأخرش
حاتم بهمس : ماشي هاجي وراكي
ملك راحت اوضتها وبعد شويه حاتم حصلها ودخل وقفل الباب من جوه وراح خدها بالحضن
ملك : كده هو انا موحشتكش
حاتم : مانتى شايفه اللى حاصل وكمان حازم هنا
ملك : اسمع بئا ... بما اننا مطلعناش اخوات ... انت لازم تصلح غلطتك ونتجوز
حاتم : نتجوز 🙄
ملك : ايوه يا روح امك نتجوز ... ولا انت هتستعبط وتسيبني كده بعد اللى عملته
حاتم : ايوه بس الناس لما نتجوز هتقول ايه
ملك : ياخي كس ام الناس ... هما الناس هيرجعولي شرفي اللى اخدته يا كلب
حاتم : انا مش كلب ... واذا كان عالجواز نتجوز ميهمنيش حد ... بس هنقول ايه للناس
ملك : واد انت اتعدل ... انا لو قولت لحازم انت عارف هيعمل فيك ايه
حاتم : لأ حازم لأ ... انا هنفذلك اللى انتى عاوزاه بس بلاش حازم
ملك : خلاص اول ما تطلع البطاقه نتجوز وهنقول للكل
حاتم : طب انا لسه صغير ... نستنى اخلص ثانوي حتى
ملك : نعم يا كس امك عاوزنى استنى سنه كمان
حاتم : ماحنا مكناش هنتجوز أصلا
ملك : هنتجوز ... وكمان العصمه هتكون في ايدي علشان لو عملت حاجه هنفخ امك
حاتم : طب ما البطاقه هتطلع باسم حاتم بكر
ملك : لأ انت تعرف مين ابوك وتخلي ساره تعملهالك
حاتم : عاوزانى اروح اقولها عمتك اتشرمطت واتناكت من حد غير جوزها
ملك : يا سلام مانت نكت مرات خالك ونكت امي اللى هي مرات ابوك يا خول ... هتيجي على امك يعني اللى انت كمان بتنيكها
حاتم : شششششش اسكتى انتى ايه ... حاضر هخليها تتزفت تعملهالي ... حاجه تاني
ملك بدلع : هو انت مش عاوزنى ولا ايه
حاتم : لا ابدا عاوزك بس
ملك : من غير بس ... وكمان انا نفسي فيك يا اخي ... افهم بئا
حاتم : اااااه ... فهمت ... انا رايح انام يا ملك
ملك ضربته وبتلوي دراعه : مش معنى انى كويسه معاك تنس يا روح امك
حاتم : خلاص خلاص ... سيبي دراعي هيتكسر
ملك سابته وبتدلع : كده برضه يا حاتم ... عاوز تخلى بي اهئ اهئ اهئ
حاتم : خلاص متزعليش انا بس خايف حد يشوفنا سوا وتتفضحي بجد
ملك : خايف علي يا حبيبي
حاتم : طبعا لازم اخاف عليكي ... مش هتبئي مراتي ام عيالي
ملك : خلاص روح نام ولما تطلع البطاقه باسمك الحقيقي نتجوز
حاتم بيبوسها : بحبك 🥰
ملك : وانا كمان يا حبيبي 💋
حازم سمع كلامهم من ورا الباب واتفاجئ بس رجع الاوضه زعلان ( حتى انتى يا ملك ... هو مفيش حد نطيف في العيله دي ... انا خلاص زهئت )
اسراء : اااه حازم الحئني عطشانه
حازم : حاضر يا حبيبتي
اسراء بتشرب وبتبص لبنتها : شايف بنتنا حلوه ازاي ... انا مبسوطه اوي
حازم : اه حلوه
اسراء : مالك يا حازم ... انت زعلان انها مش ولد
حازم : بطلي هبل ... انا بس في موضوع كده شاغلني
اسراء : موضوع ايه
حازم : بعدين يا اسراء ... نامي انتي وانا هفضل صاحي
اسراء : انا هرضع البنت بس انت بص بعيد
حازم : لا انا خارج ... خدي راحتك
اسراء : انت زعلت انا بهزر
حازم : لا انا هطلع البلكونه اشم شوية هوا
..........
عمر صحي بعد نص الليل وكان هايج اوي وعاوز ينيك باي طريقه وراح عالحمام ياخد دش بارد يهديه وبعد ما خلص وطلع الفوطه على وسطه وسمع صوت في المطبخ فراح يشوف في ايه واتفاجئ بحماته هي اللى في المطبخ ولابسه قميص نوم احمر وكانت بتعمل اكل لساندي وبتغسل المواعين
عمر اتسحب ودخل وراها وراح حاضنها وبيبوس كتفها وهو ماسك بزازها
نهله اتفزعت : عمر انت بتعمل ايه 😨
عمر : خلاص مش قادر
نهله : انت اتجننت يا عمر انا حماتك
عمر بيبوس شفايفها وبيعصر بزازها بين ايديه ونهله مش عارفه تفك نفسها منه وبتحس بزوبره بيتحشر فيها من ورا
