NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالد سالب خاضع

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بحب اتفرج علي سكس كتير ومدمن قوي انا بهيج عادي علي ستات بس انا بقي عندي ميول قويه في اني ابقي سالب مهما حاولت احساس سالب بيسيطر عليا حاولت ابعد عن اي حاجه شذوذ بس انا مش قادر احساس السالب متمكن مني واني ده مكاني اني اكون تحت الموجب مش عارف اعمل اي هل اعترف ان دي ميولي وخلاص مش هتتغير ولا اي

• عجبني
التفاعلات: Sylas، @The GodFather@ و Al-Mahdy
هتتغير لو انتا اتجوزت وتقوم بدورك مش هتفكر في الشذوذ تاني

انا بحب اتفرج علي سكس كتير ومدمن قوي انا بهيج عادي علي ستات بس انا بقي عندي ميول قويه في اني ابقي سالب مهما حاولت احساس سالب بيسيطر عليا حاولت ابعد عن اي حاجه شذوذ بس انا مش قادر احساس السالب متمكن مني واني ده مكاني اني اكون تحت الموجب مش عارف اعمل اي هل اعترف ان دي ميولي وخلاص مش هتتغير ولا اي
هاي فترة ضياع بتحكمها قلة العلاقات مع الجنس الآخر أو حتى عدمها
حاول ادخل بعلاقة سوية مع بنت وحتتغير كل مفاهيمك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا ال انت فيه ده من الكبت الجنسي وشهوة زيادة وشويه مشاكل نفسيه حاول تغير تفكيرك لأن انت كده مش شاذ الشاذ بيكون ميال ل الرجاله يعني بيهيج لما يشوف راجل لكن انت بتقول انك عادي بتهيج ع الستات ف رأيي حاول تقعد ف اي وقت مش هيجان فيه وتناقش فيه نفسك وتشوف ايه ال وصلك لكده وايه الحل ال تقدر تعملو وانت اساسا عايز ايه وبعد عشر سنين مثلا هتكون وصلت لفين وهكذا وشوف هتوصل ل ايه وعمتا عادي يكون عندك افكار غريبه بس ال يفرق هو قدرتك على سيطره على نفسك متخليش شهوتك هي ال تحركك وحاول تبطل ضرب عشرة شويه يعني حاول تخليها مره في الاسبوع مثلا وربنا معاك

كل شيء ممكن أن يتغير. لا تستسلم.

انت وعزيمتك والموضوع مش سهل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%