NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليك حق طبعا لازم من جواك تكون متاكد انك اول حد يجرب كدة معاها. وهي كمان ليها حق متوافقش الالما تتأكد انك ليها وبس. وانتوا الاتنين تكون متفقين ومقتنعين ولو حاجة حصلت بينكم عشان الندم بعد كدة. يبقي مفيش حد استغل التاني فهمني. انا لما تنازلت لاي تجاوزات كان بإرادة مني ورضا كامل بس في الاخر بقي جوزي فامفيش ندم
ربك يوليلك الصالح يا قمر
و عادي كلنا بنتعلم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و مجنونة مطرقعة 😁😁
قصدك بالخطبة بعد قراية الفاتحة وقبل كتب الكتاب ولا بعد كتب الكتاب وقبل الدخلة

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصدك بالخطبة بعد قراية الفاتحة وقبل كتب الكتاب ولا بعد كتب الكتاب وقبل الدخلة
عندنا بمصر قبل الدخلة كلة خطوبة 😂😂

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
عندنا بمصر قبل الدخلة كلة خطوبة 😂😂
احنا هيك كمان بس قبل كتب الكتاب الاصل ما في تجاوزات بس بعد كتب الكتاب بصير بلاوي هههههه بس المهم مش علاقة كاملة

• بيضحكني
احنا هيك كمان بس قبل كتب الكتاب الاصل ما في تجاوزات بس بعد كتب الكتاب بصير بلاوي هههههه بس المهم مش علاقة كاملة
اية الجديد بقي يبقي خليك محترم قبل وبعد احسن 😂😂😂😂😂

موضوع كان ممتع جدا بس طبعا لازم عدم تخطي الخط الاحمر و هو العلاقة الكاملة عشان متقلبش بغم

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
محصلش معايا شخصيا
لكن اعرف اتنين مدامات حاليا
اتفتحوا من ازواجهم وقت الخطوبه
وللعجب الاتنين نفس الكلام بالضبط
تم الطلاق بعد كام شهر زواج
وكانت حياتهم زفت لانه جوزها قالها لو مكنتش انا كان اي حد غيري عادي عندك
نصيحه من القلب متفكرش في اي حاجه
ولا تعمل اي حاجه غير بعد الجواز

• أتفق
بعد كتب الكتاب كل شي مباح الا الادخال بس قبل كتب الكتاب بتكون لسه مش حلاله
اي حاجة قبل الدخلة وان كان في كتب كتاب بدون علم الاهل مش محببة نهائي اصلا.

محصلش معايا شخصيا
لكن اعرف اتنين مدامات حاليا
اتفتحوا من ازواجهم وقت الخطوبه
وللعجب الاتنين نفس الكلام بالضبط
تم الطلاق بعد كام شهر زواج
وكانت حياتهم زفت لانه جوزها قالها لو مكنتش انا كان اي حد غيري عادي عندك
نصيحه من القلب متفكرش في اي حاجه
ولا تعمل اي حاجه غير بعد الجواز
مرسي ساحر وانا عاملة سطرين توعية في الاخر عشان النقطة دي والبوست بيخاطب الناس الي حصل معاها مش الي لسة محصل. وشكر لمرورك طبعا 🥰🥰🥰

• حبيته
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر
اي حاجة قبل الدخلة وان كان في كتب كتاب بدون علم الاهل مش محببة نهائي اصلا.
الاهل اكيد عارفين انه بصير بين الخاطبين قبلات واحضان وهيك اشياء مشان هيك بتركوهم لوحدهم فترة بس الشاطر اللي بتعمق بالمداعبات 😂😂

• عجبني
  • حبيته
الاهل اكيد عارفين انه بصير بين الخاطبين قبلات واحضان وهيك اشياء مشان هيك بتركوهم لوحدهم فترة بس الشاطر اللي بتعمق بالمداعبات 😂😂
للاسف اقدر اقولك لاء مش معظمهم بس قلب الام بالاخص. بيعرف وحدة 🤣🤣🤣 وانا كنت بصارحها بالي ينفع بتقال وبس 🤣🤣🤣

للاسف اقدر اقولك لاء مش معظمهم بس قلب الام بالاخص. بيعرف وحدة 🤣🤣🤣 وانا كنت بصارحها بالي ينفع بتقال وبس 🤣🤣🤣
معناته الك تجاوزات كتييييرة 😂😂😂 خطيبك اكيد كا مبسوط عالوضع

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
معناته الك تجاوزات كتييييرة 😂😂😂 خطيبك اكيد كا مبسوط عالوضع
يعني بس بدون جنس بدون ميشوف جسمي. واخري كان احضان. وقبولات وبس

• بيضحكني

المواضيع المشابهة