NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
شكلا جميل ومثير وضيق ووضعيته ولا اروع
موضوعا قرف و مرض وصعب الحصول عليه لان مش اى واحدة بتحبه
اما جزئية الراجل ومراته وبيمارسوه ولا لاء ، دى حاجة مستحيلة بسبب حرمانيتها المنتهى الكلام فيها
لو في ستات هنا ارامل او متجوزين او اى حاجه رايك فالجنس الشرجى ونعم ام لا ولماذا وهل حد بيمارس مع زوجتو يلا نتناقش فالموضوع الحساس الى بالنسبه لناس كتر بتتكسف تتكلم فيه واهى ادينا بنتعلم من بعض

• بيضحكني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
انا خايف لما اتجوز اجى اكلمها تصدنى وانا عاوز اجرب زى الناس واحكم 🥲🤦🏻‍♂️
متكلمهاش لو هيا خجولة انا عارف انها هتكون مراتك واكيد ف الاول خجل بس انت ف نص العلاقة لمح كده بضربة قرب ايدك شوف رد الفعل لقيت مفيش رد فعل بعد العلاقة او ف خلالها تاني مرة اتمادى تاني وتالت لحد ما تلاقي نفسك راكب ورا وممدد
في حالتين يشككو الراجل ف مراتو لو هو شكاك
لو طلبت وخافت وقالت لا يا تكون فاهمة ان ده حرام
يا اما مجربة وخايفة تتفضح لان معظم الي مارست معاهم خلفي كانو بيقولو دخلو وهو بيجيب بس او قبلها بشوية عشان ميبانش واسع عشان جوزها بيمد ايدو ورا او بيعمل اوضاع تكشف الكس والطيز

الشرجي ليه وقتو اللي هو قبل ما اكون مدام لكن أنا خلاص مدام 😂 الأولوية لقدام طبعا
ههههههههه صداقتي

• بيضحكني
متكلمهاش لو هيا خجولة انا عارف انها هتكون مراتك واكيد ف الاول خجل بس انت ف نص العلاقة لمح كده بضربة قرب ايدك شوف رد الفعل لقيت مفيش رد فعل بعد العلاقة او ف خلالها تاني مرة اتمادى تاني وتالت لحد ما تلاقي نفسك راكب ورا وممدد
في حالتين يشككو الراجل ف مراتو لو هو شكاك
لو طلبت وخافت وقالت لا يا تكون فاهمة ان ده حرام
يا اما مجربة وخايفة تتفضح لان معظم الي مارست معاهم خلفي كانو بيقولو دخلو وهو بيجيب بس او قبلها بشوية عشان ميبانش واسع عشان جوزها بيمد ايدو ورا او بيعمل اوضاع تكشف الكس والطيز
لا نقطه الدين انا هعرف اخليها تقتنع وبالدليل انما شخصيتها بما انك متجوز فالبدايه كا نقاش سؤال وجواب ردت بلا او نعم

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق الجنس امم
حصل يا اخويا انا استفدت من كلامك جدا بس برضو نادر لما يحصل الى انت قلتو دا انا مقولتش مش بيحصل بس الاغلبيه مش بيحصلو حاجه ولو حصلت بيبق نادر وبلاش اللعاب السائل الى بينزل من مهبل الست هو الى ينفع لانو فعلا عندك حق كدا هيبق فى اضرار لو استخدمنا البثق
حتي لو نادر بس يفضل في الحسبان ويفضل احتمال ممكن ينتج عنه اضرار خطيرة ف مينفعش نقول ان حتي لو هما نضاف وكده مش هيحصل اضرار لان ممكن حد يسمع الكلام ده منك ويفهم غلط ويفتكر ان الموضوع كله خبره ونضافة بس وان مفيش حاجة هتحصل وفي الاخر يلبس في الحيط فاهمني؟

حبيبي يا اخو اتشرفت بمعرفتك ❤️✌🏼

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: 卍 فرعون卍 و EL_BEBO
شكلا جميل ومثير وضيق ووضعيته ولا اروع
موضوعا قرف و مرض وصعب الحصول عليه لان مش اى واحدة بتحبه
اما جزئية الراجل ومراته وبيمارسوه ولا لاء ، دى حاجة مستحيلة بسبب حرمانيتها المنتهى الكلام فيها
النقطه الاولى لازم خبره ونضافه عشان ميحصلش مشاكل

النقطه الثانيه لازم خبره ونضافه ومشاكل

النقطه الثالثه مش حرام ومليش دعوه بكللم حد هتلى دليل من الكتب يثب الحرمانيه بشكل صريح لكن فى روايات تحريم وروايات تحليل انا اقدر امسك روايات التحليل واقلك انو حلال بس واقدر امسك روايات التحريم واقلك حرام بس لكن بسبب جمع الاتنين والغبطه دى هو منكر وليس بمحظور او مكروه كراهه شديده ولازم رضا الزوجه او لايجوز اى شئ يضر الزوجه فالعلاقه الجنسيه
فا ياريت نفهم انا قصدى كدا فكلامى فهمتنى حضرتك
بقرا منين من كتب الائمه الاربعه عشان متقولش عليا جاهل وتحياتى ليك اه والاحكام دى قراتها لكذا مفسر وتفسير فكتب الفقه

