NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Owl_man

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو فيه حد كان ليه تجربة مع قرايبه يحكي تجربته
كانت مين وايه الشعور وقتها ومبسوط ولا ندمان
ولو لأ نفسك تجرب مع مين وليه

• عجبني
التفاعلات: Sandro
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: Owl_man
اختي ومرت عمي شعور الندم فقط بعد القذف

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه و Owl_man
لو فيه حد كان ليه تجربة مع قرايبه يحكي تجربته
كانت مين وايه الشعور وقتها ومبسوط ولا ندمان
ولو لأ نفسك تجرب مع مين وليه
من ٣ سنين مع بنت عمي حتي لحد دلوقتي بعد ما اتجوزت لسه بنكها
كنت مبسوط اوي عشان هي جامده فشخ الصراحه وكان نفسي فيها وعشان وكانت عملا شريفه وطلعت لبوه

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه و Owl_man
كنت مبسوط اوي عشان هي جامده فشخ الصراحه وكان نفسي فيها وعشان وكانت عملا شريفه وطلعت لبوه
ونفسي ف مرات خالي

• عجبني
تجارب كتيرة ولهلا مستمرة

• عجبني
اختي ومرت عمي شعور الندم فقط بعد القذف
يعني مندمتش انك جربت معاهم وبيبقى احساس عادي زيهم زي غيرهم ولا بيبقى احلى ولا ايه
ومين كنت مبسوط معاها اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نفسي في بنت عمي ومرات خالي برضه 😂
وصلت لبنت عمك ازاي

انا نفسي في بنت عمي ومرات خالي برضه 😂
وصلت لبنت عمك ازاي
بنت عمي كان نفسي فيها ومش عارف ادخلها ازاي لحد ما لقيت ليها صور مع واحد معرفه مكنش يعرف انها قريبتي وكانت صور وفيديوهات وهي بتعمل سكس فون مع حبيبها فا هددتها بيها و بقالنا سنه واكتر مع بعض

• عجبني
بنت عمي كان نفسي فيها ومش عارف ادخلها ازاي لحد ما لقيت ليها صور مع واحد معرفه مكنش يعرف انها قريبتي وكانت صور وفيديوهات وهي بتعمل سكس فون مع حبيبها فا هددتها بيها و بقالنا سنه واكتر مع بعض
يا بختك بيها عقبال مرات خالك😂

• حبيته
التفاعلات: El king2468
نفسي في بنت عمي وفي اخت مراتي

نفسي في بنت عمي وفي اخت مراتي
بنات العم تاعبنا😂
ايه اكتر حاجة مهيجاك في كل واحدة فيهم وعندهم كام سنه
وهل مش مبسوط مع مراتك؟

• عجبني
التفاعلات: Mst
بنات العم تاعبنا😂
ايه اكتر حاجة مهيجاك في كل واحدة فيهم وعندهم كام سنه
وهل مش مبسوط مع مراتك؟
بنت عمي دي اكبر من وصلت حوالي تلاتين وكانت بتتلبون قبل ماتتجوز وانا اتجوز وشوفتها بقميص نوم واحنا صغيرين وكانت اول واحده استحلم عليها لما بلغت دلوقتي طبزها كبرت كمان بعد الجواز
اخت مراتي بقه بزازها كبيرة وطريقتها شرموطه اوي وساعات بتاخد راحتها قدامي وساعات بنتخيلها انا ومراتي واحنا في السرير

بنت عمي دي اكبر من وصلت حوالي تلاتين وكانت بتتلبون قبل ماتتجوز وانا اتجوز وشوفتها بقميص نوم واحنا صغيرين وكانت اول واحده استحلم عليها لما بلغت دلوقتي طبزها كبرت كمان بعد الجواز
اخت مراتي بقه بزازها كبيرة وطريقتها شرموطه اوي وساعات بتاخد راحتها قدامي وساعات بنتخيلها انا ومراتي واحنا في السرير
يعني مراتك عارفه انك نفسك في اختها اللبوة طيب ما ده حلو خليها تظبط الدنيا وتبقى ليلة جماعي وابسطهم واتبسط

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%