عمر خلاص هاج اوي ومتمكن من نهله وبينام بيها عالارض وبيبوس فيها جامد ونهله استسلمت وحست بجسمها بيسخن اوي وبرعشه في كل جسمها وكان عمر بيسحب قميص نومها لفوق وسطها ودخل بين رجليها وهي حضنته اوي وبتبصله في عينيه بمحن وهيجان السنين وعمر نزلها كلوتها وشاله من رجليها ودخل بزوبره بيفرش كسها لغاية ما ساحت عالاخر وبيدخل بزوبره للأخر وبيبدأ الهيجان والمتعه بين عمر ونهله واهاتها وانفاسها بتحاول تكتمهم علشان ساندي بس مستمتعه بزوبر في كسها ومش اي زوبر ده زوبر جوز بنتها وبتلف رجليها حوالين وسطه وحاطه ايديها على كتفه وبيبوسوا بعض لغاية ما حست انها بتترعش وبتنزل وهنا كانت هتصرخ لكن عمر حط شفايفه كتم صوتها وبيرزع في كسها ونزلت تانى وهو بيرزع بسرعه وطلع بزازها بينزل يرضعهم وهي صوتها طالع مكتوم من خوفها لساندي تسمع وبتنزل لغاية ما حست انها خلاص روحها هتطلع لكن عمر لحئها وجاب لبنه في اعماق كسها ونام فوقها
بعد شويه من الصمت
نهله : اوم يا حبيبي اطلع فوق وخدلك دش وانا هتكلم معاك بعدين
عمر بيحرك وسطه وبيبدأ جوله جديده : بعدين ايه انا محروم اوي ... وانتى طلعتى حلوه اوي يا نهله
نهله ضربته في كتفه : نهله حاف كده
عمر بينيك جامد ونهله عاوزه تصرخ وحطت ايدهاعلى بؤها لغاية ما بعد ربع ساعه جاب لبنه تاني وقام لف الفوطه على وسطه وطلع اخد دش ونام بعد ما ارتاح
نهله كانت عالارض وعينيها للسقف وحاسه انها عروسه اتناكت ليلة دخلتها وبتضحك ( يا لهوي عالمتعه ... يا بختك يا بنتى بجوزك ... الواد صحته حلوه وهايج وكمان مبيعملش مره ده بيكررها تاني وكانه معملش حاجه ... اححححح لبنك بيحرق كسي ... انا هنام بيه )
............
مها نايمه ملط في حضن محمود ورضوى دخلت بتصحيه
رضوى : محمود اصحى عاوزاك
محمود : رضوى : ايه مال🥱ك
رضوى : عاوزاك دلوقتي
محمود : طب اطلعي اتناكي منه
رضوى نزلت ببؤها بتمصله ومحمود بيبص جنبه على مها اللى مدياله ضهرها ومصدره طيظها وبعد ما زوبره قام وانتصب رضوى طلعت فوقه وبتتناك من زوبره ومحمود كل شويه يبص على مها علشان متحسش ورضوى متمتعه اوي بزوبره وبتطلع وتنزل بالراحه على زوبره وبتبصله في عينيه بغنج مدمر
محمود مسط وسطها وباصص ناحية اخته وبينيك بنتها بقوه لغاية ما نزلوا
رضوى باسته وراحت اوضتها اما محمود فراح لزأ في ضهر مها اللى اتعدلت ناحيته وبتمص زوبره وفهمت انه ناك رضوى من طعمه وكملت مص وسحبها تحته وعملوا واحد تمام
.......
بعد كام شهر
حاتم طلع بطاقه وعرف ان زياد ابوه
ملك : كده ملكش حجه علشان نتجوز
حاتم : طب افرح بيها شويه
حازم فاجئهم : يبن المتناكه يا خول بتنيك اختي ... هتتجوزها ورجلك فوق رقبتك وانتى ازاي تسيبيه يعمل كده
ملك بتجري منه : و**** هو يا حازم ... خلاني نايمه وعمل كده
حازم : انا هجيبلكم المأذون وهتتجوزوا
حاتم : بجد يا حازم ... طب بسرعه
بدريه : في ايه يا ولاد
حازم : الهانم بنتك الكبيره
بدريه : مالها ملك
حازم : غلطت مع حاتم
ملك : و**** هو اللى اغتصبني 😨
بدريه : يا مصيبتي ... تعالي يا ست زينب
زينب : في ايه
بدريه : ابنك حاتم اغتصب بنتي
زينب :😲 صحيح الكلام ده ... انطق 😠💥💥💥💥انطق بقولك
حازم : خلاص يا ماما هما يتجوزوا ويا دار ما دخلك شر
ملك :طب اجهز
حاتم : انا عن نفسي جاهز يا قمر
حازم : انا رايح اجيب المأذون على ما تجهزوا
ملك : طب ده كتب الكتاب الفرح امتى
اسراء : مبروك يا ملك للللللللللللللللي للللللللللللللي للللللللللللي
بدريه : حظك يبن الهطله
زينب : ابني راجل وسيد الرجاله ... جدع يا واد ... اتجوزها ومتخليش غريب يدخل علينا
حاتم مستغرب وراح الحمام بيجهز نفسه
زينب : يله يا بدريه جهزي بنتك ونخلي دخلتهم بكره
ملك : هتعملوا ايه
بدريه : هنجهزك لعريسك يا شرموطه ... كده تخلي راسي في الطين
ملك : مش مهم ... دانا هوريه النجوم في عز الطهر
..........
علاء وزينات في بيتها وبيتكلموا
علاء : انا جايلك في موضوع حياة او موت
زينات : خير يا علاء ... انت قلقتني