حتي لو نادر بس يفضل في الحسبان ويفضل احتمال ممكن ينتج عنه اضرار خطيرة ف مينفعش نقول ان حتي لو هما نضاف وكده مش هيحصل اضرار لان ممكن حد يسمع الكلام ده منك ويفهم غلط ويفتكر ان الموضوع كله خبره ونضافة بس وان مفيش حاجة هتحصل وفي الاخر يلبس في الحيط فاهمني؟

حبيبي يا اخو اتشرفت بمعرفتك ❤️✌🏼
طيب ينفع ابعتلك خاص اتكلم معاك بس فموضع دين؟
اتمنى انك توافق بس حبيت طريقتك فالكلام ونقاشك

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69
عاوزك خاص بس اتكلم معاك فى نقطه الدين دى لو ينفع يعنى بما انك متفاهم جدا وبتاخد وتدى فالكلام ينفع اتكلم معاك خاص
بص انا اتشرف بيك اننا نتكلم بس نقطة الدين دي انا مش أهل ان انا اتكلم فيها ممكن تسأل فيها حد متخصص في الدين هيفيدك اكتر مني وممكن يفسرلك الادلة اللي معاك
انا اتكلمت معاك في العلمي لاني عندي معرفة بيه وحتي لو فتيت فعادي مش هيحصل حاجة ممكن المعلومه تتصلحلي او ممكن انا ابحث اكتر وافهم اكتر
لكن الدين ممكن تكون انت مقتنع بحاجة انت فاهمها غلط من الاول فلما نيجي نتناقش ممكن انا اقتنع برأيك رغم انه غلط بس لمجرد اني مش علي دراية كافية بيه ف ساعتها احنا الاتنين هنتضر
بس اللي انا عارفه ومقتنع بيه انه حرام بس هل ينفع اتناقش فيه؟ لا مش هعرف لاني زي ما قولتلك مش متعمق فيه من ناحية الدين ❤️✌🏼

• حبيته
النقطه الاولى لازم خبره ونضافه عشان ميحصلش مشاكل

النقطه الثانيه لازم خبره ونضافه ومشاكل

النقطه الثالثه مش حرام ومليش دعوه بكللم حد هتلى دليل من الكتب يثب الحرمانيه بشكل صريح لكن فى روايات تحريم وروايات تحليل انا اقدر امسك روايات التحليل واقلك انو حلال بس واقدر امسك روايات التحريم واقلك حرام بس لكن بسبب جمع الاتنين والغبطه دى هو منكر وليس بمحظور او مكروه كراهه شديده ولازم رضا الزوجه او لايجوز اى شئ يضر الزوجه فالعلاقه الجنسيه
فا ياريت نفهم انا قصدى كدا فكلامى فهمتنى حضرتك
بقرا منين من كتب الائمه الاربعه عشان متقولش عليا جاهل وتحياتى ليك اه والاحكام دى قراتها لكذا مفسر وتفسير فكتب الفقه
انا مش هينفع اتناقش معاكفى اوامر ربانية و فى احكام و اوامر عن النبي عن الموضوع فى وسط اللى احنا فيه هنا ، ومش متفق معاك نهائيا
ومفيش حاجة اسمها نضافة شخصية للشرج ، بل امراض جنسية سيئة تنهى مسيرتك تماما ولذلك تم النهى عنه
وغلط كبير عليك انك تقنع الناس بيه وتتشدد لرأيك ، حب الموضوع كهوى شخصي واستمتع بيه لكن لا تأذي به غيرك
يومك جميل

