NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي يجماعة انا سالب بس متفتحتش ولا اي حاجة بس عندي ميول شوية ناحية السالب وبهيج عادي جدا ع بنات وعايز اجرب مع حد ابقي سالب تنصحوني اجرب ولا لا المشكلة اني عايز اجرب بس مش عايز اتعوض ع دة فلو جربت مرة واحدة بس كدة بنسبة اد اي متعدش عادي

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي, Dr.Basem, el-korsan و 3 آخرين
انا برضو جربت مع صعايدة بس بصراحة زبهم جامد اوي بس لازم توسعها كويس اوي قبل ما تتناك من حد منهم علشان تتمتع صح ومتتالمش
انت رايك اخوض التجربة ومعملش كدة تاني ولا بلاش

مانا لوجربت هيبقي مص بس وهيكون سوفت مش هتفتح اظن مش ختعود كدة
أنا بدأت مص بس، بعدين حسيت ان المص مش كفاية وعايز أكتر

أنا بدأت مص بس، بعدين حسيت ان المص مش كفاية وعايز أكتر
الفكرة ان الاحساس ملازمني فاهم وعايز اجرب وحاسس لو جربت ههدي وهيطير الموضوع من دماغي فاهم

الفكرة ان الاحساس ملازمني فاهم وعايز اجرب وحاسس لو جربت ههدي وهيطير الموضوع من دماغي فاهم
يابني ما تتعباناش الديك ديك والفرخه فرخه فاهم

عندك حق هحاول لو باظت خالص هجرب سوفت بس
مفيش حاجه اسمها سوفت انت هتمص زبر ليه ما انت عندك زبر

مفيش حاجه اسمها سوفت انت هتمص زبر ليه ما انت عندك زبر
دور علي الجنس الآخر اللي يحتوي زبرك وتحتويه

كنت بقول زيك كده. وبعد أو مرة قرفت جدا من نفسي وقلت أنا خلاص أهو عملت اللي أنا عايزه وجربت، وخلاص على كده
وزي الكلب رجعت تاني ما قدرتش أقاوم

• عجبني
التفاعلات: fuckwomenn
كنت بقول زيك كده. وبعد أو مرة قرفت جدا من نفسي وقلت أنا خلاص أهو عملت اللي أنا عايزه وجربت، وخلاص على كده
وزي الكلب رجعت تاني ما قدرتش أقاوم
بقيت تدور علي حد يريحك ومش قادر تبطل

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%