NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اقولك حاجة افضل واحسن ناس تربي الصعايدة. بجد. وليا صديقات كتير منهم قمة الاحترام بجد. 🙏🙏💐💐
طيب وأنا أعمل إيه بالاحترام ده في اوضة النوم 😆😆😆😆😆

• عجبني
التفاعلات: majn55 و مجنونة مطرقعة 😁😁
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
مع مراتي محصلش اي شيء فترة الخطوبه ...مسك الايد كان بيعمل مشاكل لكن فيه تجاوزات مع اخريات ورغم اني لم اسبب لواحدة منهم اذي في حياتها

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: elbasha basha و مجنونة مطرقعة 😁😁
انا كنا خاطب زمان بس للاسف محصلش نصيب بسبب الاهلين و مكانش نافع اي حل
بس علشان كنا بنحب بعض فحصل تجاوزات بس بارادتنا بس موصلماش للعلاقة الكاملة
كله كان مص منها و لحس و قفيش فوقت و تحت

• حبيته
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
بصي هي النية اني معملش تجاوزات يعني علي قد مسكة الأيد مثلا وخلاص لاني مضمنش مثلا انا هكمل مع اللي خطبتها دي ولا لا
وكمان علشان ابقا ديما عندي كدا زي اثارة او مش عارف اوضحها ازاي بس مملش منها يني مبقاش عملت حاجات كتير في الخطوبة
لا احس بلذة اول مرة بس في الجواز و الامان مش اعمل معاها واحنا خايفين لحد يطب علينا لانعدم الامان بيفقد متعة الجنس واللقاء

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: elbasha basha و مجنونة مطرقعة 😁😁
بعد جواز ولا في فترة الخطوبة حصل الانفصال
حبتها قبل ما اخطبها وحصل مشاكل بين أهلي واهلها والتنين حلفو بالطلاق أن محدش هيدخل بيت التاني اخت أهلى واهلها بالهدواه لغايت لما وافقوا حصل الانفصال بعد الجواز

• عجبني
بصي هي النية اني معملش تجاوزات يعني علي قد مسكة الأيد مثلا وخلاص لاني مضمنش مثلا انا هكمل مع اللي خطبتها دي ولا لا
وكمان علشان ابقا ديما عندي كدا زي اثارة او مش عارف اوضحها ازاي بس مملش منها يني مبقاش عملت حاجات كتير في الخطوبة
لا احس بلذة اول مرة بس في الجواز و الامان مش اعمل معاها واحنا خايفين لحد يطب علينا لانعدم الامان بيفقد متعة الجنس واللقاء
لو دة احساس نابع من جواك يبقي كدة تمام خليك زي مانت متتغيرش 🙏🙏

• حبيته
التفاعلات: Abo Bakr
لسة سنجل يا اوختشي 🙂🙂🙂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الذئب_الابيض، aidaid122012 و مجنونة مطرقعة 😁😁
حبتها قبل ما اخطبها وحصل مشاكل بين أهلي واهلها والتنين حلفو بالطلاق أن محدش هيدخل بيت التاني اخت أهلى واهلها بالهدواه لغايت لما وافقوا حصل الانفصال بعد الجواز
كدة تمام عشان انا مش حاسة بندم باي حاجة حصلت معايا عشان في الاخر اتجوزت نفس الشخص وفعلا لو كنت انفصلت كنت هندم اكيد

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • بيضحكني
التفاعلات: زهرة اللوتس
  • عجبني
  • عجبني
انا كنا خاطب زمان بس للاسف محصلش نصيب بسبب الاهلين و مكانش نافع اي حل
بس علشان كنا بنحب بعض فحصل تجاوزات بس بارادتنا بس موصلماش للعلاقة الكاملة
كله كان مص منها و لحس و قفيش فوقت و تحت
بس في الاخر محصلش نصيب هل حسيت بالندم علي حاجة حصلت. بحكم أن مكملتش

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: aidaid122012
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد جاية متقلقش

• عجبني
التفاعلات: aidaid122012
لم اخطب لازم اللى هخطبها تحس ان مش شهوتى اللى ممشيانى فعمرى معمل حاجه تخلينى فى منظر مش كويس ادامها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • أتفق
مع مراتي محصلش اي شيء فترة الخطوبه ...مسك الايد كان بيعمل مشاكل لكن فيه تجاوزات مع اخريات ورغم اني لم اسبب لواحدة منهم اذي في حياتها
بس مع الخطيبة محصلش برفض منك والا حفاظ علي نفسها اكتر

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%