الجزء الثالث
زينات : خير يا علاء قلقتني
علاء : طبعا انتى عارفه يا زيزي انك غاليه اوي عندي علشان كده انا جايلك وكلي امل انك تقوليلي الحقيقه
زينات بصاله باستغراب
علاء : من فتره كانت ماما عرفتنى سر وعمي زياد اكد كلامها ... كنت عاوز اعرف الحقيقه منك لانه قال انك شاهده
زينات : حاجة ايه وسر ايه اتكلم
علاء : انتى كان ليكي بنت عم اسمها صفاء
زينات : يااااااااه ... صفصف ... اه كان لينا بنت عم اسمها صفاء
علاء : هي كانت هربت من البيت
زينات : ايوه حصل ... يومها جاتلي واتكلمت معايا وقالت انها هتهرب مع حبيبها وانهم هيتجوزوا ... بس الكلام ده من زمان اوي يمكن من قبل ما تتولد ... بس ايه عرف امك بحكايتها
علاء : انا لئيت ده
زينات قرت الكلام : ايه التخريف ده ... لأ طبعا ... انا وابوك نعرف كل حاجه عن بعض .... صفاء كانت تعرف واحد كان صاحب زياد وكلنا نعرف كده حتى ابوك وزياد راحوله البيت وكانوا ناويين يدبحوه لكنه مرجعش تاني وبعد فتره عرفنا انه خبطته عربيه ومات ودورنا على صفاء لغاية ما لائيناها لكن عمي كان مات بحسرته عليها ولما لائيناها كانت مخلفه منه ولد وبنت وابوك ساعتها كان عاوز يقتلها لإنه كان بيحبها ولولا هروبها كان اتجوزها هي مش امك لكن واحد من اصحاب ابوك قال بدل ما يروح فيها في داهيه يتجوزها هو واتجوزها وكتب الولاد باسمه ... عمك صبحي ابو صلاح
علاء : يعني بابا مكانش متجوزها ولا مخلف منها
زينات : لأ طبعا ازاي مراته ويجوزها لصاحبه ... حتى امك بنفسها كانت حاضره وكنت انت على حكرها وساعتها اتصاحبت انت وصلاح على بعض وبئيتوا من ساعتها زي الاخوات
علاء : طب اختك كانت تعرف حاجه
زينات : اختي 🤣🤣🤣 ... اختى وقتها كانت اتجوزت وفي شهر العسل يعني لا حضرت ولا تعرف رجعت ازاي
علاء : احا .... يعني عمي وامي اتفقوا علي
زينات : هي ايه الحكايه
علاء : طيب شكرا يا زيزي ... انا كده مفضليش غير حاجه واحده اتأكد بيها وساعتها لو اللى في بالي صح هنيكك يا زياد انت وامي
زينات : اهدا بس وفهمني ايه اللى حصل
علاء : حصل حوار ابن متناكه هفهمهولك بعدين
............
حاتم وملك كتبوا الكتاب في دهشه من المأذون
بعد كتب الكتاب حازم ربط حاتم في السرير ونزل بالحزام على ضهره بيضربه بكل عزمه وقافل عليهم الباب وحاتم بيصرخ من الضرب
حازم فتح الباب وخرج متنرفز وراح لملك
ملك : انت هتعمل ايه يا حازم 😨😨😨
حازم : انتى تقوليلي الواد ده عمل ايه بالظبط والا هنيكك انتى واللى يتشددلك😠
ملك : هحكيلك بس اهدا
بدريه : ما خلاص يا حازم اتجوزوا
زينب : خلاص يبني اللى حصل حصل واخوك صلح غلطته
حازم : اسكتى انتى يا مره ... كله من دلعك فيه ... بيغتصب اختى المتناك ده ... انا يلا اللى رجعتك راجل ولا نسيت ... نسيت لما كنت بنيكك يا خول
حاتم في الاوضه بيصرخ من الوجع
ملك : هحكيلك بس اوعدنى متعملش حاجه
حازم لبس حزامه : احكي انا سامعك اهو
ملك : يومها كنت نايمه ومحستش بحاجه ولما صحيت حسيت جسمي واجعني من تحت وروحت للدكتوره وقالتلي ده طبيعي في اول الجواز ولما عرفت انى انسه قالتلى ان في حد مارس معايا من الناحيتين وانى فقدت عذريتي
حازم : يبن الشرمووووطه .... وحياتي لانيكك يا حاتم ودخله وقفل وراه وامه جريت بتخبط عالباب ومعاها بدريه وسمعوا صويت حاتم جوه وبعد مده حازم خرج وهو ماسك لباس حاتم الابيض عليه دمه .... اخدتلك حقك يا ملك من الشرموط ده ... دلوقتى انتى عاوزه تكملي ولا تطلقي
بدريه : نطلقها ونخلص يبني
ملك : لأ .... انا عاوزه اكمل معاه ... العصمه في ايدي ومش هطلقه ... مش هو عمل في كده انا هتجوزه العمر كله واندمه عاللى عمله
زينب : ليه عملت في اخوك كده
حازم : ابن اخوكي مش اخويا يا مره .... بتتناكي من اخوكي يا لبوه
زينب : يبني غلطه ومتكررتش تاني ....
حازم : لااااا دانا واخوكي المره ابو كس وحاتم المتناك نيكناكي يا شرموطه
بدريه ( احاااا ... طلعتي لبوه وكنتى بتتمنيكي علي يا شرموطه ) خلاص يا حازم عيب كده ... مهما كان دي امك مينفعش تكلمها كده
ملك : خلاص يا حازم ... اخوك صلح غلطته واتجوزني ... مفيش داعي نفتح لبعض
حازم خد ملك في حضنه : خساره يا ملك ... انا حبيتك بجد وقولت اختى الكبيره وكنت مستعد احارب الدنيا علشانك ... كده تفرضي في شرفك
ملك : معلش واديني كمان بعاقبه عقاب مكانش يحلم بيه ... صبرك بس دانا بنفسي هخليه زي خالك واعرفه مقامه
.........
المخابرات
اللواء زيدان : طبعا بعد حركة الاحلال اللى حصلت في كل قطاعات الدوله عاوزين ندير البلد ونمنع اي خطر من ناحية الطامعين والمتأمرين
العميد ادهم : انا عملت حصر بعملاءنا داخل وخارج مصر واطلعت على كل ملفاتهم ... بس لفت نظري ملف علاء زكي وملف حسن حسين
زيدان : مالهم دول
ادهم : علاء وحسن كانوا بيشتغلوا مع اللوا زكريا ومجموعته ... ولاحظت ان علاء قدم تقرير بكل اللى حصل اثناء الثوره قبل الثوره ... كمان حسن كان دراع المخابرات في الجماعات لكنه دلوقتي قيادي كبير ويمكن يكونله دور
زيدان : حقق معاهم وشوف هنقدر نستفيد منهم ولا لأ ... بس خلي بالك ... على حد علمي ان علاء فلول
ادهم : ما ده اللى اثار انتباهي ... ازاي واحد زي ده وخصوصا انه في شبابه لسه وصل لكل ده وكمان حواليه حمايه من الحزب المنحل وبعد كده يطلع نسيب حسن حسين وحواليه حمايه من الحزب الديني وفي نفس الوقت يطلع عميل للمخابرات
زيدان : كل الاجابات كانت عند اللوا سالم **** يرحمه ... تواصل مع اللوا زكريا وافهم منه القصه بالظبط ... اكيد هيفيدك
ادهم : لو علاء طلع بتاعنا بجد اكيد هنعرف نشغله لحسابنا ونرجعه تاني
زيدان : خلاص اتحرك وشوفلي ملفات الحزب الديني ... البهوات جايلنا توصيات عليهم جامده ... الانتخابات الرئاسيه قالوا مش هيدخلوها ودلوقتى هيدخلوا بواحد كان معتقل تخابر .... من الواضح في مؤامره بتحصل
ادهم : الحقيقه ان المرشد بيتصرف كإنه صاحب اليد العليا واخر اجتماع ليه مع الشاطر كان بيقول كلام في منتهى الخطوره
زيدان : عالعموم حطوه تحت المراقبه .... الولد اللى اسمه لؤي اخباره ايه
ادهم : هيتجوز يا فندم ... بنت عيلتها كلها شمال .... خالها الكبير كان موظف وسافر الكويت واتجوز هناك وعمله قرشين ومتجوز عمة علاء زكي .... خالها الصغير دكتور في امراض الذكوره ... امها كان ليها علاقات مشبوهه وخالتها متجوزه قواد وكانت ممسوكه في قضية يسرا الحلواني
زيدان : وعلى كده ملهاش اخوات
ادهم : ليها اخت وحيده اكبر منها ومتجوز وائل الراوي ... كان ليه علاقات شاذه ومن اصحابه مروان كمال ابن واحد من قيادات الحزب المنحل لكنه مات قبل الثورة بفتره كبيره ولؤي صاحبه بس في حاجه مثيره للشك في وائل ده
زيدان : ايه هي
ادهم : وائل كان بصريح الكلام عدمان محلتوش حاجه وفجأه اصبح مليونير كبير لما رجعت لاول تعامل بنكي كان صرف شيك قيمته ٢٠ مليون جنيه من حساب رجل اعمال اتوفى من سنه وبعد كده صرف مبالغ نقديه بقيمة ٥ مليون جنيه من حساب صديق ليه اسمه مالك العدوي بس ده كان مات قبل صرف الشيكات بفتره .... اتوقع انه لئى شيكات صاحبه وصرفها ... الغريب بئا ان لؤي صرف بعد وائل بيوم شيك ب١٠ مليون من نفس الحساب لنفس رجل الاعمال
زيدان : لااااا كده الحكايه متطمنش ... حقق واعمل تحرياتك في الموضوع ده
ادهم : رجل الاعمال اسمه ايمن عثمان ... ليه ملف عندنا وكان ليه معاملات مشبوهة مع قنوات احم سكس
زيدان : 🤨🤨🤨🤔🤔🤔 .... لازم نعرف الولاد دول بيعملوا ايه بالظبط ... عاوز تقرير بكل حاجه عنهم من ساعة ما اتولدوا
ادهم : امرك يا فندم
..........
صوت ضرب نار حوالين فيلا علاء
علاء : في ايه يا مصطفى
مصطفى : ده عيل كان عاوز يسرق العربيه وتم تصفيته يا علاء باشا
علاء : عفارم عليكم ... ارموه بره في الصحرا عند الواحات
مصطفى : امرك .... يله يا رجاله
هيام : في ايه يا علاء ايه ضرب النار ده
علاء : عيل حرامي كان عاوز يسرق عربيتي بس الرجاله صفوه
هيام شهقت : قتلوه 😲
علاء : ايوه قتلوه ... مالك خايفه ليه .... انتى في حماية علاء زكي
ولاء : مالك يا بنتي ... قلبك طلع رهيف ... انا كنت بشوف ناس بتتقطع رقابيهم .... انتى اول مره تشوفي حد بيتقتل ولا ايه
علاء : محدش هيقدر يهوب هنا طول مانا عايش ... شغلوا التليفزيون خلونا نشوف حاجه
بيتفرجوا مع بعض وكان برنامج على قناة لبنانيه للنكت
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ولاء : 🤣🤣🤣 البرنامج ده قليل الادب اوي 🤣🤣🤣🤣🤣
هيام : اوعوا اجيب باسم يوسف هيشتغل
علاء : هما مالهم بيجيبوا برامج كلها قل ادب ليه
ولاء : هو ده بس ... ده كمان في قنوات بتجيب شيوخ وقساوسه بيشتموا بعض ويسبوا دين بعض
هيام : لا بجد الوضع بئا صعب اوي ... **** يستر عالعيال من اللى طالع
علاء : لا وكل ده كوم والافلام والمسلسلات اللى طالعالنا في المقدر ... كلها ضرب وخناقات وشتيمه فينا ... رعاع ... جهله ... الواحد من دول كان بيقف طابور علشان نبصلهم بس
هيام : خلاص يا حبيبي انسى ... بت يا لولو تعالى ندلع الراجل شويه
ولاء : بس كده
هيام وولاء وقفوا وشغلوا قناة اغاني شعبي وكان مهرجان شغال وبيرقصوا عليه وبعد الرقص علاء قام سحبهم تحت دراعاته وطلعوا فوق
بعد ما خلعوا هدومهم ملط هيام وولاء بيمصوا لعلاء وهو واقف وكان متمتع اوي وهو شايف ساندي وساره اللى مصهم امتع من اللى معاه وولاء بتلحسله وبتمسك بيضانه بتلعب فيهم وهيام دخلت راس زوبره في بؤها بتشفط منها وبتنزل تلحسله عموده وبتطلع بتبوس في بطنه وبتوصل لبزه بتمصه ورقبته وبتستقر شفايفها على شفايفه
ولاء تحت بتمص لعلاء وهي بتدعكله زوبره وبتحط صباعها في كس هيام اللى بينزل عسل زي الصمغ وعلاء رفع هيام على وسطه وبيمص شفايفها وبيلحس لعابها من حوالين لسانها
ولاء قامت ومسكت زوبره بتدعك بيه كس هيام وبتخبطه في زنبورها
