NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بحاول اتعلم

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من خلال تجارب اعضاء المنتدي , احيانا بنهوي التقبيل في الشارع بس طبعا بعيدا عن عين الناس عشان البضان اللي بيحصل , فمن خلال تجاربكم واحتياطاتكم الامنية ايه انواع الاماكن اللي تقبل/ي براحتك فيها بدون ماتتعرض لشرطة الاخلاق . وهنا بتكلم برا البيت

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666, Ahmed Zoro, زوقة الجن و شخص آخر
طيب و ليه تعرض نفسك و اللى معاك للخطر

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
يا عم اسمه بوس 😂

طيب و ليه تعرض نفسك و اللى معاك للخطر
مش فكرة خطر
بس من الناحية النفسية واتمني يكون حد دارس علم نفس يأكد عليا
ان فعلا التقبيل في الخلاء ليه متعة عن البيت

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
مش فكرة خطر
بس من الناحية النفسية واتمني يكون حد دارس علم نفس يأكد عليا
ان فعلا التقبيل في الخلاء ليه متعة عن البيت
مجازا عن المتعه
ساعات يبقى احتياج
بس اختيار المكان والزمان الخطأ بيبقى رخم اوى

• أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم
وهي الفكره في حته الممنوع مرغوب اظن يعني
حته السرقه دي حلوه 😂

• بيضحكني
من خلال تجارب اعضاء المنتدي , احيانا بنهوي التقبيل في الشارع بس طبعا بعيدا عن عين الناس عشان البضان اللي بيحصل , فمن خلال تجاربكم واحتياطاتكم الامنية ايه انواع الاماكن اللي تقبل/ي براحتك فيها بدون ماتتعرض لشرطة الاخلاق . وهنا بتكلم برا البيت
معنديش علم بالمكان والزمان لانى لما جربتها اول مره اتقفشت وكان شكلى زباله وحرمت ارتبط اصلا من بعدها

• بيضحكني
هو غلط وخطر بس ليه متعة متعة الممنوع مرغوب... الاماكن... في العربية تقف في حته هاديا.. شارع فاضي.... علي السلم بليل.... وبرضوا كل ده خطر

• أتفق
كافيه أو نايت كلوب

• عجبني
وهي الفكره في حته الممنوع مرغوب اظن يعني
حته السرقه دي حلوه 😂
لسه واحد قايلي ، تخيل لو مفيش حكومة ده الناس هتنيك بعضها 🤣

معنديش علم بالمكان والزمان لانى لما جربتها اول مره اتقفشت وكان شكلى زباله وحرمت ارتبط اصلا من بعدها
هيا بتبقي حظ مهما كنت عامل احتياط ، صدقني بتبقي نصيب 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
تقبيل فى الشارع مين ياعم انت فاكر نفسك فى باريس
دا انا مره من كام سنه كنت نازله من المترو والاقى شله واخدين واحد فى نصهم ونازلين ضرب قولت اكيد دا حرامى طلع كان بيبوس واحده فى الركن

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و بحاول اتعلم
لا يعم انا متجيليش الجرأة ابوسها في مكان عام اصلا
زوجتي من طبيعة الحريم اللي بتتكسف

• الموضوع ده يدعو للتفكير
تقبيل فى الشارع مين ياعم انت فاكر نفسك فى باريس
دا انا مره من كام سنه كنت نازله من المترو والاقى شله واخدين واحد فى نصهم ونازلين ضرب قولت اكيد دا حرامى طلع كان بيبوس واحده فى الركن
طب هاقولك على شئ لو نفس الفعل تم في منطقة زي التجمع ولا حد هايبصلك أساسا ، هي بتبقي على حسب العقلية

لا يعم انا متجيليش الجرأة ابوسها في مكان عام اصلا
زوجتي من طبيعة الحريم اللي بتتكسف
وده الشئ اللي بيفتح سؤال لنقاش آخر ، هل الكسوف أصلا في محله ، يعني واحد وواحده بيبوسوا بعض بإرادتهم تماما ، هل من حقنا نتدخل ؟ وبعدين طالما إحنا رجالة ليه بنسكت عن اللي بيتحرشوا ؟

السينما والكليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متجربش عشان حتزعل وحتزعلها وحيتزعل عليكوا جامد 🤣🤣🤣

ممكن تجرب في الاصنصير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%