NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة تجربة منتدي نسوانجي

ramy2

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ياصباح الفل علي شعب نسوانجي 😁
كنت عاوز ادردش ف حاجه جامده اوي ودي معرفتهاش الا هنا يمكن اللي كلمتهم من هنا وبقا بينا علاقه و صحوبيه يفهموها الموضوع عن بصمة السكس
بمعنا كل بنت او ست اتكلمت معاها تحس ان في نقطه جواها بمجرد متقدر تنكش فيها بتوصل معاها لاعلي ليفل مش قصة انك جامد وبتاعك كبير فشخ الجو دا مبياثرش لا تدخل ف الصندوق الاسود نفسه من كتر معرفت ناس وافكار مش هنكر اني اتاثرت فااحقيقه والافكار زادت والكلام
وهنا طلع حاجه اكتشفتها جنس (الحاله او الفكره) انك تدخل باكتر من شخصيه وفكره وتعمل اي حاجه وهنا الابداع بيكون لكتاب القصص بيقدرو يألفو شخصيات وحكايات
مقدمه طويله شويه بس عندي شوية اسئله
هل حد كتر العلاقات الشات او القصص اثرت ف علاقته او لعبت ف تفكيره؟
الحاجه التانيه الانتشار هنا بفكر اكتب قصص لحالات وافكار بس كستايل جديد تماما فالقصص
بس اللي قلقني دا هيربطني اكتر هنا 😁

• عجبني
التفاعلات: karama, Adam Afndena, helal32 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياصباح الفل علي شعب نسوانجي 😁
كنت عاوز ادردش ف حاجه جامده اوي ودي معرفتهاش الا هنا يمكن اللي كلمتهم من هنا وبقا بينا علاقه و صحوبيه يفهموها الموضوع عن بصمة السكس
بمعنا كل بنت او ست اتكلمت معاها تحس ان في نقطه جواها بمجرد متقدر تنكش فيها بتوصل معاها لاعلي ليفل مش قصة انك جامد وبتاعك كبير فشخ الجو دا مبياثرش لا تدخل ف الصندوق الاسود نفسه من كتر معرفت ناس وافكار مش هنكر اني اتاثرت فااحقيقه والافكار زادت والكلام
وهنا طلع حاجه اكتشفتها جنس (الحاله او الفكره) انك تدخل باكتر من شخصيه وفكره وتعمل اي حاجه وهنا الابداع بيكون لكتاب القصص بيقدرو يألفو شخصيات وحكايات
مقدمه طويله شويه بس عندي شوية اسئله
هل حد كتر العلاقات الشات او القصص اثرت ف علاقته او لعبت ف تفكيره؟
الحاجه التانيه الانتشار هنا بفكر اكتب قصص لحالات وافكار بس كستايل جديد تماما فالقصص
بس اللي قلقني دا هيربطني اكتر هنا 😁
حلوة صورة البروفايل لاقتها فين دي 🙋

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%