هيام من الهيجان بتغمض وبتطلع صهد من انفاسها وبتمص شفايف علاء وبتروح وتيجي
ولاء حشرت زوبر علاء في كس هيام وغطسوا في المتعه وكان رايح جاي بزوبره في كسها وهو واقف
ولاء بتمص حلمات بزاز هيام من الجنب ومدخله صباعها في طيظها وهيام خلاص بتعيط من المتعه ونطرت شهوتها على بطن علاء
علاء نزل هيام عالسرير وولاء راحت تلحس كسها وهي راكعه عالسرير وعلاء راح وراها ودخل زوبره في كسها خلاها بتعض كس هيام وزنبورها وهيام بتصرخ من الوجع
علاء شاف هيام وتعابير وشها وشد ولاء ورماها جنب هيام ونزل على كسها بيمص زنبورها وبياخد شفراتها بيعضها وبيعذبها
ولاء : اااااااااا خلااااااص يا علاااااء ااااااا كسيييييي ايييييي كسيييييي اااااااااااا
علاء : علشان متعذبيش هيام تاني يا كلبه
ولاء : خلاص حرمت حرمت اااااايييييي حد يلحئنييييي ااااااا
هيام فرحت من اللى بيعمله علاء وراحت سحبته فوقها ونامت على وشها
علاء حط زوبره في كسها من ورا وبينيك باستمتاع كبير وهو بيبوسها وماسك بزازها وبيحرك زوبره بسرعه لغاية ما جابوا مع بعض
ولاء : يله دوري انا كمان
علاء راحلها وبيبوسها
ولاء : يااااه وله زمان يا لووووءه ... بتبوسه جامد ونامت على ضهرها ورافعه ركبه وفارده رجل وعلاء طلع فوقها وحط زوبره وبينيك بضمير لغاية ما جاب تاني وطلع زوبره والتنين رجعوا لوضعهم الاولاني بس عالسرير
.......
حاتم دخل الاوضه لملك علشان دخلتهم وكانت ملك عالسرير ونايمه على وشها و لابسه توب على هوت شورت مجسم كسها وطيظها
حاتم زوبره وقف عالاخر وخلع كل هدومه وطلع جنبها عالسرير
ملك مسكت زوبره وبتبصله بهيجان وبتبدأ تمصله وكانت هايله في المص
حاتم من المتعه كان بيتلوى بين ايديها وركع جنبها وهي طلعت لشفايفه وبيبوسوا بعض واستمر البوس كتير ونيمته تحتها وكانت هي المسيطره عالعلاقه وبتبوسه اوي
حاتم حضنها وهو بيلف رجليه حواليها وهي بتحك كسها وزنبورها على زوبره وبتمص شفايفه
حاتم لفها تحته وبئا هو فوقها وبيظبط زوبره على اول كسها ودخله من غير ما يحركه وفضلوا يبوسوا بعض لغاية ما ملك اترعشت ونطرت عسلها غرقت بطن حاتم
حاتم بدأ يحرك زوبره بالراحه وبيمسك بزها وبيطلعه من التوب وبيرضع فيه
ملك شهئت وغمضت عينيها وبتئن من المتعه والشهوه وحاسه ان في سيخ حديد مخزوأ كسها وبتعصر زوبر حاتم جواها بعضلات كسها وبتتشنج وبتنزل تاني
ملك : يله مش قادره نيك بئا
حاتم بيتحرك وبدأ يرزع ويسرع لغاية ما الاتنين صرخوا ونزلوا
ملك حضنته اوي وهي بتبص في عينيه باغراء وحاتم جن جنونه وبدأ يعمل واحد كمان وكل ما يخلص تغريه بنظراتها المتناكه وحاتم ينيك لغاية ما عملوا ٧ مرات وحاتم زوبره فضي ونام وطلع من كسها ونام على ضهره بينهج
ملك بعد ما حاتم خلص ونام طلعت قعدت معاهم
زينب : انتوا ايه كل ده ... كنتوا بتعملوا ايه كل ده
بدريه : عروسه مع عريسها هيعملوا ايه يعني
حازم : خلاص عرفنا ان البيه العنتيل عمل الواجب خلاص ... هو فين صح
ملك : نام الموكوس
🤣🤣🤣🤣🤣
زينب : ما لازم ينام .... اما اقوم ادخله العشا
ملك : نأبك على شونه يا تانت 😄😄😄
........
بعد ايام تقرير المعمل راح لعلاء عالشركه بخصوص صحة الجواب وعقد الزواج
.........
ساندي قامت بالليل ومكانش عمر موجود فنزلت تشرب لكنها سمعت صوت جاي من الريسبشن فراحت تشوف ايه صوت الانين ده واتصدمت لما شافت عمر ونهله مع بعض وفضلت واقفه مصدومه واول ما خلصوا نهله شافتها واتفزعت واتدارت ورا عمر
ساندى : 🙄🙄🙄🙄
عمر : ساندي ... انا هفهمك
ساندى : طلقني يا عمر
عمر : انتى فاهمه غلط اصل
ساندي : غلط ايه وبتاع ايه ... مع ماما يا عمر ... ملئتش غير ماما تعمل معاها كده
نهله : و**** يا بنتى
ساندي : **** ياخدك ... من دون الرجاله مفيش غير جوز بنتك تعملي معاه كده ... طلقنى يا عمر بقولك .... انا هاخد عيالي واروح عند اخويا وانتى خليكي زي مانتي وهحكيله كل حاجه
عمر : لا يا ساندي ارجوكي ... ابوس ايدك بلاش فضايح ... انا غلطان من ساسي لراسي بس بلاش تسيبي البيت
ساندي : طب ليه تعمل كده ... خلاص مش صابر .... انت لو جايب واحده شمال كنت سامحتك لكن ماما يا عمر
عمر : اسف يا حبيبتي
ساندي : اخرس متقولش حبيبتك ... انا لو حبيبتك كنت خفت ومعملتش كده ... طلقنى بكرامتك احسلك
نهله : اهدي يا بنتى وانا همشي ... انا من حرمانى طاوعته بس مكنتش اعرف انها هتوصل لكده ... خليكي مع جوزك وعيالك وانا اللى همشي
ساندي : انا همشي يعني همشي ولا اقولكم ... امشي بتاع ايه ... انا هنا بيتي ... الفيلا من حقي ... اما انت لم حالك كده وروح اقعدلك في اي مصيبه
عمر : عندك حق تزعلي بس انا فعلا بحبك ... اللى حصل غصب عني كنت عاوز اعمل كده ... بس خلاص كل حاجه اتعرفت واتفضحت
ساندي : بكره تجيلي ورقتي ... فاهم يا عمر بيه
صوت رزع عالباب وعمر لبس وراح يفتح ودخل مجموعه من الشرطه العسكريه
