NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفكرة اصلا في وسط ظروف البلد الواحد مش عارف هيععرف يخطب ويتجوز ويبقا عند حياه ولا لا
ابو بكر تفائل بالافضل بليز. 🙏🙏 💐💐💐

• محزن
التفاعلات: Abo Bakr
معلش أنا معرفش وربنا يعوضك بأحسن منه بس ماذا لو جالك معتذرا وندمان
رجع وبيرجع وهيرجع. وانا مش موافقة صدقني. خلاص قلبي بقي نو نو نو حب 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: حموده الوحش
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • أتفق
كان نفسي
بس اخرسنتين كانوا وحشين وفيهم خيبة امل كبيرةوالمفروض ان الواحد بسة بيبتدي حياته
المهم منفقدش الثقة في **** أن الي جاي افضل صح. 🥰🥰

• عجبني
  • محزن
  • هممم
التفاعلات: Alessandro Massimo و حموده الوحش
  • أتفق
  • أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
اكيد طبعا 🌹
لو جوزك ده متيسر ماديا أمنى مستقبلك وأرجعيله على الأقل هاتبقى معاه أنتى سيدة الموقف ومش هايقدر يزعلك أنا بقولك كده عشان سكلك لسه صغيره بس العمر بيجرى أسرع مما تتخيلى والأهل مش بيدومو **** يطول فى عمرهم وكل حاجه بس عشان ماتلقيش نفسك لوحدك فى الأخر

• أتفق
لو جوزك ده متيسر ماديا أمنى مستقبلك وأرجعيله على الأقل هاتبقى معاه أنتى سيدة الموقف ومش هايقدر يزعلك أنا بقولك كده عشان سكلك لسه صغيره بس العمر بيجرى أسرع مما تتخيلى والأهل مش بيدومو **** يطول فى عمرهم وكل حاجه بس عشان ماتلقيش نفسك لوحدك فى الأخر
صدقني مقدرة شعورك بس الموضوع لية ابعاد تانية كتير. ولو علي المادية انا حالتي كويسة جدا وعندي بزنس خاص وليا كامل الحرية واتعرض عليا جواز ومناسب لاي واحدة بس انا قلبي قفل من الحب صدقني. وشكر علي شعورك نحتي 🙏🙏🌹🌹🙏

• عجبني
صدقني مقدرة شعورك بس الموضوع لية ابعاد تانية كتير. ولو علي المادية انا حالتي كويسة جدا وعندي بزنس خاص وليا كامل الحرية واتعرض عليا جواز ومناسب لاي واحدة بس انا قلبي قفل من الحب صدقني. وشكر علي شعورك نحتي 🙏🙏🌹🌹🙏
على العموم أنتى أدرى بظروفك ووضعك وربنا يوفقك وعلى فكره أنا مأمور جمرك فى السويس لو ليكى بزنس وأحتجتى أى حاجه كلمينى هنا

• حبيته
  • عجبني
على العموم أنتى أدرى بظروفك ووضعك وربنا يوفقك وعلى فكره أنا مأمور جمرك فى السويس لو ليكى بزنس وأحتجتى أى حاجه كلمينى هنا
اوكي بالتوفيق حموده ومرسي لاهتمامك بجد 🥰🥰🥰

• عجبني
  • حبيته
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
انا لا مشيت ولا صاحبت ولا عمرى لمست ست ولا خطبت هتكون خطوبة وكتب كتاب

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
تجاوزات هيدا المرحلة
كتير ممتعه وممنوعه ومفزعه

بس بحب

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة