NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجاربكم مع المنشطات وعلاج سرعة القذف

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
زى ما العنوان بيقول كده أى حد جرب حاجه عشان يظبط الاداء يقول عليها ويفيد غيره
سواء خدها عشان يبقى شديد او يطول فى الزوبر قبل ما يقذف
وانا هبدأ بيا واقول تجربتى ...:D
بالنسبة للقذف فى بتاع كده ابن وسخه اسمه زيت حجر جهنم بيجى من عند العطار ده بتحطه على زوبرك من تحت من عند ال8 اللى تحت الراس لحد اخر العرق وتسيبه ساعتين وبعدين تغسله بصابون وتدخل تعمل احلى زوبر ما تجيبش غير بعد ساعه الا ربع على الاقل بدون مبالغه
فى ناس ممكن يكون جلد العضو بتاعها حساس شويه ومع استمرار الزيت يحرقك وده اودامك حاجه من اتنين يا تدهن زبك كل يوم فزلين قبل ما تنام عشان يعالج الجلد او تجيب من الصيدلية اندبوكستين وتاخد نص قرص وممكن تاخد معاه ربع سيالس او نص او ممكن ما تاخدش على حسب قوتك 😉 و اوعى حد يقولى الربع التامول بيعمل احلى شغل بدل العك ده هقوله احااااا على طول لانك بعد كام سنه مش هتعرف تركب معزه حتى :D:D نيجى بقى لموضوع اغلب المتجوزين مفتقدينه سواء الستات او الرجاله إللى هو الوصول للإثاره زى اول ايام الجواز وكده دى ممكن نوصلها بطرق مختلفه ونبتدى بالرجاله بعيدا عن الكيميا والقرف فى خلطة عسل من عند العطار او من حد ثقه بيبقى فيها طلع نخل وجنسنج و حبوب لقاح و غذاء ملكات بتاخد منها معلقه الصبح ع الريق ومعلقه بالليل و دى كفيله تخليك حصااااان بعد شهر بالكتير وزبك يقف من لمسه والخلطة دى انا بعملها لأصحابى فى الشغل البرطمان نص كيلو ب100 جنيه ، ولو انت عايز حاجه مفعولها سريع و وقتى ومش كميا يبقى فى عسل ملكى ده باردو جامد بس فى ناس مش بيأثر فيها لما بتاخده تقريبا ده اللى اتعود على الكيميا و فشخته :rolleyes: نيجى بقى للستات ففى شيكولاته بتزود الاثاره بتتاخد قبل الجماع بنص ساعه بتخليكى لبوه حرفيا وعايزه تتفشخى لمدة 8 ساعات :D وفى كمان عسل ملكى للحريم زى بتاع الرجاله باردو العبوه فيها 12 كيس بس اهم حاجه الحاجات دى تيجى من عند حد مضمون
اتمنى اكون فيدتكم بكلامى اللى كتيير جربوه ... أتمنى اشوف ردودكم وتجاربكم
وانا لو افتكرت حاجه هقول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%