NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة تحت غطاء العفة | السلسلة الرابعة | ـ عشرة اجزاء 22/12/2023

يا معز الاحسن متسمعش لاي حد خليك ماشي زي ما انت ماشي احسن علشان القصه تبقى حلوه للاخر مع احترامي لكل الناس طبعا بس بلاش تغير اي حاجة هتحصل او تشيل اي حاجة خليك زي ما انت

• حبيته
التفاعلات: معز ١٤
كنت بكلمك عن تناقض شخصية علاء لعيلته قولتلى استنى الاجزاء الجديدة الوقت يعرف ان امه اتناكت من كله واخته كمان والاخر يعيط:unsure: واحد زيه هيتقال عليه انا بركب امه او يبقي ابن الشرموطة انا مش بدخل في الاحداث بس العرفه ان اليسيب امه تتناك ويبقي عارف يبقي ديوث ومن الشخصية انت مش عامله كده
انا مش من النوع اللى بيكتب تسلسل غير منطقي
كل حادث له مقدمات ونتائج وظروف محيطه بالشخصيات توصله للحدث نفسه
علاء في عياطه مش معناه دياثه او ضعف لكن هو كان عنده ثقه في امه انها لا يمكن تعمل حاجه مع عمه وبالنسبه لاخته كان فرحها على صاحبه بعد ايام علشان كده سكت لكنه لما اتصدم من حكاية امه مع عمه اتهز من جواه لكن هو هيعمل ايه ده لازم تستناه
علشان كده قولتلك اصبر

يا معز الاحسن متسمعش لاي حد خليك ماشي زي ما انت ماشي احسن علشان القصه تبقى حلوه للاخر مع احترامي لكل الناس طبعا بس بلاش تغير اي حاجة هتحصل او تشيل اي حاجة خليك زي ما انت
اكيد اللى جاي هيعجبكم كلكم

• عجبني
التفاعلات: MrOmar و Aymanx123
  • حبيته
احلى قصة ورائعة استمر بس سوال هل ممكن انو علاء يصير ينيك سارة وساندي ونهلة وحنين وزينات وندى وميادة يعني يصيرو كلون حريمه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
احلى قصة ورائعة استمر بس سوال هل ممكن انو علاء يصير ينيك سارة وساندي ونهلة وحنين وزينات وندى وميادة يعني يصيرو كلون حريمه
طب بالنسبه لزينب وريهام 😄

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
طب بالنسبه لزينب وريهام 😄
يعني خليون لعلاء كمان بس بيصر اسم السلسة القادمة علاء وحريمه ومروان خليه تبع سيكا بما انه بحب الخشن

• حبيته
يعني خليون لعلاء كمان بس بيصر اسم السلسة القادمة علاء وحريمه ومروان خليه تبع سيكا بما انه بحب الخشن
وكمان شغلة لو بيطلع نسوان جديدة لعلاء وكمان مركزه بيصير اقوى واله منصب مهم في الدولة وله سطوه ونفوذ كبير كمان

• يالهوي هي وصلت لكده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و معز ١٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وكمان شغلة لو بيطلع نسوان جديدة لعلاء وكمان مركزه بيصير اقوى واله منصب مهم في الدولة وله سطوه ونفوذ كبير كمان
ويكون علاء الدخيله كمان 😄😄😄

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
انا مش من النوع اللى بيكتب تسلسل غير منطقي
كل حادث له مقدمات ونتائج وظروف محيطه بالشخصيات توصله للحدث نفسه
علاء في عياطه مش معناه دياثه او ضعف لكن هو كان عنده ثقه في امه انها لا يمكن تعمل حاجه مع عمه وبالنسبه لاخته كان فرحها على صاحبه بعد ايام علشان كده سكت لكنه لما اتصدم من حكاية امه مع عمه اتهز من جواه لكن هو هيعمل ايه ده لازم تستناه
علشان كده قولتلك اصبر
انا قولت انى لابتكلم على الاحداث ولا الشخصية بس انا كقارئ وصلى الراى ده حبيت اشاركه معاك كاكاتب لا اكثر لانك قولت انه عرف بموضوع عمه ونبيل والمراكبي وانت ضفت عليهم بكر فاستغربت رد الفعل والاخر ديه قصتك وانا مجرد قارئ

• حبيته
  • بيضحكني
قصة حلوة

• حبيته
كالعادة إبداع

• حبيته
الجزء الجديد امتى يامعز

• حبيته