NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حيدر باشا 1

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
متحكولنا كده شويه من المغامرات بتاعتكو كده
عن نفسى لسه مجربتش عشان احكى😂😂🙃

هو انت فاكرنا فئران تجارب يا اخ 🙂🙂

متابعه 😵

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء, الرعد الشديد, حيدر باشا 1 و 2 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: حيدر باشا 1 و مجنونة مطرقعة
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: حيدر باشا 1 و شريـف باشا
  • بيضحكني
التفاعلات: حيدر باشا 1 و مجنونة مطرقعة
انا منكتش قبل كده... بس لعبت

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
ما الاستاذ لازم يضحى عشان تلاميذه😂😂

ماشي يا مستجد 😅😅

إخواتك العنتيله شوي ويدخلوا ... كل واحد يقول بطولاته 🤭🤭

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER و حيدر باشا 1
متابع

• بيضحكني
التفاعلات: حيدر باشا 1
طب متحكلنا🙂
ماشي يعم.. كانت بنت معايا في الدرس وكانت بتكراش عليا بقالها فتره مش عارف ليه 🤦🏻‍♂️.. المهم لما لاقيتها كده دخلت فتحت معاها كلام وبقينا صحاب وفضلنا فتره بنخرج مع بعض ومكنش في دماغي اي جنس.. بس طبعاً انت عارف ان كل واحد بيجي عليه فتره كأنه في موسم التزاوج.. المهم ابتديت بقا اقولها كلام حلو وان هي جميلة فشخ وان انا محظوظ انها معايا وكلام من ده البت ابتدت تليين وغير ان هي اصلا معجبه بيا... قعدت كده اسبوع علي النظام ده وبعدها ابتديت اخرجها في اماكن هاديا وابتديت معاها المسات المهم البت كان علي هواها وزودت العيار معاها حبه بعد ما كنت احط ايدي علي كتفها او وسطها ابتديت المس بزازها كانت في الاول بتمانع بس بعد كده ابتدت تسيح معايا وبس بقا يصحبي بعدها بيومين اقنعتها انها تيجي معايا وكده كده انا عندي شقه مركونا ولسه بجهزها... المهم انها جت...

• بيضحكني
  • لا تعليق
التفاعلات: الصقر_الجارح و حيدر باشا 1
  • بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, بطل مصر في نيك الطيز, حيدر باشا 1 و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و حسام واحد بس
ماشي يعم.. كانت بنت معايا في الدرس وكانت بتكراش عليا بقالها فتره مش عارف ليه 🤦🏻‍♂️.. المهم لما لاقيتها كده دخلت فتحت معاها كلام وبقينا صحاب وفضلنا فتره بنخرج مع بعض ومكنش في دماغي اي جنس.. بس طبعاً انت عارف ان كل واحد بيجي عليه فتره كأنه في موسم التزاوج.. المهم ابتديت بقا اقولها كلام حلو وان هي جميلة فشخ وان انا محظوظ انها معايا وكلام من ده البت ابتدت تليين وغير ان هي اصلا معجبه بيا... قعدت كده اسبوع علي النظام ده وبعدها ابتديت اخرجها في اماكن هاديا وابتديت معاها المسات المهم البت كان علي هواها وزودت العيار معاها حبه بعد ما كنت احط ايدي علي كتفها او وسطها ابتديت المس بزازها كانت في الاول بتمانع بس بعد كده ابتدت تسيح معايا وبس بقا يصحبي بعدها بيومين اقنعتها انها تيجي معايا وكده كده انا عندي شقه مركونا ولسه بجهزها... المهم انها جت...
ارفعلك القبعه🫡🫡
بس فتحتها ولا لا🤔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارفعلك القبعه🫡🫡
بس فتحتها ولا لا🤔
اكيد لا تفريش علي بوس علي تقفيش علي اس جوب بس مكترتش عن كده... وعايز اقولك انها طلعت ميتين اهلي علي ما تيجي اكتر واحده تعبتني عقبال ما جت

• بيضحكني
اوعدك لما اجرب هحكيلك😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%