الظابط : انت العميد طيار عمر كمال
عمر : ايوه يا حضرة الظابط في ايه
الظابط : انت متهم بالاستيلاء على ارض قوات مسلحه وتسجيلها باسمك
عمر : ( جالك الموت يا تارك الصلاه ) ايوه بس في سوء تفاهم
الظابط : هاتوه
ساندي ونهله مصدومين وعمر اخدوه معاهم
.........
عند علاء نفس الليله
ساندي : لازم نتكلم ضروري مع بعض
علاء : طب اهدي احنا بعد نص الليل وداخلين عالفجر
ساندي : البيه اللى متجوزاه جم خدوه عالسجن
علاء : مين دول اللى خدوه
ساندي : عمر بيه ابن الاكابر طلع مستولي على ارض من الجيش والشرطه العسكريه جات وخدده
علاء : بتقولي ايه ... عمر عمل كده ... يادي المصيبه
ساندي : المصيبه بجد امك
علاء : مالها دي كمان
ساندي : الست هانم امك روحت ... بس قبل ما تروح كانت في حضن عمر
علاء : انا مبئتش اتفاجئ من امك ... انا جالي تقرير المعمل عن الجوابات اياها اللى كانت في البنك
ساندي : جوابات ايه
علاء : ان صابرين اختي يعني
ساندي : اه وماله التقرير
علاء : الورق طلع مزور ومكتوب من اقل من سنه ونص ... والبصمه اللى عليه طلعت بصمة زياد .... حتى زينات انكرت قصتهم وابوكى مطلعش مخلف غيرنا
ساندي : يعني صلاح وصابرين 🙄
علاء : مش اخواتنا
هيام كالعاده بتتصنت عليهم وسمعتهم وفرحت من جواها
ساندي : وماما عملت كده ليه
علاء : دانا بئا اللى هفشخها ... زياد اتحول ست صح
ساندي : هتعمل ايه مع عمر
علاء : عمر 😏 : عمر هخليه راكع تحت رجلك ويستسمحك ارحمه
ساندي : يا ريت يا علاء ... انا عاوزه اخد حقي منه
علاء : مين اللى فوق 😠 .... تعالي شوفتك خلاص
هيام نازله وخايفه
علاء : ايه اللى مصحيكي لدلوقتي
هيام : ابدا قلقت وملئتكش جنبي
علاء : طب خلاص يا ساندي بكره هاجي نتكلم سوا ... روحي انتى دلوقتى لعيالك ونامي كويس ( واضح ان الكل منحرف .... انا لازم اعلم امي الادب ... اما انت يا عمر صبرك علي اما شحتك مبئاش انا )
...........
نهله روحت وهي خايفه ولإنها متأكده ان ساندى هتبلغ علاء
صابرين : انتى جيتي يا ماما
نهله : انتى ايه مصحيكي
صابرين : ابدا قلقت فصحيت .... مالك هو حصل حاجه
نهله : لا مفيش حاجه ... انا طالعه انام ... وفعلا راحت اوضتها تنام بس مجالهاش نوم
صابرين : مالها الوليه دي .... اما اروح اشوفها ... واضح كده ان في مصيبه عملتها
صابرين طلعت تتسحب وفتحت باب اوضة نهله بالراحه وكانت نهله خلعت وبالبرا والاندر بس فاتسحب ولئتها صاحيه : طب مانتى صاحيه اهو ... مش ناويه تقولي مالك
نهله : مفيش يا صاصا قولتلك
صابرين طلعت جنبها وبتبوس شفايفها : على صاصا برضوا
نهله : روحي يا صاصا انا مش خالصه
صابرين بترخم عليها وبتدعك بزها
نهله جسمها اترعش وحست بالمتعه : اااه انتى بتعملي ايه مممم
صابرين بتبوسها زي العشاق وبتنزلها البرا وبتفرك بزها
نهله بتتلوى تحتها وحضنتها واتجاوبت معاها وبدأت تغمض عينيها من المتعه وانفاسهم بتزود هيجانهم على بعض
صابرين بتبوس رقبتها وبتنزل بترضع بزازها واتحجروا ومدت ايدها زاحت الاندر السبعه اللى لابساه وبتدعك زنبورها
نهله استسلمت تماما وبتحضن راس صابرين على بزازها وبتستمتع بكل لمسه منها وحست بكسها نار
صابرين خلعت ملط ومستمره في رضاعة حلمات نهله وحطت كسها على كس نهله وبتدعكهم في بعض فبيتحرك زنبور كل واحده بيخرج يستقبل التاني ويبارزوا بعض ومن الاحتكاك بتزيد المحنه
نهله : اووووف اوووووف اووووف بتعرفي تمتعيني يا لبوه
صابرين : كسك نار يا متناكه عاوز يتاكل اكل ااااه كسي ااااه ااااه
بيستمروا في بوس ورضاعة وحك بعض لفتره واهاتهم طالعه منهم مشعلله الجو لغاية ما ارتعشوا ونزلوا شهوتهم وناموا وهما في حضن بعض عريانين ملط لتانى يوم
.........
بعد شهر ونص
فيلا صلاح
في جماع ثلاثي جامع بين صلاح وحنين واحمد وفي عز اندماجهم
ساره : تاني ياحمد
احمد : 😵😵😵 ساره انااااا
ساره : انت ايه مبتوبش ... انا حذرتك بس انت اللى مش عاوز تسمع الكلام 😏 ... بتنزل فستانها ووقفت ملط قصادهم
😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵
احمد : انتى هتعملي ايه ... ارجوكي يا ساره البسي
ساره : هنفذ اللى اتفقنا عليه يا حبيبي ... صلاح عندك استعداد تنيكني مع العرص ده
صلاح : اهدي بس يا ساره والبسي ... انا مش هعمل كده فيكي
ساره : شايف ... فرصه ادخل معاكم ويتمتع بي ... لكن الفرق بينه وبينك انه راجل خايف على اخته مش عرص زيك
احمد : انا غصب عني ... انا اتعودت على كده خلاص
حنين : اهدوا بس يا جماعه ... روح ياحمد مع مراتك
ساره : يا اما صلاح يعمل كده يا تطلقنى وساعتها دورلك على مكان يئويك ... احمد يا صلاح كتبلي شقته وكل فلوسه ونص نصيبه في الشركه باسمي كضمان ميرجعش يعمل كده ... ايه رأيك
صلاح : طلقها ياحمد
احمد : نععععم لا يا حبيبي انا مطلعش من المولد بلا حمص ... هتنيك ساره زي ما بنيك حنين
صلاح : البسي يا ساره وارجعي بيتك ... وانت اطلع بره ومتجيش هنا تاني
بالفعل ساره لبست ومشيت
حنين : صلاح انت بتقول ايه ... انت عملت كده مع صابرين عادي ... ليه مش عاوز تعمل كده مع ساره
صلاح : في مصيبه هتحصلنا كلنا لو عملت كده معاها ... يله ياحمد روح ورا مراتك
احمد : كده يا صلاح ... ماشي يا صاحبي ... انا هطلق ساره بس مش قبل ما انيك كل ستات عيلتك يا عرص
........
حاتم مبسوط اوي مع ملك ورجعوا من شهر العسل بس كانت المفاجأت مستنياه
ملك : واحنا مالنا بس ... حازم اخوك الكبير ولازم تسمع كلامه
حاتم بيحضنها : انا خلاص مليش دعوه بيهم ... امي كده كده شرموطه ... وامك اللبوه جرتها معاها خلاص ... انا هعمل عيلتي بنفسي
ملك : قولتلك مش عاوزه اخلف دلوقتي ... انا عاوزه نتمتع سوا مع بعض ... اديك شايف حازم بعد ما خلف ولا اسراء فشولت ازاي ... انا بحبك يا حاتم وعاوزه كل حاجه فيك ... عاوزه نفضل في السرير مننزلش منه وامتعك طول العمر ... ليك علي لو طلبت معايا خلفه هخلفلك اورتة عيال وكده كده البيت واسع بس هنجيب فلوس منين
حاتم : هاخد من بابا ... مش هو عنده شركه ... هنزل اشتغل معاه وانتى كمان هتشتغلي معايا ... انا عاوز اخد منه كل فلوسه ومسيبش لمراته المسترجله دي حاجه
ملك : هو ده ... انا كده كده مع علاء زكي قريبكم ومتابعه شغل ابوك ... عاوزاك بس تتعلم الشغل بس من غير ما تأثر على تعليمك ... عاوزاك تتعلم وتدخل الجامعه مع حازم وهو كده كده بيخاف على مصلحتنا .... تعالى انت بس علشان وحشتني مووووت ... تصدق طول الطريق وانا نفسي ننزل ندخل بين الجبال ونتمتع سوا
حاتم : هو انتى بتزهئيش ولا ايه ... انا صحتى في النازل
ملك : بس كده من عينيا ... تعالى انا عازماك على اكلة سمك هترد فيك الروح
حاتم : لااااا انا نفسي في اكله تكون حاجه كده دسمه ... كوارع ... سمين ... حمام محشي ... بطايه غاطسه في حلة محشي مش سمك وجمبري
ملك : خلاص تعالى ننزل نروح مسمط وناكل كل اللى نفسك فيه
حاتم : ايوه كده
......
زينب عرفت ندى وبدريه على بعض خلال المده اللى فاتت
بدريه : اسمعي كلامي اللى زيك مطلوبه .... دانتى كنز يا ندى
ندى : موافقه بس بشرط
بدريه : ايه هو
ندى : ادوق امكانياتك الحلوه دي
بدريه عينيها لمعت : بس كده ... موافقه عالاقل تطفي ناري
ندى وبدريه حضنوا بعض وبيبوسوا بعض برغبه مفترسه كل واحده بتطلع رغبتها عالتانيه
ندى بتبوس بدريه وبتمص شفايفها بهيجان واحساس الدكر اللى جواها صحى وطلع المارد من المصباح وبتحك في جسم بدريه الانثوى
اما بدريه فباحساسها الانثوى بتفكر بنبض كسها وبتحس روحها بتتسحب منها فهي نفسها في حضن راجل تحضن زوبره في فوهة بركانها وحاسه بمتعه رهيبه خارجه منها
ندى سحبت بدريه ودخلوا اوضة نومها وبدأت تخلعها وهي بتبوسها وبتلعبلها في بزازها وبدريه نفس الشئ
ندى جسم ست متفجر الانوثه بزوبر راجل وبدريه شكل الست البلدي البطايه اللى كلها حاجات كتير وبيخلعوا ملط
بدريه : يا لهوي على جمال امه يا ناس ... كل ده زوبر 😵😵😵😵 ... ييجوا الخولات اللى عاملين رجاله يشوفوا الزوبر اللى بجد ونزلت بلعته وبتمصه وبتدلعه 😵😵😵😵 وكمان عندك كس تحتيه
ندى : ممممممم مصك حلو ملهلبني يا جميل ... انا مش عارفه احححححح بتعملي ايه مع كسي سيبيه انا عاوزاكي تمصي زوبري اححححح انا اعصابي باظت من لحسك وحاسه انى هنفجر من الناحيتين احححححح كفايه يا لبوه هنزلاااااااهححححح ندى نزلت شهوتها كتير على وش بدريه
بدريه خلعت ملط ونامت عالسرير على ضهرها : يله يا دكري تعالي نيكي كسي العطشان
ندى : وحياة كسي لاخليكي عبده تحت رجلي وراحت على كس بدريه بتلحسه وبدريه بتفرك وحاسه بنار عاوزه تطلع تحرق اللى حواليها وندى بتلحس وبتنزل ريالتها على فتحة بدريه ودخلت صباعها
بدريه : ايييييي طيظي بتحرقني متناكتش من سنتين فاتواايييي كسيييي اااااحححح اااااححححححح انتى متعه فظيعه ااااااااااااااا نزلت شهوتها
ندى مسكت زوبرها وبتحكه بين شفرات كس بدريه اللى حجمه صغير على زوبر ندى وبتبدأ تزوء
بدريه 😵😵😵😵😵😵 ااااااااااااااااااااا انا اتفتحت من جديد طلعيه انا بموووووووووت اااااااااه
ندى وقفت ونزلت بتمص شفايف بدريه وهي بين رجليها ولما حضنوا بعض بدأت تنيك وبدريه في عالم موازي من المتعه والدنيا حواليها ولا نجوم السما مش شايفه غير ان عمرها ضاع مع الخولات وبتتكهرب اوي وبتنزل ورا بعض وبدأت ترجع للواقع وتصرخ من كتر المتعه اللى حستها تحت ندى ومكتفاها بحضن من ايديها ورجليها ومش عاوزه تسيبها وندى بتنيك وترزع جامد وهي بتمص حلمات بدريه وبدريه وصلت لحد الجنون من حلاوة النيكه اللى متوقعتهاش تكون بالجمال ده وحست ان بركان الشهوه انفجر منها مع نزول لبن ندى جواها بكميه محصلتش مع بدريه انها حستها قبل كده وخارت اعصابها ونامت على صهرها وهي فاشخه رجليها وايديها بعرض السرير
...............