• الموضوع ده يدعو للتفكير
بص انا اتشرف بيك اننا نتكلم بس نقطة الدين دي انا مش أهل ان انا اتكلم فيها ممكن تسأل فيها حد متخصص في الدين هيفيدك اكتر مني وممكن يفسرلك الادلة اللي معاك
انا اتكلمت معاك في العلمي لاني عندي معرفة بيه وحتي لو فتيت فعادي مش هيحصل حاجة ممكن المعلومه تتصلحلي او ممكن انا ابحث اكتر وافهم اكتر
لكن الدين ممكن تكون انت مقتنع بحاجة انت فاهمها غلط من الاول فلما نيجي نتناقش ممكن انا اقتنع برأيك رغم انه غلط بس لمجرد اني مش علي دراية كافية بيه ف ساعتها احنا الاتنين هنتضر
بس اللي انا عارفه ومقتنع بيه انه حرام بس هل ينفع اتناقش فيه؟ لا مش هعرف لاني زي ما قولتلك مش متعمق فيه من ناحية الدين ❤️✌🏼
لا انا زيك بس انا عاوز ليه اتكلم معاك لانك ممكن تلاحظ حاجه تصححلى غلطى وانا مش متعمق زيك انا بس بحثت ورا الموضوع دا لقيت انه سلسله لانهائيه فى تفسيرات الفقه خلاف فى الفقه فقط بين الأئمه يعنى فى كلام للتحريم وبشده وفى كلام للتحليل وبشده وفى كلام بالاكراه وبشده وفى كلام انو للزم رضا الزوجان وكلو دا انو بالدليل فا العلماء بتوعنا بيقولو بالتحريم فقط اتضح ان محدش فيهم بيجيب سيره او بيعمق فالموضوع دا للاسف بيقولو حرام بدون نقاش وانا مستغرب ليه مش حابين يحلو المسئله دى ويخلصونا 🤷🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69
انا مش هينفع اتناقش معاكفى اوامر ربانية و فى احكام و اوامر عن النبي عن الموضوع فى وسط اللى احنا فيه هنا ، ومش متفق معاك نهائيا
ومفيش حاجة اسمها نضافة شخصية للشرج ، بل امراض جنسية سيئة تنهى مسيرتك تماما ولذلك تم النهى عنه
وغلط كبير عليك انك تقنع الناس بيه وتتشدد لرأيك ، حب الموضوع كهوى شخصي واستمتع بيه لكن لا تأذي به غيرك
يومك جميل
الاحاديث دى لا صحه لوجودها ضعيفه لاوجود لدرجه صحه هذه الاحاديث وارج للكتب الى فيها الاحاديث دى هتلاقى ان درجه هذا الحديث غير صحيح وليه التعب دا الامام الشا.فعى "انه لا يصح عن..... فى تحليله او تحريمه شيئ بين الزوجين" والقياس انه حلال دى وقعت كل الاحاديث واثبتتت انه لاصحه لها فالوجود
اما بالنسبه لا النضافه شيئ لازم زى المهبل ما بينضف بعد الحيض
انا بقول الكلام دا لنفسى فقط الى مقتنع بيه انا مش مسؤل عن حكم اى حد فالكلام دا الكلام دا لنفسى فقط لنفسى فقط مش بقنع حد لا انا بقول الى مقتنع بيه ولكن انا مش بنصح يجرب الجنس الشرجى لو هو مش حابب او يسمع كلامى فالدين لانى برئ من اى حد يتهمنى بانى قلت كدا لحد لا الكلام دا لنفسى فقط والى مقتنع بيه انا فقط......

• بيضحكني
التفاعلات: مملول
هى شهوة مثل الشهوات الاخرى في الي تحب تمارس من الخلف وفى لا بس اكتر شئ قابلتو ان الست الى معاك لو موافقة ومستعدة نفسيا لكدا لو دخل فيها عامود حديدي هتستحملو واضافة بردو الراجل ميكونشي عشيم وحمار

هى شهوة مثل الشهوات الاخرى في الي تحب تمارس من الخلف وفى لا بس اكتر شئ قابلتو ان الست الى معاك لو موافقة ومستعدة نفسيا لكدا لو دخل فيها عامود حديدي هتستحملو واضافة بردو الراجل ميكونشي عشيم وحمار
ممكن 👍

يومك جميل
لو شايف حاجه بتدحك فكلامى قول عشان الناس ما تموتش من الضحك فالبوست وانا موت وكلنا نموت 🙄

• بيضحكني
التفاعلات: مملول
لو شايف حاجه بتدحك فكلامى قول عشان الناس ما تموتش من الضحك فالبوست وانا موت وكلنا نموت 🙄
ما تضايقش يا صاح انا كنت بتكلم معاك بجدية وعقلانية وانت كنت بتضحك بس
انا ما اتأثرتش ولا انفعلت زيك كدا
انا مش عاوز حد يموت انت خلي عندك روح رياضية واضحك هنا كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شايف تبق تتكلم معايا جد ومره وحده تحود وتتخد مسار دحك وهزار دا بقى لامواخذه خلى الشباب يقلولك الحركه دى معناها ايه

انا عملت الريأكت بالغلط وصصحتو على فكره لو لاحظت

وانا بتكلم
بجد برضو وبكل عقلانيه ومش مسؤل عن حد انو يقتنع بكلامى انا مقتنع بيه فقط ليا لوحدى عشان لو كنت غلط اتحمل نتيجه قرارى واشيل انا المسؤليه ما اشلش مسؤليه حد غيرى

انا شايف تبق تتكلم معايا جد ومره وحده تحود وتتخد مسار دحك وهزار دا بقى لامواخذه خلى الشباب يقلولك الحركه دى معناها ايه
تعليقاتى فوق راجعها ، وشوف انا كنت بتكلم جد وانت بتضحك استهزاء ولا لاء
عمتا انا الموضوع منتهى معايا ومش مهتم بزيادة تفاصيل
كمل موضوعك وفيد السادة الاعضاء والشباب بلمؤاخذة معرفتك وخبرتك فى الجنس الشرجي
يومك جميل

نفسي اجرب انييك طيزز

• بيضحكني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة