NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السيد الزنفلي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اتعرفت على واحدة من الفيس وقعدنا أصدقاء فترة كبيرة و لما اطمنت ليا طلبت مني اروحلها البيت و نمارس الجنس و كانت المفاجأة ان جوزها كان موجود و موافق و فعلا مارست انا و هيا مرة و تاني مرةكان جماعي انا و جوزها عليها و هيا وسطنا بتوحوح وتصوت و كانت ليلةمن أمتع الليالي اللي متتنسيش من المتعة اللي كنت فيها و أمتع ما فيها المفاجأة حبيت افضفض معاكم لاني مش قادر انسى اليوم دا من المتعة اللي كنت فيها وشكرا

• عجبني
التفاعلات: نصحي
ماش عراف انت بتتكلم بجد

يعني اكيد حاجة مثيرة
استمتعت و حتبقى في الذاكرة

ماش عراف انت بتتكلم بجد
صديقي انا بتابع نسوانجي من زمان و عمري ما شاركت فيه رغم ان عندي تجارب كتير بس التجربة دي بالتحديد كانت جديدة فعلا عليا و عموما يكفي ان انا بكون صادق مع نفسي و شكرا

• عجبني
التفاعلات: Amigod
صديقي انا بتابع نسوانجي من زمان و عمري ما شاركت فيه رغم ان عندي تجارب كتير بس التجربة دي بالتحديد كانت جديدة فعلا عليا و عموما يكفي ان انا بكون صادق مع نفسي و شكرا
تبقى حلوة منك لو تحكيلنا تفاصيل اكثر
لانها باين تحربة ممتعة و ان فيها عنصر مفاجئة

تبقى حلوة منك لو تحكيلنا تفاصيل اكثر
لانها باين تحربة ممتعة و ان فيها عنصر مفاجئة
فعلا احلى ما كن فيها هي المفاجئة لما عرفت ان كل اللي حصل كان بعلم و إشراف جوزها انا هستاذنهم الأول على اني احكي بالتفصيل علشان انا واعدهم اني ما انشرش التجربة بالتفصيل و لازم اوفي بوعدي الاول

• عجبني
فعلا احلى ما كن فيها هي المفاجئة لما عرفت ان كل اللي حصل كان بعلم و إشراف جوزها انا هستاذنهم الأول على اني احكي بالتفصيل علشان انا واعدهم اني ما انشرش التجربة بالتفصيل و لازم اوفي بوعدي الاول
عوضنا بحكايات تانية اذا
مش حتنازل عن طلبي هه

عوضنا بحكايات تانية اذا
مش حتنازل عن طلبي هه
طبعا صديقي عندي من التجارب الكثير و ساحكي عنها قريبا و اشكرك لاهتمامك

• عجبني
حظوظ

• بيضحكني
خلي بلط من نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلي بلك من نفسك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%