NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اهااا بس دي اخر التجاوزات معك صح
للاسف لا لما خطبت تاني كان في تجاوزات زي احضان بوس امسك الحاجتين الي فوق امسك اديها وا خليها تمسكو تقعد على رجلي
وكنت ديما بتقفش من اخوها الصغير ومره من حماتي بس كنت حضنها

• بيضحكني
التفاعلات: Omaaar و مجنونة مطرقعة 😁😁
علاقات ما قبل الزواج.. كثيرًا ما تؤرق المقبلين عن الزواج بعد تجارب عاطفية قبل الإرتباط الرسمي، أو حتى مع تكرار الخطبة وفسخها وخلافه🌹

انا من الناس الي كان ليا تجاوز ايا الخطوبة وبعضها كان عفوي وبعضها منفر بالنسبة لاتمان الأهل وكدة بعض هذة الواقف هي لمسات الأيدي. واحضان في بعض الأحيان قد تكون ساخنة بالنسبة لي. وفي اخر فترات الخطوبة حدثت قبولات بيننا بس في نهاية المطاف أصبح زوجي وانا زوجتة إلا أن تم الفصال بيننا 😇😇

لاكن في هذة الايام لاحظت في تعليقاتكم معي أن في ناس كتير اوي عملت علاقات كاملة قبل الزواج مع الخطيبة ومنها من وصلت للحمل 😱 ومنها من اكتفي بالجنس الخلفي وأمثلة كتير ✌️

المشارك اية أقصي درجات المتعة وصلت لها مع الشريكة واية أكثر المواقف كانت ساخنة بالنسبة لك او لكي وهل شايفين انها حاجة طبيعية طلما وصلتم للزواج بنكم ولا تفريط من الشريكين في حق نفسهم يا ريت الكلام بموضوعية بيننا 🙏

ملحوظة عزيزي السنجل صغير السن هذا حوار لينا كا أشخاص مرت بتجربة. وليس تحريض لك لفعل ذلك 🙏🙏🙏. انجوي عليكم 🥰🥰🥰
أنا كان أخرى مسك الايد 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
بالضبط والاهم التوافق العقلي بنكم. عشان تفهموا بعض والاهم الاستسلام للمشاعر والعاطفة. مش مجرد حرب بين اتنين وكل واحد عايز متعتة وبس 😉😉
لما بيبقا فيه قدرات بيبقا فيه استسلام من كل واحد طبعا كفاية بعض النظرات اللي بتختررق قلوبنا ❤️❤️

• عجبني
للاسف لا لما خطبت تاني كان في تجاوزات زي احضان بوس امسك الحاجتين الي فوق امسك اديها وا خليها تمسكو تقعد على رجلي
وكنت ديما بتقفش من اخوها الصغير ومره من حماتي بس كنت حضنها
فكرتني بذكريات. العمر الي كانت حلوة بجد بالنسبة لي بالمناسبة انا اتجوزت عن حب لاء عشق بجد. عشان كدة كنت بستمتع ولو لمسة ايد 🥰🥰🥰🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و مصطفى مصطفى
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: islam ibrahim، elbasha basha و فكرى
الخطوبه مفيهاش تجاوز مقبول وتجاوز مش مقبول هيه كل التجاوزات مش مقبوله الخطوبه هيه مجرد وعد بالجواز مش اكتر
لكن بيكون هناك حب واعجاب . وبعض الانسجام وتبادل المشاعر والكلام الرومانسى الجميل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: islam ibrahim، مصطفى مصطفى و مجنونة مطرقعة 😁😁
لما بيبقا فيه قدرات بيبقا فيه استسلام من كل واحد طبعا كفاية بعض النظرات اللي بتختررق قلوبنا ❤️❤️
انا أي علاقة اعملها لازم استسلم للشريك عشان لمتعتة وهو كمان يمتعني. هي كدة روح المشاركة 🥰🥰🥰

• حبيته
التفاعلات: القيصر دلهاب
  • بيضحكني
لكن بيكون هناك حب واعجاب . وبعض الانسجام وتبادل المشاعر والكلام الرومانسى الجميل
طبعا ويسلام بقي لو خطوبة عن حب. زي حلاتي 🥰🥰🥰🥰😂😂😂😂😂أيوة بقي 😂😂

• عجبني
التفاعلات: elbasha basha
كل دا حلو وجميل بس مينفعش انو يحصل تجاوز

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فكرى، islam ibrahim و مجنونة مطرقعة 😁😁
انا أي علاقة اعملها لازم استسلم للشريك عشان لمتعتة وهو كمان يمتعني. هي كدة روح المشاركة 🥰🥰🥰
بالظبط كل واحد بيبقا جواه حجات عايز يعملها ف التاني لما بيحصل استجابة اللي نتيجتها طبعا قذفق احد الأطراف او صرخة بيكون هنا نتيجة طبيعية لمتعة العلاقة قصد قوتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: islam ibrahim و مجنونة مطرقعة 😁😁
كل دا حلو وجميل بس مينفعش انو يحصل تجاوز
هو التجاوز معترفين أنة غلط بس حاجة حصلت. بتحصل فاهمني بنتكلم من باب الفضفضة اكيد

• عجبني
التفاعلات: islam ibrahim و مصطفى مصطفى
بالظبط كل واحد بيبقا جواه حجات عايز يعملها ف التاني لما بيحصل استجابة اللي نتيجتها طبعا قذفق احد الأطراف او صرخة بيكون هنا نتيجة طبيعية لمتعة العلاقة قصد قوتها
أيوة بالضبط 🥰🥰

فكرتني بذكريات. العمر الي كانت حلوة بجد بالنسبة لي بالمناسبة انا اتجوزت عن حب لاء عشق بجد. عشان كدة كنت بستمتع ولو لمسة ايد 🥰🥰🥰🥰
خطبتي التانيه كنت عرفتها من النت واتكلمنا وكنت وخدها عن حب بس كل واحد راح في حالو

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للأسف هى أصلا صعيدية وكانت محكومة بالحديد والنار وللأسف التربية دى مأثرة فيها لغاية دلوقتى 🤣🤣🤣🤣
اقولك حاجة افضل واحسن ناس تربي الصعايدة. بجد. وليا صديقات كتير منهم قمة الاحترام بجد. 🙏🙏💐💐

• عجبني
التفاعلات: sun day، islam ibrahim و elbasha basha
  • عجبني
التفاعلات: القيصر دلهاب
خطبتي التانيه كنت عرفتها من النت واتكلمنا وكنت وخدها عن حب بس كل واحد راح في حالو
بعد جواز ولا في فترة الخطوبة حصل الانفصال

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%