هنا تيجي نهاية الجزء الثالث
الجزء الرابع هنعرف علاء هيعمل ايه مع امه وعمه وهل هيرجع صابرين ولا هيحصل ايه
اتمنى لكم جميعا قضاء وقت ممتع معنا
راااائعه جدا استمر يا رااقي
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
انا عشقي الكتابه
اما بالنسبه للقراء والمتابعين فالحمدلله هذا توفيق من **** ومكافأه لا استحقها ... فانا احترم عقلية القارئ ولست ممن يكتبون بغرض ارضاء المتعه
معز14

ياصديقي ما يميزك انك تكتب بلا توقف افكارك دائما حاضره ومرتبه لصباغه النص وسياقه الاحداث
و هذا ما يجعل القراء متعلقون بما تكتبه

انت كاتب محترف من طراز رفيع تعرف كيف تجذب عقول المتابعين وتجعلهم ينتظرون الأجزاء القادمه بشغف
الزبده ،،، انت تضرب علي الحديد و هو ساخن

حتي لا يمل منك القراء

عجزت كلماتك مدحي لك عن وصفك فأنت تستحق اكثر من ذلك

تمنياتي لك بمزيد من التقدم

تحياتي لك
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Hus9 و معز ١٤

حبيبى يا صاحبى..جزء جامد فشخ..بجد أنت بتعرف تبسط الواحد يا فنان.. تسلم ايدك يا غالي ومنتظرين الجزء الرابع..
مع خالص تحياتى...
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
معز14

ياصديقي ما يميزك انك تكتب بلا توقف افكارك دائما حاضره ومرتبه لصباغه النص وسياقه الاحداث
و هذا ما يجعل القراء متعلقون بما تكتبه

انت كاتب محترف من طراز رفيع تعرف كيف تجذب عقول المتابعين وتجعلهم ينتظرون الأجزاء القادمه بشغف
الزبده ،،، انت تضرب علي الحديد و هو ساخن

حتي لا يمل منك القراء

عجزت كلماتك مدحي لك عن وصفك فأنت تستحق اكثر من ذلك

تمنياتي لك بمزيد من التقدم

تحياتي لك
ايه ده كله
انا بالفعل مستحقش كل هذا التقدير وبالفعل انا بستمتع بكتابة القصص
بالرغم من ان تصنيفها مخجل لكنها متعتي ... اعمل ايه خيالي انغمز بالجنس ... واخترت جنس المحارم علشان خيال الكتابه فيها اوسع
اتمنى ان استمر في ارضاء زوقكم واتمنى ان تستمر المتعه
 
  • عجبني
التفاعلات: فيشو ميشو و Hus9

حبيبى يا صاحبى..جزء جامد فشخ..بجد أنت بتعرف تبسط الواحد يا فنان.. تسلم ايدك يا غالي ومنتظرين الجزء الرابع..
مع خالص تحياتى...
اللى جاي هيبهرك
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
اتمنى لكم وقتا ممتعا وان اراى ارائكم حتى لو كانت نقد
 
  • عجبني
التفاعلات: jokaee
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
احسنت قمة الروعة
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
مش الجزء الي متوقعه بس ماشي مستنين الاجمد منك
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
مستنيين نهله مع علاء
ويا سلام لو يجمعها مع ساره و ساندى
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤

من حلاوة الجزء حاسس أنه صغير يا محترف ولا ده ممكن يكون من اندماجى مع الجزء..
تسلم ايدك على الروائع وعلى المجهود الكبير ومنتظرين الجزء الخامس..

مع خالص تحياتى...
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤

من حلاوة الجزء حاسس أنه صغير يا محترف ولا ده ممكن يكون من اندماجى مع الجزء..
تسلم ايدك على الروائع وعلى المجهود الكبير ومنتظرين الجزء الخامس..

مع خالص تحياتى...
لا هو فعلا صغير علشان مشاهده طويله وقليله
 
  • عجبني
التفاعلات: الخديوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%