NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا قبلنا شاب من المنتدي في اسكندريه
انتم قبلتم مين وكان لطيف معاكم ...
احكوا تجربتكم وياريت الناس اللي قبلتنا او اتكلمنا معاهم من هنا
يعلقوا لينا
قبلت كذا حد من المنتدي هنا والمنتدي التاني القديم كذا منتدي تاني

احنا قبلنا شاب من المنتدي في اسكندريه
انتم قبلتم مين وكان لطيف معاكم ...
احكوا تجربتكم وياريت الناس اللي قبلتنا او اتكلمنا معاهم من هنا
يعلقوا لينا
مش جاية اسكندرية تانى، عشان نعملوا الواجب حتى

المنتدى التاني كنت قابلت واحد اسمه سيد كان حاطط صورة فريد الاطرش

اتكلمنا كتير على المنتدى و بعدين على التليفون و قابلته مرتين و اكتشفت انه كان اكبر منى ب17 سنه

المره الاولى كان جنتل جدا و زوق و راجل محترم و اتقابلنا فى كافيه و لفينا شويه بالعربيه و قضينا وقت حلو (بدون جنس)

المره التانيه طلع اقل ما يقال عليه حيوان معندوش عقل ولا بيفهم ولا اتعامل مع بنى ادمين قبل كدا

منصحش ابدا ابدا اى حد يقابل من المنتدى لانه مهما بان كويس و مهما كان فيه ثقه مفيش ضمان حقيقي على حسن التصرف وقت المقابله
حزين جدا على أنك أضطريتى تمرى بالتجربة السلبية دى لكن مهم تعرفى مش كلنا زى بعض زى ما مش كل البنات زى بعض , ممكن يكون فيه ناس كويسة جدا عادى هنا و بره هنا و ممكن تتعرفى على ناس زبالة هنا أو بره هنا برضه فمفيش معيار , الكويس كويس فى منتدى جنسى او بره و الزبالة زبالة فى منتدى جنسى او بره

اتكلمنا كتير على المنتدى و بعدين على التليفون و قابلته مرتين و اكتشفت انه كان اكبر منى ب17 سنه

المره الاولى كان جنتل جدا و زوق و راجل محترم و اتقابلنا فى كافيه و لفينا شويه بالعربيه و قضينا وقت حلو (بدون جنس)

المره التانيه طلع اقل ما يقال عليه حيوان معندوش عقل ولا بيفهم ولا اتعامل مع بنى ادمين قبل كدا

منصحش ابدا ابدا اى حد يقابل من المنتدى لانه مهما بان كويس و مهما كان فيه ثقه مفيش ضمان حقيقي على حسن التصرف وقت المقابله
عموما معظم الناس ليها شخصيتين او أكثر في أي مكان الأغلبية هنا عايش بنفس الطريقة اللي هي بيشوف الست أو البنت عايزة أيه وبيبدأ يدور في الفلك ده وبعد كده الاصطدام بالواقع زي ما حصل مع حضرتك لأنها شخصيات مصطنعة مش بتتعامل بطبيعتها وعلي كل حال مهما حاول الشخص لبس القناع وتغيير وجهه لا يمكن يعرف يغير طبعه

انا قابلت كابلز من المنتدي القديم وكانت مره واحده في اسكندريه كانو ناس محترمه جدا وزوق

جايز الشهوة اكلت دماغه

انا عملت شغل من المنتدي دا مع عضوة
والمنتدي القديم قابلت واحدة ونمت معاها ف شقتها
بس طبعا كان بيسبق تعارف ومدة معينة لتجهيز

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%