NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه انا كانت ايام الخطوبة تجاوزات بوس و تفريش و كدة يعني و ادينا اتجوزنا

طب معلش سؤال للناس اللي عملت تجاوزات و كملت ف الجواز عادي..الموضوع عمل مشاكل بعد الجواز ولا حاجه و اتنست؟
كانت ذكري جميلة بينا عادي

• عجبني
التفاعلات: H..
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
تجاوزات ك مداعبات فقط بوسه سريعه حضن فقط ليس اكثر

• عجبني
  • عجبني
معرفش سنك كام بس اعرف حد ف نفس سنك المهم انا بصراحه عيني عليها من فتره و كنا بنتكلم فون و بعاكسها و إيحاءات جنسيه و كده يعني و هي مستجابه معايا عادي و بتبقي مبسوطه و لما بنتجمع ف مكان عادي بنهزر بنفس الاسلوب و اتكلمنا ع العلاقات الجنسيه ع بعيد كده و كانت بتقولي حاجات خاصه عن حياتها و من ورا جوزها طبعا بس الفكره انها لما الموضوع بيوصل للجد بتجيب ورا يعني كلام بس من غير فعل رغم انها بالكلام فهمتني انها فاهمه قصدي ف دي خايفه ولا اصلا مش عاوزه ولا بتحب تتكلم بس ولا ايه الدنيا؟. و اسف ع الاطاله

معرفش سنك كام بس اعرف حد ف نفس سنك المهم انا بصراحه عيني عليها من فتره و كنا بنتكلم فون و بعاكسها و إيحاءات جنسيه و كده يعني و هي مستجابه معايا عادي و بتبقي مبسوطه و لما بنتجمع ف مكان عادي بنهزر بنفس الاسلوب و اتكلمنا ع العلاقات الجنسيه ع بعيد كده و كانت بتقولي حاجات خاصه عن حياتها و من ورا جوزها طبعا بس الفكره انها لما الموضوع بيوصل للجد بتجيب ورا يعني كلام بس من غير فعل رغم انها بالكلام فهمتني انها فاهمه قصدي ف دي خايفه ولا اصلا مش عاوزه ولا بتحب تتكلم بس ولا ايه الدنيا؟. و اسف ع الاطاله
طلما اتكلمت تبقي عايزة بس الخوف سيد الموقف عشان بتقول متجوزة لازم تخاف من جوزها. وعلي سمعتها

• عجبني
طلما اتكلمت تبقي عايزة بس الخوف سيد الموقف عشان بتقول متجوزة لازم تخاف من جوزها. وعلي سمعتها
و دي اطمنها ازاي دانا تقريبا عملت كل حاجه عشان اطمنها و برضو نفس النتيجه حتي هي قايلالي اسرار كتير عن نفسها و بيتها ك اهتمامات يعني و انا سرها مبفكرش فيه تاني بعد الكلام م بيخلص حتي!

مداعبات وبوس واحضان مافيش علاقة كامله مسك صدر وزب ورضاعه منها

علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
هي مش خطوبة عشان كانت من سنتين كان عندي 16سنة و كنت انا و الاكس سخنين مع بعض اخدها تحت السلم و حضنتها و شلتها و هي لفت رجليها عليا و روحنا في بوسة طويلة و بعد كدا نزلتها و هي حست با زبي لما حضنتها و كنت قافش علي ass😂 و با بوس و الحس رقبتها كنا انا و هي سخنين فشخ هي راحت درس هيجانة و انا مروح بيت و حاطط ايدي ف بنطلون من كتر ما هو كان واقف😂

• عجبني
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
اقصى حاجه تفكرى فيها حصلت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Cairo couple
  • عجبني

أنا لولا إن أمها اقنعتها إن غلط إنها تكلم ولاد واننا اتفقنا إن بينا ميعاد بعد ما نخلص تعليم إحنا كنا هنتجاوز الأجازة بتاعة آخر السنه🙂💔

بالنسبالي ف الخطوبه كانت احضان و بوس
بعص التحسيس و التقفيش
ده اخرنا

بعص التحسيس و التقفيش
ده اخرنا
لا يمنع برضه شويه كلام سكس ف التلفون

بعص التحسيس و التقفيش
ده اخرنا
احنا كنا بنستمتع بجسم ب
بعص التحسيس و التقفيش
ده اخرنا
ايام الخطوبه كانت احلي اوقات الاحضان والبوس والتقفيش والمص واللحس لكل مكان وكل حاجة بمتعة ونشوه وشهوة عاليه قوي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نفرتيتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%